SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Net interview met Freek, volgens hem wil Ten Hag vooral Labyad hebben, maar kijkt Overmars ook echt wel verder (zeker omdat Labyad niet zomaar mag vertrekken bij utrecht en een doorlopend contract heeft)![]()
Labyad net voor zondag binnenharken zou wel fijn zijn
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Kijk hier zijn wat beelden uit Friesland, hij kan echt wel voetballen hoor.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Je punt? Kluivert en de Ligt zijn ook 18 maar veel verder in hun ontwikkeling. Ik denk dat Johnsen ook een net niet speler is, beetje zoals Cerny. Laatst genoemde kwam ook gewoon te kort, ook toen hij fit was.
Blij dat die Younes weg is trouwens.
Steekt inderdaad nog niet in beste vorm sinds hij bij Ajax is.
Maar denk dat het wel goed komt, Gaat z'n draai nog wel vinden.Ajacied.![]()
Ik hoop uiteraard dat ik er totaal naast zit (meestal niet), dan zal ik het ook toegeven. Op dat filmpje vind ik het niet zo indrukwekkend allemaal, zijn veel jeugdige spelers die soortgelijke dingen doen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:52 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Kijk hier zijn wat beelden uit Friesland, hij kan echt wel voetballen hoor.
Maar denk dat het wel goed komt, Gaat z'n draai nog wel vinden.![]()
Ben benieuwd hoeveel je van het 3:33 lang durende filmpje hebt gezien aangezien je al na 2 minuten reageert :p.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik hoop uiteraard dat ik er totaal naast zit (meestal niet), dan zal ik het ook toegeven. Op dat filmpje vind ik het niet zo indrukwekkend allemaal, zijn veel jeugdige spelers die soortgelijke dingen doen.
Maar goed, ik hoop ook dat je er naast zit.
Ajacied.![]()
Het feit dat hij het al zo weinig heeft laten zien in Jong Ajax zegt wel voldoende. En of je leuk voetballen kan omzetten naar rendement is vaak ook nog een heikel punt, ook waarom bijvoorbeeld een Andersen niet geslaagd is. Heb bij hem een beetje hetzelfde gevoel, denk niet dat hij ooit voor langere tijd een basisspeler bij Ajax gaat worden. Hoogstens selectievulling net als Cerny.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:52 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Kijk hier zijn wat beelden uit Friesland, hij kan echt wel voetballen hoor.
Maar denk dat het wel goed komt, Gaat z'n draai nog wel vinden.Oh.![]()
Trouwens schijnbaar heeft Ajax ook een Argentijnse back gekocht, die direct inzetbaar zou zijn. Straciatella ofzogr gr![]()
Ook een Duitse spits, Oliver Kahn ofzo?quote:Op woensdag 24 januari 2018 20:35 schreef Quyxz_ het volgende:
Trouwens schijnbaar heeft Ajax ook een Argentijnse back gekocht, die direct inzetbaar zou zijn. Straciatella ofzoAjacied.![]()
He, interessante Uruguayaanse spits die ze van Groningen halen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2018 20:40 schreef PicoMMP het volgende:
Benieuwd naar die nieuwe Georgische spits, lijkt op Mr. Bean.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Blijven vooral denken dat Van Persie een clubicoon is (is gewoon op een nare manier vertrokken met slechts 10 goals in 3 jaar )quote:Op woensdag 24 januari 2018 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord is niet meer zo rullevant nu.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik word wel een beetje moe van die hele hype rondom Van Persie zijn terugkeer.quote:Op woensdag 24 januari 2018 22:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Blijven vooral denken dat Van Persie een clubicoon is (is gewoon op een nare manier vertrokken met slechts 10 goals in 3 jaar )Oh.![]()
De pure wanhoop druipt ervan af . Eindelijk een versleten ster terug in de Eredivisie. Beetje net als Kluivert vroegerquote:Op woensdag 24 januari 2018 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word wel een beetje moe van die hele hype rondom Van Persie zijn terugkeer.RED ONS HENNIEGOD![]()
Gewoon een grote naam die terugkeert. Altijd leuk. Geeft de competitie wat flair.quote:Op woensdag 24 januari 2018 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word wel een beetje moe van die hele hype rondom Van Persie zijn terugkeer.![]()
Ik voel vaak meer hype als een groot talent richting Nederland komt zoals Lozano of Neres. Van Persie wordt toch alleen maar minder en de kans dat het tegenvalt is vaak wel groot.quote:Op woensdag 24 januari 2018 22:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De pure wanhoop druipt ervan af . Eindelijk een versleten ster terug in de Eredivisie. Beetje net als Kluivert vroegerOh.![]()
Precies, en vond hem in die tien minuten geen hele slechte indruk maken.quote:Op woensdag 24 januari 2018 22:16 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Gewoon een grote naam die terugkeert. Altijd leuk. Geeft de competitie wat flair.Ajacied.![]()
In het Feyenoord-topic willen ze hem zelfs in de spits zetten en Jorgensen op 10quote:Op woensdag 24 januari 2018 22:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Blijven vooral denken dat Van Persie een clubicoon is (is gewoon op een nare manier vertrokken met slechts 10 goals in 3 jaar )![]()
![]()
Volgend jaar Gerson Magrao weer op linksback en Lazovic voor Jorgensenquote:Op woensdag 24 januari 2018 22:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
In het Feyenoord-topic willen ze hem zelfs in de spits zetten en Jorgensen op 10RED ONS HENNIEGOD![]()
Absoluut.quote:Op woensdag 24 januari 2018 22:25 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Precies, en vond hem in die tien minuten geen hele slechte indruk maken.![]()
Uitstekend dat Ajax Sneijder, die nog wat minder ver afgezakt was, gewoon geweigerd heeft. En eerder van der vaart, dat was helemaal een no-brainer.quote:Op woensdag 24 januari 2018 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik voel vaak meer hype als een groot talent richting Nederland komt zoals Lozano of Neres. Van Persie wordt toch alleen maar minder en de kans dat het tegenvalt is vaak wel groot.
Huntelaar zijn ze dan wel weer in meegegaan, maar dat was iemand die net zoals Kuyt puur heeft geleefd voor de sport en dus wat minder ver is afgetakeld.![]()
Of ze willen Van Persie als creatieve middenvelder gebruiken, dat is hij toch ook niet.quote:Op woensdag 24 januari 2018 22:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
In het Feyenoord-topic willen ze hem zelfs in de spits zetten en Jorgensen op 10Oh.![]()
Dat zijn helemaal ideeën uit de prehistorie, een spelverdeler die geen meters hoeft te maken.quote:Op woensdag 24 januari 2018 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of ze willen Van Persie als creatieve middenvelder gebruiken, dat is hij toch ook niet.![]()
Van der Vaart wilden ze toen wel halen, maar die wilde zelf niet toch. Maar dat was nog met De Boer die hem in de spits wilde zetten (lol)quote:Op woensdag 24 januari 2018 22:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Uitstekend dat Ajax Sneijder, die nog wat minder ver afgezakt was, gewoon geweigerd heeft. En eerder van der vaart, dat was helemaal een no-brainer.
Huntelaar zijn ze dan wel weer in meegegaan, maar dat was iemand die net zoals Kuyt puur heeft geleefd voor de sport en dus wat minder ver is afgetakeld.
Huntelaar is ook een prima toevoeging gebleken, betrokken bij goede goals en assists en kan je er prima bij hebben in een groep ja.Oh.![]()
Eerst wel ja, toen hij uiteindelijk naar Sevilla ging. Jaar daarna wilde hij zelf wel maar toen hoefde het niet meer.quote:Op woensdag 24 januari 2018 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van der Vaart wilden ze toen wel halen, maar die wilde zelf niet toch. Maar dat was nog met De Boer die hem in de spits wilde zetten (lol)
Huntelaar is ook een prima toevoeging gebleken, betrokken bij goede goals en assists en kan je er prima bij hebben in een groep ja.
Ergens wel jammer, misschien wel mijn favoriete Ajax-voetballer (van wat ik meegemaakt heb). Maar zo'n reputatie moet je niet willen bezoedelen.![]()
Die zouden gewoon weer met z'n tweeën op het middenveld willen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
KJH kon zich ook schikken in een rol als bankzitter. VDV en Sneijder zie ik dat niet doen![]()
En heeft daar ook nooit (langere) tijd gespeeld. Gewoon een spits of een tweede spits.quote:Op woensdag 24 januari 2018 22:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat zijn helemaal ideeën uit de prehistorie, een spelverdeler die geen meters hoeft te maken.
Maar goed Feyenoord houdt niet van creatieve middenvelders denk ik.Oh.![]()
Jammer wel dat die jongen er nooit echt voor geleefd heeft, maar goed dat moet hij ook lekker zelf weten als hij van het leven wil genieten op zijn manier. Maar om dan in Denemarken te gaan spelen en daar zelfs niet meer aan de bak te komen is toch wel treurig.quote:Op woensdag 24 januari 2018 22:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eerst wel ja, toen hij uiteindelijk naar Sevilla ging. Jaar daarna wilde hij zelf wel maar toen hoefde het niet meer.
Ergens wel jammer, misschien wel mijn favoriete Ajax-voetballer (van wat ik meegemaakt heb). Maar zo'n reputatie moet je niet willen bezoedelen.Oh.![]()
Wel gehoopt en toch waargemaakt. Baas Jan Huntelaarquote:Op woensdag 24 januari 2018 22:36 schreef Liftdeur het volgende:
Huntelaar overtreft eigenlijk wel een beetje mijn verwachtingen.![]()
Maar wel lekker van bil gaan met Estavanaquote:Op woensdag 24 januari 2018 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer wel dat die jongen er nooit echt voor geleefd heeft, maar goed dat moet hij ook lekker zelf weten als hij van het leven wil genieten op zijn manier. Maar om dan in Denemarken te gaan spelen en daar zelfs niet meer aan de bak te komen is toch wel treurig.![]()
En ook nog op Sylvie gelegen in haar goede jaren, dat heeft hij niet slecht bekeken.quote:Op woensdag 24 januari 2018 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar wel lekker van bil gaan met EstavanaOh.![]()
zijn eerste jaren bij Ajax in de aanval waren wel bizar goedquote:Op woensdag 24 januari 2018 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van der Vaart wilden ze toen wel halen, maar die wilde zelf niet toch. Maar dat was nog met De Boer die hem in de spits wilde zetten (lol)
Huntelaar is ook een prima toevoeging gebleken, betrokken bij goede goals en assists en kan je er prima bij hebben in een groep ja.![]()
![]()
Komt me bekend voor, dat m'n seksleven beter gaat dan m'n voetbalcarriere.quote:Op woensdag 24 januari 2018 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ook nog op Sylvie gelegen in haar goede jaren, dat heeft hij niet slecht bekeken.Ajacied.![]()
Ja, en ook gewoon lekker in ontkenning leven met z'n frikandelletjes.quote:Op woensdag 24 januari 2018 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer wel dat die jongen er nooit echt voor geleefd heeft, maar goed dat moet hij ook lekker zelf weten als hij van het leven wil genieten op zijn manier. Maar om dan in Denemarken te gaan spelen en daar zelfs niet meer aan de bak te komen is toch wel treurig.![]()
Mooie confrontatie was dat, en dan zit het blijkbaar toch niet lekker dat hij er niet alles heeft uitgehaald.quote:Op woensdag 24 januari 2018 23:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja, en ook gewoon lekker in ontkenning leven met z'n frikandelletjes.Oh.![]()
waarom? Zijn mentaliteit op sportief gebied is altijd goed geweest.quote:Op woensdag 24 januari 2018 22:36 schreef Liftdeur het volgende:
Huntelaar overtreft eigenlijk wel een beetje mijn verwachtingen.![]()
voetballen kan hij nog steeds niet maar als afmaker is er geen betere in de eredivisie denk ikquote:Op donderdag 25 januari 2018 09:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
waarom? Zijn mentaliteit op sportief gebied is altijd goed geweest.![]()
Vind hem voetballend juist af en toe aardige dingen laten zien. Heeft toch ook al wel een aantal assists?quote:Op donderdag 25 januari 2018 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
voetballen kan hij nog steeds niet maar als afmaker is er geen betere in de eredivisie denk ik![]()
twitter:FreekJansenVI twitterde op donderdag 25-01-2018 om 10:47:20Ajax onderneemt opnieuw een poging bij KV Mechelen om Hassane Bande per direct naar Amsterdam te halen. Meer details zo op https://t.co/6JwB8mSaSP #Ajax reageer retweet
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 25-01-2018 om 10:59:16#Ajax op Japanse toer. Deal met Japanse club Sagan tosu. Samenwerkingsdeal. Japanners op consultancybasis drie jaar ondersteund in jeugdopleiding voor 3 ton per jaar. Voor Ajax commercieel interessant, omdat Japanse competitie is goed ontwikkeld. reageer retweet
![]()
hij heeft wel een klik met Neres maar meeste (goeie) acties zijn binnen de 16, daar moet hij ook blijvenquote:Op donderdag 25 januari 2018 11:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vind hem voetballend juist af en toe aardige dingen laten zien. Heeft toch ook al wel een aantal assists?![]()
Ik vind hem juist voetballend vrij aardig momenteel en als afmaker wat minder. Hij is nog niet die killer die hij ooit geweest is, mist vrij veel nog voor zijn doen. Maar het zou prima kunnen overigens dat hij zelfs in huidige vorm nog steeds de beste afmaker van de eredivisie is.quote:Op donderdag 25 januari 2018 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
voetballen kan hij nog steeds niet maar als afmaker is er geen betere in de eredivisie denk ik![]()
Aardig sommetje nog voor Younes.
Ben niet ontevreden. Ben wel benieuwd hoeveel hij gaat spelen bij Napoli.
Ben ook benieuwd of Nunnely nu eens een kansje gaat krijgen. Stond jaren geleden te boek als groot talent, maar er lijkt maar weinig uit te komen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Alleen een beetje een foute mascotte hebben zequote:Op donderdag 25 januari 2018 11:03 schreef TheArt het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 25-01-2018 om 10:59:16#Ajax op Japanse toer. Deal met Japanse club Sagan tosu. Samenwerkingsdeal. Japanners op consultancybasis drie jaar ondersteund in jeugdopleiding voor 3 ton per jaar. Voor Ajax commercieel interessant, omdat Japanse competitie is goed ontwikkeld. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2018 12:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Alleen een beetje een foute mascotte hebben zeIk ben nu al fan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Lekker dat Azië veroveren, binnen een paar jaar wat Japanse spelers erbij die doorbreken.
Over Azië gesproken, had Ajax niet een paar jaar terug toen zo'n 8-jarige Indonesische jongen aan de jeugdopleiding toegevoegd waar wat hype om was?Oh.![]()
https://www.ajaxshowtime.(...)-ajax-en-fnoord-nietquote:Op donderdag 25 januari 2018 12:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lekker dat Azië veroveren, binnen een paar jaar wat Japanse spelers erbij die doorbreken.
Over Azië gesproken, had Ajax niet een paar jaar terug toen zo'n 8-jarige Indonesische jongen aan de jeugdopleiding toegevoegd waar wat hype om was?![]()
En nu speelt hij nog steeds bij een Indonesische club?quote:Op donderdag 25 januari 2018 12:50 schreef Adames het volgende:
[..]
https://www.ajaxshowtime.(...)-ajax-en-fnoord-nietOh.![]()
als dat het probleem is, geef die pa een baan bij ajax als schoonmaker/icter whatever en doe alsof dat jochie meeverhuisd.quote:Op donderdag 25 januari 2018 12:50 schreef Adames het volgende:
[..]
https://www.ajaxshowtime.(...)-ajax-en-fnoord-niet
vervolgens inlijven maarhardcoholic![]()
Als Huntelaar geblesseerd raakt heeft ajax een klein ramp te pakken of is er nog iemand achter de hand...."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Sierhuis een kans geven?quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Als Huntelaar geblesseerd raakt heeft ajax een klein ramp te pakken of is er nog iemand achter de hand....![]()
Super Siem..quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Als Huntelaar geblesseerd raakt heeft ajax een klein ramp te pakken of is er nog iemand achter de hand....![]()
Cassiera komt er zelfs niet in als Huntelaar iets krijgtquote:Op donderdag 25 januari 2018 18:02 schreef Ascorbinezuur het volgende:
[..]
Cassiera is een prima spits, en er zit genoeg scorend vermogen in de rest van het team.RED ONS HENNIEGOD![]()
Cassierra, Sierhuis, Siemgod. Ik maak me niet echt druk om de spitspositie.
We hebben een groter probleem als bijvoorbeeld Ziyech geblesseerd raakt. Of Neres.![]()
Of Onana.quote:Op donderdag 25 januari 2018 18:20 schreef PicoMMP het volgende:
We hebben een groter probleem als bijvoorbeeld Ziyech geblesseerd raakt. Of Neres.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Van Leer is een prima keeper, zeker voor eredivisie-niveau.quote:
Die Griekse tuinkabouter moet je niet willen opstellen.![]()
Is van Leer al weer eens fit dan?quote:Op donderdag 25 januari 2018 18:34 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Van Leer is een prima keeper, zeker voor eredivisie-niveau.
Die Griekse tuinkabouter moet je niet willen opstellen.
Hij is alleen in het nieuws geweest dit jaar wegens blessures.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Welnee, gewoon Donny of Frenkie doorschuiven. Ik zou Frenkie sowieso graag een keertje op '10' aan het werk willen zien.quote:Op donderdag 25 januari 2018 18:20 schreef PicoMMP het volgende:
We hebben een groter probleem als bijvoorbeeld Ziyech geblesseerd raakt. Of Neres.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
We spelen niet met een #10. Gewoon als 1 van de twee aanvallende middenvelders wil ik Frenkie ook wel zien idd.quote:Op donderdag 25 januari 2018 18:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Welnee, gewoon Donny of Frenkie doorschuiven. Ik zou Frenkie sowieso graag een keertje op '10' aan het werk willen zien.![]()
Ik hou van cijfertjes en statistieken jrquote:Op donderdag 25 januari 2018 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeinz en ik kunnen hier niks mee.graag op anoniem![]()
Gebruik je dat vaak om tot een goed marketingconcept te komen?quote:Op donderdag 25 januari 2018 23:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik hou van cijfertjes en statistieken jrOh.![]()
ja want dat heb ik uiteindelijk nodig voor mijn marketingplanquote:Op vrijdag 26 januari 2018 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gebruik je dat vaak om tot een goed marketingconcept te komen?
graag op anoniem![]()
En zo veel hoeft een keeper van Ajax niet te doen als het goed is. Tot van der Sar heeft Ajax alleen maar grabbelaars op goal gehad vertelde mijn vader altijd.quote:Op donderdag 25 januari 2018 18:34 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Van Leer is een prima keeper, zeker voor eredivisie-niveau.
Die Griekse tuinkabouter moet je niet willen opstellen.
Nu was die redding tegen Feyenoord natuurlijk wel essentieel, maar in een normale wereld win je die wedstrijd ook als je 0-1 achter komt. (Dan heb je wel een andere wedstrijd - Gio)![]()
Uiteindelijk doet Onana ook wel iets te veel gekke dingen. Zelfs tegen Feyenoord struikelde hij weer een keertje over de bal.![]()
niet met je vader eens, Piet Schrijvers was zeker geen grabbelaarquote:Op vrijdag 26 januari 2018 07:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En zo veel hoeft een keeper van Ajax niet te doen als het goed is. Tot van der Sar heeft Ajax alleen maar grabbelaars op goal gehad vertelde mijn vader altijd.
Nu was die redding tegen Feyenoord natuurlijk wel essentieel, maar in een normale wereld win je die wedstrijd ook als je 0-1 achter komt. (Dan heb je wel een andere wedstrijd - Gio)![]()
Die waren toch na Edje, Hansquote:Op vrijdag 26 januari 2018 08:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
Cil en Stekelenburg waren op een gegeven moment toch behoorlijke keepers bij Ajax?![]()
Grabbelaars is natuurlijk wat gechargeerd, maar hij was toch derde keeper van NL na jongbloed en van Beveren?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 08:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet met je vader eens, Piet Schrijvers was zeker geen grabbelaar![]()
hij heeft nog aardig wat interlands gespeeld al was Van Beveren echt wel een betere keeperquote:Op vrijdag 26 januari 2018 08:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Grabbelaars is natuurlijk wat gechargeerd, maar hij was toch derde keeper van NL na jongbloed en van Beveren?![]()
lekker veldje ookquote:Op vrijdag 26 januari 2018 08:20 schreef Paul het volgende:
Nog 2 nachtjes tot de wedstrijd van het jaar![]()
Dat is de tactiek van Utrechtquote:slecht veld voor de acties van Kluivert en Neres
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
nu nog Nijhuis als scheids en het wordt een feestjequote:Op vrijdag 26 januari 2018 08:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat is de tactiek van Utrechtslecht veld voor de acties van Kluivert en Neres
![]()
Winnen winnen winnen. Zondag. Gaarne.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
oh, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 08:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die waren toch na Edje, Hans![]()
Voor dat trieste clubje van jou wel ja.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 08:20 schreef Paul het volgende:
Nog 2 nachtjes tot de wedstrijd van het jaar![]()
![]()
Het is Utrecht onwaardig. Schuld van Kuipers natuurlijk dat het veld naar de klote ging, maar ubertriest dat het in de winterstop niet is vervangen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 08:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat is de tactiek van Utrechtslecht veld voor de acties van Kluivert en Neres
In het nadeel van Ajax, maar kan toch echt niet.![]()
gelukkig is het nog relatief warm anders had er helemaal geen grassprietje meer opgestaan maar met je eens dat dit niet kan bij een profclubquote:Op vrijdag 26 januari 2018 08:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is Utrecht onwaardig. Schuld van Kuipers natuurlijk dat het veld naar de klote ging, maar ubertriest dat het in de winterstop niet is vervangen.
In het nadeel van Ajax, maar kan toch echt niet.![]()
Terwijl Utrecht normaliter één van de beste velden heeft.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
gelukkig is het nog relatief warm anders had er helemaal geen grassprietje meer opgestaan maar met je eens dat dit niet kan bij een profclub![]()
Waarschijnlijk bewust niet vervangen omdat ze wisten dat Ajax op het programma stondquote:Op vrijdag 26 januari 2018 08:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is Utrecht onwaardig. Schuld van Kuipers natuurlijk dat het veld naar de klote ging, maar ubertriest dat het in de winterstop niet is vervangen.
In het nadeel van Ajax, maar kan toch echt niet.zo triest zijn ze wel daar
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
absoluut maar in principe zijn betere voetballers ook beter op een slechtere ondergrond dus dat moeten ze dan maar laten zienquote:Op vrijdag 26 januari 2018 11:29 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bewust niet vervangen omdat ze wisten dat Ajax op het programma stondzo triest zijn ze wel daar
![]()
Op zich speelt Utrecht natuurlijk ook een soort van verzorgd voetbal en zijn zij ook gebaat bij een beter veld. Althans, in wedstrijden waarin ze favoriet zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
absoluut maar in principe zijn betere voetballers ook beter op een slechtere ondergrond dus dat moeten ze dan maar laten zien![]()
ik heb het laatste half uur tegen Feyenoord gezien en dat hield voetballend niet over maar tegen Ajax kunnen ze altijd wat meer.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 11:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Op zich speelt Utrecht natuurlijk ook een soort van verzorgd voetbal en zijn zij ook gebaat bij een beter veld. Althans, in wedstrijden waarin ze favoriet zijn.![]()
Dat is waar. En Ten Hag weet als de beste hoe je op dat veld tegen die ploeg moet spelen. Geen excuses.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
absoluut maar in principe zijn betere voetballers ook beter op een slechtere ondergrond dus dat moeten ze dan maar laten zienOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
#erikoutquote:Op vrijdag 26 januari 2018 12:36 schreef PicoMMP het volgende:
Als Ten Hag zondag niet wint, mag hij van mij wel weer vertrekken.
#keizerinDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Mafklappert.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 12:36 schreef PicoMMP het volgende:
Als Ten Hag zondag niet wint, mag hij van mij wel weer vertrekken.wooblabalurg![]()
Je haalt een behoudende resultaatcoach om van clubs als Utrecht te winnen.quote:
Keizer had ook wel van Feyenoord gewonnen (ruimer waarschijnlijk) en verliest ook van Utrecht.![]()
maar om hem meteen maar weer weg te doen lijkt me ook niet zo handigquote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je haalt een behoudende resultaatcoach om van clubs als Utrecht te winnen.
Keizer had ook wel van Feyenoord gewonnen (ruimer waarschijnlijk) en verliest ook van Utrecht.![]()
Ja laten we doen alsof Keizer geen totale newbie was die geen idee had wat hij deed.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je haalt een behoudende resultaatcoach om van clubs als Utrecht te winnen.
Keizer had ook wel van Feyenoord gewonnen (ruimer waarschijnlijk) en verliest ook van Utrecht.wooblabalurg![]()
Neres was in beeld omg.quote:wooblabalurg![]()
#WengerInquote:Op vrijdag 26 januari 2018 12:36 schreef PicoMMP het volgende:
Als Ten Hag zondag niet wint, mag hij van mij wel weer vertrekken.graag op anoniem![]()
quote:Ten Hag hoopt op versterking: 'Had liever Younes gehouden'![]()
![]()
![]()
![]()
hoeveel spelers moeten ajax nog komen versterken? een stuk of 11
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Doet het pijn? Je eigen club kan alleen een half fitte oude vent halen terwijl je grootste concurrent met het grootste gemak spelers aan trekt.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 16:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
hoeveel spelers moeten ajax nog komen versterken? een stuk of 11![]()
Grootste concurrent?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 16:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doet het pijn? Je eigen club kan alleen een half fitte oude vent halen terwijl je grootste concurrent met het grootste gemak spelers aan trekt.![]()
AZ?![]()
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 16:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach in Nederland zijn er maar twee clubs die er toe doen dat weet je zelf ook
Waarom noem je Ajax dan een concurrent van Feyenoord?![]()
Omdat ze de afgelopen jaren helaas toch ietwat beter hebben gepresteerd dan onsquote:Op vrijdag 26 januari 2018 16:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Waarom noem je Ajax dan een concurrent van Feyenoord?![]()
Dat maakt ze geen concurrentquote:Op vrijdag 26 januari 2018 16:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat ze de afgelopen jaren helaas toch ietwat beter hebben gepresteerd dan ons
AZ en Twente werden in de afgelopen jaren ook kampioen![]()
Sinds 1975 heeft Ajax maar één concurrent: PSV. Daar veranderen wat sporadische titels van Feyenoord (vier titels) en AZ (twee titels) niets aan. PSV en Ajax verdeelden in die tijd 36 titels. Maak daar met dit seizoen erbij maar 37 van.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 16:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat ze de afgelopen jaren helaas toch ietwat beter hebben gepresteerd dan ons
Het is onze grootste rivaal, maar we eindigen normaliter ver boven ze. En om het recent te houden: een ploeg die elf punten achterstaat op ons is sowieso geen concurrent.![]()
Sierhuisgod met weer een goal vandaag.
Zie hem graag doorschuiven.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Met doorschuiven bedoel je hoger in de pikorde zetten dan Cassierra? (die er ook genoeg heeft gemaakt in de JL) Of hoe zie je dat voor jequote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sierhuisgod met weer een goal vandaag.
Zie hem graag doorschuiven.
Oh.![]()
Misschien past zijn speelstijl beter bij het eerste ofzo.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met doorschuiven bedoel je hoger in de pikorde zetten dan Cassierra? (die er ook genoeg heeft gemaakt in de JL) Of hoe zie je dat voor je![]()
Dat zullen we dan wel vanzelf gaan merken.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:41 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Misschien past zijn speelstijl beter bij het eerste ofzo.Weet ook niet of ze er bij Ajax nog veel vertrouwen in hebben dat hij het gaat halen, maar als derde spits achter Huntelaar en Dolberg krijg je nu eenmaal weinig speeltijd.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat Cassiera nu al bijna anderhalf jaar aanmoddert in de JL is ook veelzeggendOh.![]()
Dat hij zelfs niet op de bank zit/of geen speeltijd krijgt als 1 van die 2 geblesseerd is zegt wel iets over dat vertrouwen in hem (geen)quote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Weet ook niet of ze er bij Ajax nog veel vertrouwen in hebben dat hij het gaat halen, maar als derde spits achter Huntelaar en Dolberg krijg je nu eenmaal weinig speeltijd.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hij zat toch bij de selectie de vorige keer? En ik ben ook niet zeker of hij het gaat halen, maar ben toch wel benieuwd wat hij met speeltijd in het eerste nu kan laten zien.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat hij zelfs niet op de bank zit/of geen speeltijd krijgt als 1 van die 2 geblesseerd is zegt wel iets over dat vertrouwen in hem (geen)Oh.![]()
Als opvulling waarschijnlijk . Maar in Jong Ajax laat die leuke dingen zien en soms ook dingen waarvan je denkt :''Waarom ?'' Het lijkt ook meer iemand voor 4-4-2 dan voor 4-3-3 als enige spitsquote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zat toch bij de selectie de vorige keer? En ik ben ook niet zeker of hij het gaat halen, maar ben toch wel benieuwd wat hij met speeltijd in het eerste nu kan laten zien.RED ONS HENNIEGOD![]()
Was ook altijd wel een bijzondere aankoop omdat hij bij zijn club in Colombia volgens mij al derde spits was. Dus wat hun plan echt met hem was is ook niet heel duidelijk, of ze hem echt 2/3 jaar in Jong Ajax willen laten spelen om om te vormen tot echte Ajaxspits.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als opvulling waarschijnlijk . Maar in Jong Ajax laat die leuke dingen zien en soms ook dingen waarvan je denkt :''Waarom ?'' Het lijkt ook meer iemand voor 4-4-2 dan voor 4-3-3 als enige spitsOh.![]()
Je kan het zo draaien ja . Maar dan is het net een Zivkovicje. Ook lekker vormen tot een Ajaxspits in de gekkenleague . Het is gewoon niet goed dat die jongen nu al anderhalf jaar op wat bijvelden moet voetballen omdat die waarschijnlijk een foutje is van de scouting net als die Orejuelaquote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was ook altijd wel een bijzondere aankoop omdat hij bij zijn club in Colombia volgens mij al derde spits was. Dus wat hun plan echt met hem was is ook niet heel duidelijk, of ze hem echt 2/3 jaar in Jong Ajax willen laten spelen om om te vormen tot echte Ajaxspits.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik had hem ook liever verhuurd zien worden dit jaar aan een club als Twente of Utrecht.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je kan het zo draaien ja . Maar dan is het net een Zivkovicje. Ook lekker vormen tot een Ajaxspits in de gekkenleague . Het is gewoon niet goed dat die jongen nu al anderhalf jaar op wat bijvelden moet voetballen omdat die waarschijnlijk een foutje is van de scouting net als die Orejuela
Heb wel nog meer vertrouwen in Cassierra dan die Orejuela. Maar goed drie aankopen uit Colombia zijn al ruimschoots goed gemaakt door het ene succesverhaal.Oh.![]()
Dat ze hem niet verhuren is ook wel vreemd ,ze hebben waarschijnlijk dan geen plan met hem .quote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had hem ook liever verhuurd zien worden dit jaar aan een club als Twente of Utrecht.
Heb wel nog meer vertrouwen in Cassierra dan die Orejuela. Maar goed drie aankopen uit Colombia zijn al ruimschoots goed gemaakt door het ene succesverhaal.RED ONS HENNIEGOD![]()
Laten wennen aan het Ajaxsysteem zal het wel zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat ze hem niet verhuren is ook wel vreemd ,ze hebben waarschijnlijk dan geen plan met hem .Oh.![]()
Net zoals bij Zivkovic , aan het befaamde Ajax-systeemquote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten wennen aan het Ajaxsysteem zal het wel zijn.
Lachwekkend en triest eigenlijkRED ONS HENNIEGOD![]()
Cassierra kan wel iets beter voetballen, Zivkovic was alleen maar puur een counterspits.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Net zoals bij Zivkovic , aan het befaamde Ajax-systeem
Lachwekkend en triest eigenlijkOh.![]()
Als je iets beter kan voetballen dan Zivkovic, dan ben je meer geschikt voor Vitesse of Groningen dan voor Ajax denk ikquote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cassierra kan wel iets beter voetballen, Zivkovic was alleen maar puur een counterspits.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat zal hoogtswaarschijnlijk ook wel meer het niveau van Cassierra worden. (ook van Sierhuis denk ik).quote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je iets beter kan voetballen dan Zivkovic, dan ben je meer geschikt voor Vitesse of Groningen dan voor Ajax denk ikOh.![]()
Heel misschien dat Sierhuis een soort Kieft kan worden maar ik denk het ook ja . Sowieso is eerste spits zijn van Ajax iets heel ingewikkelds ofzo waar slechts een paar geslaagd zijn sinds Kluivert. Zelfs Zlatan is in mijn ogen daar niet echt geslaagdquote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal hoogtswaarschijnlijk ook wel meer het niveau van Cassierra worden. (ook van Sierhuis denk ik).RED ONS HENNIEGOD![]()
PantelicGod is wel bij Ajax geslaagd als spitsquote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heel misschien dat Sierhuis een soort Kieft kan worden maar ik denk het ook ja . Sowieso is eerste spits zijn van Ajax iets heel ingewikkelds ofzo waar slechts een paar geslaagd zijn sinds Kluivert. Zelfs Zlatan is in mijn ogen daar niet echt geslaagdMaar een lastige positie inderdaad, al kan je het als pure afmaker ook wel redden als je kijkt naar Huntelaar. Al hoop ik toch dat Dolberg weer zijn vorm kan vinden (of dat hij vorig jaar boven zichzelf uitsteeg, maar dat moeten we afwachten)
Oh.![]()
In een 4-4-2 systeem .. Huntelaar was ook geen echte Ajaxspits maar die kreeg ook de hele tijd voorzetten van alle kanten . Trend is nu wel dat alles en iedereen naar binnen trekt . Dolberg moet wat meer spieren krijgen , laat zich echt heel vaak aan de kant zetten wat balverlies tot gevolg heeft.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PantelicGod is wel bij Ajax geslaagd als spitsMaar een lastige positie inderdaad, al kan je het als pure afmaker ook wel redden als je kijkt naar Huntelaar. Al hoop ik toch dat Dolberg weer zijn vorm kan vinden (of dat hij vorig jaar boven zichzelf uitsteeg, maar dat moeten we afwachten)
RED ONS HENNIEGOD![]()
Het lijkt er nu wel op dat de backs wat aanvallender gaan spelen en zorgen voor die voorzetten. Al blijft Veltman vaak nog wel defensief denken, maar moet ook meer opkomen eigenlijk. En anders die Kristensen maar.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 01:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In een 4-4-2 systeem .. Huntelaar was ook geen echte Ajaxspits maar die kreeg ook de hele tijd voorzetten van alle kanten . Trend is nu wel dat alles en iedereen naar binnen trekt . Dolberg moet wat meer spieren krijgen , laat zich echt heel vaak aan de kant zetten wat balverlies tot gevolg heeft.
En bij Dolberg denk ik dat het minder ligt aan spierkracht maar meer aan de mentaliteit (zoals bij elk duel wel belangrijk is, en timing natuurlijk).Oh.![]()
Die Kristensen past er wel in als ik zijn beelden zo bekijk . Soort Hateboer die steeds maar blijft gaan .quote:Op zaterdag 27 januari 2018 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het lijkt er nu wel op dat de backs wat aanvallender gaan spelen en zorgen voor die voorzetten. Al blijft Veltman vaak nog wel defensief denken, maar moet ook meer opkomen eigenlijk. En anders die Kristensen maar.
En bij Dolberg denk ik dat het minder ligt aan spierkracht maar meer aan de mentaliteit (zoals bij elk duel wel belangrijk is, en timing natuurlijk).
Als je met je rug naar de goal speelt is fysieke kracht wel degelijk belangrijk . Ook niet vergeten dat het een vleugelspeler is en dus nogal licht is .RED ONS HENNIEGOD![]()
Fysieke kracht speelt wel mee uiteraard, maar ook meer hoe het is om je balans te bewaren e.d. Al ben ik benieuwd of Ten Hag misschien wat facetten gaat veranderen om Dolberg meer in zijn kracht te laten spelenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 01:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die Kristensen past er wel in als ik zijn beelden zo bekijk . Soort Hateboer die steeds maar blijft gaan .
Als je met je rug naar de goal speelt is fysieke kracht wel degelijk belangrijk . Ook niet vergeten dat het een vleugelspeler is en dus nogal licht is .Oh.![]()
Toch zag je vorig jaar Dolberg wel beesten van verdedigers wegzetten in de EL. Blijft een mysterieus geval.![]()
Dat was niet 'wegzetten' maar meer erbij wegdraaien. Tegenstanders kennen hem inmiddels en weten hoe ze hem moeten aanpakken.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 09:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Toch zag je vorig jaar Dolberg wel beesten van verdedigers wegzetten in de EL. Blijft een mysterieus geval.
Hij moet andere methodes gaan verzinnen, anders wordt het gewoon de zoveelste gehypte one-trick-pony wiens trucje niet meer werkt.![]()
laat hij eerst maar terugkomen van z'n blessure, vond hem vorig seizoen ook wel wat meer dan een one trick pony.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 09:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat was niet 'wegzetten' maar meer erbij wegdraaien. Tegenstanders kennen hem inmiddels en weten hoe ze hem moeten aanpakken.
Hij moet andere methodes gaan verzinnen, anders wordt het gewoon de zoveelste gehypte one-trick-pony wiens trucje niet meer werkt.![]()
Het is wel een beetje zielig hoor, die Utrecht-supporters die net doen alsof deze wedstrijd enige historische waarde heeft.![]()
Het zit diep daar, makker. Daarom zingen ze jaarlijks vol trots dat de joden aan het gas moeten. Man, je zou van Bunnikside moeten houden. Allemaal wereldmensen daar!1!!!quote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:36 schreef BadderHaring het volgende:
Het is wel een beetje zielig hoor, die Utrecht-supporters die net doen alsof deze wedstrijd enige historische waarde heeft.![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:36 schreef BadderHaring het volgende:
Het is wel een beetje zielig hoor, die Utrecht-supporters die net doen alsof deze wedstrijd enige historische waarde heeft.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Je kunt van een spits bij Ajax ook niet echt verwachten dat hij elke wedstrijd uit het niets kansen voor zichzelf creëert vanuit statische situaties. Dat deed hij vorig seizoen een paar keer heel aardig, maar het staat vaak gewoon enorm vol in de zestien van de tegenstander. De rol van de spits bij Ajax is ook net zo goed loopacties maken zonder bal om zo ruimte te creëren voor middenvelders en buitenspelers.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
laat hij eerst maar terugkomen van z'n blessure, vond hem vorig seizoen ook wel wat meer dan een one trick pony.
Ten Hag lijkt meer te willen halen uit de omschakeling, wat ook hard nodig is. Veelal worden counters op knullige wijze verprutst, terwijl er dan zeeën van ruimte liggen. Vervolgens is het weer breien tegen een georganiseerde ploeg die met het gros van de spelers in het eigen strafschopgebied staat. Dat maakt toch wel het verschil tussen een wedstrijd die je eenvoudig wint of een wedstrijd waarin het ondanks een voorsprong van één of twee doelpunten toch spannend blijft.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Waar kom die haat tegenover Ajax eigenlijk vandaan?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zit diep daar, makker. Daarom zingen ze jaarlijks vol trots dat de joden aan het gas moeten. Man, je zou van Bunnikside moeten houden. Allemaal wereldmensen daar!1!!!![]()
Ik heb eens zitten googelen en ik kom op drogredenen als: ''m-m-maar de arrogantiequote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waar kom die haat tegenover Ajax eigenlijk vandaan?, m-m-maar de uitstraling
, m-m-maar de bluf
''.
![]()
Ik woon zelf al een aantal jaar in Utrecht en er lijkt wel een soort van erkenningscomplex te heersen onder bepaalde types. Het lokale sufferdje grijpt elk stukje nieuws over buitenlandse aandacht voor Utrecht met beide handen aan.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb eens zitten googelen en ik kom op drogredenen als: ''m-m-maar de arrogantie, m-m-maar de uitstraling
, m-m-maar de bluf
''.
Ik krijg wel eens het idee dat Amsterdam is wat Utrecht graag wil zijn, terwijl het grootste pluspunt van Utrecht nu juist is dat het niet is zoals Amsterdam in mijn ogen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Monolith op 27-01-2018 12:55:45 ]Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zelf ook een tijdje veel in Utrecht geweest, niet echt gewoond, maar wel maanden lang meer daar geweest dan thuis ivm werk. En ik herken dit enorm.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik woon zelf al een aantal jaar in Utrecht en er lijkt wel een soort van erkenningscomplex te heersen onder bepaalde types. Het lokale sufferdje grijpt elk stukje nieuws over buitenlandse aandacht voor Utrecht met beide handen aan.
Ik krijg wel eens het idee dat Amsterdam is wat Utrecht vraag wil zijn, terwijl het grootste pluspunt van Utrecht nu juist is dat het niet is zoals Amsterdam in mijn ogen.
En deel je conclusie. Utrecht moet trots zijn op wat het is. Één van de mooiste en fijnste steden om te wonen in Nederland.![]()
mijn leukste herinneringen waren nog de boel tot 2 keer toe afbreken daar en qua voetbal die 1-7 in 97quote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zit diep daar, makker. Daarom zingen ze jaarlijks vol trots dat de joden aan het gas moeten. Man, je zou van Bunnikside moeten houden. Allemaal wereldmensen daar!1!!!![]()
En Wamberto. Wat waren ze mad.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
mijn leukste herinneringen waren nog de boel tot 2 keer toe afbreken daar en qua voetbal die 1-7 in 97![]()
o ja dat was ook grappigquote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En Wamberto. Wat waren ze mad.alleen daar was ik niet bij
![]()
Die 2-3 in 2006 was ook fantastisch. Misschien wel de mooiste Utrecht - uit ooit.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Ja mede ook doordat er eindelijk einde kwam aan die jarenlange reeks zonder overwinning.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:47 schreef PicoMMP het volgende:
Schöne vorig seizoen was ook heerlijk.'Wish I was old and a little sentimental'
De nieuwe coach van KV Mechelen (Dennis van Wijk) over Bandé:quote:De revelatie van de eerste seizoenshelft kon zijn nieuwe trainer niet echt bekoren tegen Moeskroen. “Op dit moment speelt hij speeltuinvoetbal”, was Van Wijk streng. “In de zone van de waarheid is hij niet resoluut in zijn beslissingen. In het begin van het seizoen was hij veel directer in zijn acties. Het is een beetje spelen en dat ziet er leuk uit, maar op dit moment hebben we daar niet zoveel aan”, analyseerde de Nederlander. Bandé was tot dusver goed voor acht doelpunten en één assist in 19 competitiematchen.
Zijn goede prestaties voor de winter inspireerden Ajax om nu al meer dan 8 miljoen euro op tafel te leggen om Bandé volgende zomer naar Amsterdam te halen. “Het is voor die jongen niet makkelijk. Hij gaat naar Ajax en zij trekken nu al aan zijn mouw. Dat weegt op hem, al moet hij in de ArenA zo niet voetballen, want dan wordt hij uitgefloten”, weet Van Wijk.![]()
Ik stap voorlopig nog niet op die Bandéwagon.quote:Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
ach, younes doet ook leuk pingelen, verschil is dat younes er geen scoortquote:Op zaterdag 27 januari 2018 18:22 schreef wimderon het volgende:
De nieuwe coach van KV Mechelen (Dennis van Wijk) over Bandé:
[..]hardcoholic![]()
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:05 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ach, younes doet ook leuk pingelen, verschil is dat younes er geen scoort![]()
Volgend jaar in de voorhoede van Jong Ajax, Cassierra, Bandé en Johnsen.
Moet toch wel een periodetitel mee te halen zijn. Mag wat kosten maar dan heb je ook wat.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die Jensen erachter die 3 miljoen heeft gekostquote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:17 schreef Pedroso het volgende:
Volgend jaar in de voorhoede van Jong Ajax, Cassierra, Bandé en Johnsen.
Moet toch wel een periodetitel mee te halen zijn. Mag wat kosten maar dan heb je ook wat.
Oh.![]()
Ze doen tegenwoordig niet meer zo moeilijk over bedragen van 1 tot 5 miljoen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Jensen erachter die 3 miljoen heeft gekost
Op zich wel prima dat grote talenten naar Amsterdam worden gehaald maar je kunt het ook overdrijven.
Bandé was niet voor niets afgetest bij Anderlecht. Om dan ruim 8 miljoen af te tikken omdat ie welgeteld 3 maanden leuk voetbalt bij een degradatiekandidaat lijkt me typisch een gevalletje van miljoenen laten verdampen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat werd ook gezegd van Neres. Laten we eerst maar even afwachten.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ze doen tegenwoordig niet meer zo moeilijk over bedragen van 1 tot 5 miljoen.
Op zich wel prima dat grote talenten naar Amsterdam worden gehaald maar je kunt het ook overdrijven.
Bandé was niet voor niets afgetest bij Anderlecht. Om dan ruim 8 miljoen af te tikken omdat ie welgeteld 3 maanden leuk voetbalt bij een degradatiekandidaat lijkt me typisch een gevalletje van miljoenen laten verdampen.![]()
Ja wel mee eens, en ik vraag me ook echt af hoelang ze hem hebben gescout dan want denk niet dat ze hem in Afrika al op de korrel hadden. Lijkt erop dat ze maar vroeg een vleugelspeler wilde halen om pro-actief over te komen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ze doen tegenwoordig niet meer zo moeilijk over bedragen van 1 tot 5 miljoen.
Bandé was niet voor niets afgetest bij Anderlecht. Om dan ruim 8 miljoen af te tikken omdat ie welgeteld 3 maanden leuk voetbalt bij een degradatiekandidaat lijkt me typisch een gevalletje van miljoenen laten verdampen.
Nu hoeft het niet perse iets te betekenen dat een speler ergens afgetest ismaar heb er weinig vertrouwen in ja.
Oh.![]()
Die hadden ze al wel veel langer op de korrel, ruim een jaar overal kunnen scouten.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:32 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Dat werd ook gezegd van Neres. Laten we eerst maar even afwachten.Oh.![]()
Neres stond toch wel veel hoger aangeschreven dan Bandé. Dat Bandé na die 3 maanden inmddels geen knikker meer raakt is ook niet bepaald hoopgevend.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:32 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Dat werd ook gezegd van Neres. Laten we eerst maar even afwachten.
Maar ik hoop uiteraard dat ik ongelijk heb.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het kapitaal moet op het veld staan ook op b velden kennelijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:05 schreef Vriezzer het volgende:
Ieder jaar kampioen in de Jupiler League.![]()
We gaan geen kampioen worden. Klere PSVCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Bedankt Marcel.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:38 schreef franklop het volgende:
We gaan geen kampioen worden. Klere PSVwooblabalurg![]()
Winnen hun potjes zakelijk en geven weinig weg. Maar ook in thuiswedstrijden hebben ze het moeilijk dit seizoen, die gaan ook nog wel het nodige verspelen aan punten. Maar dan is het wel een voorwaarde dat Ajax wel z'n potjes wint, als er morgen bv punten worden verspeeld dan is wel bijna klaar ja.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:38 schreef franklop het volgende:
We gaan geen kampioen worden. Klere PSVAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Heeft Ajax aan zichzelf te danken.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:38 schreef franklop het volgende:
We gaan geen kampioen worden. Klere PSVOh.![]()
Daar geloof ik niet zo in eigenlijk. Misschien alleen tegen Ajax en Feyenoord dat ze punten verspelen maar de rest pakken ze wel zakelijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Winnen hun potjes zakelijk en geven weinig weg. Maar ook in thuiswedstrijden hebben ze het moeilijk dit seizoen, die gaan ook nog wel het nodige verspelen aan punten. Maar dan is het wel een voorwaarde dat Ajax wel z'n potjes wint, als er morgen bv punten worden verspeeld dan is wel bijna klaar ja.Oh.![]()
Misschien is het meer hopen. Maar het is nu ook weer niet zo dat ze hun wedstrijden overtuigend winnen, het dubbeltje zal toch nog wel is de andere kant op vallen ?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet zo in eigenlijk. Misschien alleen tegen Ajax en Feyenoord dat ze punten verspelen maar de rest pakken ze wel zakelijk.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het is jammer dat PSV - Ajax pas in april is anders had je wat meer druk op de ketel kunnen zetten. Dit PSV is zo verschrikkelijk matig achterin. Wonder dat niet meer ploegen dit afstraffen.![]()
Dat zeggen we al maanden maar dat gebeurt maar niet. PSV houdt het achterin gewoon goed dicht en dan hebben veel teams gewoon te weinig kwaliteit om er doorheen te komen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Misschien is het meer hopen. Maar het is nu ook weer niet zo dat ze hun wedstrijden overtuigend winnen, het dubbeltje zal toch nog wel is de andere kant op vallen ?
En ik zie PSV ook niet ineens choken als de druk er vol op staat zoals Feyenoord vorig seizoen een paar keer deed, omdat PSV wel wat meer ervaring heeft met kampioen spelen.Oh.![]()
tja, dat is het niveau van de eredivisie.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:52 schreef franske19 het volgende:
Het is jammer dat PSV - Ajax pas in april is anders had je wat meer druk op de ketel kunnen zetten. Dit PSV is zo verschrikkelijk matig achterin. Wonder dat niet meer ploegen dit afstraffen.'Wish I was old and a little sentimental'
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:57 schreef StarGazer het volgende:
[..]
tja, dat is het niveau van de eredivisie.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!![]()
Ajax is niet verschrikkelijk wil je zeggen? Toen Ajax tegen Twente speelde was het een gelijkwaardige wedstrijd. PSV was gewoon een stuk beter dan Twente en heeft meer dan verdiend gewonnen. Het is dat alles kansen er niet invliegen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:52 schreef franske19 het volgende:
Het is jammer dat PSV - Ajax pas in april is anders had je wat meer druk op de ketel kunnen zetten. Dit PSV is zo verschrikkelijk matig achterin. Wonder dat niet meer ploegen dit afstraffen.![]()
Ajax speelde Twente volledig weg de eerste helft en liet het na om de tweede helft het simpel uit te spelen. Defensief geeft Ajax echt amper wat weg als je het met PSV vergelijkt.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:18 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Ajax is niet verschrikkelijk wil je zeggen? Toen Ajax tegen Twente speelde was het een gelijkwaardige wedstrijd. PSV was gewoon een stuk beter dan Twente en heeft meer dan verdiend gewonnen. Het is dat alles kansen er niet invliegen.![]()
Ajax speelde Twente verre van weg. Zit je misschien met een wedstrijd uit 2012 in je hoofd?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:24 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ajax speelde Twente volledig weg de eerste helft en liet het na om de tweede helft het simpel uit te spelen. Defensief geeft Ajax echt amper wat weg als je het met PSV vergelijkt.![]()
kut psv wint weer hoorzo jammer dit en weer die lozano
/ beetje mad modus
![]()
En dan morgen weer tegen Utrecht zo'n club die hele jaar door wel prima vind om veel te verliezen als ze maar van Ajax winnen![]()
![]()
wat heeft psv dan weggegeven vandaag ? 1 kansquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:24 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ajax speelde Twente volledig weg de eerste helft en liet het na om de tweede helft het simpel uit te spelen. Defensief geeft Ajax echt amper wat weg als je het met PSV vergelijkt.![]()
Lolquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
wat heeft psv dan weggegeven vandaag ? 1 kans![]()
Ik mag toch hopen dat de meerderheid hier aan het trollen is. Lijkt net alsof dit het topic van Feyenoord is![]()
![]()
Alles waar je het niet mee eens bent een troll noemenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:44 schreef Mr.Maul het volgende:
Ik mag toch hopen dat de meerderheid hier aan het trollen is. Lijkt net alsof dit het topic van Feyenoord is
Nou de groetjes he, kom eens terug als het wat beter gaatMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het staat hier dan ook vol met domme inhoudsloze reacties. Misschien moet je niet zo suggestief zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alles waar je het niet mee eens bent een troll noemen
Nou de groetjes he, kom eens terug als het wat beter gaat![]()
Als het hier volgens jou vol staat met domme inhoudsloze reacties zou ik vooral niet terugkomen, joe. Kom nog eens terug als het je lukt om wel normaal mee te discussiërenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:54 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Het staat hier dan ook vol met domme inhoudsloze reacties. Misschien moet je niet zo suggestief zijnMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Echt vet gemeen, gaan ze helemaal hun best doen morgenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:32 schreef LethalNinja het volgende:
kut psv wint weer hoorzo jammer dit en weer die lozano
/ beetje mad modus
![]()
En dan morgen weer tegen Utrecht zo'n club die hele jaar door wel prima vind om veel te verliezen als ze maar van Ajax winnen![]()
![]()
Je ziet juist ook vaak bij ploegen dan een gevoel van overwinnelijkheid groeien. Leicester en Feyenoord waren nou niet de intrinsiek beste teams van hun competities.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Misschien is het meer hopen. Maar het is nu ook weer niet zo dat ze hun wedstrijden overtuigend winnen, het dubbeltje zal toch nog wel is de andere kant op vallen ?![]()
Vind het niet gek dat het hier leegloopt. Mods maken er een zooitje vanquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als het hier volgens jou vol staat met domme inhoudsloze reacties zou ik vooral niet terugkomen, joe. Kom nog eens terug als het je lukt om wel normaal mee te discussiëren![]()
Klopt, eigenlijk had ik dat persoonlijke geneuzel van je moeten verwijderenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:00 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Vind het niet gek dat het hier leegloopt. Mods maken er een zooitje van
Wat ik hierna ook zal doenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zo'n goal in de allerlaatste seconde in Almelo is ook wel heerlijk om op te teren natuurlijk en een tikkie naar de concurrentiequote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je ziet juist ook vaak bij ploegen dan een gevoel van overwinnelijkheid groeien. Leicester en Feyenoord waren nou niet de intrinsiek beste teams van hun competities.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat is ook zo. Maar als Ajax de druk er op kan houden dan kan er nog van alles gebeuren.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je ziet juist ook vaak bij ploegen dan een gevoel van overwinnelijkheid groeien. Leicester en Feyenoord waren nou niet de intrinsiek beste teams van hun competities.
Betekent wel dat Ajax niet veel punten meer kan verspelen. PSV hoeft maar éénmaal gelijk te spelen en we hebben het weer in eigen hand.
Maar dan moet het uiteraard wel een beetje mee zitten.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Doe eens niet zo mad Tagliano.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alles waar je het niet mee eens bent een troll noemen
Nou de groetjes he, kom eens terug als het wat beter gaatWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Ajax moet er alles op alles zetten om elke wedstrijd dit seizoen te winnen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar als Ajax de druk er op kan houden dan kan er nog van alles gebeuren.
Betekent wel dat Ajax niet veel punten meer kan verspelen. PSV hoeft maar éénmaal gelijk te spelen en we hebben het weer in eigen hand.
Maar dan moet het uiteraard wel een beetje mee zitten.Oh.![]()
Het is nou niet dat wij recht hebben op dit soort opmerkingenquote:Op zondag 28 januari 2018 01:03 schreef Elan het volgende:
Tussenjaartje 4 op een rij is hard op weg boys“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Hoezo niet.quote:Op zondag 28 januari 2018 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is nou niet dat wij recht hebben op dit soort opmerkingen
Gewoon 3 prijzen gepakt in die periode maat.blablablabla![]()
Moet wel lachen dat men hier van mening is dat PSV slecht zou spelen vandaag. Terwijl ze zelf verloren van Twente.
Heb je dan een bord voor je kop of een heel appartementencomplex?
blablablabla![]()
En dat terwijl Veltman de bal met z'n hand van de lijn af haalt en Twente een aantal megakansen miste. De eerste twee goals komen ook nog uit twee domme fouten van Twentequote:Op zondag 28 januari 2018 01:14 schreef Elan het volgende:
Moet wel lachen dat men hier van mening is dat PSV slecht zou spelen vandaag. Terwijl ze zelf verloren van Twente.
Heb je dan een bord voor je kop of een heel appartementencomplex?
Maar Ajax speelde Twente helemaal weg hoor
Ohja: en die Kluivert scoort een hevig van richting veranderd schot, zoals hij vaker doet![]()
![]()
Terwijl Feyenoord moeizaam 5e staat in een Ajax-toppa enige mentale genoegdoening halen over een wedstrijd van enkele maanden geleden. Ok dan
Fitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Ok man, Ajax was kut die wedstrijd. Mag je nu jezelf definitief verwijderen uit dit topic.quote:Op zondag 28 januari 2018 01:19 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
En dat terwijl Veltman de bal met z'n hand van de lijn af haalt en Twente een aantal megakansen miste. De eerste twee goals komen ook nog uit twee domme fouten van Twente
Maar Ajax speelde Twente helemaal weg hoor
Ohja: en die Kluivert scoort een hevig van richting veranderd schot, zoals hij vaker doet
'Wish I was old and a little sentimental'
Gaat goedkomen !quote:Op zondag 28 januari 2018 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax moet er alles op alles zetten om elke wedstrijd dit seizoen te winnen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Je moet toch wat als Feyenoorder in dit seizoen, wat van teleurstellingen aan elkaar hangt. Dus dan maar domme dingen roepen in het Ajax topic ofzo.quote:Op zondag 28 januari 2018 07:19 schreef Bugno het volgende:
Terwijl Feyenoord moeizaam 5e staat in een Ajax-toppa enige mentale genoegdoening halen over een wedstrijd van enkele maanden geleden. Ok danDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
1-7quote:Op zondag 28 januari 2018 10:59 schreef Liftdeur het volgende:
Heb er weer zin in. Ik ga voor een 1-2.
Jullie?![]()
2-4quote:Op zondag 28 januari 2018 10:59 schreef Liftdeur het volgende:
Heb er weer zin in. Ik ga voor een 1-2.
Jullie?![]()
Yep, dit is buiten PSV uit de zwaarste wedstrijd.quote:
Vooraf zou ik tekenen als we na de eerste 2 wedstrijden na de winterstop nog op 5 punten staan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
06-11Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Zelfde opstelling als vorige week. Dus met de bijna vader wordende Veltman in de basis.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Lijkt me ook wel de beste opstelling op het moment. Wellicht kan Wöber nog in de verdediging en Frenkie naar het middenveld voor Donny of Lasse, maar op zich staat het zo ook wel aardig doorgaans.quote:Op zondag 28 januari 2018 11:37 schreef franklop het volgende:
Zelfde opstelling als vorige week. Dus met de bijna vader wordende Veltman in de basis.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wedstrijd met een zwart randje want door Ajax’s incapabele ticketsysteem zit ik thuis achter de buis.![]()
Ohja maar het zal nu in de praktijk nog meer 3-4-3 worden gok ik zo, dus snap het wel. Al zie ik ook liever een basisplaats voor Wöber.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Viel me tegen Feyenoord erg tegen. Had liever Wober gezien.Oh.![]()
Weinig spanning hier. Komt vooral omdat PSV maar blijft winnen en ik AZ niet echt als concurrent zie voor plek twee.![]()
Ik heb ook geen spanning. Worden toch tweede.'Wish I was old and a little sentimental'
Dat.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:30 schreef StarGazer het volgende:
Ik heb ook geen spanning. Worden toch tweede.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dit veld gaat ook echt geen boeiende pot opleveren.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wat een thuisfluiter zeg, Huntelaar krijgt geel voor een schouderduw (wel een fikse dus overtreding begrijp ik nog wel) en deze Utrecht spits krijgt ook een gele kaart voor een aanslag. Was echt gewoon donkerrood.
Hands wordt niet gezien, geen geel voor vd Marel voor doorlopen op Schöhne. Veltman ook geel verdient voor die schop trouwens."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Mad.quote:Op zondag 28 januari 2018 13:03 schreef Omega het volgende:
Wat een thuisfluiter zeg, Huntelaar krijgt geel voor een schouderduw (wel een fikse dus overtreding begrijp ik nog wel) en deze Utrecht spits krijgt ook een gele kaart voor een aanslag. Was echt gewoon donkerrood.
Hands wordt niet gezien, geen geel voor vd Marel voor doorlopen op Schöhne. Veltman ook geel verdient voor die schop trouwens.![]()
Makkeli heeft zoals veel scheidsrechters last van het laffegelekaartsyndroom. Lekker daadkrachtig geel geven voor alles van vrij milde overtredingen tot halve doodschoppen, want dat is op zichzelf niet direct een actie die de wedstrijd beïnvloedt.quote:Op zondag 28 januari 2018 13:03 schreef Omega het volgende:
Wat een thuisfluiter zeg, Huntelaar krijgt geel voor een schouderduw (wel een fikse dus overtreding begrijp ik nog wel) en deze Utrecht spits krijgt ook een gele kaart voor een aanslag. Was echt gewoon donkerrood.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hoe moet ik uit dit verhaal halen dat het een thuisfluiter is en niet gewoon slecht?quote:Op zondag 28 januari 2018 13:03 schreef Omega het volgende:
Hands wordt niet gezien, geen geel voor vd Marel voor doorlopen op Schöhne. Veltman ook geel verdient voor die schop trouwens.![]()
Misschien de wedstrijd kijkenquote:Op zondag 28 januari 2018 13:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe moet ik uit dit verhaal halen dat het een thuisfluiter is en niet gewoon slecht?
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Dit.quote:Op zondag 28 januari 2018 13:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe moet ik uit dit verhaal halen dat het een thuisfluiter is en niet gewoon slecht?
We hadden gisteren een protegé van hem als scheids. Die gaf 3 onterechte rode kaartenWedstrijd ervoor gaf hij er 4 (geen wedstrijd van ons, wel van tegenstander)
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Alsof een thuisfluiter 100% in het voordeel moet fluiten van Utrecht. Van de 10 slechte beslissingen die hij neemt, zijn er 8 in het voordeel van Utrecht."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Beetje makkelijk zo snel, maar het is nog niet beter dan onder Keizer. Verdedigend prima, maar aanvallend valt me zwaar tegen.
Veld is ook wel erg kut natuurlijk.![]()
Ten Hag houdt de controle. Zal blij zijn.Fitter. Happier. More productive
Kan niet meer misgaan dus.quote:Op zondag 28 januari 2018 13:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Na de rust spelen ze de ander kant op, dat gaat dus vanzelf.Oh.![]()
Proberen dit vol te houden en hopen op een gelukje, misschien dat iemand een keer een goede voorzet kan gevenquote:![]()
Feyenoord en Utrecht zijn ook niet de makkelijkste wedstrijden.quote:Op zondag 28 januari 2018 13:13 schreef Omega het volgende:
Alsof een thuisfluiter 100% in het voordeel moet fluiten van Utrecht. Van de 10 slechte beslissingen die hij neemt, zijn er 8 in het voordeel van Utrecht.
Op die veld valt ook niet echt te voetballen. Kijk alleen al naar de controle en passes bij Ziyech.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zondag 28 januari 2018 13:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Na de rust spelen ze de ander kant op, dat gaat dus vanzelf.![]()
![]()
Speelt ook wel weer een prima pot vandaag.quote:Op zondag 28 januari 2018 13:45 schreef Vriezzer het volgende:
Ingreepje van Veltman hoor. Goede timing.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Kampioenschap weg.quote:Op zondag 28 januari 2018 14:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
Begin bang te worden dat we deze niet gaan winnen...Oh.![]()
11 man op eigen helft en wachten tot dat Ajax wat fout doet..quote:Op zondag 28 januari 2018 14:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
Begin bang te worden dat we deze niet gaan winnen...![]()
7quote:Op zondag 28 januari 2018 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah in deze fase 8 punten is wel teveel![]()
Boeiend, seizoen was toch al klaar.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Lekker die ten Hag. Had gewoon Keizer aangehouden, team begon net te draaien.
Mismanagement van Edwin + consorten vind ik.Love is in the air!![]()
Lekker nog een halve seizoenshelft voor de kat zijn kutquote:Op zondag 28 januari 2018 14:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Boeiend, seizoen was toch al klaar.
Oh.![]()
Op dit veld had het ook wel wat weg van curling.quote:Op zondag 28 januari 2018 14:04 schreef DaveDave09 het volgende:
Kijk liever naar curling. Wat is dit slecht
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: