En daarvoor moest hij weg whahaha Ik hoop dat de Belgische bank beter zitquote:Op donderdag 25 januari 2018 21:49 schreef Scrummie het volgende:
Vermeer ook op de bank in België. Een 34 jarige Rus krijgt de voorkeur.
Die Rus komt wel van Arsenal Scrummie.quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:49 schreef Scrummie het volgende:
Vermeer ook op de bank in België. Een 34 jarige Rus krijgt de voorkeur.
Arsenal heeft evt boeteclausules opgenomen als een verhuurde speler niet speelt. Zo gaat dat tegenwoordig.quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Die Rus komt wel van Arsenal Scrummie.
Hij is niet verhuurd.quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:36 schreef govie het volgende:
[..]
Arsenal heeft evt boeteclausules opgenomen als een verhuurde speler niet speelt. Zo gaat dat tegenwoordig.
Hopen op een goed WK voor Denemarken, en dat hij dus in de basis staat.quote:Op donderdag 25 januari 2018 23:45 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik heb liever Jorgi nog hier tot en met dit seizoen
Goed punt, gewoon de hoofdprijs vragen dus en anders wachten tot de zomer.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 01:29 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Hopen op een goed WK voor Denemarken, en dat hij dus in de basis staat.
Daarna lekker cashen.
Voor 25 mio zullen ze hem nu wel laten gaan.quote:Op donderdag 25 januari 2018 23:43 schreef Elan het volgende:
Ze moeten geen debiele vraagprijs voor Jorgensen eisen.
dat is ook wel het minimum voor een wintertransferquote:Op vrijdag 26 januari 2018 08:50 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Voor 25 mio zullen ze hem nu wel laten gaan.
Dat ligt aan de speler, uiteraard. Jorgensen is niet in bijzondere doen, vorig jaar een keer gepiekt, maar dat maakt hem niet ineens een 25-miljoen spits.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is ook wel het minimum voor een wintertransfer
in de zomer 20 en nu een bonus van 5 vind ik echt niet zoveel voor de spits van het Deense nationale elftal, voor Engelse begrippen blijft dat een fooiquote:Op vrijdag 26 januari 2018 09:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat ligt aan de speler, uiteraard. Jorgensen is niet in bijzondere doen, vorig jaar een keer gepiekt, maar dat maakt hem niet ineens een 25-miljoen spits.
En echt jong talent is het ook niet meer. Als een Engelse club 20 biedt, ben je gek als je het niet doet.
Strik erom en brengen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 09:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat ligt aan de speler, uiteraard. Jorgensen is niet in bijzondere doen, vorig jaar een keer gepiekt, maar dat maakt hem niet ineens een 25-miljoen spits.
En echt jong talent is het ook niet meer. Als een Engelse club 20 biedt, ben je gek als je het niet doet.
Je kijkt er naar vanuit het perspectief van een Ajax supporter.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
in de zomer 20 en nu een bonus van 5 vind ik echt niet zoveel voor de spits van het Deense nationale elftal, voor Engelse begrippen blijft dat een fooi
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 09:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je kijkt er naar vanuit het perspectief van een Ajax supporter.
De waarde is tegenwoordig wat de gek ervoor geeft. Hij hoeft nu niet weg dus ik snap van Geel dat hij er veel meer uit wil halen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 09:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ondanks wat blessures, looppt hij ‘gewoon’ 1 op twee en heeft ook twee goals in de CL gemaakt.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 09:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo dat alleen het etiket ‘ajax’ een speler meer waard maakt. Spelers als Milik en Klaassen hebben gewoon meer laten zien waardoor ze een hogere transfersom vertegenwoordigen, of waren jonger.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 09:44 schreef Tarado het volgende:
[..]dan was het zeker boven de 30 geweest maar wel begrijpelijk dat Van Geel er probeert uit te halen wat er in zit
Als hij bij AZ speelde was het max 15 geweest. Die hiërarchie heb je nu eenmaal.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 09:44 schreef Tarado het volgende:
[..]dan was het zeker boven de 30 geweest maar wel begrijpelijk dat Van Geel er probeert uit te halen wat er in zit
Het transferrecord van AZ is hoger dan die van ons. Van Heerenveen ook zelfs volgens mij.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Als hij bij AZ speelde was het max 15 geweest. Die hiërarchie heb je nu eenmaal.
25 is imo een prima prijs, volgens mij ook ons transferrecord.
Van mij mag hij ook blijven hoor. Nog heel lang.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 11:03 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat mij betreft gaat hij niet weg
minimaal 25 miljoen
dat is toch wel zo met als keerzijde dat aan de inkoopkant ook vaak wat meer betaald wordtquote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:42 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo dat alleen het etiket ‘ajax’ een speler meer waard maakt. Spelers als Milik en Klaassen hebben gewoon meer laten zien waardoor ze een hogere transfersom vertegenwoordigen, of waren jonger.
hij heeft niet zo'n bijzonder trackrecord behalve vorig seizoen dan maar dat neemt niet weg dat in de prijzengekte van tegenwoordig hij best wel wat zou moeten opleverenquote:Op vrijdag 26 januari 2018 11:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Volgens mij was Jorgensen vorig seizoen topscorer.
Dit seizoen heeft hij een hoop wedstrijden gemist anders was hij weer topscorer geweest.
Hij scoort bijna altijd. HIj is fysiek kwa bouw uitermate geschikt voor een topcompetitie in tegenstelling tot bijvoorbeeld gasten als dolberg.....die echt overal ondersteboven gelopen gaan worden in europa
Dat zijn flauwe vergelijkingen, want totaal ander type speler. Het is heel simpel, fysiek is een onderdeel van het spelletje. Maar dat wil niet zeggen dat dat het enige is. Messi, Mertens, Robben compenseren hun fysiek op de juiste manier. Techniek, snelheid, slimheid zijn drie eigenschappen waarmee dat kan.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 11:13 schreef fetX het volgende:
Messi, Insigne en Mertens zijn ook van die spelers die overal ondersteboven worden gelopen.
Zijn track record is niet minder dan een hoop anders aanvallers die vanuit nederland voor een groot bedrag weg zijn gegaan.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij heeft niet zo'n bijzonder trackrecord behalve vorig seizoen dan maar dat neemt niet weg dat in de prijzengekte van tegenwoordig hij best wel wat zou moeten opleveren
Het is geen debiele vraagprijs in het huidige voetbal.quote:Op donderdag 25 januari 2018 23:43 schreef Elan het volgende:
Ze moeten geen debiele vraagprijs voor Jorgensen eisen.
Scoorde vorig seizoen wel één hele goal meer dan Armenteros in de Eredivisie. Dan ben je echt wel uitzonderlijk hoor.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 11:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Zijn track record is niet minder dan een hoop anders aanvallers die vanuit nederland voor een groot bedrag weg zijn gegaan.
42 wedstrijden vorig seizoen 25 doelpunten
18 wedstrijden dit seizoen 9 doelpunten
Gewoon heel erg goed. Hij is geen romario of ronaldo ...dat klopt. Maar die waren uitzonderlijk.
Kloptquote:Op vrijdag 26 januari 2018 11:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Scoorde vorig seizoen wel één hele goal meer dan Armenteros in de Eredivisie. Dan ben je echt wel uitzonderlijk hoor.
Fijn dat je er serieus op in bent gegaanquote:Op vrijdag 26 januari 2018 11:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat zijn flauwe vergelijkingen, want totaal ander type speler. Het is heel simpel, fysiek is een onderdeel van het spelletje. Maar dat wil niet zeggen dat dat het enige is. Messi, Mertens, Robben compenseren hun fysiek op de juiste manier. Techniek, snelheid, slimheid zijn drie eigenschappen waarmee dat kan.
Bij Dolberg zie ik nog geen van die eigenschappen in voldoende mate, daarin moet ik Klaas gelijk geven. Dolberg dreigt het pad van Fischer, Boilesen en Andersen te gaan bewandelen. Even lekker gehypt, maar uiteindelijk gewoon te matig zodra tegenstanders op hem gaan letten.
Dat argument wordt te pas en te onpas aangedragen, dus ik dacht dat je serieus was.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 11:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Fijn dat je er serieus op in bent gegaan
Daar hoef je hem niet voor te verkopen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 12:01 schreef satecl het volgende:
Jorgensen zit nu een paar maanden te kwakkelen met blessures maar wordt hier meteen onderschat. Gewoon veruit de beste speler van Feyenoord en de beste spits van de Eredivisie.
Verkoop je hem, dan stel je echt heel weinig meer voor.
Ik zeg heel weinig. Het is nu weinigquote:Op vrijdag 26 januari 2018 12:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Daar hoef je hem niet voor te verkopen.
Sorry, die was te makkelijk.
Bij Kopenhagen speelde die niet als spits, dus dan heeft hij nog best veel goals gemaakt daar.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij heeft niet zo'n bijzonder trackrecord behalve vorig seizoen dan maar dat neemt niet weg dat in de prijzengekte van tegenwoordig hij best wel wat zou moeten opleveren
KNJB WE WORDEN WEER GENAAIDquote:Op vrijdag 26 januari 2018 12:39 schreef DonRaja het volgende:
We hebben 15 thuiswedstrijden en 19 uitwedstrijden.
Malacia. Gio is niet zo'n wisselaar. Je komt pas terug bij ernstige blessure van een concurrent bij hem. Dit geldt ook voor Botteghin en V.d. Heijde.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 14:10 schreef mrbombastic het volgende:
Wie zal er zondag LB gaan spelen?
Malacia of Haps?
Reza? Die spits die op de bank wordt gehouden door Veerman? Nee, dank je. Er loopt op de Nederlandse velden geen goede, haalbare vervanger van Jørgensen rond.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 14:03 schreef ace_eleven het volgende:
Ik zou bij een verkoop van Jorgenson een belletje plegen naar Heerenveen, kijken of je Reza kunt losweken, met zijn aflopende contract.
Maar ik denk dat je 'm na een redelijk wk (ik verwacht eigenlijk dat ze uitgeschakeld worden in de groepsfase) zeker voor hetzelfde bedrag kan verkopen tov de winterse verkoop. Als ie opgesteld wordt en eventueel een paar goaltjes maakt, is ie zo 30 waard
Hij het overigens zelf ook nog wel willen he. Ik heb hem nog alleen maar horen zeggen hoe goed hij zich thuis voelt in Rotterdam. Als hij inschat dat hij het niveau niet aan kan, zie ik hem ook nog wel eens blijven, nog een keer mislukken voelt toch ook niet lekker. En ja, bij zo een transfer kan hij dan wel veel meer verdienen, maar hij voetbalt zich bij ons ook wel financieel onafhankelijk denk ik
Rezaquote:Op vrijdag 26 januari 2018 14:03 schreef ace_eleven het volgende:
Ik zou bij een verkoop van Jorgenson een belletje plegen naar Heerenveen, kijken of je Reza kunt losweken, met zijn aflopende contract.
Maar ik denk dat je 'm na een redelijk wk (ik verwacht eigenlijk dat ze uitgeschakeld worden in de groepsfase) zeker voor hetzelfde bedrag kan verkopen tov de winterse verkoop. Als ie opgesteld wordt en eventueel een paar goaltjes maakt, is ie zo 30 waard
Hij het overigens zelf ook nog wel willen he. Ik heb hem nog alleen maar horen zeggen hoe goed hij zich thuis voelt in Rotterdam. Als hij inschat dat hij het niveau niet aan kan, zie ik hem ook nog wel eens blijven, nog een keer mislukken voelt toch ook niet lekker. En ja, bij zo een transfer kan hij dan wel veel meer verdienen, maar hij voetbalt zich bij ons ook wel financieel onafhankelijk denk ik
quote:De oefenmeester ging ook in op vragen die leefden bij de achterban. Waarom wel Kevin Diks tegen FC Utrecht en niet Bart Nieuwkoop, die aanvankelijk toch de beoogde eerste rechtsback was in de Kuip. ,,Nieuwkoop was ziek geweest. Speelde vervolgens op maandag met het tweede elftal twee dagen voor Utrecht uit. Ik moest sneller wisselen dan gedacht en dus koos ik voor Diks die frisser was. Er moest nog een half uur worden gespeeld.’’
Eric Botteghin was niet de ideale optie tegen de snelle Gyrano Kerk. Bovendien had ook de Braziliaan maandag in het tweede elftal gespeeld. ,,En dus wilde ik die ook alleen in de slotfase inzetten, ook bij hem kijken we nauwkeurig naar wat verstandig is en wat niet.’’
Hier gaat iets mis Badder.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 14:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Spelers niet in kunnen zetten omdat ze in het tweede elftal een amateurpotje hebben gespeeld.![]()
![]()
Je hebt een punt. Sta ik even gigantisch voor schut met mijn quotefuckup. Ik heb het gecorrigeerd.quote:
Denk aan je hart.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je hebt een punt. Sta ik even gigantisch voor schut met mijn quotefuckup. Ik heb het gecorrigeerd.
Excuses dat ik je voor niets hierheen heb laten komen. Kun je het me vergeven?
mwa dat is geen garantiequote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Mijn hart is prima in orde. Topsporter hè
loopt er toch eentje bij Heerenveen of is die te licht?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:31 schreef govie het volgende:
Ook graag een nieuwe shinsjie oh no! kopen, vangeel leest dit topic iedere dag dus dan weet die het alvast!
Een echt goed degelijk alternatief voor 1e spits zou ik ook niet weten, maar ik denk dat in geval van het wegvallen van Jorgenson Van Persie gewoon definitief op 9 komt. Gio liet eerder al doorschemeren dat hij Van Persie het liefste zo dichtbij mogelijk het aanvallende doel opstelt.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 14:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Reza. Dat is absoluut niet het niveau dat je zou moeten willen nastreven. Een goede opvolger loopt er sowieso niet rond in de Eredivisie.
Een bankzitter bij Heerenveen moet je niet naar Feyenoord willen halen. Er is al genoeg middelmaat.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 16:26 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Een echt goed degelijk alternatief voor 1e spits zou ik ook niet weten, maar ik denk dat in geval van het wegvallen van Jorgenson Van Persie gewoon definitief op 9 komt. Gio liet eerder al doorschemeren dat hij Van Persie het liefste zo dichtbij mogelijk het aanvallende doel opstelt.
Maar Reza is komende zomer transfervrij he.. Dat meenemende lijkt het mij wel een aardige (en vooral goedkope) aanvulling Van Persie en Vente voor de spits. Van de zomer kun je dan eventueel weer verder kijken, afhankelijk hoe fit Van Persie nog is en hoe snel (en of) Vente zich ontwikkelt (en hoe Reza bevalt).
Volgens mij heeft Vente woensdag laten zien dat ie er helemaal nog niet klaar voor is. Dus lekker in het 2e laten voor nu, mss zelfs een jaartje verhuren...quote:Op vrijdag 26 januari 2018 09:19 schreef Ludachrist het volgende:
Sowieso gaat hij je geen kampioen meer maken en heb je in principe Van Persie die nu in de spits kan spelen, dus als je 15 tot 20 kan vangen zou ik het lekker aanpakken en Vente doorschuiven.
Kan je wellicht dat geld nog investeren in een creatieve middenvelder.
Reza is echt middelmaat. Redt het dit seizoen niet eens tot basisspeler bij Heerenveen. Moet je echt niet willen. Zonde van het salaris.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 16:26 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Een echt goed degelijk alternatief voor 1e spits zou ik ook niet weten, maar ik denk dat in geval van het wegvallen van Jorgenson Van Persie gewoon definitief op 9 komt. Gio liet eerder al doorschemeren dat hij Van Persie het liefste zo dichtbij mogelijk het aanvallende doel opstelt.
Maar Reza is komende zomer transfervrij he.. Dat meenemende lijkt het mij wel een aardige (en vooral goedkope) aanvulling Van Persie en Vente voor de spits. Van de zomer kun je dan eventueel weer verder kijken, afhankelijk hoe fit Van Persie nog is en hoe snel (en of) Vente zich ontwikkelt (en hoe Reza bevalt).
Aan de andere kant komt geen enkele spits behalve een belachelijk snelle dribbelaar van de buitencategorie die de bal zelf komt halen op dit moment voor in het spel met dit middenveld. Ik denk ook dat Vente nog te licht is, maar ik zag hem ook een aantal keer dingen doen waaruit blijkt dat hij het spelletje wel ziet. Ik denk gewoon dat je hem niet kunt afrekenen op zijn optreden zoals het nu gaat qua "team"spel.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 17:09 schreef superwen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Vente woensdag laten zien dat ie er helemaal nog niet klaar voor is. Dus lekker in het 2e laten voor nu, mss zelfs een jaartje verhuren...
Oneens. Malacia kon het laten zien dus vente ook, mits speeltijd. Ik ben zelf niet overtuigt van vente, maar wie weet. Komt ook omdat ik denk dat vente van persie moet opvolgen, maar samenspelen is iets heel anders. Ik zie liever een grote kerel voorin samen met rvp. Maargoed, waar het vooral omgaat is dat de coach en medespelers overtuigt zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 17:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Aan de andere kant komt geen enkele spits behalve een belachelijk snelle dribbelaar van de buitencategorie die de bal zelf komt halen op dit moment voor in het spel met dit middenveld. Ik denk ook dat Vente nog te licht is, maar ik zag hem ook een aantal keer dingen doen waaruit blijkt dat hij het spelletje wel ziet. Ik denk gewoon dat je hem niet kunt afrekenen op zijn optreden zoals het nu gaat qua "team"spel.
Het WK afwachten.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 17:57 schreef superwen het volgende:
En Jorgensen moet toch minimaal wel 25 miljoen kunnen opbrengen. Voor minder hoeft ie niet weg, hij hoeft niet verkocht te worden
Jorgensen heeft het ook moeilijk in dit team. Middenveld creëert niks en de vleugels gaan vaak voor eigen succes. Backs komt weinig gevaar uit aanvallend.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 17:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Aan de andere kant komt geen enkele spits behalve een belachelijk snelle dribbelaar van de buitencategorie die de bal zelf komt halen op dit moment voor in het spel met dit middenveld. Ik denk ook dat Vente nog te licht is, maar ik zag hem ook een aantal keer dingen doen waaruit blijkt dat hij het spelletje wel ziet. Ik denk gewoon dat je hem niet kunt afrekenen op zijn optreden zoals het nu gaat qua "team"spel.
Tsja, op zich ook wel een punt, 't zou goed kunnen floppen. Maar 't is wel ook een speler die er vorig jaar 19 maakte, en nu waarschijnlijk als basisspeler met Iran op het wk gaat spelen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 16:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een bankzitter bij Heerenveen moet je niet naar Feyenoord willen halen. Er is al genoeg middelmaat.
Dat heb je goed geraden. Maar serieus, waarom zou je daar als Feyenoord uit moeten komen als je 1); een fijn bedrag voor Jørgensen ontvangt; en 2) de Eredivisie geen reet te bieden heeft qua spitsen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gast is toch ook al 30 ofzo? Daar moet je niet aan willen beginnen.
Andere positie dus ik vind dat niet vergelijkbaar.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 17:45 schreef govie het volgende:
[..]
Oneens. Malacia kon het laten zien dus vente ook, mits speeltijd. Ik ben zelf niet overtuigt van vente, maar wie weet. Komt ook omdat ik denk dat vente van persie moet opvolgen, maar samenspelen is iets heel anders. Ik zie liever een grote kerel voorin samen met rvp. Maargoed, waar het vooral omgaat is dat de coach en medespelers overtuigt zijn.
Lange ballen en god zegene de greep oftewel meer flipperkastvoetbal zonder idee erachter. Ik drijf al weg bij de gedachte alleen alquote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:56 schreef Duveldrinker het volgende:
Van Geel kennende staat Weghorst hoog op zijn lijstje. Kapstok spits.
En dan een nummer 10 met veel loopvermogen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:00 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Lange ballen en god zegene de greep oftewel meer flipperkastvoetbal zonder idee erachter. Ik drijf al weg bij de gedachte alleen al
Elke wedstrijd dit beeld...quote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:07 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
En dan een nummer 10 met veel loopvermogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Elke wedstrijd dit beeld...Ik wist het voordat ik m aanklikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Best raar eigenlijk.quote:Feyenoord heeft talent Crysencio Summerville (16) uit de eigen opleiding een contractaanbieding gedaan. De jeugdinternational staat op de radar van de Duitse topclubs Bayern München en Borussia Dortmund, maar Feyenoord hoopt dat de rechterspits voor een doorbraak in de Kuip gaat. De zaakwaarnemer van de speler, Yalcin Zöhre, zegt dat de speler alle opties afweegt en dat Feyenoord snel antwoord krijgt op het aanbod dat er ligt. Overigens zijn alle eerste profcontracten in de Kuip hetzelfde, Feyenoord maakt daar financieel geen onderscheid in.
Straks halen ze die Duitser van VVV nogquote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heb je goed geraden. Maar serieus, waarom zou je daar als Feyenoord uit moeten komen als je 1); een fijn bedrag voor Jørgensen ontvangt; en 2) de Eredivisie geen reet te bieden heeft qua spitsen.
Over 5 jaar komt hij ook gewoon tekort..quote:Op vrijdag 26 januari 2018 21:53 schreef klaasweetalles het volgende:
Vente moet gewoon nog is 4-5 jaar rijpen voor dat hij klaar is voor Feyenoord
Anders gaat hij hetzelfde pad op als Anchabar.
OP dit moment komt hij gewoon veel fysiek tekort.
Precies. Je moet dan op zoek naar één of ander Zuid-Amerikaans pareltje van rond de 20 jaar en risico nemen. Desnoods koop je er twee, geld zat als je Jorg voor dat geld verkoopt Gewoon een keer op zoek naar een tropische verrassing.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:32 schreef govie het volgende:
Als je nu een nieuwe spits haalt dan wel een toptalentje vanuit het buitenland ofzo. Iemand die met rvp wil spelen en van wil leren. Dus geen weghorst. Je moet daar ook gewoon geld voor neerleggen, 8 miljoen+15% lijkt me de standaard voor een fysiek sterk toptalentje.
Daar heb je wel een netwerk voor nodig. Snap nog steeds niet dat ze die Van Staa toen niet bij de failliete Tukkers hebben opgepikt.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 08:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Precies. Je moet dan op zoek naar één of ander Zuid-Amerikaans pareltje van rond de 20 jaar en risico nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |