SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Die ken ik niet.quote:Op donderdag 25 januari 2018 20:28 schreef cafca het volgende:
Billy Squier, is dat een neef van Freddy Dender?
Heb je dan alle grote gitaarmerken gehad?quote:Op donderdag 25 januari 2018 20:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Misschien ook nog familie van de Gibson Brothers
Nog lang niet..... maar ik ken geen artiesten die Epiphone of Rickenbacker met hun achternaam hetenquote:Op donderdag 25 januari 2018 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je dan alle grote gitaarmerken gehad?
quote:Op donderdag 25 januari 2018 20:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Nog lang niet..... maar ik ken geen artiesten die Epiphone of Rickenbacker met hun achternaam heten
Ik had niet in de gaten dat die alweer zo oud waren.quote:
hun toptijd was 1978-1982 denk ik. Grootste hit in nl 1984 of 85?quote:Op donderdag 25 januari 2018 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had niet in de gaten dat die alweer zo oud waren.
1984 inderdaad.quote:Op donderdag 25 januari 2018 20:42 schreef cafca het volgende:
[..]
hun toptijd was 1978-1982 denk ik. Grootste hit in nl 1984 of 85?
quote:Op donderdag 25 januari 2018 20:44 schreef livelink het volgende:
Wat Diaan kan, kan mijn dochter ook. Ze heeft net een cake gebakken![]()
En mijn zoon een appeltaart op school. Maar die heeft hij daar ook al opgegeten
quote:Op donderdag 25 januari 2018 20:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Goed bezig!
Ik heb verloren...dus heb ik hem naar bed gebracht...
Melding?quote:
Chocoladecake natuurlijkquote:Op donderdag 25 januari 2018 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat voor cake? Want nu krijg ik alweer zin. En ook jullie wonen gewoon te ver weg.![]()
Wel slim van je zoon.
quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2018 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Passende straf omdat hij je niet heeft laten winnen.
Jaja....quote:Op donderdag 25 januari 2018 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Nee hoor, hij moest sws na de races naar bed.
Dan mag hij niet klagen nee.quote:Op donderdag 25 januari 2018 20:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
20:35 uur... mooie tijd voor een 9-jarige.
Ik zou niet meer weten wat een normale bedtijd is voor een 9-jarigequote:Op donderdag 25 januari 2018 20:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
20:35 uur... mooie tijd voor een 9-jarige.
quote:Op donderdag 25 januari 2018 20:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ow die Chromebooks die ik zou kopen..... ik heb hem niet gekocht.Ik heb in al mijn wijsheid en in overleg met peaceman en Twan, besloten om wat langer zegels door te sparen en toch een iPad te gaan kopen. Met een toetsenbord erbij.
Lennon gaat eigenlijk om 20:15 uur naar bed, maar ik had toegezegd nog een spel met hem te doen. We waren iets later terug van boodschappen dan gedacht.quote:Op donderdag 25 januari 2018 20:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zou niet meer weten wat een normale bedtijd is voor een 9-jarige
Maar volgens mij is dat niet heel vroeg inderdaad.
Die twijfelaar in mij is soms best lastig.quote:Op donderdag 25 januari 2018 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Op het werk gebruiken we de toetsenbordhoesjes van Logitech. Niet goedkoop, maar wel kwaliteit. Kosten volgens mij ongeveer ¤ 100,-
Ik kan me dat wel voorstellen.quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die twijfelaar in mij is soms best lastig.
Dat zijn ze inderdaad ook.quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:05 schreef Rafeiro het volgende:
Al die "i" (ipod/ipad/iphone/imac) dingen zijn zo asociaal duur naar mijn mening.
quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:05 schreef Rafeiro het volgende:
Al die "i" (ipod/ipad/iphone/imac) dingen zijn zo asociaal duur naar mijn mening.
Dat klopt, maar gaan wel jaren mee.... en blijven ook in gebruik snel en stabiel vind ik. We hebben alle vier een iPhone, dat is wel gemakkelijk met delen met gezin en agenda. En elkaar vinden...quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:05 schreef Rafeiro het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |