Lijkt me niet, volgens mij moest dat tussen 17-31 januari toch?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 11:08 schreef crpytoshill het volgende:
ik snap waarom ik mn TPAY nog niet heb, had mn wallet adres nog niet bevestigd![]()
ben ik nu te laat?
ja in die periode worden ze uitgedeeld. dacht dat je misschien voor die tijd moest bevestigen. we wachten af.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 11:09 schreef TripleZ het volgende:
[..]
Lijkt me niet, volgens mij moest dat tussen 17-31 januari toch?
Denk vooral omdat ze echt als een bedrijf werken en niet als een hobby clubjequote:Op dinsdag 23 januari 2018 11:23 schreef crpytoshill het volgende:
waarom heeft VEN al zoveel partners? komt t door de CEO?
Zo zie ik het ook. Weinig geblaat van de CEO en zelfverheerlijkende tweets/aankondigingen die allemaal tegenvallen (zoals bv bij TRX). Gewoon goed werk neer zetten, partnerships aan gaan die er toe doen en de feiten voor zich laten spreken!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 11:27 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk vooral omdat ze echt als een bedrijf werken en niet als een hobby clubjeNiks ten nadele van de andere coins, maar tot nu toe weinig andere alts gezien waar ze zo professioneel te werk gaan.
Als dit daadwerkelijk gaat lopen, dan kan je er het jouwe van denkenquote:Op dinsdag 23 januari 2018 11:35 schreef dimmak het volgende:
https://www.emerce.nl/nieuws/ico-telegram-12-dollar-grootste-ooit
Wat moeten we hier nou van denken..
Partnerships zeggen echt nog vrij weinig in crypto. Pas als ze het ook daadwerkelijk gaan gebruiken heb je er wat aan.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 11:23 schreef crpytoshill het volgende:
waarom heeft VEN al zoveel partners? komt t door de CEO?
De vraag is waarom iedereen het wiel nog een keer wil uitvinden en waarom Telegram zoveel geld daarvoor moet inzamelen.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 11:38 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Als dit daadwerkelijk gaat lopen, dan kan je er het jouwe van denken
Misschien geeft de whitepaper meer info : https://drive.google.com/(...)b8Q55jZha03WC0O/viewquote:Op dinsdag 23 januari 2018 11:42 schreef dimmak het volgende:
[..]
De vraag is waarom iedereen het wiel nog een keer wil uitvinden en waarom Telegram zoveel geld daarvoor moet inzamelen.
Dat dus. Het heeft toch al een werkend product? Daar zijn geen miljarden meer voor nodig.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 11:42 schreef dimmak het volgende:
[..]
De vraag is waarom iedereen het wiel nog een keer wil uitvinden en waarom Telegram zoveel geld daarvoor moet inzamelen.
Wel als de eigenaren van telegram willen cashenquote:Op dinsdag 23 januari 2018 11:44 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Dat dus. Het heeft toch al een werkend product? Daar zijn geen miljarden meer voor nodig.
had je bericht gehad van bee token? of kan je ook zonder bericht kyc invullen?quote:
Ik raak altijd confused van die tijden. Begrijp ik het nu goed dat Carvertical vanaf 22.00 UTC time tradeable is? Dat is dan dus (ook) 22.00 onze tijd dan.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 11:44 schreef ColeJ het volgende:
https://news.kucoin.com/e(...)its-will-open-today/
UTC is toch een uurtje eerder vergeleken met ons ?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 11:49 schreef TripleZ het volgende:
[..]
Ik raak altijd confused van die tijden. Begrijp ik het nu goed dat Carvertical vanaf 22.00 UTC time tradeable is? Dat is dan dus (ook) 22.00 onze tijd dan.
Ik had een mail gehad ja.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 11:47 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
had je bericht gehad van bee token? of kan je ook zonder bericht kyc invullen?
Jup, je hebt gelijk. 23.00 onze tijd dan dus?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 11:50 schreef descon het volgende:
[..]
UTC is toch een uurtje eerder vergeleken met ons ?
ik heb ook bericht gehad. was alleen nieuwsgierig of je ook zonder bericht mee kon doen.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 11:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had een mail gehad ja.
Weet niet of je het zonder ook kunt doen.
https://www.beetoken.com/
Je kunt hier even kijken.
Als het kan wil ik best een groupbuy organiseren hier voor de mensen die niet mee kunnen doen.
Ik wil wel mee doen er vanuit gaande dat ik zelf niet kan inkopen? (Te laat?)quote:Op dinsdag 23 januari 2018 11:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had een mail gehad ja.
Weet niet of je het zonder ook kunt doen.
https://www.beetoken.com/
Je kunt hier even kijken.
Als het kan wil ik best een groupbuy organiseren hier voor de mensen die niet mee kunnen doen.
wat moet ik nu doen dan?quote:
quote:Yesterday, the Korean government announced a tax of 24.2% on Income generated through crypto investments, for local exchanges operating in the country. Under the existing laws for Income Tax in South Korea, local corporations are asked to pay 2.2 percent of local income tax and 22 percent of corporate income tax on any income over 20 billion won (US$18.7 million).
Wij betalen 30%quote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:08 schreef ArnoldG0342 het volgende:
ZK moet dus 24.2% belasting gaan betalen over crypto winst?
[..]
De exchanges ja, niet particulieren.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:08 schreef ArnoldG0342 het volgende:
ZK moet dus 24.2% belasting gaan betalen over crypto winst?
[..]
Moeilijke taal, gewoon 1.2%quote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:08 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Wij betalen 30%
Alleen hebben we geluk dat het over forfaitair rendement is en niet daadwerkelijk rendement.
Tevens dat stukje wat je post gaat over ondernemingen, niet particulieren.
30% over fictief rendement van 4%.quote:
niet meer, daar zitten sinds twee jaar ook schijven in. Hoe hoger je vermogen, hoe hoger het fictieve rendementquote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:14 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
30% over fictief rendement van 4%.
Rip.quote:
volgens mij is t limiet nog niet bekend.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rip.
Ik ga even kijken wat het limiet wordt. En zoals eerder gezegd: ik kan dan wel een deel van het budget beschikbaar stellen aan FOK!ertjes. Als er behoefte aan is.
Ja ik zou er wel graaag wat ETH in gooien, maarja als er al een limiet is... wtf is dat met die ico's van tegenwoordig? Aanmelden, KYC's, limieten... wtfquote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rip.
Ik ga even kijken wat het limiet wordt. En zoals eerder gezegd: ik kan dan wel een deel van het budget beschikbaar stellen aan FOK!ertjes. Als er behoefte aan is.
Klopt, hangt van het aantal inschrijvingen af.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:34 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
volgens mij is t limiet nog niet bekend.
Vind limieten juist fijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja ik zou er wel graaag wat ETH in gooien, maarja als er al een limiet is... wtf is dat met die ico's van tegenwoordig? Aanmelden, KYC's, limieten... wtf![]()
Ik ben met name benieuwd naar de persoonlijke cap van BeeToken. Er is zoveel hype rond dit project dat er wel wat op te verdienen zal zijn. De FOMO in de Telegram app is enorm iig.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:26 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ik kan me in ieder geval (net als vele anderen) met het probleem van airbnb identificeren. Absurd hoge fees. Ben benieuwd wat de maximale inleg is.
quote:10 procent van het geld dat wordt geïnvesteerd via zogeheten Initial Coin Offerings (ICO's) belandt in handen van hackers.
Dat stelt accountantsbureau EY op basis van eigen onderzoek, waarbij 372 ICO's werden bekeken.
Via een ICO kunnen bijvoorbeeld startups geld ophalen door digitale 'tokens' te verkopen in ruil voor geld. Die tokens kunnen door kopers worden gebruikt om de software of diensten te gebruiken die de startup ontwikkelt, en kunnen daarnaast worden verhandeld.
Volgens EY is er via deze financieringsmethode sinds halverwege 2015 al bijna vier miljard dollar opgehaald, maar zou inmiddels 10 procent van de uitgegeven tokens in handen van hackers belanden, waardoor maandelijks tot 1,5 miljoen dollar verloren gaat.
Phishing
De tokens zouden met name via phishing worden buitgemaakt, waarbij slachtoffers onbedoeld hun aangeschafte cryptovaluta naar het verkeerde adres sturen, of de geheime sleutel die toegang geeft tot hun zogeheten 'wallet' bekendmaken.
Ook werden verschillende websites van financieringsacties via cryptovaluta nagemaakt, waarna de hackers een link naar deze nepwebsites deelden via sociale media en internetfora. Ook via hacks bij cryptobeurzen zou een deel van het geïnvesteerde geld verloren gaan.
Volgens EY is er in augustus van vorig jaar via deze methodes voor bijna 1,4 miljoen dollar aan cryptovaluta's gestolen.
Maandag daalde zowel bitcoin als verschillende andere cryptomunten aanzienlijk in waarde, onder meer door geruchten dat Zuid-Korea een hoge belastingsaanslag voor cryptobeurzen voorbereidt.
Wat is hierquote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:44 schreef Rossdale het volgende:
Omdat ik klaas nog niet heb gezien met zijn wekelijkse nu.nl FUD nieuwtje:
https://www.nu.nl/cryptov(...)verloren-hacks-.html
[..]
Mensen die zonder nadenken zomaar geld in een of andere wazige ICO stoppen.quote:
Vergeleken bij vorige week valt het allemaal nog meequote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:48 schreef Kyran het volgende:
Begint wel pijn te doen nu zeg. Delta sluiten en even niet meer kijken ....
Dat ft toch niks met specifiek Ico's te maken? Iederereen kan the maken krijgen met dit. Als jij je seed op zo'n site invoert kan dat ook gebeuren.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mensen die zonder nadenken zomaar geld in een of andere wazige ICO stoppen.
Tja daarom is er dus regulatie nodigquote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mensen die zonder nadenken zomaar geld in een of andere wazige ICO stoppen.
Zelfde dag als mij toch? Ik sta nog steeds -35%quote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:51 schreef ToT het volgende:
Ik ben echt in roerige tijden ingestapt zeg!
Volgens mij wel, ja!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zelfde dag als mij toch? Ik sta nog steeds -35%
Welke exchange heb jij je ingeschreven? Ik heb er een paar geprobeerd, maar die hebben allemaal een registratiestop.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ja!
Ik sta nu op -6%, vooral doordat ik probeerde te daytraden met VEN.
Don't be like billquote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:55 schreef crpytoshill het volgende:
als btc onder 9500 komt ga ik maar s een groot deel verkopen.
Hand sterk houden, vooral niet verkopen, dat is nu het domste wat je kunt doen.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zelfde dag als mij toch? Ik sta nog steeds -35%
Binance idd!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Welke exchange heb jij je ingeschreven? Ik heb er een paar geprobeerd, maar die hebben allemaal een registratiestop.
Binance?
Ik verkoop niks. Ik zie die 1000 euro (wat er nu nog maar iets van 650 ofzo zijn) gewoon als geld wat kwijt is. Niks aan gemist.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hand sterk houden, vooral niet verkopen, dat is nu het domste wat je kunt doen.
Nouja niks, is toch 1000 euro, dat is niet niks natuurlijkquote:
Waarom in godsnaam dan?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:55 schreef crpytoshill het volgende:
Tuig.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 13:08 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Er is even snel wat USDT bij gemaakt (100 miljoen):
[ afbeelding ]
Mijn grootse % zit in VEN en die staat veilig op MEW, dus kom ik niet aanquote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hand sterk houden, vooral niet verkopen, dat is nu het domste wat je kunt doen.
Funfair:p. DIe steeg de vorige keer ook wel aardig en is vannacht tijdens de stip heel stabiel gebleven.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 13:12 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mijn grootse % zit in VEN en die staat veilig op MEW, dus kom ik niet aan
ICX zit nog 1% boven mijn aankoopprijs, dus ach ja ga ik niet mee lopen kutten.
BTC blijf ik ook hodle, komt vanzelf goed. Zit vooral te kijken waar grote dalers zitten waarvan ik verwacht dat die weer snel gaan stijgen als dit over is, zodat ik mijn BTC daar in kan pompen voor een dagje of twee
Nog steeds ~150% winst tov 1 januariquote:
Gaat alleen mis als opeens iedereen massaal USDT wil omwisselen naar USD.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 13:25 schreef metallicelmo het volgende:
Hoe zit dat nou met die Tether? Dat moet toch ook flink misgaan of niet?
Ik wil mijn inleg sowieso toch wel terug zien te krijgen. (Die neem ik op zodra ik 100% winst heb gemaakt.)quote:Op dinsdag 23 januari 2018 13:24 schreef InsomniaCoins het volgende:
Ik sta nu een beetje in de min. Al raak ik alles kwijt heb ik dit crypto avontuur toch maar mooi meegemaakt.
Klinkt als een heel goed plan...quote:Op dinsdag 23 januari 2018 13:27 schreef BadVlad het volgende:
Vanmorgen al mijn VEN omgezet in fiat. Hopelijk kan ik later goedkoop terugkopen.
oeiiiie, don't be like bill!!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 13:27 schreef BadVlad het volgende:
Vanmorgen al mijn VEN omgezet in fiat. Hopelijk kan ik later goedkoop terugkopen.
Haha ja dit.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 13:23 schreef descon het volgende:
Wou niet fiat in pompen...maar als de BTC nog wat verder daalt begin ik er wel aan te denken...
goed getimedquote:Op dinsdag 23 januari 2018 13:27 schreef BadVlad het volgende:
quote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:55 schreef crpytoshill het volgende:
Dat gaat ook nog wel een keer goed fout.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 13:26 schreef Kyran het volgende:
[..]
Gaat alleen mis als opeens iedereen massaal USDT wil omwisselen naar USD.
Niet vreemd toch omdat er weer 100 miljoen $ aan weak hands is uitgestapt.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 13:08 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Er is even snel wat USDT bij gemaakt (100 miljoen):
Beetje rare conclusie die je trekt.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 13:31 schreef metallicelmo het volgende:
Ik hoorde ergens dat men de eerste tests heeft gedaan met het Bitcoin Lightning netwerk waardoor transacties veel goedkoper zijn. Verwacht iemand dat Bitcoin naar mate de transactiekosten lager worden minder gemined gaat worden omdat de grote miners er niet meer genoeg aan verdienen?
quote:Op dinsdag 23 januari 2018 13:35 schreef ColeJ het volgende:
Dit is toch ook weer epic:
https://opgelicht.avrotros.nl/uitzending/oproepen/item/11381/
Als ze van tevoren nou mensen hadden gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 13:35 schreef ColeJ het volgende:
Dit is toch ook weer epic:
https://opgelicht.avrotros.nl/uitzending/oproepen/item/11381/
Ik zie de hebberige idiootjes nu al weer in hun slachtofferrol kruipen. Mensen die daarin "geïnvesteerd" hebben verdienen het ook gewoon.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 13:42 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Als ze van tevoren nou mensen hadden gewaarschuwd.![]()
Gaat wel mooie tv worden.
Verdienen vind ik groot woord. Maar achteraf lopen zeiken moet inderdaad niet mogen. Je weet wat de risico's zijn als je er aan begint.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 13:44 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Ik zie de hebberige idiootjes nu al weer in hun slachtofferrol kruipen. Mensen die daarin "geïnvesteerd" hebben verdienen het ook gewoon.
Klotequote:Op dinsdag 23 januari 2018 13:45 schreef dimmak het volgende:
Oké. Ik moet even venten.
Sinds oktober had ik mijn IOTA in de IOTA Ledger wallet gezet, en online een seed gegenereerd. Dom, maar goed, die site was al tijden online en werd ook overal aangeprezen. Toch wilde ik ze liever op Binance hebben omdat de tangle steeds al problemen had. Nu ben ik daar in februari al mee begonnen maar kreeg het niet voor elkaar omdat die ^*^(&$&)% Tangle nog niet goed werkt. Ik kon door 1 transactie die maar niet confirmed werd, niet bij de rest van mijn IOTA. Attachen, broadcasten, andere nodes, niets heeft gewerkt.
Nu met die hele hack en aankomende snapshot zat het mij niet lekker. Zojuist IOTA Ledger wallet geopend, en ja hoor. Al mijn IOTA's zijn weggesluisd.
Nu is het dom natuurlijk van mijzelf dat ik een online seed gen heb gebruikt, maar waar ik dan helemaal boos om kan worden is dat ik al weken mijn IOTA's probeer weg te sluizen maar die tyfes tangle gewoon niet werkt.
Man man man, dure les zo.
10% van mijn portfolio. Aanzienlijk bedrag.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 13:46 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Klote
Kan er niks meer van maken. Hopelijk viel de schade mee, maar gewoon heel kut.
Godver. Ja dat is echt heel zuur. Snap wel dat je even wil ventenquote:Op dinsdag 23 januari 2018 13:47 schreef dimmak het volgende:
[..]
10% van mijn portfolio. Aanzienlijk bedrag.
Echt klote man... bah.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 13:47 schreef dimmak het volgende:
[..]
10% van mijn portfolio. Aanzienlijk bedrag.
Ben van mening dat deze mensen het gewoon echt verdienen om hun geld kwijt te raken. Mensen die "gegarandeerde" hoge rendementen geloven en instappen zijn gewoon achterlijk. Niets meer niet minder. Nu komt er weer een programmatje over op de publieke omroep en Hans/Ingrid zullen weer zeggen: zie je wel die bitcoin: fraude, bitcoin, gevaarlijk.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 13:44 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Verdienen vind ik groot woord. Maar achteraf lopen zeiken moet inderdaad niet mogen. Je weet wat de risico's zijn als je er aan begint.
quote:Op dinsdag 23 januari 2018 13:48 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Ben van mening dat deze mensen het gewoon echt verdienen om hun geld kwijt te raken. Mensen die "gegarandeerde" hoge rendementen geloven en instappen zijn gewoon achterlijk. Niets meer niet minder. Nu komt er weer een programmatje over op de publieke omroep en Hans/Ingrid zullen weer zeggen: zie je wel die bitcoin: fraude, bitcoin, gevaarlijk.
DISCONNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEECTTTT!!!!
Uiteindelijk zijn wij wel degene die verdienen aan dom geld.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 13:49 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Als je wil dat crypto adoptie krijgt moet je ermee akkoord gaan dat wat minder slimme mensen ook erin gaan stappen. En dus zijn er regels nodig.
Tja dan maar wat minder verdienen.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 13:50 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn wij wel degene die verdienen aan dom geld.
Kut voor je.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 13:45 schreef dimmak het volgende:
Sinds oktober had ik mijn IOTA in de IOTA Ledger wallet gezet, en online een seed gegenereerd. Dom, maar goed, die site was al tijden online en werd ook overal aangeprezen. Toch wilde ik ze liever op Binance hebben omdat de tangle steeds al problemen had. Nu ben ik daar in november al mee begonnen maar kreeg het niet voor elkaar omdat die ^*^(&$&)% Tangle nog niet goed werkt. Ik kon door 1 transactie die maar niet confirmed werd, niet bij de rest van mijn IOTA. Attachen, broadcasten, andere nodes, niets heeft gewerkt.
Nu met die hele hack en aankomende snapshot zat het mij niet lekker. Zojuist IOTA Ledger wallet geopend, en ja hoor. Al mijn IOTA's zijn weggesluisd.
Nu is het dom natuurlijk van mijzelf dat ik een online seed gen heb gebruikt, maar waar ik dan helemaal boos om kan worden is dat ik al weken mijn IOTA's probeer weg te sluizen maar die tyfes tangle gewoon niet werkt.
Volgens mij is er ook een web wallet waar je gewoon een nieuwe transactie kan maken terwijl de vorige nog niet bevestigd is. Dus als die nieuwe transactie eerder wordt bevestigd ben je alles kwijt.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 13:55 schreef dimmak het volgende:
Zelf kon ik overigens niet aan mijn IOTA komen omdat er nog een transactie op pending stond. Maar de hackers konden wel alles weg sluizen. HOE DAN??!?
Waar komt dit verhaal toch steeds vandaan dat op een bepaalde dag alle bitcoin futures aflopen, dat dit een significat effect heeft, en dat mensen alleen 1 dag in de maand iets kunnen kopen?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 13:46 schreef metallicelmo het volgende:
Wie verwacht er nog meer dat Bitcoin rond de 10.000 blijft hangen tot na het weekend ivm die aflopende futures contracten op vrijdag? Daarna mogen ze weer buiten spelen tot volgende maand, wellicht zien we dan weer een opleving?
Volgens mij hebben die futures echt niet genoeg volume om BTC markt zo te beïnvloeden. Ik geloof er niks van in ieder geval. Iedereen wil altijd een reden vinden/hebben, maar zelfs met relatief goed nieuws vandaag blijft het dalen.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 14:12 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Waar komt dit verhaal toch steeds vandaan dat op een bepaalde dag alle bitcoin futures aflopen, dat dit een significat effect heeft, en dat mensen alleen 1 dag in de maand iets kunnen kopen?
Allemaal onzin lijkt me.
Denk dat dit nog steeds te maken heeft met die vorige correctie.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 14:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die futures echt niet genoeg volume om BTC markt zo te beïnvloeden. Ik geloof er niks van in ieder geval. Iedereen wil altijd een reden vinden/hebben, maar zelfs met relatief goed nieuws vandaag blijft het dalen.
Of het is gewoon toch een grote bubble en gaan we allemaal naar de haaien!!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 14:14 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Denk dat dit nog steeds te maken heeft met die vorige correctie.
Denk ik ook, leek even stabiel, maar we zijn nog niet klaar. Nog even doorbijtenquote:Op dinsdag 23 januari 2018 14:14 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Denk dat dit nog steeds te maken heeft met die vorige correctie.
Naja ik blijf het moeilijk vinden als mensen mij vragen: waarom investeer je in die coins? Als je nou aandelen koopt dan ben je nog een soort van eigenaar van die toko. Maar die coins... wat is de onderliggende waarde?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 14:16 schreef TripleZ het volgende:
[..]
Of het is gewoon toch een grote bubble en gaan we allemaal naar de haaien!!
SELL SELL SELL
Ik denk dat blockchain het bijhouden en verifiëren van transacties (in alle soorten en maten, dus zowel goederen als diensten) dusdanig efficiënter en effectiever gaat maken dat het waarde heeft.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 14:17 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Naja ik blijf het moeilijk vinden als mensen mij vragen: waarom investeer je in die coins? Als je nou aandelen koopt dan ben je nog een soort van eigenaar van die toko. Maar die coins... wat is de onderliggende waarde?
Dan kan ik een heel verhaal gaan opratelen maar om het kort en bondig te formuleren kan ik niet. Jullie?
Marketcap groeit lekker, 1 miljard in 10 dagen.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 13:26 schreef Kyran het volgende:
[..]
Gaat alleen mis als opeens iedereen massaal USDT wil omwisselen naar USD.
Al eens geprobeerd aan een andere node te connecten?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 13:45 schreef dimmak het volgende:
Sinds oktober had ik mijn IOTA in de IOTA Ledger wallet gezet, en online een seed gegenereerd. Dom, maar goed, die site was al tijden online en werd ook overal aangeprezen. Toch wilde ik ze liever op Binance hebben omdat de tangle steeds al problemen had. Nu ben ik daar in november al mee begonnen maar kreeg het niet voor elkaar omdat die ^*^(&$&)% Tangle nog niet goed werkt. Ik kon door 1 transactie die maar niet confirmed werd, niet bij de rest van mijn IOTA. Attachen, broadcasten, andere nodes, niets heeft gewerkt.
Ik vind het niet verkeerd dat ze een beetje orde en veiligheid in die gekte proberen te brengen. 2017 was echt belachelijk.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja ik zou er wel graaag wat ETH in gooien, maarja als er al een limiet is... wtf is dat met die ico's van tegenwoordig? Aanmelden, KYC's, limieten... wtf![]()
als de correctie net zo lang duurt als in 2014 ben je nog wel even aan t doorbijten.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 14:17 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk ik ook, leek even stabiel, maar we zijn nog niet klaar. Nog even doorbijten
Wavesquote:Op dinsdag 23 januari 2018 14:29 schreef Patroon het volgende:
Waar verwachten jullie de komende tijd meer van? FUN of REQ?
fixed!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 14:29 schreef Patroon het volgende:
Waar verwachten jullie de komende tijd meer van? VEN of VEN?
Req. Maar waarom deze keuze?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 14:29 schreef Patroon het volgende:
Net wat REQ weggedaan voor VEN. Altijd goed, maar nu zie ik ook dat ik nog FUN heb. Dus zit er aan te denken FUN te verkopen voor REQ.quote:
FUN over een weekje of twee/drie, daarna snel verpatsen voor iets andersquote:Op dinsdag 23 januari 2018 14:29 schreef Patroon het volgende:
Gewoon een lulverhaal ophangen met een hoop technobabble en 90% haakt in de eerste 10 seconden geestelijk toch wel af.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 14:17 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Naja ik blijf het moeilijk vinden als mensen mij vragen: waarom investeer je in die coins? Als je nou aandelen koopt dan ben je nog een soort van eigenaar van die toko. Maar die coins... wat is de onderliggende waarde?
Dan kan ik een heel verhaal gaan opratelen maar om het kort en bondig te formuleren kan ik niet. Jullie?
Waarom niet? Je kan future short contracts kopen en daarna gaan spelen op de exchange toch?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 14:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die futures echt niet genoeg volume om BTC markt zo te beïnvloeden. Ik geloof er niks van in ieder geval. Iedereen wil altijd een reden vinden/hebben, maar zelfs met relatief goed nieuws vandaag blijft het dalen.
Lekker toch. Universa is de allersnelstebeste ever ze moeten allen wachten tot de de quantumcomputer gemeengoed wordt om dat allemaal bij te kunnen benen. Maar op papier hebben ze honderdmiljoenmiljard tx/squote:Op dinsdag 23 januari 2018 14:19 schreef kthxbye het volgende:
Ah Universa heeft een "werkend product" (dat supersnel is met miljoenen transactions per second!) maar released hun shitcoin natuurlijk wel eerst als ERC-20 token. Lekker cashen eerst, altijd een goed teken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |