Vind je dit geil ja?quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:43 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Haar haar wat te strak getrokken
Op een topic klikken van DWDD en dan menen dat je dit moet melden met je lange pleuris nek.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:45 schreef MissGiraffe het volgende:
storm
dwdd
mensen die dwdd kijken
npo
ben jij de vrouw van Roland Scholtenquote:Op woensdag 24 januari 2018 19:45 schreef MissGiraffe het volgende:
storm
dwdd
mensen die dwdd kijken
npo
gelukkig is jouw nickname wel leuk.............quote:
Nee ik ben Jojanneke niet.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ben jij de vrouw van Roland Scholten
Ja, en hij heeft inderdaad precies dezelfde trekjes.quote:Op donderdag 25 januari 2018 00:27 schreef fespo het volgende:
is dat echt Chabot zijn zoon?
het was het eerste wat bij mij opkwam toen ik hem hoorde praten
touwtje uit de brievenbus genotquote:Op donderdag 25 januari 2018 19:04 schreef Achterhoker het volgende:
Die seniele gek is er ook weer hoor
Niet zo lelijk tegen Tim hequote:Op donderdag 25 januari 2018 19:04 schreef Achterhoker het volgende:
Die seniele gek is er ook weer hoor
Daar is DWDD niet echt een programma voor.quote:Op donderdag 25 januari 2018 19:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Interessant onderwerp, alleen jammer dat er zo weinig tijd is om het goed uit te diepen.
Ja, zie dit soort onderwerpen liever bij Buitenhof ofzo behandeld.quote:Op donderdag 25 januari 2018 19:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar is DWDD niet echt een programma voor.
Vooroordelen.quote:Op donderdag 25 januari 2018 19:19 schreef NoCigar het volgende:
Ik ken deze man niet, maar lijkt me vooralsnog een lul.
bepaal ik zelf wel jaquote:Op donderdag 25 januari 2018 19:21 schreef Stabiel het volgende:
Moeten jullie geen Boulevard kijken met al jullie oppervlakkige nonsense?
Hij stottert een klein beetje volgens mij.quote:
Yep,quote:Op donderdag 25 januari 2018 19:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij stottert heel licht volgens mij.
Yep. Heeft het wel aardig onder controle volgens mij maar klinkt soms een beetje langzaam.quote:Op donderdag 25 januari 2018 19:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij stottert een klein beetje volgens mij.
Richting World Cup geholpen dankzij FOK!quote:Op donderdag 25 januari 2018 19:36 schreef Max23 het volgende:
[ afbeelding ]
Wij zagen dit 2 jaar geleden al aankomen, toen heeft ze ook een tijd deze helm gedragen tijdens de wereldbekers.
Wat jammer is, want ze kan er zelf gewoon heel leuk over vertellen. Kutmatthijsquote:
Top-10quote:Op donderdag 25 januari 2018 19:39 schreef Columbiafan het volgende:
Gelukkig kunnen de Koreaantjes er bij de dames niets van.
Ze was hier toch ook een tijdje voor dr crowdfunding en zoquote:Op donderdag 25 januari 2018 19:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat jammer is, want ze kan er zelf gewoon heel leuk over vertellen. Kutmatthijs
Op FOK!? Klopt ja, hoewel ze ook lang na die crowdfunding nog wel eens kwam/komt posten als er tijd isquote:Op donderdag 25 januari 2018 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze was hier toch ook een tijdje voor dr crowdfunding en zo
quote:Op donderdag 25 januari 2018 19:42 schreef tralalala het volgende:
Terlouwmoet hij niet ergens aan touwtjes trekken?
Juist niet. Hij nuanceert alles tot 0quote:Op donderdag 25 januari 2018 19:41 schreef Pedroso het volgende:
Jan Terlouw gaat een beetje teveel in zichzelf geloven.
quote:Op donderdag 25 januari 2018 19:41 schreef Pedroso het volgende:
Jan Terlouw gaat een beetje teveel in zichzelf geloven.
Teringdebiel is dat.quote:
quote:
Het is oncontroleerbaar. Westerse propaganda.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:19 schreef Stabiel het volgende:
Dit was wel een enorme bazenactie van de AIVD en MIVD.
Wat wordt er niet gecontroleerd?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het is oncontroleerbaar. Westerse propaganda.
Hackception. Oranje boven.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:19 schreef Dagoduck het volgende:
Dus de Nederlanders hacken de Russen net als de Russen de Amerikanen hacken?
Beetje hypocriet niet?
Het gaat er natuurlijk niet om dat de Russen de Amerikanen gehackt hebben. Het gaat erom wat de Russen met de verkregen informatie gedaan hebben, en welk intentie daarachter zat.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:19 schreef Dagoduck het volgende:
Dus de Nederlanders hacken de Russen net als de Russen de Amerikanen hacken?
Beetje hypocriet niet?
Je gelooft niet dat de Nederlanders achter de ontmanteling van Cozy Bear zaten? Waaraan twijfel je precies in het artikel?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Of het waar is wat er geclaimd wordt.
Stiekem is de AIVD de beste inlichtingendienst ter wereld.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die jongens doen blijkbaar toch meer dan een puzzel in elkaar flansen.
Ook naar kijken. Ja toch!quote:
Ozzygodquote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:35 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb één realityprogramma gezien: The Osbournes.
[ afbeelding ]
Ze heeft Havo gedaan hequote:
Zullen we ze vervangen door een chip?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:36 schreef marcodej het volgende:
Bij elk woord wat Britt zegt, sterven er bij mij een miljoen hersencellen af. Gelukkig heb ik er heel veel van.
Door een Ruben Terlou chip?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zullen we ze vervangen door een chip?
Not disappointedquote:
Jij vond Hazes zeker ook goed zingen?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:53 schreef Spanky78 het volgende:
Wat was die Britt lekker bezig zeg. Zei niet eens zulke domme dingen. Sterker nog... Die Matthijs was zelf uitgeluld.
Geweldig wijf. Wat is die erop vooruitgegaan zeg.
Heb het idee dat ze geen typetje meer speelt en nu gewoon haar zelf is. Kun je zo nog een keer uitnodigen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:53 schreef Spanky78 het volgende:
Wat was die Britt lekker bezig zeg. Zei niet eens zulke domme dingen. Sterker nog... Die Matthijs was zelf uitgeluld.
Geweldig wijf. Wat is die erop vooruitgegaan zeg.
Ja.quote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:17 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind het wel grappig. Mooie televisie man
quote:
Ze snapte het volgens mij ook niet helemaal ....quote:Op zondag 28 januari 2018 10:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Roxeanne Hazes was wel erg misplaatst erbij met haar saaie, monotome stem.
Roxeanne is volgens mij niet zo vertrouwd met het fenomeen 'carnaval'.quote:Op zondag 28 januari 2018 10:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Roxeanne Hazes was wel erg misplaatst erbij met haar saaie, monotome stem.
*de schone Nederlandersquote:Op maandag 29 januari 2018 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
De jostiband. en Urben vindt het helemaal niet jammer dat minder concurrenten zijn voor de Nederlanders.
Dit ja, waar je zin in hebtquote:Op maandag 29 januari 2018 19:07 schreef wimderon het volgende:
Als je met z'n allen naar de studio rijdt om 20 seconden te spelen ben je gewoon een enorme eigenpijper.
maar jij gedraagt je ook als een 90 jarigequote:
Ik ben geen donor, en ben ook fel tegen deze aasgierenwetquote:
Dit soort mensen mogen ze van mij onderaan de lijst zetten als ze zelf iets nodig hebben.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:14 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik ben geen donor, en ben ook fel tegen deze aasgierenwet
Dat zeg ik.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:12 schreef Oscar. het volgende:
[..]
maar jij gedraagt je ook als een 90 jarige
Ik kan alleen voor mezelf spreken en ik heb altijd gezegd geen organen te willen ook als dat nodig is, ik doe het met de organen die ik hebquote:Op maandag 29 januari 2018 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit soort mensen mogen ze van mij onderaan de lijst zetten als ze zelf iets nodig hebben.
Mooi.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:17 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mezelf spreken en ik heb altijd gezegd geen organen te willen ook als dat nodig is, ik doe het met de organen die ik hebEn als het mijn tijd is is het mijn tijd.
Ik ben benieuwd of je dit nog steeds zegt als je leven er echt vanaf hangt, maargoedquote:Op maandag 29 januari 2018 19:17 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mezelf spreken en ik heb altijd gezegd geen organen te willen ook als dat nodig is, ik doe het met de organen die ik hebEn als het mijn tijd is is het mijn tijd.
Jawel ik ben vrij koppig van aard, en van mn principe krijg je me niet afquote:Op maandag 29 januari 2018 19:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je dit nog steeds zegt als je leven er echt vanaf hangt, maargoed
Ligt dus niet aan mij?quote:Op maandag 29 januari 2018 19:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Enorm vermoeiend om naar te luisteren.
Dan zal het wel meevallen met dat hart. aansteller.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:21 schreef NoCigar het volgende:
Hij zegt dat ie zo rustig moet zijn en geen energie heeft, maar hij is al 37 minuten onafgebroken aan het woord.
Was DWDD deze avond eerder begonnenquote:Op maandag 29 januari 2018 19:21 schreef NoCigar het volgende:
Hij zegt dat ie zo rustig moet zijn en geen energie heeft, maar hij is al 37 minuten onafgebroken aan het woord.
Oh hij praat, dan zal hij wel niet ziek zijn.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:21 schreef NoCigar het volgende:
Los gezien van zijn boksskills. Gaf miljoenen en zijn carriere op voor zijn principes, in welk geval weigeren om in Vietnam te dienen.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:28 schreef Remzz het volgende:
Iemand moet me als altijd nog een keer uitleggen waarom Mohammed Ali zo groot was(en is), als sportliefhebber heb ik er weinig mee.
Dit.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:28 schreef Remzz het volgende:
Iemand moet me als altijd nog een keer uitleggen waarom Mohammed Ali zo groot was(en is), als sportliefhebber heb ik er weinig mee.
Hij wil gewoon oor de lol een nieuw hart, een kroegweddenschap of zo.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dan zal het wel meevallen met dat hart. aansteller.
Ayrton sennaquote:Op maandag 29 januari 2018 19:28 schreef Stabiel het volgende:
Welke sportheld of figuur is zo geliefd geweest?
Tyson beter dan Ali.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:33 schreef Wuwwa het volgende:
Mike Tyson was 10 x beter, maar die viel niet zo lekker te marketen.
Beter in het aanprijzen van Grillapparaten ja.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:34 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Tyson beter dan Ali.
Wordt door geen enkele deskundige boven Ali geplaatst. Zelfs Foreman was beter.
Oudste wereldkampioen allertijden.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:36 schreef Wuwwa het volgende:
Beter in het aanprijzen van Grillapparaten ja.
Homoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 januari 2018 19:37 schreef tralalala het volgende:
[..]
Homomatig, 5.5/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees blijquote:Op maandag 29 januari 2018 19:39 schreef Stabiel het volgende:
Ik heb werkelijk waar alles over de Luizenmoeder hype gemist. Geen flauw idee waar het over gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |