Maddoff had een ponzi opgezet en is daar imo naar ratio voor gestraft..quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:56 schreef Predator38 het volgende:
[..]
Op 29 juni 2009 heeft Bernard Madoff door de rechtbank in New York een celstraf van 150 jaar opgelegd gekregen.
sorry, ik dacht dat madoff juist the wolf of wallstreet wasquote:Op woensdag 24 januari 2018 19:04 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Maddoff had een ponzi opgezet en is daar imo naar ratio voor gestraft..
Die gast van Wolf of Wallstreet heeft dacht ik maar een celstraf van 3-5jaar gehad. In ieder geval zat ie samen met Chong (ja die van Cheese & Chong) in dezelfde cel.
Zo zijn de opgelegde straffen voor valsheid in geschrifte/oplichting die ik bij Opgelicht wel eens voorbij hoor komen best laag.... maximale straf is 2 jaar zover ik me herinner terwijl het persoonlijk leed van de slachtoffers niet is weggenomen en vaak groter is.
quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:03 schreef Apekoek het volgende:
Gaat het allemaal ooit nog eens zo pieken als net na 1 januari? Of is er definitieve FUD
Liever 1 procent per dag dan , 300% omhoog, 200% omlaag , 100% omlaag , 400% omhoog...quote:
Na 100% omlaag maakt de rest niet zoveel meer uit in percentagesquote:Op woensdag 24 januari 2018 19:08 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Liever 1 procent per dag dan , 300% omhoog, 200% omlaag , 100% omlaag , 400% omhoog...
The wolf deed aan een boiler room dacht ik...quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:05 schreef Predator38 het volgende:
[..]
sorry, ik dacht dat madoff juist the wolf of wallstreet was
Margin call is ook een aanrader. Over 5 jaar heb je een nieuwe film: de fok miljonair club : the untold storyquote:Op woensdag 24 januari 2018 19:10 schreef SMS303 het volgende:
[..]
The wolf deed aan een boiler room dacht ik...
Een boiler room pumped en dumped waardeloze aandelen....
Sowieso is de film Boiler room een aanrader om inzicht hierin te krijgen
Directe partner van een bank en loskoppeling BTC (in theorie) zeer interessant, deze blijf ik volgen. Cq investeren, die gaat tot feb nog flink stijgen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:03 schreef Roces18 het volgende:
[..]
1) 2018 Roadmap to be released on 25 January 2018
Source: Stellar Lumens Singapore Meetup http://ikiguide.com/2018/01/09/stellar-lumens-xlm-singapore/
2) Market Maker Partnership to be announced end of Jan/Early Feb
lees je even in over FairXquote:Op woensdag 24 januari 2018 19:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Directe partner van een bank en loskoppeling BTC (in theorie) zeer interessant, deze blijf ik volgen. Cq investeren, die gaat tot feb nog flink stijgen.
hehehehe wie speelt de hoofdrol in de Fok mln club film?quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:11 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Margin call is ook een aanrader. Over 5 jaar heb je een nieuwe film: de fok miljonair club : the untold story
Moet toch edraket zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:16 schreef SMS303 het volgende:
[..]
hehehehe wie speelt de hoofdrol in de Fok mln club film?
de hoofdrolspeler wordt bepaald naar gelang het aantal autos in je garage.quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:21 schreef Roces18 het volgende:
[..]
de hoofdrolspeler wordt bepaald naar gelang het aantal autos in je garage.
Magnet dan maarquote:Op woensdag 24 januari 2018 19:21 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik doe meequote:Op woensdag 24 januari 2018 19:21 schreef Roces18 het volgende:
[..]
die verzint toch de helft? ik heb weleens een post van hem gezien hoeveel coins die had (meer dan een miljoen euro), daarna snel aangepast. was zeker iets te ongeloofwaardig.quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:28 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
die verzint toch de helft? ik heb weleens een post van hem gezien hoeveel coins die had (meer dan een miljoen euro), daarna snel aangepast. was zeker iets te ongeloofwaardig.
het verwijderen van de aantallen was op aanraden van een moderator...quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:28 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
die verzint toch de helft? ik heb weleens een post van hem gezien hoeveel coins die had (meer dan een miljoen euro), daarna snel aangepast. was zeker iets te ongeloofwaardig.
binnen een paar seconden? maar ja niemand weet natuurlijk of t klopt of niet.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:37 schreef SMS303 het volgende:
[..]
het verwijderen van de aantallen was op aanraden van een moderator...
ik geloof MaGNeT wel als ie zoiets post
Magnet is legit hoor. Ken hem nog uit de tijd dat hij zelf bitcoins minede.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:41 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
binnen een paar seconden? maar ja niemand weet natuurlijk of t klopt of niet.
Hij schiet er in ieder geval niets mee op om er over te liegen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:41 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
binnen een paar seconden? maar ja niemand weet natuurlijk of t klopt of niet.
Icon is het nieuwe tronquote:Op woensdag 24 januari 2018 19:39 schreef Skv het volgende:
Nog steeds niks van Icon. Ongelofelijk wat een vieze prutsers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |