Ja, het ligt er nogal aan wanneer je ze gekocht hebt hequote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:39 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Serieus? Waar zeur jij om in hemelsnaam?
[ afbeelding ]
Mensen zijn echt gierig geworden
Yeah no shit, als je op ATH koopt is dat jouw schuldquote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, het ligt er nogal aan wanneer je ze gekocht hebt he
Ik begin me steeds vaker af te vragen of jij een troll bent of niet.
Nee, bij lange na niet op ATH, maar het is een droevig iets nu. Dat is wat ik constateer.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:41 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Yeah no shit, als je op ATH koopt is dat jouw schuldMaar ik neem aan dat je wel langer dan 1 maand in deze business zit of niet? Of heb je op 30 dollar gekocht ofzo?
Heb je winst of sta je op verlies?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, bij lange na niet op ATH, maar het is een droevig iets nu. Dat is wat ik constateer.
Hopelijk snel op Binance, het lijkt nu wel stabiel te draaien op BitGrail en KuCoin.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, bij lange na niet op ATH, maar het is een droevig iets nu. Dat is wat ik constateer.
Dat doet er toch niet toe.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:42 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Heb je winst of sta je op verlies?
Alle coins gaan lekker weer omhoog.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Kiet, als je het verloop ziet van de afgelopen dagen/week is het gewoon een droevig iets, voorlopig een ééndagsvlieg.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:42 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Heb je winst of sta je op verlies?
Lijkt me wel. Je hebt echt niks te zeuren als je 60% winst hebt. Probeer dat maar te krijgen bij de bankquote:
Ja die heb ik al lang weggedaan. De dag na die vid zegmaar.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alle coins gaan lekker weer omhoog.
en wat doet VIBE?
Verkoop dan als denkt dat het shit is en hou funds vrij voor iets dat gegarandeerd omhoog gaat ( kuch kuch )quote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Kiet, als je het verloop ziet van de afgelopen dagen/week is het gewoon een droevig iets, voorlopig een ééndagsvlieg.
Dit is echt onzin, zo kun je ook zeggen; je moet niet zeuren als je maar 1 euro per dag te besteden hebt, toen je net geboren was had je niets.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:45 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Je hebt echt niks te zeuren als je 60% winst hebt. Probeer dat maar te krijgen bij de bank
False equivalence.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit is echt onzin, zo kun je ook zeggen; je moet niet zeuren als je maar 1 euro per dag te besteden hebt, toen je net geboren was had je niets.
Het ging zelfs net iets over 20.000quote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:47 schreef Ralphmeister het volgende:
Van $19891 naar $9231 is een correctie van 54%.
Of dit een echte correctie is blijft natuurlijk de vraag, deze daling is geweest over een tijdsbestek van 37 dagen. In dezelfde periode voor deze piek hebben we $5403 gezien, tot aan de piek een stijging van 268%.
Ik niet. Ik sta pas op 11k sats weer quitte. En ik heb maar heel weinig BTC dus om dan met dik verlies te verkopen is gewoon kansloos.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja die heb ik al lang weggedaan. De dag na die vid zegmaar.
Voor dit heb ik https://bitcoinwisdom.com/markets/bitfinex/btcusd op 2 uur candles gebruikt.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:48 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Het ging zelfs net iets over 20.000
Helemaal geen foute vergelijking.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:47 schreef vigen98 het volgende:
[..]
False equivalence.
Ik had je wel wat hoger ingeschat
Ik zou wel tevreden zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Helemaal geen foute vergelijking.
En dan nog, jij zo dus ZWAAR tevreden zijn als jij BTC voor 1 euro per stuk koopt, ze worden 100K per stuk, en ze zakken naar 5 euro per stuk...
Dan ga jij zeggen dat je tevreden bent? Alleen Ja of Nee is genoeg.
No further questions.
Achterlijke.
Delta is beterquote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:50 schreef BadVlad het volgende:
Kunnen we Blockfolio al weer installeren?
Ik ben weer terug op niveau van gisterenquote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:50 schreef BadVlad het volgende:
Kunnen we Blockfolio al weer installeren?
Nou ik durf dat te betwijfelen, of je dan tevreden bent.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:50 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ik zou wel tevreden zijn.
Omdat ik al mijn geld wat ik erin gooi, als verloren beschouw.
Ik sta nog ver onder dat van zondagavond, mja ik heb ook maar 1 coin - die geen ene fuck doet behalve af en toe eens 1% omhoog en 2% omlaag gaan - dus dat maakt het niet makkelijkerquote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik ben weer terug op niveau van gisteren
Nu is het makkelijk praten haha. Als je 100k had en nu nog maar 5EUR kan niemand mij wijs maken dat ze tevreden zouden zijnquote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou ik durf dat te betwijfelen, of je dan tevreden bent.
Jij vroeg het... tis de gedachte wat jij erbij hebt als jij fiat erin gooit.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou ik durf dat te betwijfelen, of je dan tevreden bent.
quote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:52 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Jij vroeg het... tis de gedachte wat jij erbij hebt als jij fiat erin gooit.
Blijkbaar is die dus niet hetzelfde.
Beetje x5 doen, waan toch.
Dit ja, lekker makkelijk omdat het geen waar scenario is.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nu is het makkelijk praten haha. Als je 100k had en nu nog maar 5EUR kan niemand mij wijs maken dat ze tevreden zouden zijn
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik met mijn $10 BTC niet vaak heb geklaagd na dalingen, ook nu, ben de helft kwijt (in $), maar als iemand mij een jaar geleden nu $11k had beloofd had ik hem een hand gegeven. Om jouw vergelijking in perspectief te zetten, van 10 naar 50 over een jaar met tussendoor 20k, nee ik zou niet heel blij zijnquote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
En dan nog, jij zo dus ZWAAR tevreden zijn als jij BTC voor 1 euro per stuk koopt, ze worden 100K per stuk, en ze zakken naar 5 euro per stuk...
No further questions.
Achterlijke.
Niet? Delta komt bij mij vaker overeen met Binance dan Blockfolio en Coin Stats is helemaal een ramp met prijzen weergeven.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:52 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Delta geeft niet de correcte prijzen weer.
Die prijzen schommelen toch met de seconde.. Die paar tientjes, als het verschil er al is..quote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Niet? Delta komt bij mij vaker overeen met Binance dan Blockfolio en Coin Stats is helemaal een ramp met prijzen weergeven.
Ze slapen nu even toch.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:54 schreef BadVlad het volgende:
Mijn DRGN waren op hun hoogtepunt $104K waard. Nu slechts $49K.
Je zou teleurgesteld zijn maar ik kan nu ook wel zielig gaan mompelen dat ik 100.000 euro ben misgelopen op Ripple of 40.000 op Waves en 30.000 op Lisk. Ja jammer dat ik het niet op ATH verkocht maar ben ik niet dankbaar? Je moet blij zijn dat je winst hebt. Dit is de cryptomarket he, dit is hetzelfde met beleggen alleen zit er hier meer risico's aan verbonden. Je zegt dat je nu gelijk staat. Nou als je er geen vertrouwen in hebt verkoop het.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
No further questions.
Achterlijke.
Kijk ik heb ook tientallen/honderden BTC's verbruikt in het verleden, maar ik heb ze nooit gehad in de tijd dat ze 10++K stonden (in ieder geval geen honderden), dus die vergelijking gaat niet op. Daar heb ik dan nu ook geen moeite mee omdat het op dat moment een goede zet was.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:52 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik met mijn $10 BTC niet vaak heb geklaagd na dalingen, ook nu, ben de helft kwijt (in $), maar als iemand mij een jaar geleden nu $11k had beloofd had ik hem een hand gegeven. Om jouw vergelijking in perspectief te zetten, van 10 naar 50 over een jaar met tussendoor 20k, nee ik zou niet heel blij zijnmaar de situatie nu doet me weinig.
Zie hierboven. Mislopen is wat anders dan wat gehad hebben. Blijkbaar begrijp je dat verschil niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:55 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Je zou teleurgesteld zijn maar ik kan nu ook wel zielig gaan mompelen dat ik 100.000 euro ben misgelopen op Ripple of 40.000 op Waves en 30.000 op Lisk. Ja jammer dat ik het niet op ATH verkocht maar ben ik niet dankbaar? Je moet blij zijn dat je winst hebt. Dit is de cryptomarket he, dit is hetzelfde met beleggen alleen zit er hier meer risico's aan verbonden. Je zegt dat je nu gelijk staat. Nou als je er geen vertrouwen in hebt verkoop het.
En trouwens dat is gewoon weer een valse vergelijking van jouATH was 37 dollar, het is nu 14 dollar.
Wees blij, je had ook Bitconnect gekocht kunnen hebben. Vergeleken met dat van de rest allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
En jij bent gewoon een ongeduldig persoonquote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zie hierboven. Mislopen is wat anders den wat gehad hebben. Blijkbaar begrijp je dat verschil niet.
BITCONNNNEEEEEEEEEEEEEEEEECTquote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wees blij, je had ook Bitconnect gekocht kunnen hebben. Vergeleken met dat van de rest allemaal wel mee.
quote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
BITCONNNNEEEEEEEEEEEEEEEEECT
BITCONNNIEIEIEEIEIEIEIECT
Ik vind die wel mooi hequote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
BITCONNNNEEEEEEEEEEEEEEEEECT
BITCONNNIEIEIEEIEIEIEIECT
Haha, alsjeblieft zeg....quote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:57 schreef vigen98 het volgende:
[..]
En jij bent gewoon een ongeduldig persoonJe hebt het 1 maand geleden gekocht.
BTC is een vrouwquote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:59 schreef Kyran het volgende:
BTC, ik noemde het al gisteren bi-polar coin ... Paar uur gelden nog de $9900 aangetikt, nu $11300
quote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:59 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik vind die wel mooi heHeyheyheeeeyyyyy wassupppp wassuppp wassuuuuuuup bietkonneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekt
[ afbeelding ]
Net Frans Bauer, die is ook altijd zo gewoon gebleven.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:06 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze foto van Vitalik wel mooi. Hij is paar jaar ouder dan ik en heeft honderden miljoenen in $ en is zo'n simpele gast gebleven
Wel mooi om te zien dat geld sommige mensen niet veranderen.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:09 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Net Frans Bauer, die is ook altijd zo gewoon gebleven.
misschien kan ik hem trouwen en dan financieel uitkledenquote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:06 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze foto van Vitalik wel mooi. Hij is paar jaar ouder dan ik en heeft honderden miljoenen in $ en is zo'n simpele gast gebleven![]()
Hij heeft 0 Lambo's.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:09 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wel mooi om te zien dat geld sommige mensen niet veranderen.
Ik heb nog steeds veel vertrouwen in XRB.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Haha, alsjeblieft zeg....
Ik zit al maanden in LISK, Waves, OCL. En het doet er niets aan af... XRB is op dit moment zwaar droevig en is voorlopig een ééndagsvlieg gebleken, wat de toekomst gaat brengen staat totaal buiten deze stelling.
hoe weet je dat ie niet veranderd is?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:09 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wel mooi om te zien dat geld sommige mensen niet veranderen.
Dit. Dirk Scheringa droeg ook nog geitenwollen sokken.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:13 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
hoe weet je dat ie niet veranderd is?
Jawel joh. De inleg wordt toch als verloren beschouwd....😂😂😂😂quote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nu is het makkelijk praten haha. Als je 100k had en nu nog maar 5EUR kan niemand mij wijs maken dat ze tevreden zouden zijn
er zijn periodes geweest dat het warmer was op aarde, dus op en neergaande temperaturen zijn vrij normaal.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:20 schreef DSVM het volgende:
Hij ontkent wel global warming , dus zo slim is ie ook weer niet
Stap over op Delta. Bedankt mij later.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:23 schreef metallicelmo het volgende:
Ligt het aan mij of klopt er geen hol van blockfolio? Ik vind 50k extra niet erg maar ik weet zeker dat het niet klopt manmanman fix die app eens
Fenerbahce fan gespot.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:35 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Stap over op Delta. Bedankt mij later.
Ik heb dat verschil ook, ongeveer 1 mln. Niks aan te doen, daarom Delta!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:23 schreef metallicelmo het volgende:
Ligt het aan mij of klopt er geen hol van blockfolio? Ik vind 50k extra niet erg maar ik weet zeker dat het niet klopt manmanman fix die app eens
Komt totaal niet door de invloed van de mens.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:33 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
er zijn periodes geweest dat het warmer was op aarde, dus op en neergaande temperaturen zijn vrij normaal.
Toch altijd knap dat ze de temperaturen kunnen bepalen op basis van grondmonstertjes. Ik neem dat soort onderzoeken met een grote korrel zout.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:45 schreef DSVM het volgende:
[..]
Komt totaal niet door de invloed van de mens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en termperaturen van 10-100 duizenden jaren geleden dan? is ook nog al lastig te metenquote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:45 schreef DSVM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'Ik weet niet hoe ze het doen, dus waarschijnlijk klopt er geen hout van.'quote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Toch altijd knap dat ze de temperaturen kunnen bepalen op basis van grondmonstertjes. Ik neem dat soort onderzoeken met een grote korrel zout.
zijn een aantal mensen die heel rijk worden om die onzin te verspreiden.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Toch altijd knap dat ze de temperaturen kunnen bepalen op basis van grondmonstertjes. Ik neem dat soort onderzoeken met een grote korrel zout.
De onderzoeksresultaten en meningen van 97% van de wetenschappers op aarde is dus onzin. OK. Terug naar crypto. Dit word te genant.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:52 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
zijn een aantal mensen die heel rijk worden om die onzin te verspreiden.
97% is onzinquote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:54 schreef DSVM het volgende:
[..]
De onderzoeksresultaten en meningen van 97% van de wetenschappers op aarde is dus onzin. OK. Terug naar crypto. Dit word te genant.
97%quote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:54 schreef DSVM het volgende:
De onderzoeksresultaten en meningen van 97% van de wetenschappers op aarde is dus onzin. OK. Terug naar crypto. Dit word te genant.
quote:
LAMBO'S?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:45 schreef DSVM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:24 schreef InsomniaCoins het volgende:
[..]
Laat me nu ff genieten van de kleine opleving!
[ afbeelding ]
No thanks I holdquote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:28 schreef pnxsinned het volgende:
Alles gaat naar de kut.
Sell vooordat jullie niets meer hebben
Deze man heeft er kijk opquote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:28 schreef pnxsinned het volgende:
Alles gaat naar de kut.
Sell vooordat jullie niets meer hebben
ICT is groot in China en Ruslandquote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:48 schreef TwztId het volgende:
Ligt het aan mij of zijn bijna alle startups of coins of hoe je het wil noemen Russisch en Chinees ?
En wat is hier de verklaring voor ?
Het is zeer reliable.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:51 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Davorcoin scam gaat door en mensen leren het maar niet van Bitconnect
Zien dat binnenkort ook wel weer bij opgelichtquote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:51 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
ik ken de coin niet, maar dat plaatje lijkt op een ponzi of niet?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:51 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een link voor je, zodat je mee kan doen snap je.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zien dat binnenkort ook wel weer bij opgelicht
Tethers zijn reliable!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:54 schreef Jed1Gam het volgende:
Lekker pumpje met die nieuwe 100milj tethers.
Het is een ponziquote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:53 schreef ejfaar het volgende:
[..]
ik ken de coin niet, maar dat plaatje lijkt op een ponzi of niet?
snel geld inleggen dusquote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:58 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Het is een ponziHet is gewoon Bitconnect 2.0
ECHT NIET!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:58 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Het is een ponziHet is gewoon Bitconnect 2.0
quote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:59 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
ECHT NIET!
Het is een uber coin waarmee veel te verdienen is.
Jij snapt het gewoonweg niet. Zeker nieuw in de markt?!
Tot ze uitbetaald moeten worden... I wonder....quote:Op dinsdag 23 januari 2018 20:02 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Mooie munt, Marketcap kan alleen stijgen, nooit dalen (want burns doen ze niet)
ECHT NIET!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 20:03 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Tot ze uitbetaald moeten worden... I wonder....
Wat pumpen ze dan?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:54 schreef Jed1Gam het volgende:
Lekker pumpje met die nieuwe 100milj tethers.
'we are audited frequently'
(never actually audited)
So inderdaad!!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:51 schreef Toto69 het volgende:
VIBE dumpte even binnen 10 seconden van ~9400 naar 8000 en weer omhoog. Fuckin' whales
XRB had wat problemen. Komt allemaal wel goed.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 20:29 schreef Chaes het volgende:
ZIjn er hier nog mensen die XLM en/of XRB hebben?
Zit zelf in allebei sinds voor de kerst ergens. Beide coins gingen flink omhoog daarna en nu dippen ze regelmatig. Zit gelukkig nog wel op ruime winst though.
en weer op 66 nuquote:Op dinsdag 23 januari 2018 20:51 schreef vigen98 het volgende:
van 177 dollar op 15 januari naar 11 dollar op 23 januari
![]()
[ afbeelding ]
ik wacht ook nog op de tokens. vandaag wallet bevestigd.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:14 schreef D. het volgende:
TokenPay wallet gisteren geïnstalleerd, maar zit nog niets in
Heb ze beide.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 20:29 schreef Chaes het volgende:
Zit zelf in allebei sinds voor de kerst ergens. Beide coins gingen flink omhoog daarna en nu dippen ze regelmatig. Zit gelukkig nog wel op ruime winst though.
Heb je wel je adress geconfirmed?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:14 schreef D. het volgende:
TokenPay wallet gisteren geïnstalleerd, maar zit nog niets in
Gewoon wachten dan maarquote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Uhu, 2 keer zelfs, en toen gaf ie ook de melding dat dat reeds gebeurd was
jij hebt er een stuk of 500, toch?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:21 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Gewoon wachten dan maarIk zit nu lekker te staken
Euhm nee, x3quote:
hoeveel krijg je voor dat staken?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:21 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Gewoon wachten dan maarIk zit nu lekker te staken
5% van je totale Tokenpay per jaar. Het is niet enorm maar ik zeg geen nee tegen extra Tokenpay tokensquote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:26 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
hoeveel krijg je voor dat staken?
Ja zeker maar 100 Tokenpay is al veel als het $100 per stuk wordtquote:
Spannond hoor, hou ons op de hoogte!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:31 schreef 0108daniel het volgende:
Zal wellicht vanavond weer een trade posten die ik dan live ga doen
Gisteren alles verkochtquote:Op dinsdag 23 januari 2018 20:34 schreef Xrenity het volgende:
What up met ARK ineens?
/edit
https://bigblocksblog.wor(...)xciting-partnership/
dit?
quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:34 schreef Predator38 het volgende:
[..]
Het zit jou ook niet echt mee of wel....![]()
XRB hier, gekocht op 30 euro oidquote:Op dinsdag 23 januari 2018 20:29 schreef Chaes het volgende:
Auquote:
Ik wel. Ven van gekocht. En die ging omhoogquote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik zat er aan te denken dat te doen en er VEN van te kopen, maar toch niet gedaan
Breng het gemiddelde omlaag door meer te kopen.quote:
Heb je de universa telegram groep wel eens gezien. Man wat een uitschot. Echt het gemiddelde iq is niet hoger dan dat van een stoeptegel.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:57 schreef Skv het volgende:
Hahahha.
De Bee token Telegram is nog steeds precies hetzelfde als vier dagen terug. Vol met mongolen die exact dezelfde vragen blijven herhalen. 24u per dag. Die admins moeten echt alle vertrouwen in de mensheid kwijt zijn.
Kansloos inderdaad.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:57 schreef Skv het volgende:
Hahahha.
De Bee token Telegram is nog steeds precies hetzelfde als vier dagen terug. Vol met mongolen die exact dezelfde vragen blijven herhalen. 24u per dag. Die admins moeten echt alle vertrouwen in de mensheid kwijt zijn.
Free moneysquote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:59 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Heb je de universa telegram groep wel eens gezien. Man wat een uitschot. Echt het gemiddelde iq is niet hoger dan dat van een stoeptegel.
Het geld moet ergens vandaan komen. Ik juich het alleen maar toe.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:57 schreef Skv het volgende:
Hahahha.
Het is niet normaal. Wat een totaaldebielen. Vooral uit die shithole countries. Wat een mongolen.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:57 schreef Skv het volgende:
Hahahha.
drie kwart is niet geaccepteerd voor kyc maar begrijpt dat niet. En maakt dat kenbaar in gebroken Engels met veel uitrowptekens.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:05 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Het geld moet ergens vandaan komen. Ik juich het alleen maar toe.
De Pajeets zijn inderdaad zwaar irritant.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:06 schreef Skv het volgende:
[..]
drie kwart is niet geaccepteerd voor kyc maar begrijpt dat niet. En maakt dat kenbaar in gebroken Engels met veel uitrowptekens.
Universa McAfee scam.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:59 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Heb je de universa telegram groep wel eens gezien. Man wat een uitschot. Echt het gemiddelde iq is niet hoger dan dat van een stoeptegel.
McAfee is niet onderdeel van het Universa team. Zijn eigen munt gaat gemaakt worden op het blockchain van Universaquote:
En dan eisen ze nog toelating ook, want ze zullen wel even 2 Ether neerleggen.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:06 schreef Skv het volgende:
[..]
drie kwart is niet geaccepteerd voor kyc maar begrijpt dat niet. En maakt dat kenbaar in gebroken Engels met veel uitrowptekens.
Tsja heb al aardig wat VEN, dus dacht m'n portfolio toch maar divers te houden.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik wel. Ven van gekocht. En die ging omhoog
En daarna omlaag.
De Pajeets zitten er vaak voor max 100 dollar in maar praten het meestequote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
En dan eisen ze nog toelating ook, want ze zullen wel even 2 Ether neerleggen.
Haha ja en dan hard roepen hoe oneerlijk het wel niet is.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:11 schreef vigen98 het volgende:
[..]
De Pajeets zitten er vaak voor max 100 dollar in maar praten het meeste
Respectloos deze reactie. Daar moet de hele coolie familie een jaar voor werken.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:11 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Indiërs zijn soms zulk schreeuwerig tuig. Vooral als ze wat geld hebben.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:11 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik wil niet respectloos zijn tegenover mensen uit India maar het is gewoon een observatie van mij dat ik vaak mensen uit India zie in Telegram chats die de meest nutteloze vragen stellen ( vragen die miljoen keer per dag worden gesteld en beantwoord ) Je moet ze eens zien wanneer ze gokken hoeveel iets waard kan worden. Je had een Pajeet in het Tokenpay telegramgroep die zei dat Tokenpay in het 1e jaar al 10000 dollar wordtquote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:13 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Respectloos deze reactie. Daar moet de hele coolie familie een jaar voor werken.
pm mequote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:15 schreef Skv het volgende:
kunhuodelangman kunhuodelangman:
Administrator I would like to ask a white list before I did not register, but I want to buy a token, I ask how to do?
Op hem had ik bijna gereageerd dat hij niet mee kon doen omdat zijn naam niet op de whitelist pastquote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:15 schreef Skv het volgende:
kunhuodelangman kunhuodelangman:
Administrator I would like to ask a white list before I did not register, but I want to buy a token, I ask how to do?
Ik was sarcastisch.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:16 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik wil niet respectloos zijn tegenover mensen uit India maar het is gewoon een observatie van mij dat ik vaak mensen uit India zie in Telegram chats die de meest nutteloze vragen stellen ( vragen die miljoen keer per dag worden gesteld en beantwoord ) Je moet ze eens zien wanneer ze gokken hoeveel iets waard kan worden. Je had een Pajeet in het Tokenpay telegramgroep die zei dat Tokenpay in het 1e jaar al 10000 dollar wordt
De admins enzo zelf ook niet, er word nooit iets beantwoord met ja of nee.. tis altijd vaag.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:59 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Vigen98 to the rescue.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:20 schreef tha_dark het volgende:
Tokenpay en Universa even een paar halen als ze op exchange komen.
Welke chat?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:21 schreef BadVlad het volgende:
I dont understand, your expln very short
Morgen maar eens even registreren op die kleine exchanges. Zit nu alleen nog op binance en bittrex.quote:
Helaas vrij weinig groepen die het waard zijn om echt actief te volgen.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:19 schreef Predator38 het volgende:
ik zie het alweer, ik blijf mooi uit de groepen weg......
VEN is een en al GIF spammingquote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:22 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Helaas vrij weinig groepen die het waard zijn om echt actief te volgen.
die doet kyc verificatiequote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:20 schreef crpytoshill het volgende:
wat bedoelen ze met Onfido? wordt daar veel genoemd
Tokenpay zit volgens mij de Verge lead dev achter. No way dat ik daar geld in ga stoppenquote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:20 schreef tha_dark het volgende:
Tokenpay en Universa even een paar halen als ze op exchange komen.
als je een beetje je best doet zijn er best een paar leuke groepen te vindenquote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:26 schreef fathank het volgende:
Vrijwillig in dat soort telegramgroepen zitten
Nee. Hij is een adviseur maar is niet deel van het team.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:26 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Tokenpay zit volgens mij de Verge lead dev achter. No way dat ik daar geld in ga stoppen
Sinds BitConnect van $6 naar 16 is gegaan heb ik weer vertrouwen gekregen in Verge en TRON.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:26 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Tokenpay zit volgens mij de Verge lead dev achter. No way dat ik daar geld in ga stoppen
Eens. Zie dit ook in VeChain en ICX kanalen. Komen ook altijd binnenvallen. What is VeChain? Should I invest? Why dip (na 50% stijging en 1% dip achteraf)?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:16 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik wil niet respectloos zijn tegenover mensen uit India maar het is gewoon een observatie van mij dat ik vaak mensen uit India zie in Telegram chats die de meest nutteloze vragen stellen ( vragen die miljoen keer per dag worden gesteld en beantwoord ) Je moet ze eens zien wanneer ze gokken hoeveel iets waard kan worden. Je had een Pajeet in het Tokenpay telegramgroep die zei dat Tokenpay in het 1e jaar al 10000 dollar wordt
Zwaar hè die tassen ? Ik ook op ¤29..quote:
Geduld.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:31 schreef TwztId het volgende:
[..]
Zwaar hè die tassen ? Ik ook op ¤29..
Flink mis gegaan door dat gedoe op KuCoin, anders had het wel meegevallen denk.. dat uitblijven op Binance helpt ook niet echt.
Ik heb ICX in MEW zitten. Moet ik daar nog wat mee doen?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:31 schreef Kyran het volgende:
Denk dat ik ICX straks even dump. Verwacht eigenlijk wel een dip na mainnet release vandaag/morgen.
Aan de andere kant, misschien even aanhouden t/m 31-01, want dan is er een event en verwacht eigenlijk wel wat leuke aankondigingen ... twijfels twijfels.
De helft dumpen.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:31 schreef Kyran het volgende:
Denk dat ik ICX straks even dump. Verwacht eigenlijk wel een dip na mainnet release vandaag/morgen.
Aan de andere kant, misschien even aanhouden t/m 31-01, want dan is er een event en verwacht eigenlijk wel wat leuke aankondigingen ... twijfels twijfels.
Ik verwacht nog wel veel, vooral als Korea ook nog de markt op kan straks + mainnet vandaag/morgen + event op 31-01, dus nog even hodl voor mijquote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik heb ICX in MEW zitten. Moet ik daar nog wat mee doen?
Normaal gesproken daalt een coin na zo'n release omdat het minder is dan wat mensen ervan hadden gedacht maar ik gok erop dat dit niet het geval is bij ICX.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik verwacht nog wel veel, vooral als Korea ook nog de markt op kan straks + mainnet vandaag/morgen + event op 31-01, dus nog even hodl voor mijbedenk ik net als ik het zo allemaal opnoem haha
idem. Ik hodlquote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:40 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Normaal gesproken daalt een coin na zo'n release omdat het minder is dan wat mensen ervan hadden gedacht maar ik gok erop dat dit niet het geval is bij ICX.
Hij is hun advisorquote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:10 schreef vigen98 het volgende:
[..]
McAfee is niet onderdeel van het Universa team. Zijn eigen munt gaat gemaakt worden op het blockchain van Universa
Hehe, gelukkig, ik ben niet alleenquote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:31 schreef TwztId het volgende:
[..]
Zwaar hè die tassen ? Ik ook op ¤29..
Flink mis gegaan door dat gedoe op KuCoin, anders had het wel meegevallen denk.. dat uitblijven op Binance helpt ook niet echt.
Ja, vooral ook omdat er nog veel komt de komende dagenquote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:40 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Normaal gesproken daalt een coin na zo'n release omdat het minder is dan wat mensen ervan hadden gedacht maar ik gok erop dat dit niet het geval is bij ICX.
Ja dus? Hij is niet onderdeel van het team. Eerlijk gezegd is dit wel handig hoor. Zijn coin gaat op het blockchain van Universa gezet worden = gratis reclame = meer waarde voor UTN.quote:
Thanks, wilde net een berg VEN erop knallen.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:46 schreef neo2000 het volgende:
Voor mensen met een Ledger misschien ff handig er geen coins naartoe te knallen.
http://status.ledger.fr/
Tamelijk generaliserend hoor. Ik heb enkele jaren samengewerkt met een hele club uiterst kundige software- en testengineers in India. Online duiken er echt wel nitwits op, maar daar zitten net zo goed Nederlanders tussen. Ze zijn alleen met zo verschrikkelijk veel daar in India dat de kans dat je op een willekeurig internationaal forum een Indiase nitwit tegenkomt een stukje groter is dan de kans dat je een Nederlandse nitwit tegenkomt.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:34 schreef neo2000 het volgende:
Heeft er denk ik mee te maken dat je voor 40 dollar in India een University of Bangalore diploma koopt.Dus, iedereen daar universitair "geschoold" is.
Iedereen die in de ICT werkt weet ook wel hoe irri die gasten bij een support afdeling zijn, en heer en meester zijn in het gevel van een normaal antwoord maar alleen om zaken heen lullen omdat ze zelf geen kont weten van wat ze zouden moeten supporten. Of nog erger, op support fora. Iemand stelt een vraag op een forum, en de eerste reaktie is meestal van een Indier: I can has guide? Ga je zoeken naar een ICT studie en studiemateriaal, willen ze voorgemaakte examens hebben om die uit het hoofd te leren want anders wordt van ze verwacht dat ze daadwerkelijk de materie snappen. Tsjah. Willen heel de wereld, maar er een beetje moeite voor doen is vaak een brug te ver.
Ja ach, wat was gechargeerd, maar gebruik online bijna dagelijks vanuit mn beroep de support fora, en daar zijn de schreeuwerds die dingen voorgekouwd willen krijgen echt 99% van de tijd gasten die Pradeep, Praveet of Shadeep heten.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Tamelijk generaliserend hoor. Ik heb enkele jaren samengewerkt met een hele club uiterst kundige software- en testengineers in India. Online duiken er echt wel nitwits op, maar daar zitten net zo goed Nederlanders tussen. Ze zijn alleen met zo verschrikkelijk veel daar in India dat de kans dat je op een willekeurig internationaal forum een Indiase nitwit tegenkomt een stukje groter is dan de kans dat je een Nederlandse nitwit tegenkomt.
Zag net een post ervan voorbij komen op Reddit, dacht, laat ik het even melden.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Thanks, wilde net een berg VEN erop knallen.
ergens in mei op exchanges..?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:55 schreef crpytoshill het volgende:
wie doet er mee aan deze ICO? loopt nu.
https://cointelegraph.com(...)ity-pre-ico-launched
Ze hebben voor zover ik kan zien nog geen werkend product?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:55 schreef crpytoshill het volgende:
wie doet er mee aan deze ICO? loopt nu.
https://cointelegraph.com(...)ity-pre-ico-launched
Ligt eraan wie je het hier vraagt.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Moet ik nou wel of niet op de Universa hype train springen?
Als je voor een ICO-prijs in kunt kopen wel en dan tijdig afromen.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Moet ik nou wel of niet op de Universa hype train springen?
die laatste fase duurt tot eind april..meestal daarna pas op exchangesquote:
duurt wel lang jaquote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die laatste fase duurt tot eind april..meestal daarna pas op exchanges
ICO prijs is 3 cent?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:03 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Als je voor een ICO-prijs in kunt kopen wel en dan tijdig afromen.
Je zei toch max 5x de ico prijs?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ligt eraan wie je het hier vraagt.
Ik wacht een goede prijs af en anders sla ik over.
Ik had mijn adres zo'n 1 week geconfirmed en heb het gisteren ontvangen.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:10 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het tot je TPAY in je wallet kreeg na confirmen van adres?
Ik shill dit project absoluut niet. Alleen voor korte termijn gains met een heel klein bedrag.quote:
Ik vertrouw Binance meer dan Marktplaats.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:14 schreef NoNickOne het volgende:
Ik heb de Ledger via marktplaats, staan er nog genoeg op en met een bod van 100 - 120 euro kom je wel een eind.
Topquote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:14 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik had mijn adres zo'n 1 week geconfirmed en heb het gisteren.
Gewoon gesealed kopen en niet zo huilen joh poeperdquote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:15 schreef alilami het volgende:
[..]
Ik vertrouw Binance meer dan Marktplaats.
Dat lijkt mij niet verstandig.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:14 schreef NoNickOne het volgende:
Ik heb de Ledger via marktplaats, staan er nog genoeg op en met een bod van 100 - 120 euro kom je wel een eind.
Gelukkig heeft alleen ledger een sealapparaat staan en verder niemandquote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:16 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Gewoon gesealed kopen en niet zo huilen joh poeperd
Nooit 2e hands kopen via marktplaatst...quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:14 schreef NoNickOne het volgende:
quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:14 schreef NoNickOne het volgende:
Wat is een klein bedrag?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:15 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ik shill dit project absoluut niet. Alleen voor korte termijn gains met een heel klein bedrag.
Dude ....quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:14 schreef NoNickOne het volgende:
quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:18 schreef Raskolnikow het volgende:
Da's een idee, ledgers prepareren, sealen en op marktplaats zetten...
Helaas, iemand was je voor.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:18 schreef Raskolnikow het volgende:
heb je er al spijt van?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:16 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Gewoon gesealed kopen en niet zo huilen joh poeperd
Nog niks op de Ledger twitter. Was ist los?! Ik wil coins overmaken.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:46 schreef neo2000 het volgende:
Voor mensen met een Ledger misschien ff handig er geen coins naartoe te knallen.
http://status.ledger.fr/
Ik wil best een Ledger hier weggeven, krijg je er meteen een seed bij. Hoef je die niet meer aan te maken.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:23 schreef leolinedance het volgende:
Je mag mijn Ledger kopen voor 100 VEN
wil je em wel eerst sealen dan?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:23 schreef leolinedance het volgende:
Je mag mijn Ledger kopen voor 100 VEN
surequote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:25 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
wil je em wel eerst sealen dan?
Heb LEND/BTC gekocht op 0.0001678.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Spannond hoor, hou ons op de hoogte!
Zoiets is al eens voorgekomen:quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:18 schreef Raskolnikow het volgende:
Dan moet het vast nog eens lukken.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:30 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zoiets is al eens voorgekomen:
https://steemit.com/scam/(...)-ebay-details-inside
Dan nog is er niet gerommeld met de Ledger, maar is ie al geinitialiseerd met een 24 word recovery phrase. En die is geprint op een kraskaart. Ik denk dat ie na een reset weer veilig te gebruiken is.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:30 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zoiets is al eens voorgekomen:
https://steemit.com/scam/(...)-ebay-details-inside
Het kost iets meer (fees) maar normaal gesproken heb je ze wel direct dus dat is een voordeelquote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:37 schreef 0108daniel het volgende:
Weet iemand trouwens of het verstandig is via BTCdirect of bitonic bitcoins of etherium te kopen?
Dit omdat ik wat meer posities wil hebben om te traden en met 200 euro op bitcoins niet echt veel mee kan
extra topic?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:39 schreef Typisch het volgende:
Spoiler: we gaan het morgen proberen met een extra topic waar iets strenger gemod gaat worden.
Nog suggesties vooraf?
Ah oke, dan zal ik ook wat etherium kopen.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:38 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
Het kost iets meer (fees) maar normaal gesproken heb je ze wel direct dus dat is een voordeel
Bam LEND/BTC gesloten op 0.0001750!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:30 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Heb LEND/BTC gekocht op 0.0001678.
Ja, er was wat gezeur over 'het niveau' in de SC.quote:
Geen one-liners of alleen posts met plaatjes.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:39 schreef Typisch het volgende:
Spoiler: we gaan het morgen proberen met een extra topic waar iets strenger gemod gaat worden.
Nog suggesties vooraf?
Hoe moet ik me dit voorstellen dan? Wat mag er in dat topic gepost worden?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, er was wat gezeur over 'het niveau' in de SC.
Mogen users laten zien dat er ook een hoger niveau aan kan.
Werkt het niet, dan mag niemand meer zeuren over het niveau.
Richtlijnen komen in de OP en zullen gaandeweg wel worden aangepast.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:45 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hoe moet ik me dit voorstellen dan? Wat mag er in dat topic gepost worden?
Ja dat lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:45 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik denk dat dit niet mag:
#MOOOON!!!
wauw die was nice!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:42 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Bam LEND/BTC gesloten op 0.0001750!
Dit was een goeie al zeg ik het zelf, candlestick sprong omhoog.
Lijkt me een goed planquote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Richtlijnen komen in de OP en zullen gaandeweg wel worden aangepast.Gewoon kijken hoe het gaat. Er werd nadrukkelijk om gevraagd in verschillden TR's en DM's, een plek om 'serieuzer' te praten.
De mensen die geklaagd hebben mogen het goede voorbeeld gaan geven.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er werd nadrukkelijk om gevraagd in verschillden TR's en DM's, een plek om 'serieuzer' te praten.
BTC / Centraal Daytrading topicquote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:48 schreef Kyran het volgende:
Prijsdiscussies sowieso niet daar doen in mijn ogen. Dat is gewoon koffiedik kijken
VEN minstens $10000 EOY anyway ...
- Geen comments over "coin XXX is moon / shit / down" (we hebben allemaal blockfolio etc), of er moet echt een zieke reden zijn waarom iets gebeurtquote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:39 schreef Typisch het volgende:
Nog suggesties vooraf?
Ah, Tweakers 2.0quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:54 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
- Geen comments over "coin XXX is moon / shit / down" (we hebben allemaal blockfolio etc), of er moet echt een zieke reden zijn waarom iets gebeurt
- geen coins shillen (kennen jullie coin xxx), behalve als je er een normaal verhaal onder kan zetten waarom
- geen mensen belachelijk maken omdat ze coin XXX hebben
- geen verhalen over dat iemand z'n porfolio heeft gewisseld van XXX naar XXX
- geen mensen zoals klaasweetalles met "ik zei toch dat btc zou dalen etc. etc.
Denk dat je er dan wel bent
Tevens ook van plan zelf nog aparte topics te maken over bepaalde coins, kunnen mensen daar lekker shillen
hehequote:Op woensdag 24 januari 2018 00:02 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Ripple / Raiblock bagholder gespot
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |