Was je oma niet 60 ofzo?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:15 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Mijn opa is 40 jaar geleden overleden aan leverkanker.
Rip ouwe reus
Nee. Midden 30 geloof ik, dat is de wat oudere kant van mijn familie.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Jouw familie kennende was ie toen 12 ofzo?
Aiaiaiquote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:23 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Andere kant, van die kant is mijn opa onbekend
Rip. Ook doodgedronken?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Aiaiai
Godverdomme ik tel net en mijn opa is ook al 32 jaar dood
RIP
Die van mij 11 jaar geleden aan longkankerquote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:15 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Mijn opa is 40 jaar geleden overleden aan leverkanker.
Rip ouwe reus
Ik heb vijf keer afscheid van mijn overgrootvader genomen. Die liet in twee jaar vijf keer de hele familie optrommelen omdat het z'n laatste dagen waren. Dan kwam je na twee dagen rijden in noord oost Polen en was ie weer op de beenquote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:37 schreef Doublepain het volgende:
Ik was toen nog de laatste van zijn kleinkinderen die afscheid moest nemen, diezelfde avond helaas overleden
ook een manier om een reünie te organiserenquote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:39 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb vijf keer afscheid van mijn overgrootvader genomen. Die liet in twee jaar vijf keer de hele familie optrommelen omdat het z'n laatste dagen waren. Dan kwam je na twee dagen rijden in noord oost Polen en was ie weer op de been
quote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:39 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb vijf keer afscheid van mijn overgrootvader genomen. Die liet in twee jaar vijf keer de hele familie optrommelen omdat het z'n laatste dagen waren. Dan kwam je na twee dagen rijden in noord oost Polen en was ie weer op de been
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |