Malacia, Vente, Toure, Bouchataoui, Geertruida, Wehrmann, Burger.quote:
Ohja die Vente is ook wel een talentje en die Geertruida deed ook al eens mee toch. Moet Feyenoord het ook wel van hebbenquote:Op zondag 21 januari 2018 23:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Malacia, Vente, Toure, Bouchataoui, Geertruida, Wehrmann, Burger.
Zullen het natuurlijk niet allemaal gaan redden, maar zijn wel gasten met talent.
Ja. Al was die invalbeurt van Geertruida niet zo best.quote:Op zondag 21 januari 2018 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja die Vente is ook wel een talentje en die Geertruida deed ook al eens mee toch. Moet Feyenoord het ook wel van hebben
Yeah right.quote:Op zondag 21 januari 2018 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'Half seizoen leuk doen'. Dit is het resultaat van een meerjarenplan, iets waar daadwerkelijk een gedachte achterzit, je ziet het nota bene aan de ontwikkeling van hun jeugdelftallen.
Keeper wordt niet snel genoemd inderdaad , maar een groot talent. Vond hem alleen vrij klein ogen voor een keeper. Hoewel op Wikipedia staat 1,88 cmquote:Op zondag 21 januari 2018 23:29 schreef hhh38 het volgende:
Gek dat niemand Bijlow noemt als talent. Daar waren ze vanochtend bij Kees erg enthousiast over, staat al een tijdje in de basis bij Jong Oranje en is nog steeds pas 19 volgens mij.
Hoop dat van Bijlow, Geertruida, Malacia, El Bouchataoui, Kokcü, Vente en Touré er tenminste 3 doorbreken.
Oja, dat is natuurlijk ook gewoon een talent gewoon even vergeten.quote:Op zondag 21 januari 2018 23:29 schreef hhh38 het volgende:
Gek dat niemand Bijlow noemt als talent. Daar waren ze vanochtend bij Kees erg enthousiast over, staat al een tijdje in de basis bij Jong Oranje en is nog steeds pas 19 volgens mij.
Hoop dat van Bijlow, Geertruida, Malacia, El Bouchataoui, Kokcü, Vente en Touré er tenminste 3 doorbreken.
Misschien op het middenveld in 433 of een der haps/malacia in het centrum van de verdediging ipv die tapia (die kan dan doorschuiven).quote:Op zondag 21 januari 2018 23:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik benieuwd of GIo Malacia laat staan
Ik zou eigenlijk niet weten waarom hij eruit zou moeten....
Doe ff normaalquote:Op zondag 21 januari 2018 23:56 schreef govie het volgende:
[..]
Misschien op het middenveld in 433 of een der haps/malacia in het centrum van de verdediging ipv die tapia (die kan dan doorschuiven).
Ja zo dacht ik ookquote:Op maandag 22 januari 2018 00:03 schreef Roland010 het volgende:
Dan maar een dealtje met PSV maken. Laten wij ze Feyenoord - PSV in de competitie winnen, als zij de beker aan ons latenWij allebei een (troost)prijs (en als bonusje: Ajax weer GEEN prijs) is beter dan geen prijs.
Man man manquote:Op maandag 22 januari 2018 00:58 schreef DonRaja het volgende:
Zo de winterstop is bijna voorbij, verheug mij op onze eerste wedstrijd van 2018.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |