Ik heb soms het idee dat hij wel wat weinig eet overdag maar komt aardig. overeen met jouw schema.quote:Op donderdag 25 januari 2018 23:02 schreef Quoi het volgende:
Ah neeeeee GM, wat een tegenvaller. Je was er nog wel bang voor. Gelukkig kan hij thuis opknappen.
Oef, dat schema wisselt nog weleens. Grofweg:
7-8: wakker, klein bekertje melk + banaan + boterham
12: 2 boterhammen
13-15: slapen (soms met klein flesje melk)
17-18: avondeten + yoghurt
19-20: naar bed met fles melk
Melk is halfvolle melk. Tussendoor wat fruit, koekje etc. Hele dag beker met water onder handbereik.
Waarom vraag je het?

Hier vind ik het overdag ook soms summier, want niet altijd gaan die boterhammen erin. Alleen het avondeten gaat vooral in grote hoeveelheid. Inmiddels een bord gelijk aan de onze.quote:Op donderdag 25 januari 2018 23:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik heb soms het idee dat hij wel wat weinig eet overdag maar komt aardig. overeen met jouw schema.

Dat is een handige nieuwe feature van Larf.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 09:17 schreef Molo het volgende:
Awwww, zieligerd! Ziek of heeft ze iets verkeerds gegeten ofzo?
Hier wil Larf niet meer zitten als ze een poepluier heeft. Op zich wel een handige indicatie al verraad de lucht haar ook meestal wel

James zit nog erg vol maar het zit los. We krijgen ook nog geen vernevelapp voor thuis, eerst naar de longverpleegkundigequote:Op vrijdag 26 januari 2018 11:43 schreef Quoi het volgende:
Na 2,5 uur te hebben gekookt vanmorgen, kon ik Max om 8 uur weer op zijn bed leggen en sliep hij tot 11 uurLekker schemaatje Max.
[..]
Hier vind ik het overdag ook soms summier, want niet altijd gaan die boterhammen erin. Alleen het avondeten gaat vooral in grote hoeveelheid. Inmiddels een bord gelijk aan de onze.
Hoe gaat het vandaag met James?
Heb jij trouwens geen hernia, las ik dat niet? Man, hoe red je dat allemaal?
Net bij fysio vandaan en er treedt nog geen herstel op. Nu door naar de neuroloog. Er wordt nu gedacht aan een hernia. Flinke bummer.

Pfoeee, heftig. Hier een week wachten. Als dan geen herstel, dan naar neuroloog via de huisarts. We'll see. Beleid blijft conservatief, denk ik, dus het maakt weinig uit. Duurt alleen wat langer allemaal.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 14:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
James zit nog erg vol maar het zit los. We krijgen ook nog geen vernevelapp voor thuis, eerst naar de longverpleegkundige
Ik heb idd een hernia, 6 februari een nieuwe mri scan om te kijken of mijn lijf het oplost of niet, Soms denk ik van wel maar als ik dan weer veel pijn heb na een drukke dag lijkt de operatie niet te voorkomen. En hoe ik t red... Geen keuze want ik ben vaak maar alleen, en s'avonds zodra alles slaapt ga ik ook liggen. en elke dag een hoop pijnstilling.
kun je snel terecht bij de neuroloog.

Ik ben ook niet van schema. Eten is hele tijd beschikbaar en wordt tussendoor actief aangeboden, bijgemaakt, omgewisseld. Of ze komt zelf met iets aanlopen of wijst ernaar met geluid. Of vriendlief gaat met haar netjes aan tafel ontbijten en lunchen. Of ik doe dat wanneer het uitkomt of samen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:09 schreef LeSage het volgende:
Goed bezig, L![]()
Schema hier bestaat niet. Ontbijt een keer, tussendoortje een keer, lunch een keer, dutje een keer. Nog meer tussendoor. Avondeten en slapen![]()
S. had gisteren een gehaaid grapje met Nijntje-koekje (ook favo hier). Ik had een lege doos van luiers neergezet (ja, luie bestelmoeder hier!), want dat is het tofste speelgoed sowieso. Ik was in de bijkeuken en ik zie in mijn ooghoek S. naar de voorraadkast lopen, een koekje pakken en naar de kamer terug. Dus ik loop ook richting de kamer. Staat hij heel verbaasd naar de doos te kijken: ‘Mama, kijk! Nijna-koekie in!’ Dus ik: ‘Huh? Zit daar nou zomaar een Nijntje koekje in de doos?’ ‘Jaaaa’ (met heeeeele verbaasde doch ondeugende blik).
Ik vond het zo slim dat ik hem maar even heb gelaten. Grappenmaker.

Hahaha volgende keer vraagt hij of jullie het leuk hebben gehad.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 09:35 schreef Quoi het volgende:
Uni, nu zie ik een all you can eat buffetje voor me![]()
LeSage, waar gaat de reis heen?
Bizar om gister de deur achter ons dicht te trekken met de babyfoon bij de buren. Hij heeft gewoon geslapenAlleen toen we thuiskwamen hoorden we vanuit zijn kamer: haaaaai!

Wat zou dan wel goed zijn volgens jou? Oprechte vraagquote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:11 schreef Madivi het volgende:
Uni, het lijkt mij zo slecht voor de tandjes als ze de hele dag door eten beschikbaar hebben? Ik probeer het daarom wel te beperken qua aantal momenten (en ze eten hier ook beter van de hoofdmaaltijden als ze niet teveel tussendoor eten, dat speelt ook mee).

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Vosje6 op 27-01-2018 20:04:23 ]

quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
James met zn nieuwste beste vriend![]()
[ afbeelding ]

Nee ik ben verrassend kalm... t komt zoals het komt en dan kunnen we het ook samen aan. ( De kids en ik)quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:22 schreef Arja het volgende:
Feli Vosje!
Oh fijn om te horen gm. Ben je er nog gespannen onder of valt dat wel mee?
Molo boks. Emmy was ook zo zeurderig en pieperig vandaag en snel gefrustreerd en de hele dag om koekies vragen.
Vandaag ook alweer haar middagdut overgeslagen en dat zou nog niet zo heel erg zijn als ze dan de nachten niet zou spoken

quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:58 schreef Vosje6 het volgende:
wij verlaten officieel dit topic: geen dreumes meer in huis sinds vandaag.
We hebben het feest volgende week voor de familie (samen met zijn zus haar verjaardag) en vandaag rustig met het gezin doorgebracht. Gevierd met kado en pannekoekenlunch. Het kado beviel prima, maar aangezien het de eerste koortsvrije dag sinds woensdagavond was, werd er niet gegeten door ons kereltje.
Het lijkt wel een gewoonte: ziek tijdens verjaardag. We hebben ook van die heerlijke snotfotos van zijn eerste verjaardag.
Bedankt voor alle jullie dreumeservaringen en tot ziens bij het peutertopic en natuurlijk een plaatje bij het praatje:Gefeliciteerd met je grote vent! Hopelijk knapt hij verder lekker op. Lekkere traditie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GM, een nijn!Aait 'ie 'm netjes?

Laat ik zeggen dat hij zn best doet...quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:58 schreef Quoi het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je grote vent! Hopelijk knapt hij verder lekker op. Lekkere traditie.
GM, een nijn!Aait 'ie 'm netjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |