Prinsessen staan niet in de keukenquote:Op maandag 29 januari 2018 08:16 schreef Sicstus het volgende:
De ideale vrouw? Lang haar, dikke prammen (maar geen hangzakken), beetje vol qua figuur, leuk koppie, slim en adrem, lief, geduldig, begripvol, een prinses in de keuken en een hoer in bed.
Maar daarom lopen crocjes in de ochtend wel erg lekkerquote:Op maandag 29 januari 2018 08:50 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Kijk, dat is al een andere beschrijving. Nu belicht je het hele plaatje, ik neem mijn woorden terug!
Dat kan zo zijn, maar die komen er bij mij niet in. Afschuwelijke dingen.quote:Op maandag 29 januari 2018 08:59 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Maar daarom lopen crocjes in de ochtend wel erg lekker
Ben ik toch blij dat ik een hobby aan koken heb.quote:Op maandag 29 januari 2018 08:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Prinsessen staan niet in de keuken
Had hiervoor hele foute zwarte slippers, ben daar een keer mee naar de winkel geweest, had toen enorm veel last van de rug en kon niet bij mijn voeten. Kwam toen een vriendin tegen die viel bijna stijl achterover meteen van oohhh ben je ziek of zo??quote:Op maandag 29 januari 2018 09:19 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Dat kan zo zijn, maar die komen er bij mij niet in. Afschuwelijke dingen.
Wat je buiten doet moet je zelf weten, maar thuis gaan die slippers UIT!quote:Op maandag 29 januari 2018 09:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Had hiervoor hele foute zwarte slippers, ben daar een keer mee naar de winkel geweest, had toen enorm veel last van de rug en kon niet bij mijn voeten. Kwam toen een vriendin tegen die viel bijna stijl achterover meteen van oohhh ben je ziek of zo??
quote:Op maandag 29 januari 2018 09:43 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Wat je buiten doet moet je zelf weten, maar thuis gaan die slippers UIT!
Echte prinsesjes hebben idd een kerel die voor ze kooktquote:Op maandag 29 januari 2018 09:25 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ben ik toch blij dat ik een hobby aan koken heb.
Tweede wens gaat tegen de eerste wens inquote:Op maandag 29 januari 2018 10:36 schreef denattedweil het volgende:
- Ik zoek een vrouw die haar mond open trekt als iets niet aan staat
- Ik zoek een vrouw die weinig zeurt
Juist niet.quote:Op maandag 29 januari 2018 22:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tweede wens gaat tegen de eerste wens in
Succes met je hond/kat
Soma zonder benen?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 00:15 schreef MadJackthePirate het volgende:
1m50 met een plat hoofd, zodat je er je bier op kan zetten als ze je pijpt.
Als je een mooi meisje/vrouw bent maakt het niet uit. Omgekeerd ook. Als je een knappe mooie man bent willen de vrouwen je graag binden ongeacht je innerlijk.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 12:14 schreef naoomx het volgende:
[..]
Nouja, misschien klinkt het in mijn post erger dan hoe ik het bedoel hoor. Relatief karakterloos is bvb nog iets ander dan totáál karakterloos.
De gemiddelde man wilt denk ik wel een meid, die zich een beetje onderscheidt. Maar niet genoeg om meer op te vallen dan hijzelf zegmaar. En hiernaast vooral een lekker zorgzaam & volgzaam type met een leuk uiterlijk en goede sociale vaardigheden.
Niks mis mee (ik snap echt wel wat jullie erin zien), maar feit is gewoon dat je als vrouw om meer mannen aan te trekken beter wat conformistischer dan non-conformistischer kunt proberen te zijn.
[..]
Geen idee. Omgevingen verschillen, jij en/of ik kan blind zijn, het kan dat ik een vrouw sneller als conformistisch zie...
Ik denk eerlijk gezegd het laatste (ik heb zelf iig echt wel mijn redenen om te denken wat ik denk).
Op wat voor vrouwen vallen mannen dan volgens jou?
Ga je nu elk topic lopen vervuilen met je Calimero-geboehoe over hoe iedereen mooi is en aan de vrouw kan komen en er maar niemand bij jou binnen komt vallen?quote:Op woensdag 31 januari 2018 17:10 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Als je een mooi meisje/vrouw bent maakt het niet uit. Omgekeerd ook. Als je een knappe mooie man bent willen de vrouwen je graag binden ongeacht je innerlijk.
Ja duidelijk dat je maagd bentquote:Op woensdag 31 januari 2018 17:10 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Als je een mooi meisje/vrouw bent maakt het niet uit. Omgekeerd ook. Als je een knappe mooie man bent willen de vrouwen je graag binden ongeacht je innerlijk.
Ik moet me inhouden anders gaat Tagliano mij bannen. Maar als je doorgaat met pesten en knijpen dan ga ik los.quote:Op woensdag 31 januari 2018 17:13 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ga je nu elk topic lopen vervuilen met je Calimero-geboehoe over hoe iedereen mooi is en aan de vrouw kan komen en er maar niemand bij jou binnen komt vallen?
Oh please, hou jezelf vooral niet in, misschien zijn we dan eindelijk van je verlost.quote:Op woensdag 31 januari 2018 17:19 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik moet me inhouden anders gaat Tagliano mij bannen. Maar als je doorgaat met pesten en knijpen dan ga ik los.
Uiterlijk van een man is voor vrouwen na hun 30e, voor een vaste relatie, minder belangrijk mischien. Maar zoals je in dat topic over "partner knapper dan jezelf ja/nee?" kunt lezen. Geeft dat al expliciet aan dat vrouwen wel degelijk letten op het uiterlijk van een man. Ze vinden een knappere man voor een relatie na hun eigen lossbandigheid, alleen niet betrouwbaar. Omdat de waard haar gasten vertrouwt zoals zijzelf is waarschijnlijk.quote:Op woensdag 31 januari 2018 17:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja duidelijk dat je maagd bent
Nee, dat werkt zo niet, zeker niet bij vrouwen 30+. Het gaat slechts grotendeels voor 16-jarige meisjes op, voor wie alles nieuw is en de hormonen ook door hun hoofd knallen.
Ik noemde je een meisje he dat had je niet door zeker. Want je hebt al bij de juffrouw zitten klagen als een mietje.quote:Op woensdag 31 januari 2018 17:21 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Oh please, hou jezelf vooral niet in, misschien zijn we dan eindelijk van je verlost.
Oh jee, nu beef ik van angst.quote:Op woensdag 31 januari 2018 17:49 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik noemde je een meisje he dat had je niet door zeker. Want je hebt al bij de juffrouw zitten klagen als een mietje.
Je zit zelf ook op dit chat-forum. Hypocriet much?quote:Op woensdag 31 januari 2018 17:50 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Oh jee, nu beef ik van angst.
Ga eens iets nuttigers doen met je tijd of zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |