abonnement Unibet Coolblue
pi_177082920
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 20:09 schreef Soren het volgende:

[..]

Ik heb behoorlijk geïnvesteerd in IOTA, dus ik ben wellicht biased. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat founders en devs doodziek worden van types die vanaf een zolderkamertje en met hun 9-tot-5 baan niets liever willen dan dat hun coin's naar de moon gaan en lambo's opleveren, terwijl die founders en devs 24/7 bezig zijn om hun project tot een succes te maken.

Hier een reactie van David over zijn manier van communiceren:

[..]

Allemaal leuk en aardig, maar opnieuw weer een totaal niet professionele manier van communiceren. Die hele reactie zegt niets, behalve "ja? ik reageer zoals ik wil en iedereen heeft het maar te accepteren". Precies de manier waarop kritiek is. Dat is het probleem dan ook.

De kritiek gaat helemaal niet over de waarde van de coin, lambos, moon, etc. Het gaat over de (niet) werking van hun (op dit moment waardeloze) product terwijl ze allerlei claims doen die gewoon niet haalbaar zijn. Deze kritiek komt niet van de minsten: devs, engineers, zelfs van MIT (!).

Wat doet IOTA? Reageren als een klein kind en terugvallen op ad hominems, gescheld, gehuil, etc. Echt te sneu voor woorden.

Ze staan niet open voor kritiek/gaan daar niet goed mee om. Omdat er inmiddels miljarden (!) geïnvesteerd zijn in IOTA mogen ze zich best eens wat vriendelijker/normaler opstellen tegenover hun publiek en niet zo neerbuigend doen de hele tijd. Ze hebben immers niet eens een werkend product afgeleverd en werken nog steeds van centjes die het publiek/bedrijven aan ze gedoneerd hebben.
pi_177083067
Het zullen best allemaal slimme mensen zijn, met geweldige ideeën en toekomatvisies, maar het zijn gewoon antisociale dev-nerds. Er is een groot gebrek aan goede marketeers in de crypto space.

EOS is een voorbeeld van een coin/bedrijf die marketing wél snapt. Daarom ook eentje om in de gaten te houden.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 februari 2018 @ 14:55:44 #253
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177083084
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:54 schreef kthxbye het volgende:
Het zullen best allemaal slimme mensen zijn, maar het zijn gewoon antisociale dev-nerds. Er is een groot gebrek aan goede marketeers in de crypto space.
Zelfs de meest autistische nerd kan gewoon nog op een normale manier reageren.

Hoi :@
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_177083130
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zelfs de meest autistische nerd kan gewoon nog op een normale manier reageren.

Hoi :@
Nouja, bij IOTA blijkbaar niet.

Allemaal prima, maar blijf dan ook lekker developen, en huur iemand in die je Twitter overneemt. Ga dan niet als uithangbord voor een miljardenbedrijf mensen uitschelden op Twitter.
pi_177103836
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:49 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig, maar opnieuw weer een totaal niet professionele manier van communiceren. Die hele reactie zegt niets, behalve "ja? ik reageer zoals ik wil en iedereen heeft het maar te accepteren". Precies de manier waarop kritiek is. Dat is het probleem dan ook.

De kritiek gaat helemaal niet over de waarde van de coin, lambos, moon, etc. Het gaat over de (niet) werking van hun (op dit moment waardeloze) product terwijl ze allerlei claims doen die gewoon niet haalbaar zijn. Deze kritiek komt niet van de minsten: devs, engineers, zelfs van MIT (!).

Wat doet IOTA? Reageren als een klein kind en terugvallen op ad hominems, gescheld, gehuil, etc. Echt te sneu voor woorden.

Ze staan niet open voor kritiek/gaan daar niet goed mee om. Omdat er inmiddels miljarden (!) geïnvesteerd zijn in IOTA mogen ze zich best eens wat vriendelijker/normaler opstellen tegenover hun publiek en niet zo neerbuigend doen de hele tijd. Ze hebben immers niet eens een werkend product afgeleverd en werken nog steeds van centjes die het publiek/bedrijven aan ze gedoneerd hebben.
Ze kunnen de marketing/social media beter overlaten aan experts. Inderdaad niet hun sterkste punt.
pi_177103853
Op welke kritiek van devs, engineers en MIT doel je trouwens? Is dat nog actueel?
  † In Memoriam † zondag 11 februari 2018 @ 12:43:08 #257
230491 Zith
pls tip
pi_177105408
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:35 schreef Soren het volgende:
Op welke kritiek van devs, engineers en MIT doel je trouwens? Is dat nog actueel?
Zeker. Pow voor kleine sensoren die met knoopbatterijen werken, veiligheid (vermom een gpu als klein zwak sensortje en je neemt de hele 'lokale cluster' over), mogelijke double spend issues, de coördinator centralizatie, expres bugs in hun open source code zetten waarmee de iota devs andere versies kan gijzelen, etc

Het is mij trouwens nog steeds niet uitgelegd waarom je beter een afstandsbediening POW kan laten doen dan een tx sturen naar een node of dedicated POW miner.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 12 februari 2018 @ 10:14:08 #258
131603 Afwazig
Serious business
pi_177124467
bascule twitterde op zondag 11-02-2018 om 18:31:36 BitGrail lost $170 million worth of Nano XRB tokens because... the checks for whether you had a sufficient balance to withdraw were only implemented as client-side JavaScript https://t.co/XH5mbIWUno https://t.co/WmCwj5gy8W reageer retweet
quote:
first off this was the bug

" There was a bug, on the withdraw page.

But this check was only on java-script client side, you find the js which is sending the request, then you inspect element - console, and run the java-script manually, to send a request for withdrawal of a higher amount than in your balance.

Bitgrail delivered this withdrawal.

How many people did this? Who knows. This bug was later closed.

There was another bug, you could request a withdrawal to your address - from another userId, from another user-account. That would cause the other users balance to have "missing funds" or "negative balance". Bitgrail bomber solved this bug by manually entering the "correct" numbers in his database.

This is what you get for using a PHP website coded by same skill-level as CfB of IDIOTA."

Bomber started selling the XRB to cover these losses.

Most of the missing XRB has been traced to Kucoin and Mercatox. It was 100% sold there for other cryptos. There is literally no reason for it to be pulled back out as XRB; and if it was you would see some of these larger withdrawals out of those exchanges - which you don't.
Man man man man man :')
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 februari 2018 @ 10:15:16 #259
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177124487
Nee joh :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_177152545
quote:
Ponzi scheme, teveel stroom verbruik, teveel computer power verspilling, Jordan Belfort en banken die je waarschuwen. Dit is wel weer een pareltje.

[ Bericht 0% gewijzigd door ITrade op 13-02-2018 14:38:44 ]
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177169606
https://www.bloomberg.com(...)n-cyberwarfare-video

Prima praatje wel hoor! Helaas alleen geen kritische vraag over de valuatie/usecase van de coin XRP vs. hun technologie.
pi_177170092
Slowchat

[ Bericht 67% gewijzigd door Zith op 14-02-2018 09:02:44 ]
  woensdag 14 februari 2018 @ 08:25:27 #264
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_177171277
Slowchat

[ Bericht 97% gewijzigd door Zith op 14-02-2018 09:03:08 ]
pi_177179122
Kan iemand mij vertellen wat bij vele projecten het nut is van het uitgeven van tokens? Bijvoorbeeld alle projecten die op Ethereum zitten, waarom hebben die een eigen token? Lijkt me toch compleet nutteloos?

Laten we Ethos als voorbeeld nemen. Dat project heeft geen eigen blockchain, maar zit op Ethereum. Nu zegt Ethos: "Wil je gebruik maken van ons platform en de functies ervan, dien je te betalen me Ethos". Met andere woorden: Ethos is de 'fuel'. Maar dat kan toch ook prima met Ether betaald worden? Handelingen die op het platform van Ethos worden verricht, worden door de miners van Ethereum verwerkt.

Ik kan geen reden bedenken dat dan die tokens nodig zijn om kapitaal op te halen. Maar dan opnieuw: ze kunnen net zo goed gewoon Ethers ophalen. Of dient het enkel als bewijs dat jij in het project geïnvesteerd hebt?

quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 15:37 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Al die projecten op Ethereum halen ook ETH op. In ruil daarvoor krijg je dus inderdaad tokens van het project.

Die tokens zijn je aandeel in het project. Project ontwikkelt zich > vraag naar token stijgt > prijs van token stijgt > jouw aandeel in het project stijgt in waarde.

Het lijkt me gek als projecten geen eigen tokens meer uitgeven en de diensten/whatever betaald kunnen worden met ETH. Waarom zou je dan investeren in een project op de Ethereum blockchain? Wat krijg je dan terug?

Of alle projecten bestaansrecht hebben met hun tokens is weer een andere vraag...
Soms denk ik blijkbaar te ingewikkeld... Dankje! :)

[ Bericht 41% gewijzigd door fckdedeurkruk op 14-02-2018 16:00:10 ]
pi_177179931
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:53 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat bij vele projecten het nut is van het uitgeven van tokens? Bijvoorbeeld alle projecten die op Ethereum zitten, waarom hebben die een eigen token? Lijkt me toch compleet nutteloos?

Laten we Ethos als voorbeeld nemen. Dat project heeft geen eigen blockchain, maar zit op Ethereum. Nu zegt Ethos: "Wil je gebruik maken van ons platform en de functies ervan, dien je te betalen me Ethos". Met andere woorden: Ethos is de 'fuel'. Maar dat kan toch ook prima met Ether betaald worden? Handelingen die op het platform van Ethos worden verricht, worden door de miners van Ethereum verwerkt.

Ik kan geen reden bedenken dat dan die tokens nodig zijn om kapitaal op te halen. Maar dan opnieuw: ze kunnen net zo goed gewoon Ethers ophalen. Of dient het enkel als bewijs dat jij in het project geïnvesteerd hebt?
Al die projecten op Ethereum halen ook ETH op. In ruil daarvoor krijg je dus inderdaad tokens van het project.

Die tokens zijn je aandeel in het project. Project ontwikkelt zich > vraag naar token stijgt > prijs van token stijgt > jouw aandeel in het project stijgt in waarde.

Het lijkt me gek als projecten geen eigen tokens meer uitgeven en de diensten/whatever betaald kunnen worden met ETH. Waarom zou je dan investeren in een project op de Ethereum blockchain? Wat krijg je dan terug?

Of alle projecten bestaansrecht hebben met hun tokens is weer een andere vraag...
pi_177180883
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:53 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat bij vele projecten het nut is van het uitgeven van tokens? Bijvoorbeeld alle projecten die op Ethereum zitten, waarom hebben die een eigen token? Lijkt me toch compleet nutteloos?

Laten we Ethos als voorbeeld nemen. Dat project heeft geen eigen blockchain, maar zit op Ethereum. Nu zegt Ethos: "Wil je gebruik maken van ons platform en de functies ervan, dien je te betalen me Ethos". Met andere woorden: Ethos is de 'fuel'. Maar dat kan toch ook prima met Ether betaald worden? Handelingen die op het platform van Ethos worden verricht, worden door de miners van Ethereum verwerkt.

Ik kan geen reden bedenken dat dan die tokens nodig zijn om kapitaal op te halen. Maar dan opnieuw: ze kunnen net zo goed gewoon Ethers ophalen. Of dient het enkel als bewijs dat jij in het project geïnvesteerd hebt?

[..]

Soms denk ik blijkbaar te ingewikkeld... Dankje! :)
Het is logisch dat je het denkt hoor.

Maar je moet die tokens ook vooral zien als betaalmiddel binnen dat specifiek ecosysteem. Net zoals je bij een evenement fiches krijgt om bier te halen, bijvoorbeeld. :+
De organisator kan ook wel gewoon euro's (of ETH/BTC) accepteren voor het bier (of de diensten van het platform) maar soms zijn andere oplossingen efficiënter.
pi_177183375
Laat ik het hier eens proberen,

Ik heb sinds kort een Ledger Nano S. ik neem aan dat UTNL tokens ook hierop kunnen aangezien dit volgens mij ook een ERC20 token is. Kan iemand me hiermee helpen, of is er een handige website/video hierove?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 14 februari 2018 @ 18:37:56 #269
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177183445
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 18:34 schreef Roellie80 het volgende:
Laat ik het hier eens proberen,

Ik heb sinds kort een Ledger Nano S. ik neem aan dat UTNL tokens ook hierop kunnen aangezien dit volgens mij ook een ERC20 token is. Kan iemand me hiermee helpen, of is er een handige website/video hierove?
Heb je een adres waar je het naartoe kan sturen?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_177186143
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 18:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Heb je een adres waar je het naartoe kan sturen?
Ik heb een ETH adres in myetherwallet. Die tussenstap is nodig om het op de ledger te krijgen toch? Kunnen die tokens direct naar dat ETH adres?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 14 februari 2018 @ 20:30:45 #271
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177186153
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 20:30 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ik heb een ETH adres in myetherwallet. Die tussenstap is nodig om het op de ledger te krijgen toch? Kunnen die tokens direct naar dat ETH adres?
Je kan gewoon direct sturen en klaar is kees.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_177187071
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 20:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je kan gewoon direct sturen en klaar is kees.
Tis gelukt, wel wat gedoe zo voor een eerste keer, myETH wallet maken, Ledger koppelen, token toevoegen enz. Hier gaan vast meer mensen moeilijkheden mee krijgen. Maakt het nog verleidelijker gewoon alles op de exchange te laten staan. easy access
pi_177226870
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 01:21 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nooit geweten. Wat programmeer je zoal? :)
Wat programmeer jij zoal?
Lambo of Rekt
pi_177234301
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 11:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wat programmeer jij zoal?
ik niks :D
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_177234397
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 21:05 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Tis gelukt, wel wat gedoe zo voor een eerste keer, myETH wallet maken, Ledger koppelen, token toevoegen enz. Hier gaan vast meer mensen moeilijkheden mee krijgen. Maakt het nog verleidelijker gewoon alles op de exchange te laten staan. easy access
Nee. En ja, easy access voor anderen ook vooral.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')