Allemaal werkschuw tuig met Wajong.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:00 schreef Mansjester het volgende:
Hebben jullie geen werk ofzo, dat je hier overdag vaak kan posten
Je bent wielerfan of je bent het niet.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:00 schreef Mansjester het volgende:
Hebben jullie geen werk ofzo, dat je hier overdag vaak kan posten
Ga toch spelen in de zandbak man.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:24 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Allemaal werkschuw tuig met Wajong.
Bij Mani heb ik inmiddels grote twijfelsquote:Op woensdag 24 januari 2018 19:24 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Allemaal werkschuw tuig met Wajong.
Al begint het seizoen al lekker zo ja, met al die exotische koersjes.
Ze moeten nog een transfer maken.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:29 schreef heywoodu het volgende:
64km nog maar, ze zijn vroeg vandaag
Dus dit is wel etappe 4a? En dan vanavond nog een 4b?quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze moeten nog een transfer maken.
Nee, 4a is wat 4e is in het Nederlands. De volgende etappe is vrijdag pas.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus dit is wel etappe 4a? En dan vanavond nog een 4b?
Verdorie, dat bedacht ik me nadat ik een half uur geleden die vraag typte, maar toen je het over een transfer had ging ik twijfelen en dacht ik dat ze misschien straks een transfer hadden naar een tweede deelquote:Op woensdag 24 januari 2018 19:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, 4a is wat 4e is in het Nederlands. De volgende etappe is vrijdag pas.
Een val net, lijkt erop dat er wat toppers achtergebleven zijn. Gaviria in de groep erachter? Ik hoor in elk geval zijn naam steedsquote:Op woensdag 24 januari 2018 19:51 schreef Columbiafan het volgende:
Ik schakel pas in, consternatie alom, wat is er gebeurd?
Avila heeft Gaviria onderuit geschoffeld.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:51 schreef Columbiafan het volgende:
Ik schakel pas in, consternatie alom, wat is er gebeurd?
Bora gaat lafjes schroeien om Ackermann/Pelucchi aan de zege proberen te helpen?quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Avila heeft Gaviria onderuit geschoffeld.
En dan wint er een nog grotere nobody.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:54 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Bora gaat lafjes schroeien om Ackermann/Pelucchi aan de zege proberen te helpen?
Wat ik ervan kan verstaan zeggen ze steeds variaties op; je verwacht het niet, Gaviria valt, gras is groen, etcquote:Op woensdag 24 januari 2018 19:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een val net, lijkt erop dat er wat toppers achtergebleven zijn. Gaviria in de groep erachter? Ik hoor in elk geval zijn naam steeds
quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat ik ervan kan verstaan zeggen ze steeds variaties op; je verwacht het niet, Gaviria valt, gras is groen, etc
Nando heeft zich toch niet al te hard bezeerd mag ik hopen?quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Avila heeft Gaviria onderuit geschoffeld.
quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat ik ervan kan verstaan zeggen ze steeds variaties op; je verwacht het niet, Gaviria valt, gras is groen, etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |