Lekker schreeuwen naar Koenquote:Op zaterdag 3 februari 2018 23:30 schreef wimderon het volgende:
Tenenkrommende bijdrage van Jeroen Stekelenburg
Die ja.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 23:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het over het "interview" met Verweij gaat? Inderdaad tenenkrommend.
http://speedskatingresults.com/index.php?p=17&s=62356quote:Op zondag 4 februari 2018 19:07 schreef Felagund het volgende:
Er doen twee Jorrit Bergsma's mee, zodat ook het geboortejaar wordt vermeld?
Jorrit heeft een tweelingbroer die af en toe wat vers bloed komt brengen.quote:Op zondag 4 februari 2018 19:07 schreef Felagund het volgende:
Er doen twee Jorrit Bergsma's mee, zodat ook het geboortejaar wordt vermeld?
KramerGODquote:Op maandag 5 februari 2018 11:41 schreef Spies het volgende:
Uitslagen van de 3km:
[ afbeelding ]
Tijd van Kramer is een wereldrecord laagland.
Die 10 km wordt hopelijk episch.quote:Op maandag 5 februari 2018 11:47 schreef Columbiafan het volgende:
Denk dat Jorrit wel gaat schroeien op de 10 als je deze tijden ziet.
Zonde ja, haalt de spanning er wel een beetje uit.quote:Op maandag 5 februari 2018 11:52 schreef Columbiafan het volgende:
Blijft wel jammer dat Bergsma zich niet kon plaatsen voor de 5.
Het échte olympisch gevoel begint nu toch wel te komen. De eerste trainingstijden, morgennacht ook al schansspringtraining, en woensdagmiddag de eerste afdaling in het rodelen.quote:
dat gebeurt inderdaad al vrij lang jaquote:Op maandag 5 februari 2018 11:56 schreef MiLalaa het volgende:
was dat altijd zo, dat er allemaal oefenwedstrijdjes worden gereden pre-OWS?
ik word er een beetje zenuwachtig van om die tijden te zien![]()
ok toen had ik vast nog geen internetquote:Op maandag 5 februari 2018 12:02 schreef franklop het volgende:
[..]
dat gebeurt inderdaad al vrij lang ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |