Mijn iPhone 6 heb ik 3 jaar.... werkt nog prima. Ja battterij gaat soms iets sneller leeg, maar het ligt er ook wel aan wat ik op een dag met mijn telefoon doe. Spelletjes slurpen de telefoon leeg.quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:11 schreef Rafeiro het volgende:
https://www.appletips.nl/iphone-trager-updates/
Ook zo fijn
Dat heeft peaceman met Samsung.quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:14 schreef Rafeiro het volgende:
Maar ik ben sowieso redelijk anti Apple
Vind het verschrikkelijk dat mijn moeder een iPhone en iPad heeft
Android is ook niet alles, maar wel veel beter in prijs/kwaliteit imho.
Heb 1 keer een HTC gehad. Heb hem na een week weer ingeruild. Kon er niet meer omgaan.quote:
Desire zeker.quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb 1 keer een HTC gehad. Heb hem na een week weer ingeruild. Kon er niet meer omgaan.
Het was de One.quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Desire zeker.
De One en opvolgende waren volgens reviews vaak de beste toestellen die er waren.
Ik kan van het werk een iPhone 7 of 8 hebben, maar over 2 maanden of zo, zijn de Androids ook goed gekeurd. Dan wacht ik wel even.quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:19 schreef Diaan73 het volgende:
Het is ook heel persoonlijk... Wij hebben al jaren een iPhone en willen niet meer anders. Ik vind het ook wel handig dat ik van mijn werkgever een iPhone 6 heb....
quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan van het werk een iPhone 7 of 8 hebben, maar over 2 maanden of zo, zijn de Androids ook goed gekeurd. Dan wacht ik wel even.
quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:24 schreef livelink het volgende:
Zo, ik heb eindelijk een plakje cake. Eerst moest de cake natuurlijk uitgebreid gefotografeerd en gedeeld worden.
Daarna moest er een prankfilmpje worden gemaakt waarbij mijn dochter een plakje cake aan mijn zoon aanbiedt en op het moment dat hij het wil pakken, wegtrekt met de woorden 'Grapje, wat denk jij!'
(ik moest stiekem wel erg lachen om het gezicht van mijn jongste toen het werd weggetrokken![]()
![]()
)
Maar nu hebben we dan allemaal een stukje gekregen. En hij is lekker.
Zo, ik heb eindelijk een plakje cake. Eerst moest de cake natuurlijk uitgebreid gefotografeerd en gedeeld worden.
Daarna moest er een prankfilmpje worden gemaakt waarbij mijn dochter een plakje cake aan mijn zoon aanbiedt en op het moment dat hij het wil pakken, wegtrekt met de woorden 'Grapje, wat denk jij!'
(ik moest stiekem wel erg lachen om het gezicht van mijn jongste toen het werd weggetrokken![]()
![]()
)
![]()
)
quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
En we hebben helemaal niet allemaal een stukje gekregen.
Ik heb nog niets gezien, en ik heb van Diaan, Raf en cafca ook nog niets gehoord.
quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]zaterdag ben je welkom hoor....
Ik heb die momenteel ook nog van het werk.quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:27 schreef livelink het volgende:
Ondanks dat ik in de ICT werk, heb ik 0 interesse in smartphones en tablets en zo. Ik heb een windows phone, waar ik eigenlijk wel blij mee ben, maar waar ik vrees ik toch binnenkort maar afscheid van moet nemen, want bijna geen enkele app wordt meer ondersteund
Dat is niet aardig voor de vogeltjes.quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:27 schreef Rafeiro het volgende:
Het lijkt mij wel een keer leuk om een citroen cake te bakken die echt vies zuur is![]()
![]()
jazeker!quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Maar zaterdag kan ik helemaal niet.
Ik houd het te goed.
Windows phone is vies! BAH!quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:27 schreef livelink het volgende:
Ondanks dat ik in de ICT werk, heb ik 0 interesse in smartphones en tablets en zo. Ik heb een windows phone, waar ik eigenlijk wel blij mee ben, maar waar ik vrees ik toch binnenkort maar afscheid van moet nemen, want bijna geen enkele app wordt meer ondersteund
quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:30 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting![]()
En als je eens in de buurt bent, zal ik zorgen dat er cake is.
Is ook prima toch?quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:27 schreef livelink het volgende:
Bedankt voor de muziekjes, die niet allemaal mijn smaak waren maar dat mag de pret niet drukken!quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:30 schreef Melting het volgende:
Allemaal bedankt voor het luisteren.
En nog een hele fijne avond allemaal.
Ik ga douchen en plat.
Nu wel.quote:
Oh de douchende keeper was me voorquote:Op donderdag 25 januari 2018 21:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu wel.
Ik weet niet wie je ingepland had, maar dat was niet zoals het hoort.
Nu echt douchen.quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oh de douchende keeper was me voor
Dat klinkt ingewikkeld.quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:37 schreef Rafeiro het volgende:
Staart zou zelfs een video stream doen, dus ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |