Ben iig blij dat ik legit benquote:Op woensdag 24 januari 2018 19:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Magnet is legit hoor. Ken hem nog uit de tijd dat hij zelf bitcoins minede.
dit topic is tussen SC en Tweakers in? ben benieuwd.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:51 schreef Typisch het volgende:
BTC / Algemeen Cryptopique #1 Op veler verzoek..
Veel plezier
Zoiets.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:53 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
dit topic is tussen SC en Tweakers in? ben benieuwd.
Afgelopen dag? Week? Maand? Jaar?quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Nog wat centjes verdiend in cryptoworld?
MaGNeT aka 'fretraket' loopt al wat langer mee.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:28 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
die verzint toch de helft? ik heb weleens een post van hem gezien hoeveel coins die had (meer dan een miljoen euro), daarna snel aangepast. was zeker iets te ongeloofwaardig.
Maandje is wel een leuke.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Afgelopen dag? Week? Maand? Jaar?
Nu snap ik wel dat je echt in die lijntjes op een grafiek geloofd ja.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:28 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
die verzint toch de helft? ik heb weleens een post van hem gezien hoeveel coins die had (meer dan een miljoen euro), daarna snel aangepast. was zeker iets te ongeloofwaardig.
Een nattekat zelfverheerlijkings-topic. Mooi man.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:51 schreef Typisch het volgende:
Veel plezier
kan er nix aan doen dat die comment ineens aangepast werd. maar ontopic.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:55 schreef ITrade het volgende:
[..]
Nu snap ik wel dat je echt in die lijntjes op een grafiek geloofd ja.
🖐🖐🖐quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:56 schreef MaGNeT het volgende:
Ik begeef me nu naar het elite-topic.
Vaarwel plebejer.
Tweakers 2.0quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:51 schreef Typisch het volgende:
Veel plezier
hey hoe is het verder met jou en lig je nog op schema met het project 1 BTC? weinig posts van je gezien laatste weken..quote:
Zo slecht doet LISK het toch niet?quote:Op woensdag 24 januari 2018 20:05 schreef EggsTC het volgende:
VEN en LISK rebrand komen eraan, magnet heeft me belooft dat lisk moon zou gaan met rebrand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |