Oké, een beetje bijgelezen maar het gaat hard hier dus sorry als ik mensen vergeet!
Loj, ik hoop dat het een beetje met je gaat. Veel liefs voor jou.
Klaproos en soof, helemaal geen geneuzel hoor!

. Af en toe is het gewoon fijn om even te kunnen spuien en soms ook herkenning terug te krijgen. Het zijn gewoon hele spannende tijden. Maakte me ook erg veel zorgen om de krampen en pijnen die ik had en merkte dat ik het heel prettig vond om dat te kunnen delen. Ook hier

.
Aure, fijn van je echo!
Spees, goed nieuws

! Mooi!
Majo, beterschap! Blaasontstekingen zijn zo rot.
Chantal, gefeliciteerd! Dat is een hele duidelijke streep zeg. Welkom!
Duman, ik weet niet of ik het nog goed heb onthouden maar morgen de laatste dag werken? Zet hem op en daarna lekker genieten van je verlof

.
Aventura, sterkte! Ook ik denk aan jullie.
Vanochtend dus de uitslag van het adhd-onderzoek. Ik blijk inderdaad adhd te hebben (geen verrassing) en heb verteld dat ik in verwachting ben. Daar werd gelukkig fijn op gereageerd, dus het viel me mee

. Het heeft wel gevolgen voor mijn traject want ik kan nu natuurlijk geen medicatie slikken. Daarnaast is er nog een trauma waar ik mee aan de slag moet dus dat is iets waar ik me komende maanden op zal richten. Mijn klachten worden er niet door veroorzaakt maar zouden er wel door kunnen verergeren dus als ik daar klaar mee ben, de baby er is en ik er aan toe ben, dan mag ik me weer melden. Dat is wel iets om naar uit te kijken. En nu gaat deze hier naar bed! Mijn energie stelt tegenwoordig niet zo veel voor

.