abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176697854

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
Lambo of Rekt
pi_176697870
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:39 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Serieus? Waar zeur jij om in hemelsnaam?

[ afbeelding ]

Mensen zijn echt gierig geworden :N
Ja, het ligt er nogal aan wanneer je ze gekocht hebt he |:(

Ik begin me steeds vaker af te vragen of jij een troll bent of niet.
Lambo of Rekt
pi_176697890
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, het ligt er nogal aan wanneer je ze gekocht hebt he |:(

Ik begin me steeds vaker af te vragen of jij een troll bent of niet.
Yeah no shit, als je op ATH koopt is dat jouw schuld _O- Maar ik neem aan dat je wel langer dan 1 maand in deze business zit of niet? Of heb je op 30 dollar gekocht ofzo? :')
pi_176697915
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:41 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Yeah no shit, als je op ATH koopt is dat jouw schuld _O- Maar ik neem aan dat je wel langer dan 1 maand in deze business zit of niet? Of heb je op 30 dollar gekocht ofzo? :')
Nee, bij lange na niet op ATH, maar het is een droevig iets nu. Dat is wat ik constateer.
Lambo of Rekt
pi_176697927
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee, bij lange na niet op ATH, maar het is een droevig iets nu. Dat is wat ik constateer.
Heb je winst of sta je op verlies?
pi_176697930
Net $11.3k op binance alweer _O-
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 januari 2018 @ 17:43:34 #7
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176697953
Mooi dat iedereen altijd "glazenbol" roept als iemand om een prijsindicatie vraagt, maar wel verwacht dat iedereen een "glazenbol" heeft om te zien wanneer iets op of rond een ATH zit.

Kan toch zijn dat je iets koopt met bepaalde verwachtingen en dan de markt naar beneden duikt om wat voor reden dan ook.

Al dat gezeur op elkaar ....
pi_176697960
quote:

[..]

Hopelijk snel op Binance, het lijkt nu wel stabiel te draaien op BitGrail en KuCoin.
pi_176697963
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:42 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Dat doet er toch niet toe.
pi_176697973
Het lijkt allemaal langzaam te moonen nu.
HOLDDD
pi_176697985
quote:

[..]

Alle coins gaan lekker weer omhoog.

en wat doet VIBE?

:r
pi_176698007
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:42 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Kiet, als je het verloop ziet van de afgelopen dagen/week is het gewoon een droevig iets, voorlopig een ééndagsvlieg.
Lambo of Rekt
pi_176698012
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:44 schreef Thieske het volgende:

[..]

Dat doet er toch niet toe.
Lijkt me wel. Je hebt echt niks te zeuren als je 60% winst hebt. Probeer dat maar te krijgen bij de bank ;)
pi_176698021
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:44 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Alle coins gaan lekker weer omhoog.

en wat doet VIBE?

:r
Ja die heb ik al lang weggedaan. De dag na die vid zegmaar.
Lambo of Rekt
pi_176698040
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:45 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Kiet, als je het verloop ziet van de afgelopen dagen/week is het gewoon een droevig iets, voorlopig een ééndagsvlieg.
Verkoop dan als denkt dat het shit is en hou funds vrij voor iets dat gegarandeerd omhoog gaat ( kuch kuch )
pi_176698043
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:45 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Lijkt me wel. Je hebt echt niks te zeuren als je 60% winst hebt. Probeer dat maar te krijgen bij de bank ;)
Dit is echt onzin, zo kun je ook zeggen; je moet niet zeuren als je maar 1 euro per dag te besteden hebt, toen je net geboren was had je niets.
Lambo of Rekt
pi_176698062
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:46 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dit is echt onzin, zo kun je ook zeggen; je moet niet zeuren als je maar 1 euro per dag te besteden hebt, toen je net geboren was had je niets.
False equivalence.

Ik had je wel wat hoger ingeschat _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2018 17:47:41 ]
pi_176698067
Van $19891 naar $9231 is een correctie van 54%.

Of dit een echte correctie is blijft natuurlijk de vraag, deze daling is geweest over een tijdsbestek van 37 dagen. In dezelfde periode voor deze piek hebben we $5403 gezien, tot aan de piek een stijging van 268%.
pi_176698077
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:47 schreef Ralphmeister het volgende:
Van $19891 naar $9231 is een correctie van 54%.

Of dit een echte correctie is blijft natuurlijk de vraag, deze daling is geweest over een tijdsbestek van 37 dagen. In dezelfde periode voor deze piek hebben we $5403 gezien, tot aan de piek een stijging van 268%.
Het ging zelfs net iets over 20.000 :P
pi_176698080
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:46 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja die heb ik al lang weggedaan. De dag na die vid zegmaar.
Ik niet. Ik sta pas op 11k sats weer quitte. En ik heb maar heel weinig BTC dus om dan met dik verlies te verkopen is gewoon kansloos.
Mja, ze maken deze week als 't goed is nog een paar deals (ze zijn nu in LA) en wat announcements. Als ik naar zondagavond kijk stond ie ook op ~9k en schoot ineens naar 11.9k alleen door een simpele tweet 'dat de video eraan komt'
pi_176698104
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:48 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Het ging zelfs net iets over 20.000 :P
Voor dit heb ik https://bitcoinwisdom.com/markets/bitfinex/btcusd op 2 uur candles gebruikt.
pi_176698112
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:47 schreef vigen98 het volgende:

[..]

False equivalence.

Ik had je wel wat hoger ingeschat _O-
Helemaal geen foute vergelijking.

En dan nog, jij zo dus ZWAAR tevreden zijn als jij BTC voor 1 euro per stuk koopt, ze worden 100K per stuk, en ze zakken naar 5 euro per stuk...

Dan ga jij zeggen dat je tevreden bent? Alleen Ja of Nee is genoeg.

No further questions.

Achterlijke.
Lambo of Rekt
pi_176698134
Kunnen we Blockfolio al weer installeren? :)
pi_176698138
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:50 schreef EggsTC het volgende:

[..]

En dan nog, jij zo dus ZWAAR tevreden zijn als jij BTC voor 1 euro per stuk koopt, ze worden 100K per stuk, en ze zakken naar 5 euro per stuk...

No further questions.

Achterlijke.
Ik zou wel tevreden zijn.
Omdat ik al mijn geld wat ik erin gooi, als verloren beschouw.
pi_176698142
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:50 schreef BadVlad het volgende:
Delta is beter :)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 januari 2018 @ 17:51:16 #26
416575 crew  Evenstar
pi_176698146
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:50 schreef BadVlad het volgende:
Ik ben weer terug op niveau van gisteren :D
pi_176698154
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:50 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Ik zou wel tevreden zijn.
Omdat ik al mijn geld wat ik erin gooi, als verloren beschouw.
Nou ik durf dat te betwijfelen, of je dan tevreden bent.
Lambo of Rekt
pi_176698164
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:51 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik ben weer terug op niveau van gisteren :D
Ik sta nog ver onder dat van zondagavond, mja ik heb ook maar 1 coin - die geen ene fuck doet behalve af en toe eens 1% omhoog en 2% omlaag gaan - dus dat maakt het niet makkelijker :+

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2018 17:52:10 ]
pi_176698165
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:51 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Delta is beter :)
Delta geeft niet de correcte prijzen weer. :(
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 januari 2018 @ 17:52:14 #30
416575 crew  Evenstar
pi_176698172
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:51 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nu is het makkelijk praten haha. Als je 100k had en nu nog maar 5EUR kan niemand mij wijs maken dat ze tevreden zouden zijn :P
pi_176698179
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:51 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jij vroeg het... tis de gedachte wat jij erbij hebt als jij fiat erin gooit.
Blijkbaar is die dus niet hetzelfde.
Beetje x5 doen, waan toch.
pi_176698181
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:52 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Jij vroeg het... tis de gedachte wat jij erbij hebt als jij fiat erin gooit.
Blijkbaar is die dus niet hetzelfde.
Beetje x5 doen, waan toch.
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:52 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nu is het makkelijk praten haha. Als je 100k had en nu nog maar 5EUR kan niemand mij wijs maken dat ze tevreden zouden zijn :P
Dit ja, lekker makkelijk omdat het geen waar scenario is.
Lambo of Rekt
pi_176698183
quote:

[..]

No further questions.

Achterlijke.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik met mijn $10 BTC niet vaak heb geklaagd na dalingen, ook nu, ben de helft kwijt (in $), maar als iemand mij een jaar geleden nu $11k had beloofd had ik hem een hand gegeven. Om jouw vergelijking in perspectief te zetten, van 10 naar 50 over een jaar met tussendoor 20k, nee ik zou niet heel blij zijn ;) maar de situatie nu doet me weinig.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 januari 2018 @ 17:52:58 #34
416575 crew  Evenstar
pi_176698195
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:52 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Delta geeft niet de correcte prijzen weer. :(
Niet? Delta komt bij mij vaker overeen met Binance dan Blockfolio en Coin Stats is helemaal een ramp met prijzen weergeven.
pi_176698215
quote:

[..]

Niet? Delta komt bij mij vaker overeen met Binance dan Blockfolio en Coin Stats is helemaal een ramp met prijzen weergeven.
Die prijzen schommelen toch met de seconde.. Die paar tientjes, als het verschil er al is..
pi_176698229
Mijn DRGN's waren op hun hoogtepunt $104K waard. Nu slechts $49K. :'(
pi_176698243
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:54 schreef BadVlad het volgende:
Mijn DRGN waren op hun hoogtepunt $104K waard. Nu slechts $49K. :'(
Ze slapen nu even toch.
pi_176698260
quote:

[..]

No further questions.

Achterlijke.
Je zou teleurgesteld zijn maar ik kan nu ook wel zielig gaan mompelen dat ik 100.000 euro ben misgelopen op Ripple of 40.000 op Waves en 30.000 op Lisk. Ja jammer dat ik het niet op ATH verkocht maar ben ik niet dankbaar? Je moet blij zijn dat je winst hebt. Dit is de cryptomarket he, dit is hetzelfde met beleggen alleen zit er hier meer risico's aan verbonden. Je zegt dat je nu gelijk staat. Nou als je er geen vertrouwen in hebt verkoop het.

En trouwens dat is gewoon weer een valse vergelijking van jou _O- ATH was 37 dollar, het is nu 14 dollar.
pi_176698268
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:52 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik met mijn $10 BTC niet vaak heb geklaagd na dalingen, ook nu, ben de helft kwijt (in $), maar als iemand mij een jaar geleden nu $11k had beloofd had ik hem een hand gegeven. Om jouw vergelijking in perspectief te zetten, van 10 naar 50 over een jaar met tussendoor 20k, nee ik zou niet heel blij zijn ;) maar de situatie nu doet me weinig.
Kijk ik heb ook tientallen/honderden BTC's verbruikt in het verleden, maar ik heb ze nooit gehad in de tijd dat ze 10++K stonden (in ieder geval geen honderden), dus die vergelijking gaat niet op. Daar heb ik dan nu ook geen moeite mee omdat het op dat moment een goede zet was.

Maar de menselijke psyche werkt gewoonweg niet op die manier, dat als jij 10BTC hebt voor 10 euro, je bewaart ze, ze gaan naar 100K per stuk, en vallen dan terug naar 5euro per stuk, dat je dan tevreden bent.... zo werkt de psyche nou eenmaal niet.
Lambo of Rekt
pi_176698274
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:55 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Je zou teleurgesteld zijn maar ik kan nu ook wel zielig gaan mompelen dat ik 100.000 euro ben misgelopen op Ripple of 40.000 op Waves en 30.000 op Lisk. Ja jammer dat ik het niet op ATH verkocht maar ben ik niet dankbaar? Je moet blij zijn dat je winst hebt. Dit is de cryptomarket he, dit is hetzelfde met beleggen alleen zit er hier meer risico's aan verbonden. Je zegt dat je nu gelijk staat. Nou als je er geen vertrouwen in hebt verkoop het.

En trouwens dat is gewoon weer een valse vergelijking van jou _O- ATH was 37 dollar, het is nu 14 dollar.
Zie hierboven. Mislopen is wat anders dan wat gehad hebben. Blijkbaar begrijp je dat verschil niet.
Lambo of Rekt
pi_176698287
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:54 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Ze slapen nu even toch.
Veilig op mijn Trezor. O+
pi_176698298
Stop eens denken over winst, maar denken over investeren in de toekomst.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 17:57:09 #43
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_176698307
quote:

[..]

Wees blij, je had ook Bitconnect gekocht kunnen hebben. Vergeleken met dat van de rest allemaal wel mee.
pi_176698318
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:56 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Zie hierboven. Mislopen is wat anders den wat gehad hebben. Blijkbaar begrijp je dat verschil niet.
En jij bent gewoon een ongeduldig persoon :) Je hebt het 1 maand geleden gekocht. Calm your tits. Alles is gedaald behalve VEN.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2018 17:58:26 ]
pi_176698341
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:57 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wees blij, je had ook Bitconnect gekocht kunnen hebben. Vergeleken met dat van de rest allemaal wel mee.
BITCONNNNEEEEEEEEEEEEEEEEECT
BITCONNNIEIEIEEIEIEIEIECT
  dinsdag 23 januari 2018 @ 17:59:05 #46
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_176698354
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:58 schreef Toto69 het volgende:

[..]

pi_176698366
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:58 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik vind die wel mooi he _O- Heyheyheeeeyyyyy wassupppp wassuppp wassuuuuuuup bietkonneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekt

Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 januari 2018 @ 17:59:29 #48
416575 crew  Evenstar
pi_176698368
BTC, ik noemde het al gisteren bi-polar coin ... Paar uur gelden nog de $9900 aangetikt, nu $11300
pi_176698369
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:57 schreef vigen98 het volgende:

[..]

En jij bent gewoon een ongeduldig persoon :) Je hebt het 1 maand geleden gekocht.
Haha, alsjeblieft zeg.... _O-

Ik zit al maanden in LISK, Waves, OCL. En het doet er niets aan af... XRB is op dit moment zwaar droevig en is voorlopig een ééndagsvlieg gebleken, wat de toekomst gaat brengen staat totaal buiten deze stelling.
Lambo of Rekt
pi_176698376
pi_176698378
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:59 schreef Kyran het volgende:
BTC, ik noemde het al gisteren bi-polar coin ... Paar uur gelden nog de $9900 aangetikt, nu $11300
BTC is een vrouw
pi_176698391
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:59 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik vind die wel mooi he _O- Heyheyheeeeyyyyy wassupppp wassuppp wassuuuuuuup bietkonneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekt

[ afbeelding ]
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 januari 2018 @ 18:00:15 #53
416575 crew  Evenstar
pi_176698395
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:59 schreef Toto69 het volgende:

[..]

BTC is een vrouw
_O-
pi_176698439
pi_176698446

Kijk video. Titel is een grap :P

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2018 18:02:50 ]
pi_176698524

Ik vind deze foto van Vitalik wel mooi. Hij is paar jaar ouder dan ik en heeft honderden miljoenen in $ en is zo'n simpele gast gebleven ;)

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2018 18:08:57 ]
  dinsdag 23 januari 2018 @ 18:09:27 #57
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176698575
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 18:06 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind deze foto van Vitalik wel mooi. Hij is paar jaar ouder dan ik en heeft honderden miljoenen in $ en is zo'n simpele gast gebleven ;)
Net Frans Bauer, die is ook altijd zo gewoon gebleven.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_176698583
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 18:09 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Net Frans Bauer, die is ook altijd zo gewoon gebleven.
Wel mooi om te zien dat geld sommige mensen niet veranderen.
pi_176698616
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 18:06 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]

misschien kan ik hem trouwen en dan financieel uitkleden
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_176698632
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 18:09 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Hij heeft 0 Lambo's.

https://twitter.com/vitalikbuterin/status/911221279859941377
pi_176698645
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Haha, alsjeblieft zeg.... _O-

Ik zit al maanden in LISK, Waves, OCL. En het doet er niets aan af... XRB is op dit moment zwaar droevig en is voorlopig een ééndagsvlieg gebleken, wat de toekomst gaat brengen staat totaal buiten deze stelling.
Ik heb nog steeds veel vertrouwen in XRB.
Koning.
pi_176698666
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 18:09 schreef vigen98 het volgende:

[..]

hoe weet je dat ie niet veranderd is?
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 18:14:15 #64
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_176698690
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 18:13 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

hoe weet je dat ie niet veranderd is?
Dit. Dirk Scheringa droeg ook nog geitenwollen sokken.
pi_176698724
bear trap....sell sell sell !!!!
pi_176698816
Hij ontkent wel global warming , dus zo slim is ie ook weer niet
pi_176698866
Ligt het aan mij of klopt er geen hol van blockfolio? Ik vind 50k extra niet erg maar ik weet zeker dat het niet klopt manmanman fix die app eens
pi_176698890
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 18:16 schreef Predator38 het volgende:
bear trap....sell sell sell !!!!
Laat me nu ff genieten van de kleine opleving!
  dinsdag 23 januari 2018 @ 18:31:11 #69
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176699028
quote:

[..]

Jawel joh. De inleg wordt toch als verloren beschouwd....😂😂😂😂
pi_176699067
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 18:20 schreef DSVM het volgende:
Hij ontkent wel global warming , dus zo slim is ie ook weer niet
er zijn periodes geweest dat het warmer was op aarde, dus op en neergaande temperaturen zijn vrij normaal.
pi_176699086
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 18:23 schreef metallicelmo het volgende:
Ligt het aan mij of klopt er geen hol van blockfolio? Ik vind 50k extra niet erg maar ik weet zeker dat het niet klopt manmanman fix die app eens
Stap over op Delta. Bedankt mij later.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_176699118
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 18:35 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Stap over op Delta. Bedankt mij later.
Fenerbahce fan gespot. :P
pi_176699191
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 18:23 schreef metallicelmo het volgende:
Ik heb dat verschil ook, ongeveer 1 mln. Niks aan te doen, daarom Delta!
pi_176699252
pi_176699304
quote:
Plaatje klopt als je stopt bij de gele Lambo!
Vakman pur sang
pi_176699347
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 18:33 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

er zijn periodes geweest dat het warmer was op aarde, dus op en neergaande temperaturen zijn vrij normaal.
Komt totaal niet door de invloed van de mens.

pi_176699416
WeTrust begint ook weer tekenen van leven te vertonen
  dinsdag 23 januari 2018 @ 18:49:55 #78
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176699462
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 18:45 schreef DSVM het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch altijd knap dat ze de temperaturen kunnen bepalen op basis van grondmonstertjes. Ik neem dat soort onderzoeken met een grote korrel zout.
pi_176699490
Ik heb maar gewoon alles bijgekocht.
Gewoon omdat het kan.
pi_176699496
VIBE dumpte even binnen 10 seconden van ~9400 naar 8000 en weer omhoog. Fuckin' whales
pi_176699501
quote:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en termperaturen van 10-100 duizenden jaren geleden dan? is ook nog al lastig te meten
pi_176699511
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 18:49 schreef betyar het volgende:

[..]

Toch altijd knap dat ze de temperaturen kunnen bepalen op basis van grondmonstertjes. Ik neem dat soort onderzoeken met een grote korrel zout.
'Ik weet niet hoe ze het doen, dus waarschijnlijk klopt er geen hout van.'
pi_176699516
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 18:49 schreef betyar het volgende:

[..]

zijn een aantal mensen die heel rijk worden om die onzin te verspreiden.
pi_176699577
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 18:52 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

zijn een aantal mensen die heel rijk worden om die onzin te verspreiden.
De onderzoeksresultaten en meningen van 97% van de wetenschappers op aarde is dus onzin. OK. Terug naar crypto. Dit word te genant.
pi_176699604
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 18:54 schreef DSVM het volgende:

[..]

De onderzoeksresultaten en meningen van 97% van de wetenschappers op aarde is dus onzin. OK. Terug naar crypto. Dit word te genant.
97% is onzin
pi_176699747
Goed, cryptos dus.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 januari 2018 @ 19:02:30 #87
416575 crew  Evenstar
pi_176699843
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 18:36 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Fenerbahce fan gespot. :P
Hij is niet de enige :)
pi_176699906
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 18:54 schreef DSVM het volgende:
97% _O- Het wordt inderdaad genant.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176699958
Climate change topic _O_
pi_176699969
Ze vigen98 kunnen we al Universa inslaan?
pi_176699985
quote:
_O-

Ik zie dat hij nog meer pareltjes heeft geüpload

[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  dinsdag 23 januari 2018 @ 19:08:10 #92
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176700002
quote:

[..]

[ afbeelding ]
LAMBO'S?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_176700119
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 18:24 schreef InsomniaCoins het volgende:

[..]

Laat me nu ff genieten van de kleine opleving!
[ afbeelding ]
_O-

[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176700173

dit kan je kopen als je OMG hebt. niet verkeerd tog?
pi_176700552
Alles gaat naar de kut.
Sell vooordat jullie niets meer hebben
pi_176700711
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 19:28 schreef pnxsinned het volgende:
Alles gaat naar de kut.
No thanks I hold
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176700876

eerst werd gezegd door het Sub team dat Substratum goed draait op meerdere nodes in de wereld en hier zegt een developer dat het op 1 machine draait? wat is t nou.

https://www.reddit.com/r/(...)jcrz6e5b&sh=09c75e75
pi_176700963
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 19:28 schreef pnxsinned het volgende:
Alles gaat naar de kut.
Deze man heeft er kijk op :')
pi_176701207
Ligt het aan mij of zijn bijna alle startups of coins of hoe je het wil noemen Russisch en Chinees ?

En wat is hier de verklaring voor ?
pi_176701321
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 19:48 schreef TwztId het volgende:
Ligt het aan mij of zijn bijna alle startups of coins of hoe je het wil noemen Russisch en Chinees ?

En wat is hier de verklaring voor ?
ICT is groot in China en Rusland :P
pi_176701333

Davorcoin scam gaat door en mensen leren het maar niet van Bitconnect :N

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2018 19:52:02 ]
pi_176701381
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 19:51 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]

Het is zeer reliable.
Je wilt deze boot niet missen!
  dinsdag 23 januari 2018 @ 19:53:44 #103
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_176701407
quote:
[ afbeelding ]

Zien dat binnenkort ook wel weer bij opgelicht :P
pi_176701414
quote:
[ afbeelding ]

ik ken de coin niet, maar dat plaatje lijkt op een ponzi of niet?
pi_176701440
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 19:53 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Zien dat binnenkort ook wel weer bij opgelicht :P
Ik heb een link voor je, zodat je mee kan doen snap je.
pi_176701444
Lekker pumpje met die nieuwe 100milj tethers.
'we are audited frequently'
(never actually audited :') )

[ Bericht 64% gewijzigd door Jed1Gam op 23-01-2018 20:00:15 ]
pi_176701468
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 19:54 schreef Jed1Gam het volgende:
Tethers zijn reliable! :')
pi_176701491
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_176701564
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 19:53 schreef ejfaar het volgende:

[..]

ik ken de coin niet, maar dat plaatje lijkt op een ponzi of niet?
Het is een ponzi _O- Het is gewoon Bitconnect 2.0
pi_176701589
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 19:58 schreef vigen98 het volgende:

[..]

snel geld inleggen dus _O_
pi_176701605
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 19:58 schreef vigen98 het volgende:

[..]

ECHT NIET!
Het is een uber coin waarmee veel te verdienen is.
Jij snapt het gewoonweg niet. Zeker nieuw in de markt?!
pi_176701718
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 19:59 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

ECHT NIET!
_O_
pi_176701729
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 19:55 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Tethers zijn reliable! :')
Mooie munt, Marketcap kan alleen stijgen, nooit dalen (want burns doen ze niet)
pi_176701772
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 20:02 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Mooie munt, Marketcap kan alleen stijgen, nooit dalen (want burns doen ze niet)
Tot ze uitbetaald moeten worden... I wonder.... :P
pi_176701798
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 20:03 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Tot ze uitbetaald moeten worden... I wonder.... :P
ECHT NIET!
pi_176702110
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 19:54 schreef Jed1Gam het volgende:
'we are audited frequently'
(never actually audited :') )
Wat pumpen ze dan?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  dinsdag 23 januari 2018 @ 20:24:57 #117
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176702340
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 20:15 schreef ITrade het volgende:

[..]

Wat pumpen ze dan?
Hun eigen bankrekening.
pi_176702394
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 18:51 schreef Toto69 het volgende:
VIBE dumpte even binnen 10 seconden van ~9400 naar 8000 en weer omhoog. Fuckin' whales
So inderdaad!!
Jammer dat ik aan het werk ben en dat heb gemist grrrrr
  dinsdag 23 januari 2018 @ 20:29:36 #119
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176702446
ZIjn er hier nog mensen die XLM en/of XRB hebben?
Zit zelf in allebei sinds voor de kerst ergens. Beide coins gingen flink omhoog daarna en nu dippen ze regelmatig. Zit gelukkig nog wel op ruime winst though.
pi_176702574
What up met ARK ineens?

/edit
https://bigblocksblog.wor(...)xciting-partnership/
dit?
pi_176702664
Marketcap Tether op CMC wordt niet echt meer geupdate...
Met die 2.15 bilj zouden ze al bijna in de top20 staan.
pi_176702666
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 20:29 schreef Chaes het volgende:
Zit zelf in allebei sinds voor de kerst ergens. Beide coins gingen flink omhoog daarna en nu dippen ze regelmatig. Zit gelukkig nog wel op ruime winst though.
XRB had wat problemen. Komt allemaal wel goed.
Koning.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 januari 2018 @ 20:44:29 #123
416575 crew  Evenstar
pi_176702804
ICX ook weer lekker vandaag.

VEN blijft vandaag achter, maar denk niet dat wij mogen klagen _O-

ENJ ook mooi tijdstip gekozen om in te stappen lijkt het.

Nu hopen dat BTC even stabiel blijft voor de verandering, maar ik verwacht het niet.
pi_176702959
van 177 dollar op 15 januari naar 11 dollar op 23 januari _O-

:W

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2018 20:52:58 ]
pi_176703120
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 20:51 schreef vigen98 het volgende:
van 177 dollar op 15 januari naar 11 dollar op 23 januari _O-

:W

[ afbeelding ]
en weer op 66 nu
pi_176703467
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 20:58 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

en weer op 66 nu
Nou kon je mooi je geld x6 verdubbelen _O-
  dinsdag 23 januari 2018 @ 21:10:24 #127
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176703469
Moon? ;(
pi_176703559
moon was van korte duur.
  Moderator dinsdag 23 januari 2018 @ 21:14:22 #129
18653 crew  D.
pi_176703562
TokenPay wallet gisteren geïnstalleerd, maar zit nog niets in :N
pi_176703590
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:14 schreef D. het volgende:
ik wacht ook nog op de tokens. vandaag wallet bevestigd.
pi_176703628
quote:
Heb ze beide.
Love is in the air!
pi_176703630
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:14 schreef D. het volgende:
Heb je wel je adress geconfirmed?
  Moderator dinsdag 23 januari 2018 @ 21:20:08 #133
18653 crew  D.
pi_176703691
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:17 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Heb je wel je adress geconfirmed?
Uhu, 2 keer zelfs, en toen gaf ie ook de melding dat dat reeds gebeurd was :Y
  dinsdag 23 januari 2018 @ 21:20:37 #134
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176703703
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:17 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Heb ze beide.
Long term hodl? Of wat ben je van plan?
pi_176703715
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:20 schreef D. het volgende:

[..]

Uhu, 2 keer zelfs, en toen gaf ie ook de melding dat dat reeds gebeurd was :Y
Gewoon wachten dan maar :P Ik zit nu lekker te staken :)
  Moderator dinsdag 23 januari 2018 @ 21:22:48 #136
18653 crew  D.
pi_176703750
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:21 schreef vigen98 het volgende:

[..]

jij hebt er een stuk of 500, toch?
pi_176703801
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:22 schreef D. het volgende:

[..]

jij hebt er een stuk of 500, toch?
Euhm nee, x3 _O-

1500 TokenPay tokens :P

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2018 21:24:57 ]
pi_176703830
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:21 schreef vigen98 het volgende:

[..]

hoeveel krijg je voor dat staken?
pi_176703852
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:26 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

hoeveel krijg je voor dat staken?
5% van je totale Tokenpay per jaar. Het is niet enorm maar ik zeg geen nee tegen extra Tokenpay tokens ;)
  Moderator dinsdag 23 januari 2018 @ 21:27:13 #140
18653 crew  D.
pi_176703854
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:24 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Euhm nee, x3 _O-

1500 TokenPay tokens :P
Verschil moet er zijn :P
pi_176703920
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:27 schreef D. het volgende:

[..]

Verschil moet er zijn :P
Ja zeker maar 100 Tokenpay is al veel als het $100 per stuk wordt :P 100 dollar moet zeker wel lukken schat ik. :)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2018 21:29:36 ]
pi_176703970
Zal wellicht vanavond weer een trade posten die ik dan live ga doen :)
pi_176704002
Wtf is deze dan https://coinmarketcap.com/currencies/maker/

1 miljoen volume en al rank 30 :')

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2018 21:32:58 ]
pi_176704019
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:31 schreef 0108daniel het volgende:
Zal wellicht vanavond weer een trade posten die ik dan live ga doen :)
Spannond hoor, hou ons op de hoogte!
pi_176704067
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 20:34 schreef Xrenity het volgende:
What up met ARK ineens?

/edit
https://bigblocksblog.wor(...)xciting-partnership/
dit?
Gisteren alles verkocht :')
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176704080
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:34 schreef Skv het volgende:

[..]

Het zit jou ook niet echt mee of wel.... :'( :'(
pi_176704122
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:34 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Het zit jou ook niet echt mee of wel.... :'( :'(
:'(
pi_176704392
Bitconnect bij Opgelicht _O- _O-
pi_176704466
Beeeeconnnnneeeeeeeect _O-
pi_176704491
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:34 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik zat er aan te denken dat te doen en er VEN van te kopen, maar toch niet gedaan _O-
pi_176704504
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:48 schreef RobinaHoed het volgende:
Beeeeconnnnneeeeeeeect _O-
BIIEEE CEE CEE
pi_176704521
quote:
XRB hier, gekocht op 30 euro oid :')
pi_176704661
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:50 schreef Makrolon het volgende:

[..]

Au
pi_176704699
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:49 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Ik zat er aan te denken dat te doen en er VEN van te kopen, maar toch niet gedaan _O-
Ik wel. Ven van gekocht. En die ging omhoog
En daarna omlaag.
pi_176704746
quote:

[..]

Breng het gemiddelde omlaag door meer te kopen.
pi_176704832
Hahahha.

De Bee token Telegram is nog steeds precies hetzelfde als vier dagen terug. Vol met mongolen die exact dezelfde vragen blijven herhalen. 24u per dag. Die admins moeten echt alle vertrouwen in de mensheid kwijt zijn. :')
pi_176704887
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:57 schreef Skv het volgende:
Hahahha.

De Bee token Telegram is nog steeds precies hetzelfde als vier dagen terug. Vol met mongolen die exact dezelfde vragen blijven herhalen. 24u per dag. Die admins moeten echt alle vertrouwen in de mensheid kwijt zijn. :')
Heb je de universa telegram groep wel eens gezien. Man wat een uitschot. Echt het gemiddelde iq is niet hoger dan dat van een stoeptegel.
pi_176704892
quote:
Hahahha.

Kansloos inderdaad.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 22:01:46 #159
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176704962
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:59 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Heb je de universa telegram groep wel eens gezien. Man wat een uitschot. Echt het gemiddelde iq is niet hoger dan dat van een stoeptegel.
Free moneys :7
pi_176705088
quote:
Hahahha.

Het geld moet ergens vandaan komen. Ik juich het alleen maar toe. :)
pi_176705111
quote:
Hahahha.

Het is niet normaal. Wat een totaaldebielen. Vooral uit die shithole countries. Wat een mongolen.
pi_176705120
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:05 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Het geld moet ergens vandaan komen. Ik juich het alleen maar toe. :)
drie kwart is niet geaccepteerd voor kyc maar begrijpt dat niet. En maakt dat kenbaar in gebroken Engels met veel uitrowptekens. :')
pi_176705160
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:06 schreef Skv het volgende:

[..]

drie kwart is niet geaccepteerd voor kyc maar begrijpt dat niet. En maakt dat kenbaar in gebroken Engels met veel uitrowptekens. :')
De Pajeets zijn inderdaad zwaar irritant.
pi_176705167
quote:

[..]

Universa McAfee scam.
pi_176705197
Ik zit alleen in Universa vanwege de hype. Proberen om na de eerste pumpjes te verkopen. O+

Wilde ik ook doen met INS maar daar faalde ik helaas door slome ETH. }:|
pi_176705220
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:08 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Universa McAfee scam.
McAfee is niet onderdeel van het Universa team. Zijn eigen munt gaat gemaakt worden op het blockchain van Universa :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2018 22:10:35 ]
pi_176705226
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:06 schreef Skv het volgende:

[..]

En dan eisen ze nog toelating ook, want ze zullen wel even 2 Ether neerleggen.
pi_176705240
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:54 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik wel. Ven van gekocht. En die ging omhoog
En daarna omlaag.
Tsja heb al aardig wat VEN, dus dacht m'n portfolio toch maar divers te houden.
pi_176705244
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

En dan eisen ze nog toelating ook, want ze zullen wel even 2 Ether neerleggen.
De Pajeets zitten er vaak voor max 100 dollar in maar praten het meeste _O-
pi_176705280
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:11 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Haha ja en dan hard roepen hoe oneerlijk het wel niet is.

"I register for whitelist but no KYC mail, WHY!?"
pi_176705312
quote:

[..]

Respectloos deze reactie. Daar moet de hele coolie familie een jaar voor werken.
pi_176705317
quote:

[..]

Indiërs zijn soms zulk schreeuwerig tuig. Vooral als ze wat geld hebben.
pi_176705347
Thomas Nguyen:
how can i register for this?
i would like to be part of the ICO!!!
pi_176705362
kunhuodelangman kunhuodelangman:
Administrator I would like to ask a white list before I did not register, but I want to buy a token, I ask how to do?
pi_176705377
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:13 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Respectloos deze reactie. Daar moet de hele coolie familie een jaar voor werken.
Ik wil niet respectloos zijn tegenover mensen uit India maar het is gewoon een observatie van mij dat ik vaak mensen uit India zie in Telegram chats die de meest nutteloze vragen stellen ( vragen die miljoen keer per dag worden gesteld en beantwoord ) Je moet ze eens zien wanneer ze gokken hoeveel iets waard kan worden. Je had een Pajeet in het Tokenpay telegramgroep die zei dat Tokenpay in het 1e jaar al 10000 dollar wordt :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2018 22:16:38 ]
pi_176705407
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:15 schreef Skv het volgende:
Administrator I would like to ask a white list before I did not register, but I want to buy a token, I ask how to do?
pm me
pi_176705422
its unposible make now new registration ?
  dinsdag 23 januari 2018 @ 22:18:41 #178
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_176705456
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:15 schreef Skv het volgende:
Op hem had ik bijna gereageerd dat hij niet mee kon doen omdat zijn naam niet op de whitelist past :')
pi_176705457
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:16 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik wil niet respectloos zijn tegenover mensen uit India maar het is gewoon een observatie van mij dat ik vaak mensen uit India zie in Telegram chats die de meest nutteloze vragen stellen ( vragen die miljoen keer per dag worden gesteld en beantwoord ) Je moet ze eens zien wanneer ze gokken hoeveel iets waard kan worden. Je had een Pajeet in het Tokenpay telegramgroep die zei dat Tokenpay in het 1e jaar al 10000 dollar wordt :')
Ik was sarcastisch. :)
pi_176705479
ik zie het alweer, ik blijf mooi uit de groepen weg...... _O-
pi_176705481
quote:
16s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:18 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ik was sarcastisch. :)
Weet ik :P
pi_176705498
quote:

[..]

De admins enzo zelf ook niet, er word nooit iets beantwoord met ja of nee.. tis altijd vaag.
pi_176705502
wat bedoelen ze met Onfido? wordt daar veel genoemd
pi_176705513
Tokenpay en Universa even een paar halen als ze op exchange komen.
Koning.
pi_176705522
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:20 schreef tha_dark het volgende:
Vigen98 to the rescue.
pi_176705542
I dont understand, your expln very short
pi_176705561
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:21 schreef BadVlad het volgende:
I dont understand, your expln very short
Welke chat? :D
pi_176705567
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:20 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Vigen98 to the rescue.
Morgen maar eens even registreren op die kleine exchanges. Zit nu alleen nog op binance en bittrex.
Koning.
pi_176705570
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:19 schreef Predator38 het volgende:
ik zie het alweer, ik blijf mooi uit de groepen weg...... _O-
Helaas vrij weinig groepen die het waard zijn om echt actief te volgen.
pi_176705576
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:22 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Welke chat? :D
Universa. :)
pi_176705607
I registered yesterday, my name has appeared on the screen, but why my account can not surf the transaction ...?
I want to buy a token, please help my account .....?
pi_176705622
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:22 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Helaas vrij weinig groepen die het waard zijn om echt actief te volgen.
VEN is een en al GIF spamming :')
pi_176705655
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:20 schreef crpytoshill het volgende:
wat bedoelen ze met Onfido? wordt daar veel genoemd
die doet kyc verificatie
pi_176705694
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:20 schreef tha_dark het volgende:
Tokenpay zit volgens mij de Verge lead dev achter. No way dat ik daar geld in ga stoppen :')
  dinsdag 23 januari 2018 @ 22:26:10 #195
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176705697
Vrijwillig in dat soort telegramgroepen zitten :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176705707
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:25 schreef Skv het volgende:

[..]

die doet kyc verificatie
^O^
pi_176705754
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:26 schreef fathank het volgende:
Vrijwillig in dat soort telegramgroepen zitten :')
als je een beetje je best doet zijn er best een paar leuke groepen te vinden
pi_176705776
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:26 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Tokenpay zit volgens mij de Verge lead dev achter. No way dat ik daar geld in ga stoppen :')
Nee. Hij is een adviseur maar is niet deel van het team.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2018 22:28:45 ]
pi_176705778
Ik probeer mijn Anryze shitcoins al een tijdje te dumpen, maar heeft een volume van $462. :')
pi_176705789
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:26 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Sinds BitConnect van $6 naar 16 is gegaan heb ik weer vertrouwen gekregen in Verge en TRON.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 januari 2018 @ 22:29:29 #201
416575 crew  Evenstar
pi_176705812
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:16 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Eens. Zie dit ook in VeChain en ICX kanalen. Komen ook altijd binnenvallen. What is VeChain? Should I invest? Why dip (na 50% stijging en 1% dip achteraf)?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 januari 2018 @ 22:31:17 #202
416575 crew  Evenstar
pi_176705874
Denk dat ik ICX straks even dump. Verwacht eigenlijk wel een dip na mainnet release vandaag/morgen.

Aan de andere kant, misschien even aanhouden t/m 31-01, want dan is er een event en verwacht eigenlijk wel wat leuke aankondigingen ... twijfels twijfels.
pi_176705880
quote:

[..]

Zwaar hè die tassen ? Ik ook op ¤29.. :')

Flink mis gegaan door dat gedoe op KuCoin, anders had het wel meegevallen denk.. dat uitblijven op Binance helpt ook niet echt.
pi_176705908
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:31 schreef TwztId het volgende:

[..]

Flink mis gegaan door dat gedoe op KuCoin, anders had het wel meegevallen denk.. dat uitblijven op Binance helpt ook niet echt.
Geduld.
Koning.
pi_176705964
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:31 schreef Kyran het volgende:
Denk dat ik ICX straks even dump. Verwacht eigenlijk wel een dip na mainnet release vandaag/morgen.

Aan de andere kant, misschien even aanhouden t/m 31-01, want dan is er een event en verwacht eigenlijk wel wat leuke aankondigingen ... twijfels twijfels.
Ik heb ICX in MEW zitten. Moet ik daar nog wat mee doen?
pi_176705977
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:31 schreef Kyran het volgende:

De helft dumpen. ;)
  dinsdag 23 januari 2018 @ 22:34:54 #207
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_176705991
Heeft er denk ik mee te maken dat je voor 40 dollar in India een University of Bangalore diploma koopt. :') Dus, iedereen daar universitair "geschoold" is.
Iedereen die in de ICT werkt weet ook wel hoe irri die gasten bij een support afdeling zijn, en heer en meester zijn in het gevel van een normaal antwoord maar alleen om zaken heen lullen omdat ze zelf geen kont weten van wat ze zouden moeten supporten. Of nog erger, op support fora. Iemand stelt een vraag op een forum, en de eerste reaktie is meestal van een Indier: I can has guide? Ga je zoeken naar een ICT studie en studiemateriaal, willen ze voorgemaakte examens hebben om die uit het hoofd te leren want anders wordt van ze verwacht dat ze daadwerkelijk de materie snappen. Tsjah. Willen heel de wereld, maar er een beetje moeite voor doen is vaak een brug te ver.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 januari 2018 @ 22:35:59 #208
416575 crew  Evenstar
pi_176706027
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik heb ICX in MEW zitten. Moet ik daar nog wat mee doen?
Ik verwacht nog wel veel, vooral als Korea ook nog de markt op kan straks + mainnet vandaag/morgen + event op 31-01, dus nog even hodl voor mij :D bedenk ik net als ik het zo allemaal opnoem haha
pi_176706115
pi_176706167
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:35 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik verwacht nog wel veel, vooral als Korea ook nog de markt op kan straks + mainnet vandaag/morgen + event op 31-01, dus nog even hodl voor mij :D bedenk ik net als ik het zo allemaal opnoem haha
Normaal gesproken daalt een coin na zo'n release omdat het minder is dan wat mensen ervan hadden gedacht maar ik gok erop dat dit niet het geval is bij ICX.
pi_176706370
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:40 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Normaal gesproken daalt een coin na zo'n release omdat het minder is dan wat mensen ervan hadden gedacht maar ik gok erop dat dit niet het geval is bij ICX.
idem. Ik hodl
pi_176706381
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:10 schreef vigen98 het volgende:

[..]

McAfee is niet onderdeel van het Universa team. Zijn eigen munt gaat gemaakt worden op het blockchain van Universa :P
Hij is hun advisor :P
  dinsdag 23 januari 2018 @ 22:46:36 #214
48067 neo2000
pi_176706384
Voor mensen met een Ledger misschien ff handig er geen coins naartoe te knallen. :')

http://status.ledger.fr/
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_176706426
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:31 schreef TwztId het volgende:

[..]

Hehe, gelukkig, ik ben niet alleen :9

Ik wacht geduldig af. Gelukkig de enige coin waarop ik echt in de min sta tot nu toe.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 januari 2018 @ 22:48:30 #216
416575 crew  Evenstar
pi_176706455
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:40 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ja, vooral ook omdat er nog veel komt de komende dagen :D
pi_176706461
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:46 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Hij is hun advisor :P
Ja dus? Hij is niet onderdeel van het team. Eerlijk gezegd is dit wel handig hoor. Zijn coin gaat op het blockchain van Universa gezet worden = gratis reclame = meer waarde voor UTN.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 22:49:55 #218
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176706519
quote:
8s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:46 schreef neo2000 het volgende:
Voor mensen met een Ledger misschien ff handig er geen coins naartoe te knallen. :')

Thanks, wilde net een berg VEN erop knallen.
pi_176706524
Ledger is tot eind maart uitverkocht :')
pi_176706621
quote:
8s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:34 schreef neo2000 het volgende:
Heeft er denk ik mee te maken dat je voor 40 dollar in India een University of Bangalore diploma koopt. :') Dus, iedereen daar universitair "geschoold" is.
Iedereen die in de ICT werkt weet ook wel hoe irri die gasten bij een support afdeling zijn, en heer en meester zijn in het gevel van een normaal antwoord maar alleen om zaken heen lullen omdat ze zelf geen kont weten van wat ze zouden moeten supporten. Of nog erger, op support fora. Iemand stelt een vraag op een forum, en de eerste reaktie is meestal van een Indier: I can has guide? Ga je zoeken naar een ICT studie en studiemateriaal, willen ze voorgemaakte examens hebben om die uit het hoofd te leren want anders wordt van ze verwacht dat ze daadwerkelijk de materie snappen. Tsjah. Willen heel de wereld, maar er een beetje moeite voor doen is vaak een brug te ver.
Tamelijk generaliserend hoor. Ik heb enkele jaren samengewerkt met een hele club uiterst kundige software- en testengineers in India. Online duiken er echt wel nitwits op, maar daar zitten net zo goed Nederlanders tussen. Ze zijn alleen met zo verschrikkelijk veel daar in India dat de kans dat je op een willekeurig internationaal forum een Indiase nitwit tegenkomt een stukje groter is dan de kans dat je een Nederlandse nitwit tegenkomt.
pi_176706715
wie doet er mee aan deze ICO? loopt nu.

https://cointelegraph.com(...)ity-pre-ico-launched
  dinsdag 23 januari 2018 @ 22:56:25 #222
48067 neo2000
pi_176706740
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Tamelijk generaliserend hoor. Ik heb enkele jaren samengewerkt met een hele club uiterst kundige software- en testengineers in India. Online duiken er echt wel nitwits op, maar daar zitten net zo goed Nederlanders tussen. Ze zijn alleen met zo verschrikkelijk veel daar in India dat de kans dat je op een willekeurig internationaal forum een Indiase nitwit tegenkomt een stukje groter is dan de kans dat je een Nederlandse nitwit tegenkomt.
Ja ach, wat was gechargeerd, maar gebruik online bijna dagelijks vanuit mn beroep de support fora, en daar zijn de schreeuwerds die dingen voorgekouwd willen krijgen echt 99% van de tijd gasten die Pradeep, Praveet of Shadeep heten. :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:49 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Thanks, wilde net een berg VEN erop knallen.
Zag net een post ervan voorbij komen op Reddit, dacht, laat ik het even melden. :) Geen idee of het FUD betreft maar goed, better safe then sorry..
pi_176706790
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:55 schreef crpytoshill het volgende:

ergens in mei op exchanges..?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_176706821
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:57 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

ergens in mei op exchanges..?
niet dat ik weet
pi_176706845
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:55 schreef crpytoshill het volgende:

Ze hebben voor zover ik kan zien nog geen werkend product?
pi_176706847
Moet ik nou wel of niet op de Universa hype train springen?
pi_176706908
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ligt eraan wie je het hier vraagt.
Ik wacht een goede prijs af en anders sla ik over.
pi_176706930
Ik duik hier morgen eens in.

https://icobench.com/ico/medicalchain
pi_176706942
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Als je voor een ICO-prijs in kunt kopen wel en dan tijdig afromen.
pi_176706991
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:58 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

niet dat ik weet
die laatste fase duurt tot eind april..meestal daarna pas op exchanges
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_176707042
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:05 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

die laatste fase duurt tot eind april..meestal daarna pas op exchanges
duurt wel lang ja
  dinsdag 23 januari 2018 @ 23:10:31 #232
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_176707130
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:49 schreef vigen98 het volgende:
Ledger is tot eind maart uitverkocht :')
Hoe lang duurde het tot je TPAY in je wallet kreeg na confirmen van adres?
pi_176707191
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:03 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Als je voor een ICO-prijs in kunt kopen wel en dan tijdig afromen.
ICO prijs is 3 cent?
pi_176707196
Ik heb mijn Ledger net op tijd gekocht. Dat is ook voor het eerst dat ik iets op tijd koop. :P
pi_176707212
Tether is groter dan VEN, komt de top20 binnen met 2.24B USDT
(en 2.24B USD op een bankrekening ergens op de Maagdeneilanden :') )

https://wallet.tether.to/transparency
pi_176707224
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:02 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ligt eraan wie je het hier vraagt.
Ik wacht een goede prijs af en anders sla ik over.
Je zei toch max 5x de ico prijs?
pi_176707230
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

ICO prijs is 3 cent?
0.0125$ zonder korting.
pi_176707240
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:13 schreef BadVlad het volgende:

[..]

0.0125$ zonder korting.
:')
pi_176707244
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:10 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Hoe lang duurde het tot je TPAY in je wallet kreeg na confirmen van adres?
Ik had mijn adres zo'n 1 week geconfirmed en heb het gisteren ontvangen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2018 23:17:24 ]
pi_176707245
Ik heb de Ledger via marktplaats, staan er nog genoeg op en met een bod van 100 - 120 euro kom je wel een eind.
pi_176707247
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

ICO prijs is 3 cent?
Nee 0,0125
pi_176707260
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

?
pi_176707270
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik shill dit project absoluut niet. Alleen voor korte termijn gains met een heel klein bedrag.
pi_176707281
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:14 schreef NoNickOne het volgende:
Ik heb de Ledger via marktplaats, staan er nog genoeg op en met een bod van 100 - 120 euro kom je wel een eind.
Ik vertrouw Binance meer dan Marktplaats.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 23:16:23 #245
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_176707293
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:14 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik had mijn adres zo'n 1 week geconfirmed en heb het gisteren.
pi_176707296
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:15 schreef alilami het volgende:

[..]

Ik vertrouw Binance meer dan Marktplaats.
Gewoon gesealed kopen en niet zo huilen joh poeperd
pi_176707306
quote:
Dat lijkt mij niet verstandig.
pi_176707324
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:16 schreef NoNickOne het volgende:

[..]

Gelukkig heeft alleen ledger een sealapparaat staan en verder niemand
pi_176707330
quote:
Nooit 2e hands kopen via marktplaatst... :N Wil je je coins kwijt raken ofzo?
pi_176707334
quote:
:?
pi_176707337
Da's een idee, ledgers prepareren, sealen en op marktplaats zetten...
pi_176707362
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:15 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ik shill dit project absoluut niet. Alleen voor korte termijn gains met een heel klein bedrag.
Wat is een klein bedrag?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 januari 2018 @ 23:19:30 #253
416575 crew  Evenstar
pi_176707372
quote:
Dude ....
pi_176707374
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:18 schreef Raskolnikow het volgende:
:Y
pi_176707387
quote:
Helaas, iemand was je voor. :)

https://np.reddit.com/r/l(...)yptocurrency_stolen/
pi_176707390
Hmm..heb nu al mijn coins op hodl staan...begint weer te jeuken om wat fiat er in te gooien om mee te spelen ...

Nadeel is omdat mijn portfolio zo hard gegroeid is ik best wel stevig fiat er in moet gooien om een verschil te merken.
pi_176707408
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:16 schreef NoNickOne het volgende:

[..]

heb je er al spijt van?
  dinsdag 23 januari 2018 @ 23:22:29 #258
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176707415
quote:
8s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:46 schreef neo2000 het volgende:

Nog niks op de Ledger twitter. Was ist los?! Ik wil coins overmaken.
pi_176707434
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:19 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Wat is een klein bedrag?
Minder dan 1% van mijn portfolio. :)
  dinsdag 23 januari 2018 @ 23:23:24 #260
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176707437
Je mag mijn Ledger kopen voor 100 VEN
pi_176707463
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:23 schreef leolinedance het volgende:
Ik wil best een Ledger hier weggeven, krijg je er meteen een seed bij. Hoef je die niet meer aan te maken. :)
pi_176707464
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:23 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Minder dan 1% van mijn portfolio. :)
:Z
pi_176707472
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:23 schreef leolinedance het volgende:
wil je em wel eerst sealen dan?
  dinsdag 23 januari 2018 @ 23:25:32 #264
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176707476
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:25 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

wil je em wel eerst sealen dan?
sure :P
pi_176707497
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:24 schreef vigen98 het volgende:

[..]

:Z
Ik lig er dus zeker niet wakker van. ;)
  dinsdag 23 januari 2018 @ 23:30:27 #266
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_176707587
quote:

[..]

Ik op 8 en 12, maar alsnog niet blij met de ontwikkeling van de laatste weken... :{
pi_176707594
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Spannond hoor, hou ons op de hoogte!
Heb LEND/BTC gekocht op 0.0001678.
pi_176707595
quote:
Zoiets is al eens voorgekomen:
https://steemit.com/scam/(...)-ebay-details-inside
pi_176707609
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:30 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Dan moet het vast nog eens lukken. :D
pi_176707667
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:30 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Dan nog is er niet gerommeld met de Ledger, maar is ie al geinitialiseerd met een 24 word recovery phrase. En die is geprint op een kraskaart. Ik denk dat ie na een reset weer veilig te gebruiken is.
pi_176707738
Weet iemand trouwens of het verstandig is via BTCdirect of bitonic bitcoins of etherium te kopen?
Dit omdat ik wat meer posities wil hebben om te traden en met 200 euro op bitcoins niet echt veel mee kan :)
pi_176707746
PPT moon. iemand in populous?
pi_176707772
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:37 schreef 0108daniel het volgende:
Weet iemand trouwens of het verstandig is via BTCdirect of bitonic bitcoins of etherium te kopen?
Dit omdat ik wat meer posities wil hebben om te traden en met 200 euro op bitcoins niet echt veel mee kan :)
Het kost iets meer (fees) maar normaal gesproken heb je ze wel direct dus dat is een voordeel
pi_176707774
Spoiler: we gaan het morgen proberen met een extra topic waar iets strenger gemod gaat worden.

Nog suggesties vooraf?
pi_176707788
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:39 schreef Typisch het volgende:
Spoiler: we gaan het morgen proberen met een extra topic waar iets strenger gemod gaat worden.

Nog suggesties vooraf?
extra topic?
pi_176707795
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:38 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

Het kost iets meer (fees) maar normaal gesproken heb je ze wel direct dus dat is een voordeel
Ah oke, dan zal ik ook wat etherium kopen.
pi_176707870
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:30 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Heb LEND/BTC gekocht op 0.0001678.
Bam LEND/BTC gesloten op 0.0001750!
Dit was een goeie al zeg ik het zelf, candlestick sprong omhoog.
pi_176707878
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:39 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

extra topic?
Ja, er was wat gezeur over 'het niveau' in de SC.
Mogen users laten zien dat er ook een hoger niveau aan kan.
Werkt het niet, dan mag niemand meer zeuren over het niveau. :+
pi_176707913
quote:

Nog suggesties vooraf?
Geen one-liners of alleen posts met plaatjes.
pi_176707917
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:43 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, er was wat gezeur over 'het niveau' in de SC.
Mogen users laten zien dat er ook een hoger niveau aan kan.
Werkt het niet, dan mag niemand meer zeuren over het niveau. :+
Hoe moet ik me dit voorstellen dan? Wat mag er in dat topic gepost worden?
pi_176707929
Ik denk dat dit niet mag:

#MOOOON!!!
pi_176707937
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:45 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Hoe moet ik me dit voorstellen dan? Wat mag er in dat topic gepost worden?
Richtlijnen komen in de OP en zullen gaandeweg wel worden aangepast. :Y Gewoon kijken hoe het gaat. Er werd nadrukkelijk om gevraagd in verschillden TR's en DM's, een plek om 'serieuzer' te praten.
pi_176707939
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:45 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik denk dat dit niet mag:

#MOOOON!!!
Ja dat lijkt me logisch. :P
pi_176707945
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:42 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Bam LEND/BTC gesloten op 0.0001750!
Dit was een goeie al zeg ik het zelf, candlestick sprong omhoog.
wauw die was nice!
pi_176707954
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:45 schreef Typisch het volgende:

[..]

Richtlijnen komen in de OP en zullen gaandeweg wel worden aangepast. :Y Gewoon kijken hoe het gaat. Er werd nadrukkelijk om gevraagd in verschillden TR's en DM's, een plek om 'serieuzer' te praten.
Lijkt me een goed plan ^O^
pi_176707956
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:46 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ja dat lijkt me logisch. :P
Nou dat is dan het begin van ons referentiekader _O_
  dinsdag 23 januari 2018 @ 23:47:00 #287
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176707960
Storing bij Ledger suckt wel hard }:|
pi_176707968
Prijsvoorspellingen van munten zonder onderbouwing ook stom.

Ven eoy 1250 euro!!!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 januari 2018 @ 23:48:32 #289
416575 crew  Evenstar
pi_176707991
Prijsdiscussies sowieso niet daar doen in mijn ogen. Dat is gewoon koffiedik kijken :P

VEN minstens $10000 EOY anyway ...
pi_176707996
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:45 schreef Typisch het volgende:

[..]

Er werd nadrukkelijk om gevraagd in verschillden TR's en DM's, een plek om 'serieuzer' te praten.
De mensen die geklaagd hebben mogen het goede voorbeeld gaan geven.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 januari 2018 @ 23:52:18 #291
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176708046
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:48 schreef Kyran het volgende:
Prijsdiscussies sowieso niet daar doen in mijn ogen. Dat is gewoon koffiedik kijken :P

VEN minstens $10000 EOY anyway ...
BTC / Centraal Daytrading topic
Opgelost.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176708083
quote:

Nog suggesties vooraf?
- Geen comments over "coin XXX is moon / shit / down" (we hebben allemaal blockfolio etc), of er moet echt een zieke reden zijn waarom iets gebeurt
- geen coins shillen (kennen jullie coin xxx), behalve als je er een normaal verhaal onder kan zetten waarom
- geen mensen belachelijk maken omdat ze coin XXX hebben
- geen verhalen over dat iemand z'n porfolio heeft gewisseld van XXX naar XXX
- geen mensen zoals klaasweetalles met "ik zei toch dat btc zou dalen etc. etc.

Denk dat je er dan wel bent

Tevens ook van plan zelf nog aparte topics te maken over bepaalde coins, kunnen mensen daar lekker shillen
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  woensdag 24 januari 2018 @ 00:00:09 #293
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176708175
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:54 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

- Geen comments over "coin XXX is moon / shit / down" (we hebben allemaal blockfolio etc), of er moet echt een zieke reden zijn waarom iets gebeurt
- geen coins shillen (kennen jullie coin xxx), behalve als je er een normaal verhaal onder kan zetten waarom
- geen mensen belachelijk maken omdat ze coin XXX hebben
- geen verhalen over dat iemand z'n porfolio heeft gewisseld van XXX naar XXX
- geen mensen zoals klaasweetalles met "ik zei toch dat btc zou dalen etc. etc.

Denk dat je er dan wel bent

Tevens ook van plan zelf nog aparte topics te maken over bepaalde coins, kunnen mensen daar lekker shillen
Ah, Tweakers 2.0
pi_176708201
Ah strenger modden dat is wel fijn
pi_176708213
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 00:00 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ah, Tweakers 2.0
Ripple / Raiblock bagholder gespot :')

:P
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_176708228
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 00:00 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ah, Tweakers 2.0
XXXX is een shitcoin.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 januari 2018 @ 00:05:05 #297
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176708250
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 00:04 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

XXXX is een shitcoin.
Orly?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 24 januari 2018 @ 00:05:27 #298
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176708258
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 00:02 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Ripple / Raiblock bagholder gespot :')

:P
hehe :')
pi_176708475
en
pi_176708479
mag
pi_176708485
dicht (KOOP PART!!!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties