Prinsessen staan niet in de keukenquote:Op maandag 29 januari 2018 08:16 schreef Sicstus het volgende:
De ideale vrouw? Lang haar, dikke prammen (maar geen hangzakken), beetje vol qua figuur, leuk koppie, slim en adrem, lief, geduldig, begripvol, een prinses in de keuken en een hoer in bed.
Maar daarom lopen crocjes in de ochtend wel erg lekkerquote:Op maandag 29 januari 2018 08:50 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Kijk, dat is al een andere beschrijving. Nu belicht je het hele plaatje, ik neem mijn woorden terug!
Dat kan zo zijn, maar die komen er bij mij niet in. Afschuwelijke dingen.quote:Op maandag 29 januari 2018 08:59 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Maar daarom lopen crocjes in de ochtend wel erg lekker
Ben ik toch blij dat ik een hobby aan koken heb.quote:Op maandag 29 januari 2018 08:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Prinsessen staan niet in de keuken
Had hiervoor hele foute zwarte slippers, ben daar een keer mee naar de winkel geweest, had toen enorm veel last van de rug en kon niet bij mijn voeten. Kwam toen een vriendin tegen die viel bijna stijl achterover meteen van oohhh ben je ziek of zo??quote:Op maandag 29 januari 2018 09:19 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Dat kan zo zijn, maar die komen er bij mij niet in. Afschuwelijke dingen.
Wat je buiten doet moet je zelf weten, maar thuis gaan die slippers UIT!quote:Op maandag 29 januari 2018 09:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Had hiervoor hele foute zwarte slippers, ben daar een keer mee naar de winkel geweest, had toen enorm veel last van de rug en kon niet bij mijn voeten. Kwam toen een vriendin tegen die viel bijna stijl achterover meteen van oohhh ben je ziek of zo??
quote:Op maandag 29 januari 2018 09:43 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Wat je buiten doet moet je zelf weten, maar thuis gaan die slippers UIT!
Echte prinsesjes hebben idd een kerel die voor ze kooktquote:Op maandag 29 januari 2018 09:25 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ben ik toch blij dat ik een hobby aan koken heb.
Tweede wens gaat tegen de eerste wens inquote:Op maandag 29 januari 2018 10:36 schreef denattedweil het volgende:
- Ik zoek een vrouw die haar mond open trekt als iets niet aan staat
- Ik zoek een vrouw die weinig zeurt
Juist niet.quote:Op maandag 29 januari 2018 22:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tweede wens gaat tegen de eerste wens in
Succes met je hond/kat
Soma zonder benen?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 00:15 schreef MadJackthePirate het volgende:
1m50 met een plat hoofd, zodat je er je bier op kan zetten als ze je pijpt.
Als je een mooi meisje/vrouw bent maakt het niet uit. Omgekeerd ook. Als je een knappe mooie man bent willen de vrouwen je graag binden ongeacht je innerlijk.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 12:14 schreef naoomx het volgende:
[..]
Nouja, misschien klinkt het in mijn post erger dan hoe ik het bedoel hoor. Relatief karakterloos is bvb nog iets ander dan totáál karakterloos.
De gemiddelde man wilt denk ik wel een meid, die zich een beetje onderscheidt. Maar niet genoeg om meer op te vallen dan hijzelf zegmaar. En hiernaast vooral een lekker zorgzaam & volgzaam type met een leuk uiterlijk en goede sociale vaardigheden.
Niks mis mee (ik snap echt wel wat jullie erin zien), maar feit is gewoon dat je als vrouw om meer mannen aan te trekken beter wat conformistischer dan non-conformistischer kunt proberen te zijn.
[..]
Geen idee. Omgevingen verschillen, jij en/of ik kan blind zijn, het kan dat ik een vrouw sneller als conformistisch zie...
Ik denk eerlijk gezegd het laatste (ik heb zelf iig echt wel mijn redenen om te denken wat ik denk).
Op wat voor vrouwen vallen mannen dan volgens jou?
Ga je nu elk topic lopen vervuilen met je Calimero-geboehoe over hoe iedereen mooi is en aan de vrouw kan komen en er maar niemand bij jou binnen komt vallen?quote:Op woensdag 31 januari 2018 17:10 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Als je een mooi meisje/vrouw bent maakt het niet uit. Omgekeerd ook. Als je een knappe mooie man bent willen de vrouwen je graag binden ongeacht je innerlijk.
