Je verdient beter! Ben blij dat je het afgekapt hebt.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:44 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Dat was hem inderdaad. Ik vind het op zich wel jammer, want het leek me een leuke jongen. Of nou ja, zo leuk is hij dan ook weer niet als hij er een rebound van probeert te maken
Erbij genaaid.. Arme jij! Ik kan uit ervaring vertellen dat het niet bewust hóeft te zijnquote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:15 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Hè bahh.
[..]
Ik blader net met een halve hartverkramping angstvallig door mijn agenda. En ja hoor, ik ben er ook gewoon bijgenaaid! Wauw zeg!![]()
Weet ze jouw reputatie dan niet?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:15 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Ik blader net met een halve hartverkramping angstvallig door mijn agenda. En ja hoor, ik ben er ook gewoon bijgenaaid! Wauw zeg!![]()
Oh geen medelijden hoor. Als ik ongemerkt op slinkse wijze word gestrikt dan lijk ik net een valse zwarte kat die zich bij het minste gestreel over de buik heel ontvankelijk, met de pootjes wijd en een kwijltje uit de mond ontpopt tot een halve tamme op de rug gedraaide bankpoes. Doe maar wel bewust, want tandje tijger is altijd een pré.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:17 schreef Victoriaatje het volgende:
[..]
Erbij genaaid.. Arme jij! Ik kan uit ervaring vertellen dat het niet bewust hóeft te zijn.
Snap ik niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Weet ze jouw reputatie dan niet?
Jij bent dit toch?
[ afbeelding ]
Ging om het plaatje, niet de meme tekstquote:
hoe was het?quote:Op donderdag 8 februari 2018 10:51 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb morgen weer een date en vind het echt bizar spannend eigenlijk![]()
Ja het was super! We zijn uit eten geweest en hebben aan 1 stuk door gepraat over vanalles en nog wat. Hij is echt erg aantrekkelijk en een gentleman (houdt de deur voor je open etc). Hij is net de deur uitquote:
Is hij blijven slapen?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja het was super! We zijn uit eten geweest en hebben aan 1 stuk door gepraat over vanalles en nog wat. Hij is echt erg aantrekkelijk en een gentleman (houdt de deur voor je open etc). Hij is net de deur uit(ja in dat opzicht was hij ook een gentleman ja) en wilde eigenlijk dat ik met hem mee ging om het weekend samen door te brengen, maar dat vind ik allemaal even te snel. Moet eerst hier nog even van bekomen, maar we hebben afgesproken dat hij morgen weer deze kan op komt
Hij had bloemen voor me meegenomen. Ik kon die arme man toch geen 2 uur naar huis laten rijden midden in de nachtquote:
En?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:01 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb hem heel duidelijk laten weten dat hij in elk geval geen seks hoeft te verwachten (onhandige timing, maar dat had inderdaad goed zijn verwachting kunnen zijn) en zijn reactie was "meissie, maak je niet druk, dat is niet waar het om gaat".
Hij is blijven slapen, dus dan weet je het welquote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En?
Klinkt als een leuke date
tot zover dus niks mis met 'mquote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja het was super! We zijn uit eten geweest en hebben aan 1 stuk door gepraat over vanalles en nog wat. Hij is echt erg aantrekkelijk en een gentleman (houdt de deur voor je open etc). Hij is net de deur uit(ja in dat opzicht was hij ook een gentleman ja) en wilde eigenlijk dat ik met hem mee ging om het weekend samen door te brengen, maar dat vind ik allemaal even te snel. Moet eerst hier nog even van bekomen, maar we hebben afgesproken dat hij morgen weer deze kan op komt
Called itquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij had bloemen voor me meegenomen. Ik kon die arme man toch geen 2 uur naar huis laten rijden midden in de nacht
Ooo, nou mocht deze erbarmelijke situatie zich voordoen dan zou ik een tros aanhankelijke en hongerige jonkvrouwen zeker trakteren op een oliebolletje met poedersuiker ja.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ging om het plaatje, niet de meme tekst
Een vriendin had kort geleden een date met een sub ( Geen verstand van, ik laat me alles vertellen. ) en nadat de gehele trukendoos op hem was toegepast zette ze hem midden in de nacht op straat. Alles was mogelijk, behalve blijven slapen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:31 schreef Montelly het volgende:
Ja aardig toch, op terugweg 2 uur naar huis kachelen midden in de nacht is geen pretje, vooral als je ergens buiten randstad moet wezen.
Zie je, tot nu toe niks aan de hand met hem.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij? Meestal sta je er vrij nuchter in...quote:
Klopt. Sta ik ook wel, maar toch, weet niet. Komt doordat hij hoge verwachtingen heeft ofzo. Of nouja verwachtingen. Hij denkt mij al leuk te vinden. Dus kan enkel tegenvallenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij? Meestal sta je er vrij nuchter in...
Komt wel goed, ga gewoon veel plezier hebben
Laatst gesprek gehad en hij wil zich nog echt niet binden. Nouja jammer, date ik weer verder.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:48 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
was t toch meteen klaar met die liever-zonder-cue-weekend-vieren
Tnx meisquote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:48 schreef Lot88 het volgende:
[..]
niet nodig hij heeft je al gezien en je bent een leuk mens! Veel plezier
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Laatst gesprek gehad en hij wil zich nog echt niet binden. Nouja jammer, date ik weer verder.
Maar blijven elkaar wel gewoon zien, dus morgen er weer te vinden.
Nee, dit is van mijn voorgaande date. De biljarter die niet op zoek is naar een relatie.quote:Op zondag 11 februari 2018 00:52 schreef Godshand het volgende:
Deze uitspraak is van de verliefde man???
Ah ok, ik dacht al. Leek me dan een 180 graden draai immers.quote:Op zondag 11 februari 2018 00:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, dit is van mijn voorgaande date. De biljarter die niet op zoek is naar een relatie.
Date van vanavond is nog steeds verliefdquote:Op zondag 11 februari 2018 00:58 schreef Godshand het volgende:
Ah ok, ik dacht al. Leek me dan een 180 graden draai immers.
Gezellig! Have funquote:Op zondag 11 februari 2018 00:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Date van vanavond is nog steeds verliefd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |