Vast wel. Maar die lacht ons waarschijnlijk keihard uit hoe mis we het allemaal wel weer niet hebben dit jaar.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 16:21 schreef eteen het volgende:
[..]
Dan is heel Nederland tevreden denk ik!
Heb je een mooi scala aan muziekstijlen, leuke mix tussen commercieel en non-commercieel.
Ga er van uit dat EvE mee leest
ik ben benieuwd waarom ze zo lang wachten met namen. Misschien toch ten favoere van Dtrh?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 16:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vast wel. Maar die lacht ons waarschijnlijk keihard uit hoe mis we het allemaal wel weer niet hebben dit jaar.
Zo laat zijn ze volgens mij helemaal niet, meestal pas begin februari in mijn herinnering.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ben benieuwd waarom ze zo lang wachten met namen. Misschien toch ten favoere van Dtrh?
laatste jaren toch wel wat eerder?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zo laat zijn ze volgens mij helemaal niet, meestal pas begin februari in mijn herinnering.
Vorig jaar wel, mede omdat de voorverkoop toen ook veel eerder begon denk ik.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
laatste jaren toch wel wat eerder?
Misschien willen ze juist daarom met hun namen komen, om maandag een bepaald ander festival (kuch kuch BKS) te bestrijden.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:36 schreef DerJoris het volgende:
We kunnen dus of deze week nog een aankondiging verwachten, of begin volgende week. Als ze een beetje opletten merken ze dat er volgende week maandag een dozijn aan festivals met een aankondiging komen. Het zou mij dus wat slimmer lijken om deze week met namen te komen
Alleen dat moet al een reden zijn om snel met nieuwe namen te komen. Fans dromen van de best mogelijke line-up, waardoor de echte line-up vaak toch een beetje een teleurstelling is.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 16:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vast wel. Maar die lacht ons waarschijnlijk keihard uit hoe mis we het allemaal wel weer niet hebben dit jaar.
Gewoon vandaag/morgen... de rest zijn allemaal juni/juli festivals.quote:Op woensdag 24 januari 2018 09:13 schreef Sino_Ganti het volgende:
Maandag is het nog 200 dagen tot Lowlands, zal het dan die dag worden?
Waar dan? Op de site zie ik nog gewoon de LL 17 uitingenquote:Op woensdag 24 januari 2018 11:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Twitter banner/Logo is aangepast. Gaat weer een oogaids editie worden.
quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:11 schreef alopio het volgende:
[..]
Waar dan? Op de site zie ik nog gewoon de LL 17 uitingen
Zal wel morgen pas worden dan? Of zelfs volgende week.quote:
Vorig jaar zat er ook een dag tussen geloof ik. Dus ik ga voor morgen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:18 schreef Niveath het volgende:
[..]
Zal wel morgen pas worden dan? Of zelfs volgende week.
Ben ook wel benieuwd hoe trouw LL nog blijft aan 3FM met bekendmakingen en überhaupt de rest van de betrokkenheid.
Stond er vorig jaar ook toch?quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:05 schreef indiaantje89 het volgende:
YUNGBLUD heeft blijkbaar verklapt op een concert naar Pukkelpop te komen, die zie ik dan ook nog wel langs Biddinghuizen komen.
Klopt stond vorig jaar in de India / Charlie hoe heet die tent ook al weer bij de Heineken.quote:
Staat al op DTRH en stond vorig jaar al op Lowlands, denk dat het bij Pukkelpop blijftquote:Op woensdag 24 januari 2018 11:05 schreef indiaantje89 het volgende:
YUNGBLUD heeft blijkbaar verklapt op een concert naar Pukkelpop te komen, die zie ik dan ook nog wel langs Biddinghuizen komen.
Limaquote:Op woensdag 24 januari 2018 11:22 schreef Sino_Ganti het volgende:
[..]
Klopt stond vorig jaar in de India / Charlie hoe heet die tent ook al weer bij de Heineken.
Zou Bonobo niet tegen die spot aanhikken?quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:21 schreef Niveath het volgende:
[..]
Stond er vorig jaar ook toch?
Ik zie naast de door jou genoemde dance namen ook Charlotte de Witte wel komen.
Er zijn ook nog maar weinig grote dance namen als gerucht die passen in de Alpha.
En die gaan sowieso komen, voorheen vaak één dance-headliner, of Flume/Moderat/Kalkbrenner etc.
Oja die hebben we ook nog. Ik moet zeggen dat die man wel leuke producties heeft. Maar zijn set op Pinkpop vond ik behoorlijk saai en langdradig. Maar die setting was ook compleet verkeerd (mainstage op klaarlichte dag)quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:29 schreef Sino_Ganti het volgende:
Of toch Kygo als Headliner? (dus in de Alpha)
Ik zie Kygo een wel op hetzelfde tijdslot als Flume vorig jaar spelen. Dat was best prima!quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Oja die hebben we ook nog. Ik moet zeggen dat die man wel leuke producties heeft. Maar zijn set op Pinkpop vond ik behoorlijk saai en langdradig. Maar die setting was ook compleet verkeerd (mainstage op klaarlichte dag)
Ah thanx. Idd weer oogaids maar had niets anders verwacht eigenlijk dan dat ze deze stijl aan zouden houden.quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:12 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Edit en ook op Facebook:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Qua populariteit zou Bonobo wel eens Alpha kunnen staan zo rond 18/19 uur, maar het zou mij niet trekken deze muziek in de Alpha te gaan checken. Kygo zou ook nog kunnen op die spot inderdaad.quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:27 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zou Bonobo niet tegen die spot aanhikken?
Dan toch maar Justice die maar gewoon dubbelt met We Are Electric dan maar.
Hawtin kan ook best op de plek van Moderat, sloot vorig jaar ook Melt af mainstage.quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:40 schreef Mr-Brightside het volgende:
[..]
Qua populariteit zou Bonobo wel eens Alpha kunnen staan zo rond 18/19 uur, maar het zou mij niet trekken deze muziek in de Alpha te gaan checken. Kygo zou ook nog kunnen op die spot inderdaad.
Hoop wel dat ze het terugdraaien, wel beetje gemist eigenlijk.quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:23 schreef Sino_Ganti het volgende:
[..]
Ohja dat was het, die inderdaad.
De naam maakt me niet eens zo veel uit, maar miste vooral een podium links van de Alpha, stond een Rabobank-podium, maar daar heb ik niet echt behoefte aan gehad om langs te gaan (waardoor ik pas op zaterdag doorhad dat daar een goede ciderbar stond)quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:11 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hoop wel dat ze het terugdraaien, wel beetje gemist eigenlijk.
Daar waren wel wat leuke verrassingsoptredens.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:21 schreef Sino_Ganti het volgende:
[..]
De naam maakt me niet eens zo veel uit, maar miste vooral een podium links van de Alpha, stond een Rabobank-podium, maar daar heb ik niet echt behoefte aan gehad om langs te gaan (waardoor ik pas op zaterdag doorhad dat daar een goede ciderbar stond)
Wat voor optredens dan? Ik herriner me eigenlijk niets van een Rabobank podium...quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:25 schreef Niveath het volgende:
[..]
Daar waren wel wat leuke verrassingsoptredens.
Ik ben daar ook nog met mijn dronken harses tegen een spiegel aangelopen omdat ik dacht dat het een doorgang was.
Dat plekje rondom het meer heeft ook nog meer potentie, dat zullen ze wel uitbreiden denk ik.
Uit mijn hoofd hebben in ieder geval Chef Special en Sluwe Vos daar opgetreden, kort of lang weet ik niet. Verder kon je jezelf met je act opgeven toch?quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wat voor optredens dan? Ik herriner me eigenlijk niets van een Rabobank podium...
Heb Sef ook nog horen / zien draaien.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:53 schreef Niveath het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd hebben in ieder geval Chef Special en Sluwe Vos daar opgetreden, kort of lang weet ik niet. Verder kon je jezelf met je act opgeven toch?
quote:
We Are Electric komt eerst met namen om 10.00 uur. En ik vraag me af of Lowlands dus komt, want die 2 zijn wel gelieerd aan elkaar in meer of mindere mate.quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:53 schreef Niveath het volgende:
[..]
We Are Electric komt eerst met namen om 10.00 uur. En ik vraag me af of Lowlands dus komt, want die 2 zijn wel gelieerd aan elkaar in meer of mindere mate.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorig jaar werd de site regelmatig onderbroken. Toen had ik het die dat ze met de site aan het werken waren. Misschien 12.00 uur nog, maar ik verwacht het niet.quote:Op donderdag 25 januari 2018 11:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is nog best vroeg ook. Website moet ook nog geupdated worden
Jij bent net het weerbericht!quote:Op donderdag 25 januari 2018 11:37 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vorig jaar werd de site regelmatig onderbroken. Toen had ik het die dat ze met de site aan het werken waren. Misschien 12.00 uur nog, maar ik verwacht het niet.
quote:Op donderdag 25 januari 2018 11:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jij bent net het weerbericht!![]()
Het wachten op de zon die niet komt
Ik zie al vechtpartijen bij de kassa ontstaan.quote:Op donderdag 25 januari 2018 12:18 schreef Carlo09 het volgende:
Of 'kaarten zijn te koop bij de kassa'...voorkomt wel dat handelaren er met gigantische hoeveelheden tickets er vandoor gaan haha
Altijd begin feb dacht ik toch? Op vorig jaar na danquote:Op donderdag 25 januari 2018 11:45 schreef ondeugend het volgende:
Ik vind het ook lang duren. Wil ook weten wanneer de voorverkoop begint, meestal heb ik die datum al weken voor de kaarten beschikbaar komen in mijn agenda staan.
Meestal wel. Voor dit jaar lijkt het dus niet komende zaterdag maar de zaterdag erna te gaan beginnen.quote:Op donderdag 25 januari 2018 13:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Altijd begin feb dacht ik toch?
twitter:
Goede naam.quote:Op donderdag 25 januari 2018 13:35 schreef indiaantje89 het volgende:
10 februari start de kaartverkoop. Namen SOON
Duidelijk verwijzing naar My Bloody Valentine (nou dan is die grap ook weer gemaakt). En uiteraard weer met carnaval pfff.quote:
EvE vindt, en daar heeft hij gelijk in, carnaval een inferieur feestjequote:Op donderdag 25 januari 2018 13:37 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Duidelijk verwijzing naar My Bloody Valentine (nou dan is die grap ook weer gemaakt). En uiteraard weer met carnaval pfff.
Met die bril van hem, heeft hij heel weinig recht om iets van carnaval te vindenquote:Op donderdag 25 januari 2018 13:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
EvE vindt, en daar heeft hij gelijk in, carnaval een inferieur feestje
De relevantie van die posting werd ook snel ingehaald door de actualiteit.quote:Op donderdag 25 januari 2018 13:31 schreef beantherio het volgende:
[..]
Meestal wel. Voor dit jaar lijkt het dus niet komende zaterdag maar de zaterdag erna te gaan beginnen.
Ja maar meestal weet je die datum al een week of 6quote:Op donderdag 25 januari 2018 13:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Altijd begin feb dacht ik toch? Op vorig jaar na dan
Kendrick gaat niet voor minder komen dan headliner. Stond 3 jaar geleden al als spot voor de headliner Major Lazer, en is alleen maar populairder geworden. Daarnaast staat hij op andere festivals ook als headliner.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:05 schreef theodoor9 het volgende:
Chemical Brothers als danceheadliner lijkt me ook een realistisch optie. TWOD of Kendrick kan best voor Chemical Brothers of Gorillaz spelen lijkt me.
Op Sziget vond ik ze weer erg laag op het affiche staan. Maar goed op Green Man headlinen ze dan weer (al hoewel die ook nooit echt grote namen hebben). Fleet Foxes verwacht ik ook wel een beetje (Bravo/Heineken afsluiter?)quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:08 schreef Mr-Brightside het volgende:
[..]
Kendrick gaat niet voor minder komen dan headliner. Stond 3 jaar geleden al als spot voor de headliner Major Lazer, en is alleen maar populairder geworden. Daarnaast staat hij op andere festivals ook als headliner.
Chemical Brothers zou kunnen, maar stonden er 3 jaar geleden ook al (al zeg dat niets natuurlijk). Vond het toen helaas een beetje tegenvallen. Hoop dat The War on Drugs een langere set gaat doen als afsluiter in de Bravo/Heineken, maar denk dat het (sub) headliner Alpha gaat worden.
Ja, alleen toen stond Kendrick voor Major Lazer. Maar denk wel weer dat hij behoorlijk gegroeid is sinds dien. Chem Bros is tof, maar het hoeft voor mij geen Alpha headline spot te kosten.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:47 schreef theodoor9 het volgende:
Zit eerlijk gezegd ook niet te wachten op chem bros. Maar de laatste keer dat ze er stonden was hetzelfde jaar als Kendrick toch?
Ah je bedoelde dus dat een headliner zo snel terug komt als headliner. Ik snap je, volkomen mee eens.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:55 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja, alleen toen stond Kendrick voor Major Lazer. Maar denk wel weer dat hij behoorlijk gegroeid is sinds dien. Chem Bros is tof, maar het hoeft voor mij geen Alpha headline spot te kosten.
Hmja, dat is waarquote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:04 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Alstu... makkie deze. TWoD ga je nog vaker zien
. Gorillaz is nog maar de vraag.
Tool is al 5 jaar met een album bezig. Lijkt er op dat er dit jaar wel iets komt, maar de gunstige releaseperiode is voorjaar of najaar volgens Maynard, en ik zie ze het voorjaar niet halen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:27 schreef Carlo09 het volgende:
In ander nieuws.. Tool bezig met een nieuw album...misschien eindelijk weer te zien op lowlands?
Tuurlijk wel. Maar niet voor er een nieuw album ligt.quote:
Radiohead tourt alleen (nog) in Zuid Amerikaquote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:27 schreef Carlo09 het volgende:
Van Eerdenburg heeft al vaker aangegeven Radiohead een keer naar Lowlands te willen halen...Radiohead doet deze zomer een kleine tour, waarvan nog maar 1 (of 2) festivals bekend zijn, dus misschien staat Radiohead wel op het affiche dit jaar?
In ander nieuws.. Tool bezig met een nieuw album...misschien eindelijk weer te zien op lowlands?
Denk dat ze eerder op Pinkpop staan, en ze hebben in maart ook nog een ZiggoDome show staan. En 30STM zou verhoudingsgewijs op Lowlands gewoon een headliner zijn denk ik..quote:Op maandag 29 januari 2018 09:12 schreef Carlo09 het volgende:
Kunnen we Thirty Seconds To Mars bevestigen voor Lowlands 2018?
Ze hebben zojuist hun tour gepland vanaf;
Aug 20 / Stockholm, Sweden / Gröna Lund Tivoli
Aug 22 / Dresden, Germany / Messe
Aug 23 / Zamárdi, Hungary / Strand Festival
Aug 27 / Freiburg, Germany / Halle 2
Aug 29 / Krakow, Poland / Tauron Arena
Aug 31 / Bratislava, Slovakia / Incheba Expo Arena
Zou me verbazen als ze Nederland en België overslaan?
Staat hoog op het geruchtenlijstje voor Reading sowieso.quote:Op maandag 29 januari 2018 09:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar Eminem is toch in Europa te vinden, die gaan zo waarschijnlijk voor Roskilde bekend gemaakt worden. Is natuurlijk nog begin Juli, maar misschien dat hij Juli/Augustus Europa doet na hun tour in de VS?
Stond daar vorig jaar toch al?quote:Op maandag 29 januari 2018 09:36 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Staat hoog op het geruchtenlijstje voor Reading sowieso.
Oh ja, ik ben in de war met Kendrickquote:Op maandag 29 januari 2018 09:50 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Stond daar vorig jaar toch al?
Het zal je misschien verbazen maar de wereld draait buiten dit topic om gewoon door. Wat precies is er raar aan een concert aankondiging van iemand die al weken aan het strooien is met aankondigingen?quote:Op maandag 29 januari 2018 10:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
De Amerikaanse rapper Eminem staat op 12 juli 2018 voor een show in Goffertpark! De kaartverkoop start as. vrijdag om 9.00 uur.
RAARRR
quote:Op maandag 29 januari 2018 10:14 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Het zal je misschien verbazen maar de wereld draait buiten dit topic om gewoon door. Wat precies is er raar aan een concert aankondiging van iemand die al weken aan het strooien is met aankondigingen?
Twee rapnamen lijkt toch wel veel als headlinerquote:Op maandag 29 januari 2018 10:44 schreef indiaantje89 het volgende:
Ach Gorillaz en Kendrick is ook goed toch
Ja maar inzetten op de jeugd ditdat. Lil Kleine en BOEF als subs ervoor. Topjaar.quote:Op maandag 29 januari 2018 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twee rapnamen lijkt toch wel veel als headliner
Hoewel Gorillaz zeker wel rap gebruikt in hun songs, vind ik het toch een heel stuk anders aanvoelen dan de Hip Hop van Kendrick Lamar.quote:Op maandag 29 januari 2018 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twee rapnamen lijkt toch wel veel als headliner
Da's een act die je altijd op je festival wilt hebben natuurlijk, maar goed gezien de andere festivals is het vooral een Scorpio-geld-gooi-boeking voor BKS.quote:Op maandag 29 januari 2018 11:01 schreef Mr-Brightside het volgende:
EvE zal wel balen van het mislopen van Arctic Monkeys dit jaar, die hebben zojuist hun festival tour bekend gemaakt voor dit jaar. Misschien in 2019 op Reading/Lowlands/Pukkelpop
Als ze met alleen maar die teringzooi komen ga ik wel naar Le guess who ofzoquote:Op maandag 29 januari 2018 10:48 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Ja maar inzetten op de jeugd ditdat. Lil Kleine en BOEF als subs ervoor. Topjaar.
Ach, of het nou een LiveNation-geld-gooi-boeking is of een Scorpio, dat zal 99,9% van de bezoekers niet interesseren. Ze staan wel mooi op BKS. Maar er tourt zoveel, ik denk niet dat Lowlands daar last van hoeft te hebben. En DTRH lijkt dan juist weer wat meer naar het midden op te schuiven, dus iedereen kan gewoon een best jaartje hebben lijkt mequote:Op maandag 29 januari 2018 11:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Da's een act die je altijd op je festival wilt hebben natuurlijk, maar goed gezien de andere festivals is het vooral een Scorpio-geld-gooi-boeking voor BKS.
En volgend jaar Pinkpop voor AM natuurlijk.quote:Op maandag 29 januari 2018 11:04 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Ach, of het nou een LiveNation-geld-gooi-boeking is of een Scorpio, dat zal 99,9% van de bezoekers niet interesseren. Ze staan wel mooi op BKS. Maar er tourt zoveel, ik denk niet dat Lowlands daar last van hoeft te hebben. En DTRH lijkt dan juist weer wat meer naar het midden op te schuiven, dus iedereen kan gewoon een best jaartje hebben lijkt me
Als ze ff lekker willen scheppen wel. Beproefd recept natuurlijk, eerst ff rondje Augustus-festivals, die over het algemeen wat alternatiever zijn, en dan met de positieve recensies daarvan de Juni/Juli erop de grote festivals even geldscheppen.quote:Op maandag 29 januari 2018 11:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En volgend jaar Pinkpop voor AM natuurlijk.
In de logica van LL: Kendrick lijkt me een stuk relevanter dan Eminem.quote:Op maandag 29 januari 2018 10:44 schreef indiaantje89 het volgende:
Ach Gorillaz en Kendrick is ook goed toch
Ja eens, snap ik ook wel hoor. Had alleen "mooi meegenomen" geweest?quote:Op maandag 29 januari 2018 11:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In de logica van LL: Kendrick lijkt me een stuk relevanter dan Eminem.
Oh absoluut, maar denk dat Eminem alleen haalbaar is voor de festivals die de hoofdprijs kunnen/willen betalen voor de headliners. Dat hij voor het goffertpark gaat nu bevestigt dat ook wel.quote:Op maandag 29 januari 2018 12:00 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja eens, snap ik ook wel hoor. Had alleen "mooi meegenomen" geweest?
Maar dat kan nog steeds toch? Pearl Jam staat ook op Pinkpop en in de Ziggo.quote:Op maandag 29 januari 2018 10:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik had 'm wel op LL verwacht, that's all.
De goffert is wel even een ander formaatje. Die gaat echt geen festivals erbij doen dan.quote:Op maandag 29 januari 2018 16:42 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Maar dat kan nog steeds toch? Pearl Jam staat ook op Pinkpop en in de Ziggo.
Pinkpop Main = Goffert en Lowlands = ZiggoDome... maar nee die komt echt niet meer...quote:Op maandag 29 januari 2018 16:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De goffert is wel even een ander formaatje. Die gaat echt geen festivals erbij doen dan.
Idd Eminem, lijkt me niet echt relevant meerquote:Op maandag 29 januari 2018 11:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In de logica van LL: Kendrick lijkt me een stuk relevanter dan Eminem.
Heb jij als fotograaf geen kort lijntje met de Lowlands programmeurs?quote:Op maandag 29 januari 2018 11:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Da's een act die je altijd op je festival wilt hebben natuurlijk, maar goed gezien de andere festivals is het vooral een Scorpio-geld-gooi-boeking voor BKS.
Joh.quote:Op maandag 29 januari 2018 17:42 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Heb jij als fotograaf geen kort lijntje met de Lowlands programmeurs?
Als je al meer zou weten, zou het niet handig zijn, het hier te gaan melden
Lijkt me wel, anders headline Bravo,quote:Op maandag 29 januari 2018 17:07 schreef indiaantje89 het volgende:
The War On Drugs komt ook wel, maar daar vraag ik me echt wel af of die een headline spot krijgen of niet. Idem geld voor een Imagine Dragons. Björk zie ik eerlijk gezegd ook niet meer komen.
Zo zonde om daar niet gewoon in de tent voor te staanquote:Op maandag 29 januari 2018 18:10 schreef richolio het volgende:
Ik zie mezelf al helemaal op de alpha heuvel met een biertje in mijn hand naar twod kijken
Ach relevant vind in wel zo een zaadterm. Natuurlijk moet lowlands (juist lowlands) vernieuwing hebben, en artiesten van nu. Maar het hoeft niet altijd relevant te zijn natuurlijk. Men komt ook voor een feestje. En tja dan mag het best een keer een niet relevante artiest zijn.quote:Op maandag 29 januari 2018 17:40 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Idd Eminem, lijkt me niet echt relevant meer
Hmja, idkquote:Op maandag 29 januari 2018 18:26 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Zo zonde om daar niet gewoon in de tent voor te staan
Niet alles hoeft relevant te zijn, maar als ze keuzes moeten maken in beschikbare headliners zou ik toch degene kiezen die het best in het concept past. Dan is in in dit geval Kendrick wel een betere keus.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:17 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach relevant vind in wel zo een zaadterm. Natuurlijk moet lowlands (juist lowlands) vernieuwing hebben, en artiesten van nu. Maar het hoeft niet altijd relevant te zijn natuurlijk. Men komt ook voor een feestje. En tja dan mag het best een keer een niet relevante artiest zijn.
En wat is relevant? Een Eminem heeft ook een nieuwe plaat uit. Nooit op een NL festival geweest (hij komt überhaupt nooit veel in Nederland). Dus ik zou het een prima boeking vinden.
Dat doet Lowlands ook wel tochquote:Op maandag 29 januari 2018 19:17 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach relevant vind in wel zo een zaadterm. Natuurlijk moet lowlands (juist lowlands) vernieuwing hebben, en artiesten van nu. Maar het hoeft niet altijd relevant te zijn natuurlijk. Men komt ook voor een feestje. En tja dan mag het best een keer een niet relevante artiest zijn.
Nohja, het wordt pas mijn tweede keer dus ik hoop toch nog wel op spektakel.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:32 schreef richolio het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat de Lowlands line-up van dit jaar niet spetterend gaat worden![]()
Ook niet erg. Voor mij maken twee dingen Lowlands tot een succes: de zon en de Armadillow
Denk eigenlijk dat ze vrij veel te kiezen hebben.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:32 schreef richolio het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat de Lowlands line-up van dit jaar niet spetterend gaat worden![]()
Ook niet erg. Voor mij maken twee dingen Lowlands tot een succes: de zon en de Armadillow
Ja nicequote:Op maandag 29 januari 2018 19:34 schreef Funzel het volgende:
[..]
Nohja, het wordt pas mijn tweede keer dus ik hoop toch nog wel op spektakel.Al moet ik zeggen dat ik vorig jaar toch al wel vrij snel m'n eigen gang ging. Maakt niet uit wat voor festival ik ben, dat rondjes lopen zit er diep ingeworteld.
Denk je echt dat je steeds verder van de doelgroep af komt te staan? Ik denk dat het voor mij ook niet zo boeiend wordt, maar afgelopen jaren waren best goed, en zelfs met die toffe line-up van vorig jaar merk ik dat het me eenmaal op het festival zelf nooit meer zo uitmaaktquote:Op maandag 29 januari 2018 19:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat ze vrij veel te kiezen hebben.
Denk dat het voor mij persoonlijk niet zo boeiend wordt, maar dat zegt vooral veel over mijn snel groeiende afstand tot de doelgroep
Alleen de donderdag eigenlijk, beviel toen wel heel goed. Denk dit jaar wel een keer de Bravo of X-Ray inruilen voor een Armadillow avondje.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:35 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja nicewas je ‘s nachts ook in de Armadillow of niet?
Dat denk ik niet, dat weet ik heel zekerquote:Op maandag 29 januari 2018 19:37 schreef richolio het volgende:
[..]
Denk je echt dat je steeds verder van de doelgroep af komt te staan?
Ja dat denk ik ook wel, en ik zelf zie liever ook een kendrick lamar. Maar mocht die onverhoopt niet komen/haalbaar zijn dan is Eminem een prima boeking natuurlijkquote:Op maandag 29 januari 2018 19:33 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat doet Lowlands ook wel tochDenk aan bijvoorbeeld een Sean Paul
Genot
Eminem zou te groot/duur zijn denk ik
Sowieso NIN.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, dat weet ik heel zekerDe ultieme bevestiging was het moment waarop Nine Inch Nails een wereldset afleverde voor een half lege Alpha.
Ja, zo kun je er ook naar kijkenquote:Op maandag 29 januari 2018 19:17 schreef alopio het volgende:
[..]
En wat is relevant? Een Eminem heeft ook een nieuwe plaat uit. Nooit op een NL festival geweest (hij komt überhaupt nooit veel in Nederland). Dus ik zou het een prima boeking vinden.
Met een concert in het Goffert haalt hij genoeg geld binnen, om een jaar niks meer te hoeven doen.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:33 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat doet Lowlands ook wel tochDenk aan bijvoorbeeld een Sean Paul
Genot
Eminem zou te groot/duur zijn denk ik
quote:Op maandag 29 januari 2018 22:09 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Ja, zo kun je er ook naar kijken
Mijn opmerking, kun je beter lezen als: ik zit niet op Eminem te wachten
quote:Op maandag 29 januari 2018 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zouden jullie zeggen van Belle and sebastian?
leuke bandquote:Op maandag 29 januari 2018 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prima!quote:Op maandag 29 januari 2018 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was een paar weken terug ook al regelmatig dus wil niet echt heel veel zeggen (maar misschien dat ze er wel mee aan het werk zijn).quote:Op dinsdag 30 januari 2018 08:25 schreef Sino_Ganti het volgende:
De website lijkt kuren te hebben. Krijg een 502 Bad Gatewaty....
en hij lijkt weer normaal te functioneren...![]()
Nog geen Michiel Veenstra tweets dat hij met EvE gaat bellen... gaat vandaag niet gebeuren vrees ik.quote:
Of ze stoppen met 3FM, niemand luistertquote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:15 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nog geen Michiel Veenstra tweets dat hij met EvE gaat bellen... gaat vandaag niet gebeuren vrees ik.
Of Lowlands is nog aan het wachten tot Dark_Angelus de namen aan ze bevestigd....quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:18 schreef µ het volgende:
[..]
Of ze stoppen met 3FM, niemand luistert.
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:19 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Of Lowlands is nog aan het wachten tot Dark_Angelus de namen aan ze bevestigd....
Lijkt me niet maar toch...twitter:art_deluxe_vzw twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 08:08:22@Maurice_1992 Kendrick Lamar en Macklemore - Arcade Fire en The War On Drugs - Imagine Dragons (sorry) en nog een afsluitende danceact (Bv: The Prodigy, Kygo, Chainsmokers, Bonobo, ... ) @Rapid_Razor_Bob #Lowlands #LL18 reageer retweet
Had dit aan hem gevraagd op Twitter iddquote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:23 schreef indiaantje89 het volgende:
Lijkt me niet maar toch...twitter:art_deluxe_vzw twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 08:08:22@Maurice_1992 Kendrick Lamar en Macklemore - Arcade Fire en The War On Drugs - Imagine Dragons (sorry) en nog een afsluitende danceact (Bv: The Prodigy, Kygo, Chainsmokers, Bonobo, ... ) @Rapid_Razor_Bob #Lowlands #LL18 reageer retweet
Heel onrealistisch is het lijstje niet. Al zou ik er geen gat van in de lucht springen. Kendrick Lamar is tof, en Arcade Fire ook wel maar is imo toch een jaartje te laat.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:27 schreef Mr-Brightside het volgende:
[..]
Had dit aan hem gevraagd op Twitter iddHoop en denk dat het onzin is, al had dit account wel vroegtijdig gelijk met de tour van AM
Nice find!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:52 schreef Carlo09 het volgende:
Lowlands heeft een Spotify playlist voor 2018 aangemaakt, gok dat de eerste namen er aan zitten te komen!
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 10:56:13De #LL18 Spotify Playlist is nu nog helemaal leeg maar dat duurt niet lang meer... Abonneer je nu alvast en je ziet de bevestigingen binnenkort als eerste voorbijkomen! https://t.co/wsBRVQdwyc https://t.co/figdkIM11y reageer retweet
Was er al een tijd voor de voorverkoop?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:10 schreef Carlo09 het volgende:
Misschien komen ze zaterdag om 11 uur wel met namen, net voor de voorverkoop....
Verkoop start op 10 februari om 11:00quote:
10 Februari, tijdstip volgens mij nnbquote:
Dat zou alleen maar slim zijn als Prince toch niet dood blijkt te zijn zodat je in een nostalgische 2 minuten kunt uitverkopen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:10 schreef Carlo09 het volgende:
Misschien komen ze zaterdag om 11 uur wel met namen, net voor de voorverkoop....
Is dat wel zo? Ik heb in het hoofd dat vorig jaar ook in de middag namen vielen. En ook niet alleen op dinsdagquote:
Valse namen posten, ban.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:32 schreef Carlo09 het volgende:
eerste namen, Naaz, Jeugd van Tegenwoordig, Femke Louise, Rapper Sjors, The water on drugs, Kendrick Laatmaar
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:33 schreef ondeugend het volgende:
De eerste namen vorig jaar werden op een woensdag gedropt net voor 10 uur.
Jij deed ze posten geloof ikquote:
Zoiets zou ik nooit doen.quote:
Ow, ik dacht dat ze hiernaar verwezen....quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar jullie snappen toch wel dat de lege spotify lijst een duidelijke hint is naar:
Doen elk jaar secret gigs op LLquote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar jullie snappen toch wel dat de lege spotify lijst een duidelijke hint is naar:
Waarschijnlijk wel.. of 12.00 uur nog. maar waarschijnlijk een dagje naar een lege spotify lijst staren inderdaad.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:44 schreef richolio het volgende:
Nou jongens, ik denk echt dat we tot morgen moeten wachten eigenlijk
Verdoriequote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:46 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.. of 12.00 uur nog. maar waarschijnlijk een dagje naar een lege spotify lijst staren inderdaad.
quote:
Daarna is het lunch tijd.quote:
haha jij dekt je in alvast, maar huilt het hardst zoquote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:57 schreef indiaantje89 het volgende:
Nog 3 minuten tot de teleurstelling jongens.
Keihard inderdaadquote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:59 schreef ondeugend het volgende:
[..]
haha jij dekt je in alvast, maar huilt het hardst zo
Je bent wel superschattig als je huiltquote:
Het was wel gezellig, dat dan weer wel.quote:
Denk je echt dat het in een paar minuten uitverkoopt? Ging afgelopen jaar ook niet bepaald vlug tochquote:Op dinsdag 30 januari 2018 12:09 schreef Vlinderlavendel het volgende:
Aaaaarrrrggghhhh ik wil namen!!!!
Ik zit trouwens 10 februari in een tijdzone waar het 05:00 is als de kaartverkoop start. Dat wordt vroeg de wekker zetten in de vakatie. Maar..... alles voor Lowlandstickets.
Maar toen het eenmaal uitverkocht was, waren veel mensen nog op zoek naar een kaartjequote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:45 schreef Funzel het volgende:
[..]
Denk je echt dat het in een paar minuten uitverkoopt? Ging afgelopen jaar ook niet bepaald vlug toch
Inderdaad. Vorig jaar waren de kaartjes voor BKS al uitverkocht en weken mensen uit naar Lowlands, ook was Lowlands 25 jaar en kwamen er daardoor meer mensen op af.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat echt niet meteen uitverkopen. De Lowlands hype is wel voorbij.
Dat sowieso niet want er staat me iets van bij dat er al maanden geleden in een interview iets geroepen werd dat ze al bijna klaar waren met het boeken van de headliners. Dan zullen ze zelf niet in paniek zijn dunkt me.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Waarom al die gedachte dat de line-up slecht gaat zijn? Puur omdat ze wat later zijn?
Ja ik ben daar inderdaad bang voor haha! En extra vroeg opstaan heb ik er wel voor over, zolang ik die tickets maar binnen heb. Ik wil niet bij die 10000 mensen horen die op het laatste moment nog via ticketswap een kaartje moet zien te bemachtigen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:45 schreef Funzel het volgende:
[..]
Denk je echt dat het in een paar minuten uitverkoopt? Ging afgelopen jaar ook niet bepaald vlug toch
omg een hackerquote:Op woensdag 31 januari 2018 10:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Geen admin:admin als password. Flauw zeg.
Ik stalk de Spotify van lowlands en daar stond 0 minuten geleden bijgewerkt, dus ik ging op lowlands.nl kijkenquote:Op woensdag 31 januari 2018 10:16 schreef µ het volgende:
[..]
Hoe kom jij daar steeds zo snel achter?
Vampire Weekend dan maar.twitter:EOTR twitterde op woensdag 31-01-2018 om 10:03:16Now at last, please welcome our first wave of acts to #EOTR2018, including our headliners @vampireweekend, @st_vincent, @FeistMusic and @TheRealYLT!There's more to come, find our lineup so far and tickets at https://t.co/1BCzzg82zo https://t.co/iZM9ObZFdS reageer retweet
No One Knowsquote:Op woensdag 31 januari 2018 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over een kwartier... Who knows
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, jammer.quote:Op woensdag 31 januari 2018 11:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Die website![]()
![]()
Prijs wel flink omhoog.
Als TWOD sub is dan wordt het wel een vette line up met nog een mooie headliner erbij. Ik verwacht dat ze gewoon headliner zijn samen met Gorillaz en Kendrick. Maar ik laat me graag verassen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 11:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar ok prima lichting, volgens de verwachten wel beetje. Is TWOD nu headliner? Of toch sub?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |