quote:Op woensdag 7 februari 2018 10:33 schreef Columbiafan het volgende:
[ afbeelding ]
Koen verwarren met Irene.![]()
Zie haar dan echt knullig vallen ofzo en goud mislopen, nadat ze het hele seizoen heeft lopen schroeien.quote:Op woensdag 7 februari 2018 10:31 schreef Columbiafan het volgende:
twitter:evanlakerveld twitterde op woensdag 07-02-2018 om 10:18:14Nao Kodaira rijdt in testwedstrijd 500 meter nieuw baanrecord van 37,05 #OS2018 reageer retweet
twitter:evanlakerveld twitterde op woensdag 07-02-2018 om 10:28:32Ook wereldrecord op zeeniveau, trouwens. 0,02 sneller dan haar 37,07 in Stavanger reageer retweet
Ik hoop het toch niet zegquote:Op woensdag 7 februari 2018 10:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zie haar dan echt knullig vallen ofzo en goud mislopen, nadat ze het hele seizoen heeft lopen schroeien.
Allebei van hetzelfde team toch? Zie Anema er nog wel voor aan om hem onder druk te zetten ofzoquote:Op dinsdag 6 februari 2018 23:01 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Bergsma had daar gewoon moeten rijden
Of Koskela of Poutala, dat zou ik echt fantastisch vindenquote:Op woensdag 7 februari 2018 12:51 schreef hhh38 het volgende:
Kodaira gaat domineren op de twee kortste afstanden
Bij de mannen 500m is Lorentzen de meest constante maar je kan er natuurlijk vergif op innemen dat er iemand uit z'n slof gaat schieten, zeker nu het over één omloop is. Hopelijk R. Mulder of Smeekens
Dat zou ook heel mooi zijnquote:Op woensdag 7 februari 2018 12:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of Koskela of Poutala, dat zou ik echt fantastisch vinden
Das was dan ook niet veel soeps, doet voor de Coubertinprijs mee. 38.83 zit je ergens laag in de middenmoot waarschijnlijk.quote:Op woensdag 7 februari 2018 10:43 schreef heywoodu het volgende:
twitter:evanlakerveld twitterde op woensdag 07-02-2018 om 10:42:36@heywoodu @marktuitert @robbertderijk Koen Verweij reed voor zijn doen een snelle 36,00. Havard Lorentzen was met 34,94 de snelste bij de mannen. Tweede was Daichi Yamanaka met 34,95, maar die trapte wel een pylon weg. Anice Das reed ook, maar die tijd heb ik niet paraat. reageer retweet
Koskelaquote:Op woensdag 7 februari 2018 12:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of Koskela of Poutala, dat zou ik echt fantastisch vinden
Genoeg, of ineens weer zo'n maffe uitschieter die hij wel eens vaker compleet uit het niks heeft gehadquote:Op woensdag 7 februari 2018 13:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
KoskelaHoeveel noro afmeldingen ga je daar voor nodig hebben?
Moet frustrerend zijn voor Bergsma hoe een net-niet schaatser als Blokhuijsen en een teamgenoot die één keer per seizoen een hele goede tijd rijdt z'n plekje op de 5k innemen.quote:Op woensdag 7 februari 2018 13:55 schreef showtimer het volgende:
Blokkie is weer ziek, zwak en misselijk.
Ach, Bergsma kon 4 jaar geleden Blokhuijsen ook al niet kloppen op de 5 kmquote:Op woensdag 7 februari 2018 14:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Moet frustrerend zijn voor Bergsma hoe een net-niet schaatser als Blokhuijsen en een teamgenoot die één keer per seizoen een hele goede tijd rijdt z'n plekje op de 5k innemen.
Aan de andere kant, had ie maar op tijd in vorm moeten zijn.
#BozeKatquote:Op woensdag 7 februari 2018 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kodaira niet tevreden over haar rit, slappe laatste bocht.
Dat wordt een fantastische tijd straks
Nee klopt, NOS had eerst een clickbait titel dat hij bijna van ellende thuis was gebleven.quote:Op woensdag 7 februari 2018 23:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Blokhuijsen reed gewoon 3.40 op de 3, dus zo ziek is ie niet.
Dat zei hij zelf ook in het sportjournaal toch? Dus zo clickbait-y was die titel nietquote:Op woensdag 7 februari 2018 23:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nee klopt, NOS had eerst een clickbait titel dat hij bijna van ellende thuis was gebleven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |