Je intro paragraafje geeft heel goed weer waarom je nog geen relatie hebt gehad. Een bepaalde denkwijze.quote:Op donderdag 25 januari 2018 20:19 schreef Openbaar_vervoer het volgende:
Laat ik hierbij even een situatieschets maken:
Ik ben 14.5 jaar oud.
Ik doe havo, zit nu in de 3de.
Ben niet arm, draag bijv ook merkkleding.
Nu even het echte 'probleem', namelijk: Ik heb het gevoel alsof er geen een meisje interesse heeft in mij, en ik wordt er eigenlijk een beetje neerslachtig van. ik weet ook niet waarom, ik ben gewoon 'nuchter', redelijk volwassen voor mijn leeftijd (begon rond mijn 9/10de met de puberteit), niet arrogant, heb vrienden, lig niet slecht in de klas en ik ben volgens mij ook niet de lelijkste (ook al heb ik het idee dat er redelijk veel jongens mooier zijn dan mij). ondanks dat het klinkt alsof me afscheid van de rest, is dat juist tegenoverstellend, ik vind het leuk om met mensen te praten en kan ook een gesprek gaande houden.
De reden waarom ik vooral neerslachtig wordt is omdat ik zoveel stelletjes zie die supergelukkig zijn, en dan denk ik: Waarom heeft niemand genoeg interesse in mij?
Ik weet natuurlijk dat er weinig Fok!kers mijn leeftijdsgroep hebben, maar hebben jullie advies of dit ook meegemaakt in jullie jeugd?
Even over het intro paragraafje: het is niet dat ik opschep met kleding of materialistische dingen, was meer bedoeld om te zeggen dat het niet komt omdat ik slecht gekleed ben.quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:27 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Je intro paragraafje geeft heel goed weer waarom je nog geen relatie hebt gehad. Een bepaalde denkwijze.
Daarnaast ben je pas bijna 15... Om me heen varieerde het ook heel erg. Sommigen hadden al verkering toen ze 13 waren (awwhhh) en neukten pas toen ze 20 waren en anderen zoende voor her eerst op hun 17e en neukten ook op hun 17e. Je hebt tijd zat, waar maak je je echt druk om? Wanhopigheid kunnen vrouwen ruiken.
Het probleem is dat als zij nee zegt, dat er dan een drama van gemaakt word (want middelbare school) en dan zie je haar nog steeds in de klas.quote:Op donderdag 25 januari 2018 23:04 schreef Cockwhale het volgende:
Je wordt gefriendzoned. Niet pas na 3 maand haar uit vragen.. dat doe je al na de eerste of tweede flirt/contact. Je wacht te lang en dan ben je niet meer spannend en mysterieus. Wellicht kom je ook (onbewust) wanhopig over.
Nooit zeggen dat je haar leuk vindt voordat ze duidelijke signalen heeft afgegeven jou leuk te vinden op die manier.
Zie post 34quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:46 schreef Voszje het volgende:
God, dat merkkleding gelul van de middelbare school ..
Maar oké, alles komt goed TS. Je hebt nog tijd zat.
ik bedoelde vooral of je wat kunt uitleggen over die meisjes waar je kennelijk op valt, wat ijn dat voor persoonljkheden, hoe is je omgang ermee....quote:Op donderdag 25 januari 2018 20:43 schreef Openbaar_vervoer het volgende:
[..]
Ik weet niet per se wat je bedoelt met de 1ste vraag, als je types bedoelt: voorkeur naar aziatisch en rood haar, maar als ik een meisje mooi vindt maakt het type niet uit.
En wat gebeurt er als je contact met hen zoekt en een beetje flirt of gewoon aangeeft hen leuk te vinden?
Dit is eigenlijk tot nu toe precies zo gegaan: Ik zoek contact, meestal gaat dat goed. Als ik dan na 2/3 maanden (bijna) dagelijks contact en leuke gesprekken zeg dat ik haar wel leuk vindt of ik vraag of ze misschien iets wilt doen, dan krijg ik zo'n reactie als in een van mijn vorige posts.
Dat risico loop je nou eenmaal. Dan moet je maar na schooltijd bij andere scholen gaan chillen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 06:39 schreef Openbaar_vervoer het volgende:
[..]
Het probleem is dat als zij nee zegt, dat er dan een drama van gemaakt word (want middelbare school) en dan zie je haar nog steeds in de klas.
Overigens lijkt dit mij makkelijker in de club/ aan de bar want als daar een meisje/vrouw nee zegt, zie je haar waarschijnlijk toch nooit meer, waardoor je er inderdaad gelijk voor kan gaan.
Dit inderdaad. Meisjes van 14 zijn ook vaak geïnteresseerd in iets oudere jongens.quote:Op donderdag 25 januari 2018 20:35 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Je bent pas 14. Tijd zat. Bekijk het eerst lekker aan op je gemak. Vooral niks forceren om erbij te willen horen.
Dat denkt elke tienerquote:Op donderdag 25 januari 2018 20:24 schreef Openbaar_vervoer het volgende:
[..]
Zoals ik zei in de op, ik zit al heel lang in de puberteit en heb dan ook de denkwijze van een 18-19 jarige, misschien dat het daarom raar lijkt maar ik ben er wel erg mee bezig
Ja, dit.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:47 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Meisjes van 14 zijn ook vaak geïnteresseerd in iets oudere jongens.
Nee hoor. Een jongen van 14 die zich bezighoudt met vrouwen. Bizar. Als dit de jeugd van tegenwoordig is...quote:
Wat is daar bizar aan dan?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 12:51 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee hoor. Een jongen van 14 die zich bezighoudt met vrouwen. Bizar. Als dit de jeugd van tegenwoordig is...
Euh ja, ik denk dat jouw man op z'n 14e ook al wel in vrouwen geïnteresseerd was. Is heel normaal, natuurlijke gang van zaken.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 12:56 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Vind je dat normaal? Ik namelijk niet.
Nee, vermoed van niet. Oude generatie. Mijn broertje is 19 en heeft nooit een vriendin gehad. En nee hij is niet lelijk, bloedmooi zelfs. Maar goed, misschien hebben we een ander soort opvoeding gehad.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 12:58 schreef Mekamotut het volgende:
[..]
Euh ja, ik denk dat jouw man op z'n 14e ook al wel in vrouwen geïnteresseerd was. Is heel normaal, natuurlijke gang van zaken.
Geen vriendin hebben heeft toch niks te maken met interesse hebben in het andere geslacht?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 12:59 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee, vermoed van niet. Oude generatie. Mijn broertje is 19 en heeft nooit een vriendin gehad. En nee hij is niet lelijk, bloedmooi zelfs. Maar goed, misschien hebben we een ander soort opvoeding gehad.
Ik merk dat bij broertje interesse nu pas een beetje begint te komen. Ik vind dat een gezonde leeftijd en niet met 14 al.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:02 schreef Mekamotut het volgende:
[..]
Geen vriendin hebben heeft toch niks te maken met interesse hebben in het andere geslacht?
Toen ik 14 was rukte ik mezelf suf op alles met tieten. Maar ik kreeg pas iemand zo gek om iets met mij te beginnen toen ik al bijna 18 was. De interesse was er dus al lang.
Ik was met 13 knetterverliefd en had overeenkomstige verlangens... dus...quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:02 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik merk dat bij broertje interesse nu pas een beetje begint te komen. Ik vind dat een gezonde leeftijd en niet met 14 al.
Is hij homo ofzo?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:02 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik merk dat bij broertje interesse nu pas een beetje begint te komen. Ik vind dat een gezonde leeftijd en niet met 14 al.
Oh, ik vind dat wel erg vroeg.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik was met 13 knetterverliefd en had overeenkomstige verlangens... dus...
Nopes. Beide broertjes pas heel laat. Allemaal eigenlijk. Moet er niet aan denken om een dochter of zoon te hebben die op zijn of haar 14e al begint. Zou niet weten wat ik ermee aan zou moeten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |