abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176792314
Ik duim mee voor de goede echo's van Soof en Klap morgen!

Mabawa, hier hebben we een tijdje de combi gastouder-kdv gehad. Vooral omdat een goede vriendin startte als gastouder en ze zo een eerste kindje had. Die combi (2 dg kdv, 1 dag go) ging prima. Ik zou geen nadelen weten, maar eerlijk gezegd ook geen specifieke meerwaarde behalve een lichte kostenbesparing.

Aventura, het klinkt zwaar. Ik hoop dat je vlot herstelt van de ks.
pi_176792463
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 17:46 schreef WupWup het volgende:

[..]

Ja, daar kun je iets mee en als je echt een fobie hebt, kan ik je dat ook enorm aanraden! Je huisarts kan verwijzen naar een therapeut of je zoekt er zelf 1 op. Niet zo heel lang geleden nog een zwangere begeleid die hier therapie voor heeft opgepakt en ze heeft er heel goed resultaat mee geboekt.
Een beetje laat, maar thnx voor alle reacties! Ja ik heb echt grote problemen met overgeven (laat ik het maar zo noemen). Het lukt mij dan ook niet om me over te geven (haha :') ) aan het feit dat er iets uit mijn maag omhoog komt. Ik houd alles het liefst zo lang mogelijk binnen + bijbehorend rotgevoel, dan dat het via de bovenkant weer uit komt. Gisteren kon ik me er voor het eerst mentaal (dacht ik) aan toegeven, maar er kwam niet veel. Maar wel weer de complete paniek en tranen. En daar komt dan het praktische deel Sillie; hoe ga ik dit in hemelsnaam op werkdagen doen? Tijdens het autorijden of in de klas? Ik kan niet zomaar een tijd weg? Sorry voor het smerige verhaal btw! Maar jullie zijn vast wel wat smerige verhalen gewend ;)

Thnx wup voor het advies. Ik zit nog bij het ZH volgens mij. Tenminste, daar heb ik mijn eerste twee echo's. Kan ik daarnaast al contact opnemen met een VK? Ik merk dat ik best wel veel vragen heb, oa over bovenstaande dus. En het ZH voelt toch wel als een drempel/grotere afstand om over dit soort dingetjes contact op te nemen.
Maar.. iets eten voor het opstaan (en rustig opstaan überhaupt) heeft vanochtend geholpen! :)
pi_176792512
Soof en Klap, heel erg veel succes morgen! Spannend hoor :*

Aventura, wat klinkt dat naar. Ik duim dat je elke dag weer een beetje meer hersteld!

Philo! Jouw KDV verhaal! Mijn hemel. Ik moest ergens wel grinniken om je manier van schrijven. Hebben jullie nu een KDV waar jullie een goed gevoel over hebben?

En een jongen voor Noek! Gefeliciteerd! *O* = deze jompel moet je maar even in het blauw zien ;)
pi_176792768
Vita, gefeliciteerd! Wat zag je er mooi uit, met je bump O+

Een jongetje voor Nouk, leuk! *O*

Wat een verhaal Philo! Kan me voorstellen dat je daar op afknapt ja. Wij hebben toen ik zwanger was van de 1e ook met twee gastouderbureaus gepraat. Eentje beloofde dezelfde avond nog een mail met info te sturen, maar die kwam uiteindelijk pas een maand ofzo later. Toen hadden wij dus al lang en breed voor het andere bureau gekozen. :P

Een heftige keelverkoudheid terwijl je zwanger bent is stom. :( Je mag eigenlijk niks dat echt helpt, zelfs de dampo keelpastilles die eigenlijk alleen uit honing en citroen bestaan worden afgeraden. Bah.
pi_176792943
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 10:45 schreef Malteser het volgende:

Mabawa, volgens mij heeft G van Cassandra een tijdje op zowel een kdv gezeten als bij een gastouder. Misschien haar eens vragen?

Dank je!

quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 11:08 schreef Jentin het volgende:

Mabawa, hier hebben we een tijdje de combi gastouder-kdv gehad. Vooral omdat een goede vriendin startte als gastouder en ze zo een eerste kindje had. Die combi (2 dg kdv, 1 dag go) ging prima. Ik zou geen nadelen weten, maar eerlijk gezegd ook geen specifieke meerwaarde behalve een lichte kostenbesparing.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_176794080
Vitabella gefeliciteerd ^) Wat was je mooi!

Nouk een jongetje *O*

Aventura succes met herstellen van je Ks! Wat doet je vechter het goed O+

Klinkt echt super onprofessioneel Philo :X

Klap en Soof mijn duimen draaien overuren voor jullie :* En stiekem ook nog voor Loj dinsdag!

Peace herkenbaar qua afstand naar het ziekenhuis. Ik heb ook bij de verloskundige in het dorp gelopen en vond de drempel daar naar toe veel lager en de meiden eigenlijk ook veel liever en meelevenden. Nu ben ik medisch dus loop ik vanaf 10 weken bij de verloskunde in het ziekenhuis. Ik hoop dat die ook wat invoelender zijn. Klinkt als Eem goede tip van Wup. Fijn dat het vandaag goed ging :*
pi_176794110
Na een miskraam in oktober kom ik me nu stiekem toch maar weer melden. Inmiddels 11 weken, maar denk dat ik nog wel even een slag om de arm houd of alles wel goed blijft gaan :X

Afgelopen week 's nachts een aantal keer wakker geweest en dan kon ik uren niet meer in slaap komen. Niets om te piekeren, doodmoe, maar gewoon de slaap niet kunnen vatten. Herkenbaar?
pi_176794769
Gefeliciteerd CP!! Welkom! Wat fijn dat je nu alweer zo ver bent! En ja herkenbaar, maar ik had dat voor mijn zwangerschap ook regelmatig. Niet op je telefoon gaan en misschien wat lezen helpt...

Peace, ik ben na mijn termijnecho overgedragen aan de verloskundige. Want er was geen reden om medisch te blijven. Bij jou neem ik aan ook niet, als je nu een verder normale zwangerschap hebt. Dus ik zou naar het zkh bellen en vragen of ze een brief willen maken (daar stond bij mij in hoe ver ik was en wat voor traject ik had doorlopen) en ondertussen kun je een afspraak maken bij een verloskundige naar keuze. :) Tenminste, zo ging het bij mij.

Kdv: ja het was me de soap wel. :+ We twijfelen nu nog tussen twee laatsten. We twijfelden dus eerst tussen die Hilton en een ander die ook gewoon top in orde was. Maar toen kwam collega van man met die van haar waar ze erg tevreden over was en toen zijn we daar nog gaan kijken en die was ook helemaal goed. Ik neig naar die en man naar die andere. Ik vond die van “mij” wat huiselijker. Maar welke het ook word, ik heb in deze twee beiden vertrouwen.

Oh wat lekker dat je klaar bent met treinen DUMAN! Ik moet mijn mail nog checken maar ik klap zo mijn laptop open dus dank alvast! :*

Heel veel succes klap en soof!! We duimen voor jullie!

Zijn er hier (meelezende?) secondtime moms met een Chicco next to me co sleeper? (Of Googlehelden) Ik wil graag een co sleeper en deze leek me op zich wel wat. Maar ik kan niet vinden in welke hoogtes hij verstelbaar is. Wel dát ie in 6 hoogtes verstelbaar is, maar welke dan? Onze boxspring is 66 cm hoog (zonder klossen) dus daar moet het mee matchen.
Dit, dat, alles.
  zondag 28 januari 2018 @ 13:05:35 #284
426379 elamanilo
elämänilo
pi_176794817
Poeh, vanmorgen weer wat oud bloed, maar wederom weer heel weinig en oud dus. Ik voel me er eigenlijk vrij rustig onder, op één of andere manier voelt het nog steeds wel goed.

Soof en Klap, veel succes, maar ook plezier morgen :*
En Loj, ik duim heel hard mee voor dinsdag :*

CrazyPrincess, welkom! En heel herkenbaar ja. Ik ben 's avonds best moe, maar dan word ik midden in de nacht opeens wakker en kan dan een hele poos niet slapen. Bij m'n eerdere zwangerschappen had ik dat ook al, maar vervelend of onhandig vind ik het af en toe ook wel ja. Vooral als ik dan 's middags opeens toch best wel weer moe ben. :')
  Moderator zondag 28 januari 2018 @ 13:26:23 #285
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176795390
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 15:15 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Dat heb ik ook majo! Overdag kom ik de dag amper door vanwege vermoeidheid. Als de kinderen op bed liggen krijg rond een uur of 8 plots een boel energie en kan ik niet meer slapen en heel actief. Altijd wel een avondmens geweest maar pff dit breekt me wel op :O . Uiteindelijk moet ik denk ik niet eigenwijs doen en gewoon om 19.00 gaan slapen met de kinderen :') :+
Gelukkig heb ik de weekenden en 1 vrije dag om bij te komen maar anders zou ik het slecht trekken :O Ik ben ook een echt avondmens, waarschijnlijk heeft het daar wel mee te maken :Y

quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 15:16 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

+1! Met name het hyperen van het überhaupt zwanger zijn.

Jongens, Ik had mijn eerste kotssessie vandaag :'( En ik heb echt een fobie voor overgeven. Dat gaat gepaard met veel tranen een een paniekgevoel.. Ik maak me al mega zorgen over het werken de komende week. Hoe ga ik 40 min rijden en lekker vrolijk in de klas staan om kwart over 8?
Ik ga morgen maar starten met de tips van internet, eerst iets eten voordat je opstaat en zo. Zou ik nog wat kunnen met mijn paniekgevoel? Of is het gewoon een kwestie van get over it?
Soms denk ik echt dat we 1 persoon zijn :o Ik heb ook ontzettende overgeefangst en zie er al tegenop dat dat zou kunnen gebeuren. Wat is precies je angst, dat je stikt? Dan heb ik als tip dat je goed door je neus moet blijven ademen, dat helpt bij mij altijd goed! Ik heb de neiging om te gaan hyperventileren en dan krijg je helemaal geen lucht meer. Als je je dan concentreert op de ademhaling via je neus dan komt het helemaal goed! Ik hoop dat je er niet al teveel last van gaat krijgen :*

quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 16:57 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]

Thanx voor je reactie en las ook nog reacties van andere die het wel herkende. Dat is fijn. Ik hou het gewoon even in de gaten. Plas sinds gister extreem veel. In 1 dag een 2 liter kan vol en dat is echt totaal niks voor mij :')

Moeheid is bij mij altijd standaard zo verdeeld. Ik kom altijd 's avonds weer tot leven. Avond/nachtmens w/

Peace, wat naar van het spugen in combi met je angst. Geen tips, maar ik vind het een goed teken dat je zo misselijk bent ;)
Als je echt veel meer plast dan je gewend bent zou ik toch eens wat urine naar de huisarts brengen, kleine moeite toch? Ik had zelf geen potje meer in huis dus ben gewoon naar de huisarts gegaan met de vraag of ik het daar ter plekke mocht doen. Ze wilde me eerst afwimpelen dat dat alleen kan met ochtendurine maar toen ik zei dat ik zwanger was wist ze niet hoe snel ze me dat potje moest geven _O-

quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 17:12 schreef PriemGirl het volgende:
Aventura gefeliciteerd met je meisje !! *O*

Ik kom aanhaken :@
Afgelopen maandag wat bloedverlies gehad en dacht dus ongesteld te worden maar het zette maar niet door. Vrijdagochtend dan toch maar een testje gedaan en tot onze grote verrassing een mooie streep zien verschijnen :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
20 februari staat de echo gepland en 28ste gesprek met verloskundige.
Moeheid herken ik momenteel wel! Ik lig rond 21 in bed, kan makkelijk 10u slapen om in de middag dan nog een dutje te doen :’) Ik slaap snachts dan gelukkig wel goed :)
Maar nu dus wachten tot de 20ste :+
Gefeliciteerd en welkom O+

quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 19:14 schreef VitaBella het volgende:

[..]

Dit!! Loop elke keer m’n hand in een zak te douwen wat eigenlijk maar een randje is en dan van ellende maar in m’n achterzak :')

Welkom Priem! *O* veel succes met wachten tot de 20e :P en succes met de vermoeidheid.

Ik ben gisteren getrouwd *O* was een superdag O+ maar rond half 9 was ik wel echt K.O. en hebben we iedereen eruit geschopt en thuisbezorgd besteld :D dag begon al om 7u.

SPOILER
Gefeliciteerd! Wat zie je er prachtig uit O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 19:29 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik liep vanmiddag weer in mijn fuik van negatieve gedachten die al een paar dagen op de loer lag, en ik wilde me eerst niet aanstellen, maar vriend zei dat ik gewoon de VK even moest bellen. Mochten meteen even langskomen en alles was hartstikke goed O+ Geloof dat ik heel af en toe al wat voel, hopelijk wordt dat snel wat duidelijker, de placenta lag in elk geval mooi achter.
Wat fijn dat je dan gewoon langs kan komen O+ Ben je nu dan weer gerust gesteld of blijven de negatieve gedachten in je hoofd?

quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 03:21 schreef Aventura het volgende:
Dankjullie allemaal voor de felicitaties. Ben toch wel een beetje van het wolkje afgedonderd, het valt niet mee allemaal en de napijn van de ks helpt niet mee. Ik kan alleen per bed naar mijn kind toe op de nicu en het is daar krap. Het gaat redelijk goed met ons meisje, ze ademt nog steeds zelf en plast en poept. Helaas gaat het infuus aanleggen minder, ze moeten haar vaak opnieuw aanprikken terwijl zij juist afhankelijk is van een lijn met extra voeding. Dat is wel gelijk ook 't enige grotere probleem dat ze heeft. Verder doet ze het heel goed, ze is alleen heel klein! Ik zal zo langzamerhand wel afscheid gaan nemen van jullie, maar blijf het natuurlijk wel allemaal volgen hier :)
Het is ook allemaal behoorlijk heftig wat je meemaakt! Wel fijn dat het zo goed met haar gaat. Hopelijk herstel jij ook snel :*

Klap en Soof heel veel succes morgen!!

Ik las ook nog iets over concerten, dat blijf ik ook nog wel even doen. 3 concerten op de planning in de komende maanden en ook nog een festival als ik 6 maanden ben, ben wel benieuwd hoe dat gaat :) Gisteren nog wezen stappen, was wel een gewaarwording met alcoholvrij bier en zonder te roken. Beviel me eigenlijk wel goed :s)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_176795412
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 13:03 schreef Philomijn het volgende:
Zijn er hier (meelezende?) secondtime moms met een Chicco next to me co sleeper? (Of Googlehelden) Ik wil graag een co sleeper en deze leek me op zich wel wat. Maar ik kan niet vinden in welke hoogtes hij verstelbaar is. Wel dát ie in 6 hoogtes verstelbaar is, maar welke dan? Onze boxspring is 66 cm hoog (zonder klossen) dus daar moet het mee matchen.
Ik wilde hem kopen. Maar in de handleiding van de chicco staat volgens mij dat het max 58cm hoog is. Hij was voor ons dus te laag, kon hem ook niet vastmaken aan ons bed. We hebben ni de co-sleeper van petit amelie die is wel hoog genoeg!
pi_176795461
Majo wat een monsterpost!

Klap en soof heel veel succes morgen met de echo :*

Ik ben moe, slecht geslapen door mega actieve buikbaby. Dus een zeef verder!
  Moderator zondag 28 januari 2018 @ 13:30:39 #288
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176795484
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 13:29 schreef Songeur het volgende:
Majo wat een monsterpost!

Klap en soof heel veel succes morgen met de echo :*

Ik ben moe, slecht geslapen door mega actieve buikbaby. Dus een zeef verder!
Ik probeer zoveel mogelijk op iedereen te reageren :D En het gaat hard hier dus dan krijg je dat _O-

Kinderopvang, wanneer moet je dat zo'n beetje gaan regelen? Dat is echt nog zo'n ver van mijn bed show :@
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_176795498
CrazyPrincess welkom :W En ook nog welkom aan Priem :W

Fijn dat het nog steeds goed voelt ela, ondanks het bloed :*
  Moderator zondag 28 januari 2018 @ 13:32:04 #290
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176795524
En welkom CrazyPrincess! 11 weken is al een behoorlijk goede termijn. Wanneer ging het vorige keer mis? Kan me wel voorstellen dat je dan meer een slag om de arm houdt :*
pi_176795650
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 13:30 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik probeer zoveel mogelijk op iedereen te reageren :D En het gaat hard hier dus dan krijg je dat _O-

Kinderopvang, wanneer moet je dat zo'n beetje gaan regelen? Dat is echt nog zo'n ver van mijn bed show :@
Op je andere post reageren is geen doen op de tablet daardoor :')
Gevoel van niet goed doorplaatsen gaat nu weer goed, dus ik hou het even in de gaten. Nog nooit blaasontsteking gehad, dus zou er echt van staan te kijken als dat nu zo zal zijn.

Concerten heb ik ook gewoon nog op de planning en vorige week nog gedaan. Is geen doen om daar omheen te plannen. Pak ook nog wel een (gratis) festivalletje her en der als mij goed blijf voelen.

Kinderopvang ligt aan de regio waar je woont. In sommige gebieden/steden zit het heel vol. En kinderopvang en alle andere babydingen is ook nog een ver van mijn bed show. Alles bewust genegeerd de afgelopen jaren uit zelfbescherming. En durf er nu ook nog niet een toe te geven.
pi_176795761
Even een vraagje nog tussendoor. Welke app hebben jullie om je zwangerschap en alle ontwikkelingen bij te houden?
pi_176795775
En nog een welkom voor CP *O* Spannend voor jou zeg. Ik hoop dat je snel wat vertrouwen mag krijgen.
pi_176795935
Bedankt voor alle welkoms O+
Ik ga langzaamaan meelezen en als ik een beetje op de trein hier zit ga ik wel meer reageren :D
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 13:32 schreef MaJo het volgende:
En welkom CrazyPrincess! 11 weken is al een behoorlijk goede termijn. Wanneer ging het vorige keer mis? Kan me wel voorstellen dat je dan meer een slag om de arm houdt :*
De laatste keer bleek bij de 7 weken echo dat de groei al een week achter liep. De keer daarvoor bleek bij de 9 weken echo het hartje vlak na de 7 weken echo gestopt te zijn.

Nu na de 9 weken echo overgedragen aan de vk en die heeft afgelopen donderdag nog een echo gedaan en alles was nog steeds goed O+
Maar het is en ICSI-kindje, dus iets verhoogd risico op miskramen enzo, Natuurlijk niet heel groot, maar gezien het feit dat mijn laatste twee zwangerschappen in een miskraam zijn geeindigd spookt er wel wat angst door mijn hoofd.
Ik krijg ook een uitgebreide 20 weken echo omdat het een ICSI-kindje is, dus ik word nu nogal geconfronteerd met het feit dat er altijd vanalles mis kan gaan :')

Ik zou het liefst tot na die echo wachten om het bekend te maken, maar dat gaat natuurlijk niet werken in de praktijk :D
  Moderator zondag 28 januari 2018 @ 14:21:33 #295
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176796905
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 13:37 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]

Op je andere post reageren is geen doen op de tablet daardoor :')
Gevoel van niet goed doorplaatsen gaat nu weer goed, dus ik hou het even in de gaten. Nog nooit blaasontsteking gehad, dus zou er echt van staan te kijken als dat nu zo zal zijn.

Concerten heb ik ook gewoon nog op de planning en vorige week nog gedaan. Is geen doen om daar omheen te plannen. Pak ook nog wel een (gratis) festivalletje her en der als mij goed blijf voelen.

Kinderopvang ligt aan de regio waar je woont. In sommige gebieden/steden zit het heel vol. En kinderopvang en alle andere babydingen is ook nog een ver van mijn bed show. Alles bewust genegeerd de afgelopen jaren uit zelfbescherming. En durf er nu ook nog niet een toe te geven.
Ik zal me voortaan inhouden met mijn posts ;)

Blaasontsteking is iets wat veel voorkomt tijdens zwangerschappen dus zo vreemd is het niet. Hou het in ieder geval goed in de gaten. Ik heb ooit een nierbekkenontsteking gehad door een verwaarloosde blaasontsteking en daar word je goed ziek van :X

Ik woon zelf in Utrecht (stad). Ik denk dat ik eerst de echo(s) maar eens afwacht voordat ik me daarin ga verdiepen. Ik heb dit inderdaad uit zelfbescherming ook nooit gedaan. Begin nu voorzichtig wat dingen te checken maar hou me ook nog wel een beetje in ;)
  Moderator zondag 28 januari 2018 @ 14:22:35 #296
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176796956
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 13:41 schreef Peacefulll het volgende:
Even een vraagje nog tussendoor. Welke app hebben jullie om je zwangerschap en alle ontwikkelingen bij te houden?
Ik gebruik zwangerschap+. Vind het wel een leuke app waarbij je per dag een speciaal artikel hebt over die dag en je kunt allemaal lijstjes maken: uitzet, kindernamen etc. Maar ben benieuwd naar andere tips!
  Moderator zondag 28 januari 2018 @ 14:24:42 #297
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176797024
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 13:49 schreef CrazyPrincess het volgende:
Bedankt voor alle welkoms O+
Ik ga langzaamaan meelezen en als ik een beetje op de trein hier zit ga ik wel meer reageren :D

[..]

De laatste keer bleek bij de 7 weken echo dat de groei al een week achter liep. De keer daarvoor bleek bij de 9 weken echo het hartje vlak na de 7 weken echo gestopt te zijn.

Nu na de 9 weken echo overgedragen aan de vk en die heeft afgelopen donderdag nog een echo gedaan en alles was nog steeds goed O+
Maar het is en ICSI-kindje, dus iets verhoogd risico op miskramen enzo, Natuurlijk niet heel groot, maar gezien het feit dat mijn laatste twee zwangerschappen in een miskraam zijn geeindigd spookt er wel wat angst door mijn hoofd.
Ik krijg ook een uitgebreide 20 weken echo omdat het een ICSI-kindje is, dus ik word nu nogal geconfronteerd met het feit dat er altijd vanalles mis kan gaan :')

Ik zou het liefst tot na die echo wachten om het bekend te maken, maar dat gaat natuurlijk niet werken in de praktijk :D
Och jeetje, 2x dus ook al ;( Ik hoop dat het een beetje een geruststelling is dat je nu die 2 termijnen in ieder geval voorbij bent!

Is die kans bij een icsi kindje echt zoveel hoger? Ik ben zelf ook zwanger dmv icsi en heb wel eens gehoord dat het risico iets hoger is bij ons traject maar nooit echt in verdiept hoeveel hoger. Maar misschien moet ik dat ook maar niet doen :@ In het "als zwanger worden niet zo makkelijk gaat topic" viel het me wel op dat veel dames die we uitzwaaiden ook weer terugkwamen. Dat beangstigt me toch wel een beetje ;(
pi_176797406
Ik heb de app van Ouders van nu.
Majo die van zwangerschap+ is inderdaad een goede app maar na 12 weken ongeveer moet je betalen }:|
pi_176797582
Ik vind je monsterposts juist heel leuk Majo! Lekker doorgaan. Ik vergeet altijd de helft omdat ik vaak mobiel reageer..

CP, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. We gaan gewoon uit van een plakker dit keer :)

Ik heb trouwens geen zwangerschapsapp :P

Hoe gaat het met Bella en Olivia?
  zondag 28 januari 2018 @ 15:07:36 #300
409579 LuDann
All the way
pi_176798019
Ik heb die Chicco co-sleeper, hij kan behoorlijk hoog hoor. Hij past net niet nu ons bed op klossen staat. Ik ben nu niet thuis, help me herinneren hem even op te meten dit weekend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')