Geloof mij, tot Hudson's Bay naar Nederland kwam had ik óók nooit gehoord van Topshop/Topman.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:53 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben nog nooit bij Topman geweest, heb er zelfs nog nooit van gehoord
ik een tuinquote:Op donderdag 15 februari 2018 23:22 schreef G-Pier het volgende:
Binnenkort belastingaangifte doen. Wat ik terugkrijg ga ik een externe harde schijf van kopen.
Ja, dat doet een huwelijk met je hequote:Op vrijdag 16 februari 2018 08:51 schreef Kaas- het volgende:
Ik Fok eigenlijk niet meer. Het ga jullie allen goed.
Hoe ver staat het er voor met jullie nieuwe stekkie?quote:
Jammer! Van hetzelfde.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 08:51 schreef Kaas- het volgende:
:’(quote:Op vrijdag 16 februari 2018 08:51 schreef Kaas- het volgende:
Nog wel een aantal weken helaas... Vertraging wintertijd dingen...quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:25 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Hoe ver staat het er voor met jullie nieuwe stekkie?
Ik doe m'n best. Ik doe m'n best.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 16:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jammer! Van hetzelfde.
Wie moet er nu foto's van zijn gespierde armen laten zien?
Same. Ik ben hier niet meer echt actief.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 08:51 schreef Kaas- het volgende:
Ik stuur je al dickpics, nu ook nog DM's?!quote:Op vrijdag 23 februari 2018 15:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Same. Ik ben hier niet meer echt actief.
Iedere keer als ik hier even op kom is er niet echt activiteit.
Iedere lieverd hier een dikke knuffel gewenst.
Als mensen contact willen houden, stuur een DM
Hoezo niet? Ben je te oud?quote:Op maandag 26 februari 2018 13:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik niet, want ik ben niet meer representatief.
Natuurlijk, bijna 40quote:
Hello from the other side.quote:Op maandag 26 februari 2018 21:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Natuurlijk, bijna 40
In gayland is dat ancient.
Alleen voor adolescenten toch?quote:Op maandag 26 februari 2018 21:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Natuurlijk, bijna 40
In gayland is dat ancient.
Nee. Voor alles en iedereen.quote:
Ligt eraan wat je doelgroep is.quote:
Zijn die er dan veel te vinden? Mannen van rond de 91?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 10:01 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je doelgroep is.
Ik vind die babyfaces van 20 nu niks meer, blijf liever rond m'n eigen leeftijd wat dat betreft.
Ligt eraan waar je zoekt.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 10:02 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Zijn die er dan veel te vinden? Mannen van rond de 91?
Ach zolang ik iedereen verbaas over mijn leeftijd vind ik t nog wel prima en kan ik als kameleon met beide meekomenquote:Op dinsdag 27 februari 2018 09:36 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nou, bijna 40 is voor mij alweer jong hoor...
Dat klopt wel ja. Ik word ook nog altijd jonger geschat.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach zolang ik iedereen verbaas over mijn leeftijd vind ik t nog wel prima en kan ik als kameleon met beide meekomen
Voor ieder wat wils
Dat viel bijna niet te missen op Social mediaquote:Op donderdag 1 maart 2018 00:15 schreef G-Pier het volgende:
Voor wie het gemist heeft: herenliefde bij de Suitsupply.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In positieve of negatieve zinquote:Op donderdag 1 maart 2018 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat viel bijna niet te missen op Social media
#goalsquote:Op donderdag 1 maart 2018 00:15 schreef G-Pier het volgende:
Voor wie het gemist heeft: herenliefde bij de Suitsupply.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op positieve en negatieve zin?quote:
Er is er 1 jarig, hoer A, hoer A!quote:Op maandag 5 maart 2018 10:45 schreef G-Pier het volgende:
Ik.Ben.Jarig 🎉
En voor de verandering ben ik thuis in plaats van het buitenland na het incident van vorig jaar.
Van harte!quote:Op maandag 5 maart 2018 10:45 schreef G-Pier het volgende:
Ik.Ben.Jarig 🎉
En voor de verandering ben ik thuis in plaats van het buitenland na het incident van vorig jaar.
Nee, op kussende homo'squote:
Ik zag geen kussende homo's in de reclame hoorquote:Op maandag 5 maart 2018 16:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Van harte!
[..]
Nee, op kussende homo's
Ja, of bisensuelen. Of bischierigen. Of een homo en een hetero die elkaar feliciteren met een verjaardag.quote:Op maandag 5 maart 2018 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag geen kussende homo's in de reclame hoor
Tenminste, het kunnen ook goed gedirigeeerde hetero modellen zijn
Herkenbaar, herkenbaarquote:Op maandag 5 maart 2018 20:24 schreef G-Pier het volgende:
Ultieme bromance..
Hetero 1: Hee, gefeliciteerd met je verjaardag!
Hetero 2: Dankjewel bro!
*vurige tongzoensessie*
zag t inderdaad *doodschaamt voor groningen*quote:Op dinsdag 6 maart 2018 09:26 schreef Ang3l het volgende:
Maar aanhakend hierop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hallo Vlaardingen en Groningen.
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Oproepje wie er bij de leukste fok snapgroep wilt komen! Stuur DM met je Snapchat naam.
Ik kan niet DM'enquote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Oproepje wie er bij de leukste fok snapgroep wilt komen! Stuur DM met je Snapchat naam.
DM maar naar mij, dan geef ik het door aan Bram!quote:
Ik kan niet DM'enquote:Op woensdag 7 maart 2018 10:10 schreef G-Pier het volgende:
[..]
DM maar naar mij, dan geef ik het door aan Bram!
Arme jijquote:Op donderdag 8 maart 2018 17:29 schreef BillDauterive het volgende:
Gisteren tijdens het sporten weer een blauw oog opgelopenIk had deze week al pech met mijn andere oog, omdat een nieuwe maandlens van me niet goed was (er zat een scheurtje in?) en ik de hele dag met een geïrriteerd oog rondliep
Ter compensatie heb ik de nieuwe Mona intense vla Cookie Dough gekocht. Ik ben benieuwd.
Ikkequote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Infiltreer even in de snapchat groep en haal ze terugquote:Op donderdag 8 maart 2018 22:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee. Zijn alle mensen die uit dit topic verdwenen zijn ineens daar heen gegaan?
Ik heb geen snapchatquote:Op donderdag 8 maart 2018 22:16 schreef richolio het volgende:
[..]
Infiltreer even in de snapchat groep en haal ze terug
Kan welquote:Op donderdag 8 maart 2018 22:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb geen snapchatKan jij dat niet doen?
Waarom heb je zo'n lelijke UI?
Twee Rotterdamse ploegen in de eredivisie zijn wel genoeg, toch?quote:Op donderdag 8 maart 2018 22:29 schreef richolio het volgende:
[..]
Kan welMaar meh
Omdat ik Sparta en Dick Advocaat moet steunen
Niet iedereen, wel de mensen die rond vorige zomer heel actief waren. Join the club.quote:Op donderdag 8 maart 2018 22:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee. Zijn alle mensen die uit dit topic verdwenen zijn ineens daar heen gegaan?
Sparta en Feyenoord inderdaadquote:Op donderdag 8 maart 2018 22:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Twee Rotterdamse ploegen in de eredivisie zijn wel genoeg, toch?
Ik vind dat ik al veel te veel apps op mn telefoon hebquote:Op donderdag 8 maart 2018 22:44 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Niet iedereen, wel de mensen die rond vorige zomer heel actief waren. Join the club.
Dat is wel beter dan Excelsior en Feyenoord. Ik hoop al jaren dat ADO degradeert, maar het gaat waarschijnlijk weer niet lukkenquote:
O ja, die moet ik ook nog kijkenquote:Op woensdag 7 maart 2018 21:59 schreef _JdM_ het volgende:
'Gewoon vrienden' was net op npo-ned3 BTW. Goeie film;)
Ik heb het zojuist afgekeken. Nu wil ik ook een leuke relatie. :/quote:Op woensdag 7 maart 2018 21:59 schreef _JdM_ het volgende:
'Gewoon vrienden' was net op npo-ned3 BTW. Goeie film;)
Ik heb gefigureerd in eentje die vorige week op TV kwamquote:Op vrijdag 9 maart 2018 09:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, die moet ik ook nog kijken
Dit weekend dan. Die NPO films zijn vaak best wel mooi.
Dit is geen aanrader.quote:Op donderdag 8 maart 2018 17:29 schreef BillDauterive het volgende:
Ter compensatie heb ik de nieuwe Mona intense vla Cookie Dough gekocht. Ik ben benieuwd.
Was het zó erg?quote:
Nee, het was niet vies, maar ook niet erg lekker.quote:Op zondag 11 maart 2018 23:40 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Was het zó erg?
Ik mag morgen mijn nieuwe uniform ophalen. Over een paar weken mag ik enkele onderdelen weer inruilen/inleveren (
) tegen nieuwere onderdelen want dan wordt het 'nieuwe' uniform in één keer getoond.
Ik vind de pudding van Mona het allerlekkerst, vooral die Bitterkoeksmaak. <3quote:Op maandag 12 maart 2018 00:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, het was niet vies, maar ook niet erg lekker.
Leuk! Raar dat je meteen weer een aantal onderdelen moet inruilen/inleveren, maar dat lijkt me alsnog beter dan dat je een paar weken moet wachten op je nieuwste uniform!
Die joris is wel een chappie zegquote:Op vrijdag 9 maart 2018 21:05 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist afgekeken. Nu wil ik ook een leuke relatie. :/
[..]
Ik heb gefigureerd in eentje die vorige week op TV kwam.
Ps: de Insta van Joris en Yad bestaan lmao.
https://www.instagram.com/joris.wierijn/
https://www.instagram.com/yad.mousa/
"Hee, alles goed? Hoe gaat het met je? Hoe was je dag? Ik heb niks te doen. Heb je zin om met mij *insert activiteit*"?quote:Op maandag 12 maart 2018 23:57 schreef Mr.Meneer het volgende:
Hallootjes,
Advies gevraagd: afgelopen zomer een jongen ontmoet op een borrel, maar sindsdien niet meer gedaan dan een summiere chat.
Totdat meneer vorige week out of the blue een bericht stuurde het leuk te vinden mee te gaan op een kroegentocht waarvoor ik hem (net als de rest van mijn vriendenlijst) had uitgenodigd. Was best gezellig, niks gebeurd maar nu vind ik hem leuk. Ik zou het leuk vinden om hem nog eens te zien, maar hoe regel je dat zonder dat het zomaar uit het niks komt? We hebben niks gemeen qua studie/woonplaats dus een bruggetje is lastig te maken.
Alvast dank voor suggesties! Het zit me al een paar dagen dwars :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |