Cafe solo para mi amigoquote:Op woensdag 24 januari 2018 10:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Cafe con leche et un tostada por favor
misschien heb je hier wat aanquote:Op woensdag 24 januari 2018 10:39 schreef Doublepain het volgende:
Ik als skere boy zit gewoon bij een koffietent altijd
Ja te laat, ik zag wel culinaire tips in Barcelonaquote:Op woensdag 24 januari 2018 10:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
misschien heb je hier wat aan
Dus je mag slakken niet eten maar zeeslakken welquote:
Jefe, zit je nog in Sevilla?quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja te laat, ik zag wel culinaire tips in Barcelona
Zaterdag ga ik het geheim biergelag doen bij het brouwlokaalquote:Op woensdag 24 januari 2018 10:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nej, we zijn nu in Groningengod. Bij Tapasco.
Iedereen mot het lekker zelf weten.quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dus je mag slakken niet eten maar zeeslakken wel
Ik word zo moe van dit soort walgelijke clubjes
De uilskuikens op YouTube klagen alleen maar over dat het in spiegelbeeld staat terwijl ik liever een culinaire discussie had zien ontstaanquote:Op woensdag 24 januari 2018 10:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja te laat, ik zag wel culinaire tips in Barcelona
Blijkbaar niet want ik begrijp dat er 1 of ander voorschrift isquote:Op woensdag 24 januari 2018 10:59 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Iedereen mot het lekker zelf weten.
Ja nog heel evenquote:
Youtubecommunity is walgelijk iddquote:Op woensdag 24 januari 2018 11:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De uilskuikens op YouTube klagen alleen maar over dat het in spiegelbeeld staat terwijl ik liever een culinaire discussie had zien ontstaan
Spannend, wat is dat?quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zaterdag ga ik het geheim biergelag doen bij het brouwlokaal
Ik hou je op de hoogte
De discussie gaat over of je wel alles uit de zee mag vreten VS niet uit alles uit de zee.quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Blijkbaar niet want ik begrijp dat er 1 of ander voorschrift is
Manmanman...laat die gast zich daarvoor betalen?quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik geloof dat er bij Parkstad zo'n all you can eat wok is die Rob Geus heeft betaald om zo'n fake filmpje op te nemen hoe schoon het er is dus dat vertrouw ik niet.
Pics mevrouw_vermeer.quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gm
Gisteren tapas gehad met mevrouw_vermeer. Heerlijk! Het enige Spaanse bier wat ze kenden was pils, dus dat kan beter.
Was nog eens bij Keuringsdienst van waarde meen ik. Staat wel op YouTube. Als bedrijf geef je hem dan een paar duizend euro en dan krijg je het Rob Geus seal of approval of zoiets. Doet hij ook bij restaurants die hij op tv nog helemaal heeft afgekraakt. En als je m genoeg betaalt maakt hij een filmpje bij je hoe schoon het allemaal wel niet is.quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:04 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Manmanman...laat die gast zich daarvoor betalen?
quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:05 schreef Saind het volgende:
https://streamable.com/h57yc
Dit is toch bloedgeil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik verwachtte zoiets.
Leuk wel zoietsquote:Op woensdag 24 januari 2018 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In een kelder krijg je 3 biertjes alle3 uit 2 jaren met kaas en een praatje
18 50 pp
Nu je het zegt, staat me hier iets vaags van bij.quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was nog eens bij Keuringsdienst van waarde meen ik. Staat wel op YouTube. Als bedrijf geef je hem dan een paar duizend euro en dan krijg je het Rob Geus seal of approval of zoiets. Doet hij ook bij restaurants die hij op tv nog helemaal heeft afgekraakt. En als je m genoeg betaalt maakt hij een filmpje bij je hoe schoon het allemaal wel niet is.
bij Gulpener? Dacht dat je dat al had gedaanquote:Op woensdag 24 januari 2018 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In een kelder krijg je 3 biertjes alle3 uit 2 jaren met kaas en een praatje
18 50 pp
Gulpener jaquote:Op woensdag 24 januari 2018 11:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Leuk wel zoiets
Ik zat niet mee te lezen, is dat weer bij Gulpener ofzo of een kroeg
Nee dit weekend dusquote:Op woensdag 24 januari 2018 11:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
bij Gulpener? Dacht dat je dat al had gedaan
Tofquote:Op woensdag 24 januari 2018 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gulpener ja
Mn broertje en zusjes komen we gaan een bier tour door limboland doen
We doen eerst gulpener en dan hijgend hertquote:
gecondoleerd!quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:18 schreef napoleonfour het volgende:
Thanks allemaal. Had inderdaad een goede band met hem. Gelukkig voor hem heeft hij zijn achterkleinkind nog twee zien worden. Hij had gistermiddag zijn broers nog gezien, daar wachtte hij op, en is toen vannacht rustig gegaan.
Jammer dat je niet voor de woordgrap crab bent gegaan in plaats van crap. Opper had dat wel gedaanquote:Op woensdag 24 januari 2018 10:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor crap
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:18 schreef napoleonfour het volgende:
Thanks allemaal. Had inderdaad een goede band met hem. Gelukkig voor hem heeft hij zijn achterkleinkind nog twee zien worden. Hij had gistermiddag zijn broers nog gezien, daar wachtte hij op, en is toen vannacht rustig gegaan.
Gecondoleerd nap.quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:18 schreef napoleonfour het volgende:
zo potje?quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wtf man
Mn FIFA spelers kunnen er ineens geen kut meer van. Ik haat dit spel
ussr 1949quote:Op woensdag 24 januari 2018 13:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Bijzonder nieuw logo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |