Jeugdspelers spelen vaak de eerste paar potjes hun eigen wedstrijd, waarna ze zich naar het gemiddelde niveau omlaag aanpassenquote:
Blijft een lichtpuntje idd, en als je linksback dat is dan weet je hoe laat het is met je veldspelquote:
Dat is wel zo. Boetius is daar een voorbeeld van .quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jeugdspelers spelen vaak de eerste paar potjes hun eigen wedstrijd, waarna ze zich naar het gemiddelde niveau omlaag aanpassen
Oogaids.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:26 schreef hhh38 het volgende:
Dit is echt weer ouderwetse oogaids, we komen niet eens meer van onze helft af
Flashbacks naar januari 2016
hier heb je m toch voor gehaald?quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:29 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben echt bang dat Van Persie eigenlijk helemaal niet fit is en binnen 5 minuten weer het veld af gaat strompelen als ie invalt
Het feit dat we op een akker spelen vanavond helpt ook niet
Dat is echt een veldje voor toornstra eigenlijk.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:29 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben echt bang dat Van Persie eigenlijk helemaal niet fit is en binnen 5 minuten weer het veld af gaat strompelen als ie invalt
Het feit dat we op een akker spelen vanavond helpt ook niet
Gio ziet geen potentie meer en wil ontslagen wordenquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:31 schreef hhh38 het volgende:
Probeert Gio een zo slecht mogelijk elftal op het veld te krijgen ofzo?
Dan was Bilal gekomen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:31 schreef hhh38 het volgende:
Probeert Gio een zo slecht mogelijk elftal op het veld te krijgen ofzo?
Bilal erin voor Malacia.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:31 schreef Elan het volgende:
Haal anders even de topscorer eruit als het niet draait
Zometeen komt Nelom voor Malaciaquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gio ziet geen potentie meer en wil ontslagen worden
Tapia was hemeltergend slecht, dus werd eruit gehaald. Lijkt mij persoonlijk niet gek.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat is in godsnaam de logica achter de wissels vandaag
Wat een oogbaltyfus krijg ik van vandaag zeg, mijn hemel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |