abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 januari 2018 @ 08:52:44 #101
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_176813310
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 08:16 schreef Sicstus het volgende:
De ideale vrouw? Lang haar, dikke prammen (maar geen hangzakken), beetje vol qua figuur, leuk koppie, slim en adrem, lief, geduldig, begripvol, een prinses in de keuken en een hoer in bed.
Prinsessen staan niet in de keuken
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_176813363
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 08:50 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Kijk, dat is al een andere beschrijving. Nu belicht je het hele plaatje, ik neem mijn woorden terug!
Maar daarom lopen crocjes in de ochtend wel erg lekker :D
pi_176813524
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 08:59 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Maar daarom lopen crocjes in de ochtend wel erg lekker :D
Dat kan zo zijn, maar die komen er bij mij niet in. Afschuwelijke dingen.
  maandag 29 januari 2018 @ 09:25:38 #104
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_176813594
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 08:52 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Prinsessen staan niet in de keuken
Ben ik toch blij dat ik een hobby aan koken heb. :Y)
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_176813599
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 09:19 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Dat kan zo zijn, maar die komen er bij mij niet in. Afschuwelijke dingen.
Had hiervoor hele foute zwarte slippers, ben daar een keer mee naar de winkel geweest, had toen enorm veel last van de rug en kon niet bij mijn voeten. Kwam toen een vriendin tegen die viel bijna stijl achterover meteen van oohhh ben je ziek of zo??
pi_176813855
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 09:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Had hiervoor hele foute zwarte slippers, ben daar een keer mee naar de winkel geweest, had toen enorm veel last van de rug en kon niet bij mijn voeten. Kwam toen een vriendin tegen die viel bijna stijl achterover meteen van oohhh ben je ziek of zo??
Wat je buiten doet moet je zelf weten, maar thuis gaan die slippers UIT!
pi_176813929
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 09:43 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Wat je buiten doet moet je zelf weten, maar thuis gaan die slippers UIT!
_O-
  maandag 29 januari 2018 @ 10:20:15 #108
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_176814563
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 09:25 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ben ik toch blij dat ik een hobby aan koken heb. :Y)
Echte prinsesjes hebben idd een kerel die voor ze kookt :P
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 29 januari 2018 @ 10:36:48 #109
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_176814932
Ideale vrouw:

- Ik zoek een vrouw die een hekel heeft aan koken.
- Ik zoek een vrouw die mooie lippen heeft.
- Ik zoek een vrouw die lief is.
- Ik zoek een vrouw die sportief is.
- Ik zoek een vrouw die een normaal tot slank postuur heeft.
- Ik zoek een vrouw die humor heeft.
- Ik zoek een vrouw die haar mond open trekt als iets niet aan staat
- Ik zoek een vrouw die weinig zeurt
- Ik zoek een vrouw die tussen de 21 en 30 is.
- Ik zoek een vrouw die sarcasme begrijpt
- Ik zoek een vrouw die een hoer is in bed en een dame op straat

Dat was het wel zo'n beetje. Interesse? DM
pi_176815036
Zelfstandig, heeft haar eigen dingen en is niet van mij afhankelijk voor het invullen van haar vrije tijd, geen kinderwens, rijk, een hoer in de keuken en een kok in bed, en moet chinchilla's houden.
pi_176828680
Ik wil iemand die ik met trots kan voorstellen aan familie en vrienden. Dus ze moet knap zijn, goed figuur en qua karakter zorgzaam en lief. Niet zo'n zeik hoer die altijd maar moeilijk doet en iedere steen omdraait.
Op termijn een kinderwens aangezien ik het niet wil uitsluiten.

Dat zijn de punten waarop ik niet wil compenseren. Andere eigenschappen zoals intelligentie/humor/gedrevenheid etc interesseert me wat minder en is alleen maar mooi meegenomen.
pi_176829885
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 10:36 schreef denattedweil het volgende:

- Ik zoek een vrouw die haar mond open trekt als iets niet aan staat
- Ik zoek een vrouw die weinig zeurt

Tweede wens gaat tegen de eerste wens in :)

Succes met je hond/kat :s)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 29 januari 2018 @ 23:14:49 #113
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_176830374
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 22:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

Tweede wens gaat tegen de eerste wens in :)

Succes met je hond/kat :s)
Juist niet.

Een vrouw die zeurt:

Ga je nou alweeeeeeer weg en we zouden samen wat gaan doen?! :?

Vrouw die haar mond open trekt als haar iets niet aan staat:

Jij gaat niet weg, wij gaan samen wat doen ~O>

Snapje?
pi_176831283
"Wees gewoon jezelf"
Het ideale excuus om jezelf niet te hoeven verbeteren...

Mijn ideale vrouw:
Uiterlijk:
Slank (BMI: 19-21)
(Stijl) lang haar
Stralende ogen
Geen bril

Verder:
Optimistisch, vrolijk en nieuwsgierig
Intelligent, liefst hb en hoog opgeleid
Doet wat ze zegt, komt op tijd en met "ja" bedoeld ze ja, en met "nee" nee.
Nerd van binnen maar niet het uiterlijk
Zelfstandig maar toch zorgzaam
Heeft een eigen baan en is niet van mij afhankelijk, maar wilt wel graag bij me zijn en is dol op knuffelen
Nooit manipuleren of chanteren. Een vrouw die "hard to get" speelt valt al meteen af
Ze is mijn gelijke in alles, niet onderdanig en mij nooit vertellen wat ik moet doen. Onderhandelen kom je veel verder mee.
Zeurt niet. Klaagt weinig over mij of de relatie en is duidelijk als iets niet goed zit. Klagen over andere dingen is natuurlijk prima
Avontuurlijk in bed, dame op straat
Kleedt en verzorgt zich goed maar doet niet mee aan modetrends (behalve als dat een keer een goede trend is)
Niet materialistisch en altijd het nieuwste willen hebben, maar gewoon lekker simpel en praktisch. Hecht veel meer waarde aan ervaringen dan spullen
Flirt weinig met andere mannen
Houd van een (computer)spelletje op zijn tijd
Praat niet teveel en al helemaal geen monologen, maar weet wel altijd een gesprek gaande te houden

Niemand zal aan alles voldoen en dat is ook helemaal niet erg en verwacht ik ook niet, maar het ging hier om mijn ideale vrouw.
pi_176831334
1m50 met een plat hoofd, zodat je er je bier op kan zetten als ze je pijpt.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 00:17:13 #116
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_176831372
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 00:15 schreef MadJackthePirate het volgende:
1m50 met een plat hoofd, zodat je er je bier op kan zetten als ze je pijpt.
Soma zonder benen?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  woensdag 31 januari 2018 @ 17:10:50 #117
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176864609
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 12:14 schreef naoomx het volgende:

[..]

Nouja, misschien klinkt het in mijn post erger dan hoe ik het bedoel hoor. Relatief karakterloos is bvb nog iets ander dan totáál karakterloos.
De gemiddelde man wilt denk ik wel een meid, die zich een beetje onderscheidt. Maar niet genoeg om meer op te vallen dan hijzelf zegmaar. En hiernaast vooral een lekker zorgzaam & volgzaam type met een leuk uiterlijk en goede sociale vaardigheden.
Niks mis mee (ik snap echt wel wat jullie erin zien), maar feit is gewoon dat je als vrouw om meer mannen aan te trekken beter wat conformistischer dan non-conformistischer kunt proberen te zijn. :)

[..]

Geen idee. Omgevingen verschillen, jij en/of ik kan blind zijn, het kan dat ik een vrouw sneller als conformistisch zie...
Ik denk eerlijk gezegd het laatste (ik heb zelf iig echt wel mijn redenen om te denken wat ik denk).

Op wat voor vrouwen vallen mannen dan volgens jou?
Als je een mooi meisje/vrouw bent maakt het niet uit. Omgekeerd ook. Als je een knappe mooie man bent willen de vrouwen je graag binden ongeacht je innerlijk.
pi_176864662
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 17:10 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Als je een mooi meisje/vrouw bent maakt het niet uit. Omgekeerd ook. Als je een knappe mooie man bent willen de vrouwen je graag binden ongeacht je innerlijk.
Ga je nu elk topic lopen vervuilen met je Calimero-geboehoe over hoe iedereen mooi is en aan de vrouw kan komen en er maar niemand bij jou binnen komt vallen? :')
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_176864691
quote:

[..]

Ja duidelijk dat je maagd bent :')

Nee, dat werkt zo niet, zeker niet bij vrouwen 30+. Het gaat slechts grotendeels voor 16-jarige meisjes op, voor wie alles nieuw is en de hormonen ook door hun hoofd knallen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 31 januari 2018 @ 17:19:22 #120
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176864797
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 17:13 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ga je nu elk topic lopen vervuilen met je Calimero-geboehoe over hoe iedereen mooi is en aan de vrouw kan komen en er maar niemand bij jou binnen komt vallen? :')
Ik moet me inhouden anders gaat Tagliano mij bannen. Maar als je doorgaat met pesten en knijpen dan ga ik los.
pi_176864853
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 17:19 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Ik moet me inhouden anders gaat Tagliano mij bannen. Maar als je doorgaat met pesten en knijpen dan ga ik los.
Oh please, hou jezelf vooral niet in, misschien zijn we dan eindelijk van je verlost.

:')
  woensdag 31 januari 2018 @ 17:25:31 #122
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176864937
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 17:14 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja duidelijk dat je maagd bent :')

Nee, dat werkt zo niet, zeker niet bij vrouwen 30+. Het gaat slechts grotendeels voor 16-jarige meisjes op, voor wie alles nieuw is en de hormonen ook door hun hoofd knallen.
Uiterlijk van een man is voor vrouwen na hun 30e, voor een vaste relatie, minder belangrijk mischien. Maar zoals je in dat topic over "partner knapper dan jezelf ja/nee?" kunt lezen. Geeft dat al expliciet aan dat vrouwen wel degelijk letten op het uiterlijk van een man. Ze vinden een knappere man voor een relatie na hun eigen lossbandigheid, alleen niet betrouwbaar. Omdat de waard haar gasten vertrouwt zoals zijzelf is waarschijnlijk.

En losbandige 16-jarige meisjes met gierende hormonen, kun je wel optrekken van 16-29 zo ongeveer. Daarna verliezen ze zelf collageen en krijgen dan eimpels en worden ze zelf oud. Heb alsjeblieft geen illusies dat het uiterlijk van een man een vrouw niets doet.
  woensdag 31 januari 2018 @ 17:49:44 #123
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176865577
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 17:21 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Oh please, hou jezelf vooral niet in, misschien zijn we dan eindelijk van je verlost.

:')
Ik noemde je een meisje he dat had je niet door zeker. Want je hebt al bij de juffrouw zitten klagen als een mietje.
pi_176865602
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 17:49 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Ik noemde je een meisje he dat had je niet door zeker. Want je hebt al bij de juffrouw zitten klagen als een mietje.
Oh jee, nu beef ik van angst.

Ga eens iets nuttigers doen met je tijd of zo.
  woensdag 31 januari 2018 @ 22:39:12 #125
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176873480
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 17:50 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Oh jee, nu beef ik van angst.

Ga eens iets nuttigers doen met je tijd of zo.
Je zit zelf ook op dit chat-forum. Hypocriet much?
pi_176873690
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:39 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Je zit zelf ook op dit chat-forum. Hypocriet much?
Wat daar hypocriet aan zou zijn ontgaat mij een beetje..
  † In Memoriam † donderdag 1 februari 2018 @ 04:01:15 #127
460494 naoomx
pi_176876529
quote:

[..]

Nee tuurlijk, dat is zo. Maar dit topic gaat over ideále vrouw he, niet welke vrouw goed genoeg is. En feit is wel dat bij twee vrouwen van hetzelfde uiterlijk het volgzaamste type van de twee het aantrekkelijkst gevonden wordt. En dat wilde ik gewoon even melden.
  donderdag 1 februari 2018 @ 04:38:12 #128
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176876562
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 14:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja pff, net als de rest van de mannen die niet bij de top 20% hoort :')
Huh eentje die het snapt. Found NAWALT?
pi_176876567
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 04:01 schreef naoomx het volgende:

[..]

Nee tuurlijk, dat is zo. Maar dit topic gaat over ideále vrouw he, niet welke vrouw goed genoeg is. En feit is wel dat bij twee vrouwen van hetzelfde uiterlijk het volgzaamste type van de twee het aantrekkelijkst gevonden wordt. En dat wilde ik gewoon even melden.
Ik ken juist zat mannen die wel houden van tegengas. Is dat een feit?
pi_176876569
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 04:46 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

We leven toch niet meer in de "pre historie" dat een vrouw niks meer mag zeggen ? :D
pi_176879248
quote:
10s.gif Op donderdag 1 februari 2018 04:38 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Huh eentje die het snapt. Found NAWALT?
Gewoon eentje die nuchter in uitgaansgelegenheden heeft rondgelopen, en ogen heeft.
  † In Memoriam † donderdag 1 februari 2018 @ 12:13:51 #132
460494 naoomx
pi_176881132
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 04:46 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ik heb het niet voor niets steeds over "de gemiddelde man" ipv "de man"; ben het helemaal met je eens, maar "zat mannen" is wel wat anders dan "de meeste mannen". :)
pi_176881594
Een vrouw die je gelijk pijpt in bed. Je ballen masseert. In de ochtend wakker maakt en op je gaat zitten om vervolgens je edele zaad langs haar eierstokken te laten lopen.Zo, dat was weer gekke praat :7
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
pi_176883520
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 10:14 schreef Cookings het volgende:
dan weet ik waarop ik moet letten want ik zoek een man en nee niet voor een avontuurtje.
In mijn ervaring:
-niet zeuren
-duidelijk communiceren
-beetje humor hebben
-je eigen leven leiden
-je uiterlijk verzorgen

Maar goed, vrouwen die "op zoek zijn naar een man" zijn niet per se aantrekkelijk.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_176885345
Schattig gezicht, iemand die niet constant loopt te verwijten of te zeiken, iemand met vormen, 1m70 liefst. En eigen interesses hebben en nee Netflix is geen interesse. En vooral humor en empathisch.
pi_176913118
Het leuke van youtube is dat je soms door de suggesties bij hele andere onderwerpen terecht komt. Net kwam ik een kanaal tegen dat me meteen aan dit topic moest denken. Een aanrader om het andere geslacht beter te begrijpen.
TheTalko - 10 Surprising things guys find unattractive.
Hier een paar voorbeelden uit het lijstje waar mannen vaak op afknappen:

- "Hard to get" spelen.
- Te laat komen.
- Ingewikkelde haarstijlen of kapot gekleurd haar.
- Geen ambitie
- Te veel make-up
- Roddelen
- Arrogantie uitstralen
- Geen dankbaarheid tonen, zelfs geen bedankje als de man net de hele date heeft betaald
(Komt dit laatste echt voor in Nederland? Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat een vrouw er bewust voor kan kiezen om op zo'n moment geen enkele dankbaarheid te tonen (vergeten is wat anders) maar wel geīnteresseerd is in een serieuze relatie... Vertel me alsjeblieft dat dit niet in Nederland voorkomt.

Van een enkel punt dacht ik dat mijn smaak tot de minderheid behoorde en had ik dus niet in deze lijst verwacht, maar de meeste punten leken me net zo logisch als ademhalen. Best bizar om zoveel vijandigheid van vrouwen over deze voor de hand liggende dingen te lezen in de reacties... Zijn vast geen nuchtere Hollandse dames, maar toch...
pi_176921220
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 21:08 schreef Dally het volgende:
Het leuke van youtube is dat je soms door de suggesties bij hele andere onderwerpen terecht komt. Net kwam ik een kanaal tegen dat me meteen aan dit topic moest denken. Een aanrader om het andere geslacht beter te begrijpen.
TheTalko - 10 Surprising things guys find unattractive.
Hier een paar voorbeelden uit het lijstje waar mannen vaak op afknappen:

- "Hard to get" spelen.
- Te laat komen.
- Ingewikkelde haarstijlen of kapot gekleurd haar.
- Geen ambitie
- Te veel make-up
- Roddelen
- Arrogantie uitstralen
- Geen dankbaarheid tonen, zelfs geen bedankje als de man net de hele date heeft betaald
(Komt dit laatste echt voor in Nederland? Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat een vrouw er bewust voor kan kiezen om op zo'n moment geen enkele dankbaarheid te tonen (vergeten is wat anders) maar wel geīnteresseerd is in een serieuze relatie... Vertel me alsjeblieft dat dit niet in Nederland voorkomt.

Van een enkel punt dacht ik dat mijn smaak tot de minderheid behoorde en had ik dus niet in deze lijst verwacht, maar de meeste punten leken me net zo logisch als ademhalen. Best bizar om zoveel vijandigheid van vrouwen over deze voor de hand liggende dingen te lezen in de reacties... Zijn vast geen nuchtere Hollandse dames, maar toch...
Het bestaat. Vrouwen die je afwijzen (mss subtiel maar toch) terwijl ze graag iets met je zouden willen. Is niet iets van dit tijdsgewricht ofzo. Zelfs mijn moeder deed het toen ze jong was, vertelde ze.

Ook vanavond weer meegemaakt. Vrouwen die gewoon 'weglopen' uit een 1 op 1 gesprek met jou, maar anderhalf uur later wčl subtiel voor je neus komen staan. Met haar kont een aantal keer 'per ongeluk' tegen je aan enzo. Wčl in gesprek met haar vriendin en een suffe orbiter.
Ik weet het niet hoor, maar ik kan daar echt niks mee :')
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 04:11:12 #138
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_176921231
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 10:17 schreef Mekamotut het volgende:
Ze moet lief zijn, mooi, eerlijk, bescheiden, goed kunnen koken, poetsen en kinderen verzorgen.
En vooral niet aan m'n kop zeuren.
Een soort schoonmaakster? :?
pi_176921245
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 04:11 schreef Mishu het volgende:

[..]

Een soort schoonmaakster? :?
ja lijkt het wel op :')

is er ook een ömgekeerd" topic? :P
  zaterdag 3 februari 2018 @ 06:58:54 #140
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176921440
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 14:51 schreef Chai het volgende:
Ik heb ook nog nooit gescoord tijdens het uitgaan. :'( :'( waarom sprak niemand van de TU me aan?!
Waarom sprak jij die mannen niet aan?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 3 februari 2018 @ 07:16:35 #141
450228 LeesFoknl
pi_176921475
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 14:35 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Waarom kijkt geen enkele vrouw naar al die nerds en techneuten op de TU's!? Die kerels zijn een stuk meer zichzelf dan de meeste mensen!
Ja, en als die wat ouder worden, hun studie af hebben en een ruim belegde boterham verdienen, dan krijgen de vrouwtjes, die zich vaak al gestoten hebben en gekwetst zijn door zo een knappe "verkeerde" man, wel interesse om zowel de tafel als het bed met hem willen delen.
Ben je zo een technische nerd, en het lukt je hier niet, ga dan maar eens naar de landen waar men heel weinig of geen sociaal vangnet heeft. Daar kijken de vrouwen naar:
-kan hij het (gezin onderhouden)
-wil hij dat ook (is het een gezinsmens, is ie ready voor commitment = zich te binden).
-is ie sociaal genoeg om met hem onder een dak te kunnen leven
-is ie niet zo lelijk dat een pasfoto van hem de ratten en muizen uit de kelder weg houden.

Echt hoor, in veel landen hoort de vrouw liever dat haar "vriendje" civil engineer is bij een grote firma dan een vlotte interessante ZZP-er die "iets" doet in communicatie, management, coachen en training. Zij ziet meteen de eettafel voor zich en wat ze daar dagelijks op kan zetten, als zij dadelijk het huishoud- stuur in handen heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 03-02-2018 07:54:59 ]
  zaterdag 3 februari 2018 @ 07:49:40 #142
450228 LeesFoknl
pi_176921527
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 04:15 schreef Maureentje het volgende:

[..]

ja lijkt het wel op :')

is er ook een ömgekeerd" topic? :P
Open het Maureen, of moet een man het (weer) doen?
Al die vrije sterke onafhankelijke zelfstandige vrouwen, waar verstoppen die zich?
pi_176921661
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 06:58 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Waarom sprak jij die mannen niet aan?
Heb ze nooit gezien en had geen behoefte aan scoren.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 08:26:50 #144
450228 LeesFoknl
pi_176921673
Goede morgen,

Oh, geen behoefte eraan? Dat had ik niet dusdanig begrepen.

Kopje thee, Chai? c_/ c_/
pi_176921752
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 10:14 schreef Cookings het volgende:
dan weet ik waarop ik moet letten want ik zoek een man en nee niet voor een avontuurtje.
Schattig gezichtje, mooi lichaam, blank, kan goed koken, lieve persoonlijkheid, zorgzaam.
pi_176921996
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 08:46 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Schattig gezichtje, mooi lichaam, blank, kan goed koken, lieve persoonlijkheid, zorgzaam.
Godverdomme _O-

Zoals jij dat zegt, komt het over waaraan het importbruidje wat jij bestelt moet voldoen
pi_176922039
De ideale vrouw bestaat niet. Zolang ze maar geen dikke lagen make up op heeft, niet roddelt of arrogant is vind ik het best. Elke partner is een compromis.
pi_176922073
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 09:23 schreef Gruj0 het volgende:
De ideale vrouw bestaat niet. Zolang ze maar geen dikke lagen make up op heeft, niet roddelt of arrogant is vind ik het best. Elke partner is een compromis.
Kim Kardasian valt dus af
pi_176922387
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 07:49 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Open het Maureen, of moet een man het (weer) doen?
Al die vrije sterke onafhankelijke zelfstandige vrouwen, waar verstoppen die zich?
Die kijken wel uit te reageren ...
pi_176925259
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 09:19 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Godverdomme _O-

Zoals jij dat zegt, komt het over waaraan het importbruidje wat jij bestelt moet voldoen
Ik wil gewoon een Nederlandse.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')