Ja duidelijk dat je maagd bentquote:Op woensdag 31 januari 2018 17:10 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Als je een mooi meisje/vrouw bent maakt het niet uit. Omgekeerd ook. Als je een knappe mooie man bent willen de vrouwen je graag binden ongeacht je innerlijk.
Ik moet me inhouden anders gaat Tagliano mij bannen. Maar als je doorgaat met pesten en knijpen dan ga ik los.quote:Op woensdag 31 januari 2018 17:13 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ga je nu elk topic lopen vervuilen met je Calimero-geboehoe over hoe iedereen mooi is en aan de vrouw kan komen en er maar niemand bij jou binnen komt vallen?
Oh please, hou jezelf vooral niet in, misschien zijn we dan eindelijk van je verlost.quote:Op woensdag 31 januari 2018 17:19 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik moet me inhouden anders gaat Tagliano mij bannen. Maar als je doorgaat met pesten en knijpen dan ga ik los.
Uiterlijk van een man is voor vrouwen na hun 30e, voor een vaste relatie, minder belangrijk mischien. Maar zoals je in dat topic over "partner knapper dan jezelf ja/nee?" kunt lezen. Geeft dat al expliciet aan dat vrouwen wel degelijk letten op het uiterlijk van een man. Ze vinden een knappere man voor een relatie na hun eigen lossbandigheid, alleen niet betrouwbaar. Omdat de waard haar gasten vertrouwt zoals zijzelf is waarschijnlijk.quote:Op woensdag 31 januari 2018 17:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja duidelijk dat je maagd bent
Nee, dat werkt zo niet, zeker niet bij vrouwen 30+. Het gaat slechts grotendeels voor 16-jarige meisjes op, voor wie alles nieuw is en de hormonen ook door hun hoofd knallen.
Ik noemde je een meisje he dat had je niet door zeker. Want je hebt al bij de juffrouw zitten klagen als een mietje.quote:Op woensdag 31 januari 2018 17:21 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Oh please, hou jezelf vooral niet in, misschien zijn we dan eindelijk van je verlost.
Oh jee, nu beef ik van angst.quote:Op woensdag 31 januari 2018 17:49 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik noemde je een meisje he dat had je niet door zeker. Want je hebt al bij de juffrouw zitten klagen als een mietje.
Je zit zelf ook op dit chat-forum. Hypocriet much?quote:Op woensdag 31 januari 2018 17:50 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Oh jee, nu beef ik van angst.
Ga eens iets nuttigers doen met je tijd of zo.
Wat daar hypocriet aan zou zijn ontgaat mij een beetje..quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:39 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Je zit zelf ook op dit chat-forum. Hypocriet much?
Nee tuurlijk, dat is zo. Maar dit topic gaat over ideále vrouw he, niet welke vrouw goed genoeg is. En feit is wel dat bij twee vrouwen van hetzelfde uiterlijk het volgzaamste type van de twee het aantrekkelijkst gevonden wordt. En dat wilde ik gewoon even melden.quote:Op woensdag 31 januari 2018 17:10 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Huh eentje die het snapt. Found NAWALT?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 14:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja pff, net als de rest van de mannen die niet bij de top 20% hoort
Ik ken juist zat mannen die wel houden van tegengas. Is dat een feit?quote:Op donderdag 1 februari 2018 04:01 schreef naoomx het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, dat is zo. Maar dit topic gaat over ideále vrouw he, niet welke vrouw goed genoeg is. En feit is wel dat bij twee vrouwen van hetzelfde uiterlijk het volgzaamste type van de twee het aantrekkelijkst gevonden wordt. En dat wilde ik gewoon even melden.
We leven toch niet meer in de "pre historie" dat een vrouw niks meer mag zeggen ?quote:Op donderdag 1 februari 2018 04:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik ken juist zat mannen die wel houden van tegengas. Is dat een feit?
Gewoon eentje die nuchter in uitgaansgelegenheden heeft rondgelopen, en ogen heeft.quote:Op donderdag 1 februari 2018 04:38 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Huh eentje die het snapt. Found NAWALT?
Ik heb het niet voor niets steeds over "de gemiddelde man" ipv "de man"; ben het helemaal met je eens, maar "zat mannen" is wel wat anders dan "de meeste mannen".quote:Op donderdag 1 februari 2018 04:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik ken juist zat mannen die wel houden van tegengas. Is dat een feit?
In mijn ervaring:quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:14 schreef Cookings het volgende:
dan weet ik waarop ik moet letten want ik zoek een man en nee niet voor een avontuurtje.
Het bestaat. Vrouwen die je afwijzen (mss subtiel maar toch) terwijl ze graag iets met je zouden willen. Is niet iets van dit tijdsgewricht ofzo. Zelfs mijn moeder deed het toen ze jong was, vertelde ze.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 21:08 schreef Dally het volgende:
Het leuke van youtube is dat je soms door de suggesties bij hele andere onderwerpen terecht komt. Net kwam ik een kanaal tegen dat me meteen aan dit topic moest denken. Een aanrader om het andere geslacht beter te begrijpen.
TheTalko - 10 Surprising things guys find unattractive.
Hier een paar voorbeelden uit het lijstje waar mannen vaak op afknappen:
- "Hard to get" spelen.
- Te laat komen.
- Ingewikkelde haarstijlen of kapot gekleurd haar.
- Geen ambitie
- Te veel make-up
- Roddelen
- Arrogantie uitstralen
- Geen dankbaarheid tonen, zelfs geen bedankje als de man net de hele date heeft betaald
(Komt dit laatste echt voor in Nederland? Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat een vrouw er bewust voor kan kiezen om op zo'n moment geen enkele dankbaarheid te tonen (vergeten is wat anders) maar wel geīnteresseerd is in een serieuze relatie... Vertel me alsjeblieft dat dit niet in Nederland voorkomt.
Van een enkel punt dacht ik dat mijn smaak tot de minderheid behoorde en had ik dus niet in deze lijst verwacht, maar de meeste punten leken me net zo logisch als ademhalen. Best bizar om zoveel vijandigheid van vrouwen over deze voor de hand liggende dingen te lezen in de reacties... Zijn vast geen nuchtere Hollandse dames, maar toch...
Een soort schoonmaakster?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:17 schreef Mekamotut het volgende:
Ze moet lief zijn, mooi, eerlijk, bescheiden, goed kunnen koken, poetsen en kinderen verzorgen.
En vooral niet aan m'n kop zeuren.
Waarom sprak jij die mannen niet aan?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 14:51 schreef Chai het volgende:
Ik heb ook nog nooit gescoord tijdens het uitgaan.![]()
waarom sprak niemand van de TU me aan?!
Ja, en als die wat ouder worden, hun studie af hebben en een ruim belegde boterham verdienen, dan krijgen de vrouwtjes, die zich vaak al gestoten hebben en gekwetst zijn door zo een knappe "verkeerde" man, wel interesse om zowel de tafel als het bed met hem willen delen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 14:35 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Waarom kijkt geen enkele vrouw naar al die nerds en techneuten op de TU's!? Die kerels zijn een stuk meer zichzelf dan de meeste mensen!
Open het Maureen, of moet een man het (weer) doen?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 04:15 schreef Maureentje het volgende:
[..]
ja lijkt het wel op![]()
is er ook een ömgekeerd" topic?
Heb ze nooit gezien en had geen behoefte aan scoren.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 06:58 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Waarom sprak jij die mannen niet aan?
Schattig gezichtje, mooi lichaam, blank, kan goed koken, lieve persoonlijkheid, zorgzaam.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:14 schreef Cookings het volgende:
dan weet ik waarop ik moet letten want ik zoek een man en nee niet voor een avontuurtje.
Godverdommequote:Op zaterdag 3 februari 2018 08:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Schattig gezichtje, mooi lichaam, blank, kan goed koken, lieve persoonlijkheid, zorgzaam.
Kim Kardasian valt dus afquote:Op zaterdag 3 februari 2018 09:23 schreef Gruj0 het volgende:
De ideale vrouw bestaat niet. Zolang ze maar geen dikke lagen make up op heeft, niet roddelt of arrogant is vind ik het best. Elke partner is een compromis.
Die kijken wel uit te reageren ...quote:Op zaterdag 3 februari 2018 07:49 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Open het Maureen, of moet een man het (weer) doen?
Al die vrije sterke onafhankelijke zelfstandige vrouwen, waar verstoppen die zich?
Ik wil gewoon een Nederlandse.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 09:19 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Godverdomme![]()
Zoals jij dat zegt, komt het over waaraan het importbruidje wat jij bestelt moet voldoen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |