Ik vrees er ook een beetje vorm, heel kut ook voor iemand als Shiffrin die meerdere events doet, kan zomaar in de soep draaien.quote:Op maandag 12 februari 2018 00:38 schreef Redefine het volgende:
Gaat toch wel lastig worden zo. De eerste twee disciplines die al moeten worden verschoven. De kans dat er later deze Spelen nog een keer iets afgelast wordt is zeker aanwezig. Dan krijg je op een gegeven moment meerdere disciplines op één dag.
Zal vooral lastig worden met trainingen. En dat er korter achter elkaar geskied wordt. Al denk ik wel dat ze bij eventuele meerdere disciplines op een dag ze dan een mannen en een vrouwenonderdeel doen.quote:Op maandag 12 februari 2018 00:45 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik vrees er ook een beetje vorm, heel kut ook voor iemand als Shiffrin die meerdere events doet, kan zomaar in de soep draaien.
quote:Op maandag 12 februari 2018 01:46 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
LOL, ze willen het 1 dag na de slalom gaan inhalen
Andersom zou wat meer gewoon zijn, maar verder is het natuurlijk vrij normaal voor de skiesters om die twee onderdelen in twee dagen te doen.quote:Op maandag 12 februari 2018 01:46 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
LOL, ze willen het 1 dag na de slalom gaan inhalen
Althans, volgens de ARD (on-line).quote:
Als het weer zo waait niet, maar het kan nog wel lijkt me. Afdalingstrainingen zijn gewoon geweest en volgens mij is iedereen daar wel gestart, dus dat zou geen probleem moeten zijn (als het weer morgen normaal is natuurlijk).quote:Op maandag 12 februari 2018 04:02 schreef franklop het volgende:
voor morgen staat de combinatie nog gepland, maar neem aan dat die ook niet door zal gaan?
Dat is vreselijk.quote:Op maandag 12 februari 2018 01:52 schreef heywoodu het volgende:
Volgens BBC is de reuzenslalom officieel uitgesteld tot donderdag, dus net als de afdaling bij de mannen
Denk dat het bij annulering misschien wel eens definitief kan worden, kunnen niet blijven verschuiven.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:17 schreef showtimer het volgende:
Combi afdaling pas om half 4, dan gaat een eventuele annulering ook pas diep in de nacht komen.
WK is ook niet uitgesmeerd over twee weken toch? Zo'n toernooi is prima af te werken in een goede week, met een beetje goede wil.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:42 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Denk dat het bij annulering misschien wel eens definitief kan worden, kunnen niet blijven verschuiven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |