Nee nee, voor gaten in de muur moet je bandshirts hebben, voetbalshirts werken niet.quote:Op woensdag 24 januari 2018 09:40 schreef LCMS het volgende:
Je kunt natuurlijk altijd een paar ophangen en dan om de paar maanden gaan afwisselen.
Verder schijnt het ook handig te zijn om gaten in de muren ermee te bedekken.
Het staat wat minder cool natuurlijk, zie het maar een beetje als het verschil tussen een Mondriaan en een Rembrandtquote:Op woensdag 24 januari 2018 09:49 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Nee nee, voor gaten in de muur moet je bandshirts hebben, voetbalshirts werken niet.
en de dozen op zolder zeker?quote:Op woensdag 24 januari 2018 09:27 schreef LurkJeRot het volgende:
Misschien in van die vacuumzakken? En dan die zakken in dozen?
Ja weet ik veelquote:Op woensdag 24 januari 2018 10:03 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
en de dozen op zolder zeker?
Die man post weleens op een ander forum waar ik kom. Hij heeft een speciale verzekering voor zijn verzameling in verband met brand. Is iemand van de verzekeringsmaatschappij langs geweest om de collectie te taxeren.quote:
Ah, misschien kan ik dan toch nog mijn borg terugkrijgen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 09:40 schreef LCMS het volgende:
Je kunt natuurlijk altijd een paar ophangen en dan om de paar maanden gaan afwisselen.
Verder schijnt het ook handig te zijn om gaten in de muren ermee te bedekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |