abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 november 2021 @ 21:25:05 #161
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_202209283
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 18:26 schreef TommyL0204 het volgende:
Achtung Baby 30th anniversary komt binnenkort uit. Maar dubbel LP voor 45 euro (zwart) of 50 euro (gekleurd) is nogal aan de prijs.
Er is in 2018 toch nog een nieuwe uitgave op vinyl geweest? Is deze anders?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_202211898
Volgens mij gebruiken ze de 2018 remaster. Dus ik heb geen idee wat concreet de verschillen zijn, los van wat high res foto's in het boekje:

30th Anniversary Limited Edition
2 x 180g heavyweight coloured vinyl
A newly designed 8 page booklet including lyrics & credits
A limited edition bespoke 60cm x 60cm folded poster
pi_202820709

Erg mooie uitvoering. Bono vocaal ook prima in orde!
pi_202975291
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_203180277
Nieuwe subscription gift is bekend!

'U2 Achtung Baby 30 – Live'

quote:
Thanks for subscribing to U2.com, we're delighted to announce our 2022 subscription gift.

Celebrating one of the band’s greatest albums, 'U2 Achtung Baby 30 – Live' is a specially curated collection of show-stopping performances from three decades of touring.

The latest in our line of limited edition music releases for U2.com, this one-off set comes in a bespoke CD and download package. We'll email all 2022 subscribers with news on first downloads and delivery times as soon as they're finalised.

Planning to resubscribe to U2.com for 2022 ? Here's more.

Best Wishes

The U2.Com Team
Gelijk maar weer verlengd tot 01/03/2023
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_203219998
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 07:04 schreef CoExist het volgende:
Nieuwe subscription gift is bekend!

'U2 Achtung Baby 30 – Live'
[ afbeelding ]
[..]
Gelijk maar weer verlengd tot 01/03/2023
Ook meteen te downloaden, of komen de downloads later?
pi_203220332
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ook meteen te downloaden, of komen de downloads later?
Ze staan er niet bij op mijn account. De laatste paar jaar werden losse tracks (van gifts) gefaseerd op U2.com aangeboden als download. Beetje irritant wel.
Maar zo voorkomen ze natuurlijk dat het album (gift) gelijk lekt.
pi_205157509
quote:
U2-zanger Bono heeft een halfbroer waar hij tientallen jaren niet van wist

Bono (62) heeft een halfbroer waar hij tientallen jaren niets vanaf wist, meldt de BBC zondag. ,,Ik heb een andere broer, van wie ik hou en tegen wie ik opkijk, waarvan ik niet wist dat ik die had”, vertelde de U2-frontman bij het radioprogramma Desert Island Discs van de BBC.

De Ierse zanger, die eigenlijk Paul David Hewson heet, ontdekte in 2000 dat hij een halfbroer had, vertelt hij bij het programma op BBC Radio 4. Maar hij heeft er ‘vrede mee’, vertelt hij in het gesprek.

Zijn moeder, die in 1974, overleed, wist niet dat haar man een kind had met een andere vrouw. Het werd allemaal geheim gehouden, meldde Bono aan de BBC. Toen hij ontdekte dat hij naast zijn broer Norman nog een halfbroer had, sprak hij nog met zijn vader voordat die in 2001 overleed. ,,Ik vroeg hem of hij van mijn moeder hield, en hij zei ‘ja’. En ik zei: hoe kon dit gebeuren. En toen zei hij: het kan, en dat hij probeerde het goed te maken.”

Bono is van plan om later dit jaar een autobiografie uit te brengen.
https://www.ad.nl/show/u2(...)t-van-wist~a15debf4/
pi_205161141
quote:
Vlak voor de dood van zijn vader is hij er achter gekomen. Wie zou dat toen aan Bono verteld hebben?
pi_205163820
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 13:03 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Vlak voor de dood van zijn vader is hij er achter gekomen. Wie zou dat toen aan Bono verteld hebben?
Geen idee?
Misschien die halfbroer zelf wel.

1 november gaan we het lezen in:
pi_206524092
Het grote Bono boek komt vandaag uit!

Wie heeft hem gekocht?
  dinsdag 1 november 2022 @ 20:35:33 #172
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_206525282
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:24 schreef CoExist het volgende:
Het grote Bono boek komt vandaag uit!

Wie heeft hem gekocht?
Hé, is dat een alternatieve versie van HMTMKMKM aan het einde?

Geen interesse in het boek verder. :D
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_206529258
quote:
Hé, is dat een alternatieve versie van HMTMKMKM aan het einde?
Er komt binnenkort een nieuw album 'Songs of Surrender' uit met nieuwe versies van oude nummers.
alleen als ie ijs en ijskoud is!
pi_206731494
Het boek van Bono is zojuist besproken in de boekenrubriek op Radio 1.
Is er hier ook iemand die het boek gelezen heeft?
En er een mening over heeft?
pi_206884850
Nou hè hè… eindelijk mail dat de subscribers gift is verstuurd!
#duurtlang!
pi_207112858
Ik kreeg afgelopen dinsdag de Track&Trace code en donderdag 15 december werd de gift bezorgd. Op mijn verjaardag nota bene.

U2.com subscription verlengd op 14 januari 2022.
Hebben ze er 11 maanden over gedaan…
pi_207112914
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 11:03 schreef Idisrom het volgende:
Het boek van Bono is zojuist besproken in de boekenrubriek op Radio 1.
Is er hier ook iemand die het boek gelezen heeft?
En er een mening over heeft?
Ik niet
pi_207112919
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 08:59 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:

[..]
Er komt binnenkort een nieuw album 'Songs of Surrender' uit met nieuwe versies van oude nummers.
Waar is de inspiratie dan?

Op op alles is op.
pi_207517872
U2 - Songs of Surrender @ 17/03/2023

Tracklist:

Side 1 – The Edge
1. One
2. Where The Streets Have No Name
3. Stories For Boys
4. 11 O'Clock Tick Tock
5. Out Of Control
6. Beautiful Day
7. Bad
8. Every Breaking Wave
9. Walk On (Ukraine)
10. Pride (In The Name Of Love)

Side 2 - Larry
1. Who's Gonna Ride Your Wild Horses
2. Get Out Of Your Own Way
3. Stuck In A Moment You Can't Get Out Of
4. Red Hill Mining Town
5. Ordinary Love
6. Sometimes You Can't Make It On Your Own
7. Invisible
8. Dirty Day
9. The Miracle Of Joey Ramone
10. City Of Blinding Lights

Side 3 - Adam
1. Vertigo
2. I Still Haven't Found What I'm Looking For
3. Electrical Storm
4. The Fly
5. If God Will Send His Angels
6. Desire
7. Until The End Of The World
8. Song For Someone
9. All I Want Is You
10. Peace On Earth

Side 4 - Bono
1. With Or Without You
2. Stay
3. Sunday Bloody Sunday
4. Lights Of Home
5. Cedarwood Road
6. I Will Follow
7. Two Hearts Beat As One
8. Miracle Drug
9. The Little Things That Give You Away
10. 40

Formats:

Full 40 track Digital
40 track 4 CD Super Deluxe Hardback Collector’s Edition;
40 track 4 LP Super Deluxe Hardback Collector’s Boxset;
20 track deluxe CD;
16 track 180 gram black vinyl;
16 track standard CD;
and 16 track classic white cassette.

As of now and for the next 48 hours only, the 20-Track 2LP Limited Edition Deluxe Crystal Clear Vinyl of Songs of Surrender is offered exclusively to U2.com subscribers… while supplies last.
pi_207518033
Ga denk ik toch voor de 4 LP versie. De dubbel LP heeft 'slechts' 16 tracks..
pi_207518089
Net de nieuwe versie van Pride gehoord maar echt heel slecht. Als de rest ook zo is hadden ze dit echt niet moeten doen.

Gelijk maar ff het origineel hard opgezet om deze bagger weg te spoelen.

Sterkte voor de concertgangers als ze de nieuwe versie live gaan spelen.

[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2023 21:14:58 ]
pi_207526377
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 21:02 schreef CoExist het volgende:

As of now and for the next 48 hours only, the 20-Track 2LP Limited Edition Deluxe Crystal Clear Vinyl of Songs of Surrender is offered exclusively to U2.com subscribers… while supplies last.
Was al uitverkocht toen ik hem wilde gaan bestellen vanmorgen. Waardeloos weer.

quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 21:11 schreef Nielsch het volgende:
Net de nieuwe versie van Pride gehoord maar echt heel slecht. Als de rest ook zo is hadden ze dit echt niet moeten doen.

Gelijk maar ff het origineel hard opgezet om deze bagger weg te spoelen.

Sterkte voor de concertgangers als ze de nieuwe versie live gaan spelen.
Lees dit op Reddit ook inderdaad, heb hem nog niet beluisterd. Maar dit gaan ze niet live spelen, áls ze al ooit weer live gaan spelen gezien Larry's issues.
Mochten ze zonder Larry gaan touren hoef ik ze niet te zien. Dan is het voor mij geen U2 meer.
pi_207527711
Hier de trailer.

Ben ook niet kapot van deze Beautiful Day versie.
Als de rest van de plaat ook zo is dan laat ik hem aan mij voorbij gaan.
Sowieso ook die verzendkosten van U2.com
Dik ¤ 20,-

En inderdaad, zonder Larry is het geen U2. Al hebben ze ooit eens een concert zonder Adam gespeeld.

Net zoals Queen zonder Freddie Mercury en John Deacon geen Queen meer is.
pi_207527881
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 16:44 schreef CoExist het volgende:
Hier de trailer.

Dik ¤ 20,-

En inderdaad, zonder Larry is het geen U2. Al hebben ze ooit eens een concert zonder Adam gespeeld.

Haha inderdaad. Adam zijn dieptepunt qua verslaving. Was nogal brak naar het schijnt.. Volgens mij ook de enige show waarin ze niet in hun normale bezetting speelden
pi_207528099
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 16:44 schreef CoExist het volgende:
Hier de trailer.

Dik ¤ 20,-

Dat concert zonder Adam was een calamiteit en eenmalig. Zonder Larry gaan touren zou bewust zijn.
De verzendkosten had ik niet gezien, dan had ik hem toch niet gekocht denk ik.
  zondag 15 januari 2023 @ 16:05:44 #186
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_207572619
Ooit was ik groot U2 fan, maar dit vind ik echt een flinke stap terug. Zoals meestal/altijd bij artiesten die remakes van hun oude nummers maken voegt het niets toe aan de originele versies. Dat zag je ook aan soortgelijke albums van bijvoorbeeld Sting, Kate Bush die dit ook al eens hebben gedaan. Creatieve armoede.
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
  Spellchecker maandag 13 februari 2023 @ 09:13:02 #187
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207977198
Wel erg random nieuws.
  maandag 13 februari 2023 @ 12:56:13 #189
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_207979822
al dat gezeik over, ja zonder die en die is het niet die band. De band is de muziek, niet de muzikanten.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  Moderator zondag 19 februari 2023 @ 00:03:13 #190
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_208055220
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 12:56 schreef ebeaydojraes het volgende:
al dat gezeik over, ja zonder die en die is het niet die band. De band is de muziek, niet de muzikanten.
Dan kun je net zo goed naar een coverband gaan, bespaard helemaal kosten.

Ik zal er niet wakker van liggen, maar het is toch wel een stap om voor het eerst na meer dan 40 jaar te zeggen we gaan nu met een ander lid optreden. Ze zullen er wel hun motieven voor hebben.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_208056897
quote:
7s.gif Op zondag 19 februari 2023 00:03 schreef belsen het volgende:

[..]

Ik zal er niet wakker van liggen, maar het is toch wel een stap om voor het eerst na meer dan 40 jaar te zeggen we gaan nu met een ander lid optreden. Ze zullen er wel hun motieven voor hebben.
Zo'n Vegas residency show is natuurlijk superchill voor een artiest. Elke nacht lekker in een fucking luxe hotelsuite, geen gereis van stad naar stad en echt flink cashen.
  zondag 19 februari 2023 @ 09:15:17 #192
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_208057159
quote:

[..]

Getekende contracten, dus verplichtingen. Tja, en als je drummer dan niet kan, dan kun je echt niet aankomen met een afzegging.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 19 februari 2023 @ 15:03:42 #193
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_208061710
quote:

[..]

Dat klopt ten dele. Maar als een voetbalclub een speler verkoopt is het ook niet ineens die club meer.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_208061743
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 09:15 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Getekende contracten, dus verplichtingen. Tja, en als je drummer dan niet kan, dan kun je echt niet aankomen met een afzegging.
Het is ook maar de vraag of Larry terug gaat komen. Al vele jaren is zijn gezondheid een zorg.
  zondag 19 februari 2023 @ 15:06:47 #195
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_208061768
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 15:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het is ook maar de vraag of Larry terug gaat komen. Al vele jaren is zijn gezondheid een zorg.
Ik lees momenteel Surrender. En inderdaad.
Edit; oh nee! Dat is waar ik nu ben, vooral Adam. :@
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_208072149
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 15:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat lijkt me geen vraag meer. Larry is er klaar mee:

Sam O'Sullivan: FORMER U2 studio manager. He's "stepped down from touring" saying he's paid his dues & wants to give back more locally in & around Cork
pi_208072924
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 10:04 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:

[..]
Dat lijkt me geen vraag meer. Larry is er klaar mee:

Sam O'Sullivan: FORMER U2 studio manager. He's "stepped down from touring" saying he's paid his dues & wants to give back more locally in & around Cork
Zonde, maar hij heeft het sowieso langer volgehouden dan ik dacht. Het zal al zeker 10 jaar terug zijn geweest dat ik hoorde dat zijn gezondheid een probleem was.
pi_208074100
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 11:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Zonde, maar hij heeft het sowieso langer volgehouden dan ik dacht. Het zal al zeker 10 jaar terug zijn geweest dat ik hoorde dat zijn gezondheid een probleem was.
Het speelt al sinds begin jaren 90:

9. What about the story about Larry taking injections of bulls' blood -- is that true?

According to Bill Flanagan's book, U2 At the End of the World, it is true. (Or at least it was in the early 90s during the time period chronicled in the book.)

"Bono says Larry tried different doctors without success until he went to a German who brought in a holistic healer who started giving Larry shots of bull's blood. That did the trick! Larry's Irish doctor refuses to accept it - he looks at X rays of Larry's crooked spine and says it's impossible, but Larry feels fine. He flies to Germany for shots of bull's blood regularly."
pi_208100259
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:05 schreef Peter88Online het volgende:
Ooit was ik groot U2 fan, maar dit vind ik echt een flinke stap terug. Zoals meestal/altijd bij artiesten die remakes van hun oude nummers maken voegt het niets toe aan de originele versies. Dat zag je ook aan soortgelijke albums van bijvoorbeeld Sting, Kate Bush die dit ook al eens hebben gedaan. Creatieve armoede.
Op zich kan het best leuk zijn om een remake van oude nummers te maken, maar helaas (voor zover ik heb gehoord) gaat bij U2 alles dezelfde kant op. Een nummer als Pride wordt er niet krachtiger op.

Ik had van One wel een meer energieke, krachtige versie willen horen, bijvoorbeeld. Maar alles lijkt op dezelfde kabbelende wijze opnieuw ingespeeld. Voegt dus inderdaad vrij weinig toe aan het oeuvre.
pi_210786379
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')