x2quote:Op maandag 22 januari 2018 19:12 schreef Hamzoef het volgende:
Echt? Wel jammer. Daar kocht ik regelmatig in het pre-webshop tijdperk.
Daar ook mijn eerste digitale camere gekocht. Een trust met 1.3 megapixel, totaal waardeloos.
Daarom zijn ze ook failliet gegaan. Dat ligt aan jou lul!quote:
Toen was het ook een super concept.. mensen kochten er best veel.. helaas zijn ze idd vergeten om zichzelf te realiseren dat de wereld een beetje verandert, en dat het handig is om mee te gaan met je tijd Die brieffies invullen was nog steeds zoquote:Op maandag 22 januari 2018 19:22 schreef Hyperdude het volgende:
Moest je daar niet een bonnetje invullen, en dan kreeg je even later je shit?![]()
Ben er vorige eeuw wel eens geweest.
*jouwquote:Op maandag 22 januari 2018 21:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Daarom zijn ze ook failliet gegaan. Dat ligt aan jou lul!
Echt welquote:Op maandag 22 januari 2018 19:50 schreef FlipjeHolland het volgende:
Kijkshop met hun jaren '80 inrichting en waar je alleen maar door vitrines naar spullen kon loeren.
Niemand die ze gaat missen.
quote:Op maandag 22 januari 2018 19:28 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Jammer ik vond het wel een leuk concept beetje wandelen en soms iets kopen als het wat was.
Fail˛quote:
bestaat dat nog ja, it's?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 05:43 schreef Bitlord het volgende:
Ik ginģ liever naar de It's, Block of Scheer & Foppen.
Nopequote:Op dinsdag 23 januari 2018 06:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
bestaat dat nog ja, it's?
Nicequote:
De grap niet snappenquote:Op dinsdag 23 januari 2018 01:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Fail˛
Of ligt het aan zijn lul?
Hoezo? Heb je de hele kas (12,47) gestolen?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 00:27 schreef Amarantha het volgende:
Dacht eigenlijk dat ze al failliet waren.![]()
is van een Zweeds bedrijf tochquote:Op maandag 22 januari 2018 19:35 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Het is weer een stukje "Hollands Glorie" minder. Wel ietwat minder ingrijpend dan de V&D.
Maarja. Je ziet nu overal winkelcentra en winkelpleinen langzaam afsterven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |