Net of een trainer er wat toe doet met een 2e team met zoveel ervaring en kwaliteitquote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het tweede kan überhaupt weinig winnen. Makaay schijnt een waardeloze trainer te zijn.
Elke speler van Feyenoord komt om onverklaarbare redenen met poep in de broek op het veld in de ArenA. Ik zou die wedstrijd niet als graadmeter nemen. Voor de winterstop deed hij het uitstekend. Voorlopig lekker laten staan.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Enig die ik niet kan inschatten is Van Beek is hij nou zo goed als zijn eerste seizoenen of zo slecht als dat laatste seizoen voor zijn blessure.
Ik dacht dat hij weer op dat oude niveau zat toen hij de beste van de Eredivisie was maar vond hem tegen Ajax weer onzeker als in zijn eigen goals periode.
Lag dat aan Botteghin en van der Heijden die doelpunten?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Elke speler van Feyenoord komt om onverklaarbare redenen met poep in de broek op het veld in de ArenA. Ik zou die wedstrijd niet als graadmeter nemen. Voor de winterstop deed hij het uitstekend. Voorlopig lekker laten staan.
Gisteren hebben Botteghin en vd Heijden 3 doelpunten om de oren gekregen van Excelsior 2.
Of 2. Weet niet precies wanneer ze beide gewisseld waren. Hoe dan ook gênant.
Man, die defensie was gisteren om te janken bij Feyenoord 2. Nelom, Botteghin, vd Heijden en Nieuwkoop speelden. Een viertal wat regelmatig samen heeft gespeeld in Feyenoord 1.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 16:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Lag dat aan Botteghin en van der Heijden die doelpunten?
of aan andere factoren
Heel die defensie van Feyenoord is gewoon een groep softies de afgelopen maanden
Er zit geen echte killer tussen
Die killerinstinct hebben van der Heijden en Botteghin wel
Heel dit Feyenoord is zo soft op dit moment, zeker defensief.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 16:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
We hadden toch de minste tegengoals van de hele eredivisie afgelopen eerste seizoenshelft probleem ligt daar niet hoor.
Je moet meer COMPACTO's kijken klaasquote:Op dinsdag 23 januari 2018 16:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Lag dat aan Botteghin en van der Heijden die doelpunten?
of aan andere factoren
Heel die defensie van Feyenoord is gewoon een groep softies de afgelopen maanden
Er zit geen echte killer tussen
Die killerinstinct hebben van der Heijden en Botteghin wel
Heel dit Feyenoord is zo soft op dit moment, zeker defensief.
Klopt minstequote:Op dinsdag 23 januari 2018 16:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
We hadden toch de minste tegengoals van de hele eredivisie afgelopen eerste seizoenshelft probleem ligt daar niet hoor.
Is een prima keeper. Mrja ook alweer 34quote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:44 schreef Irritatie100 het volgende:
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=321566
Er is interesse in Vorm
Wat achterlijkquote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:44 schreef Irritatie100 het volgende:
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=321566
Er is interesse in Vorm
Ik vind het onbegrijpelijk hoor. Alsof Vorm hier op de bank gaat zitten. En als je hem haalt voor de basis ben je blijkbaar niet tevreden over Jones, had je hem net zo goed kunnen passeren voor Vermeer.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:48 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Is een prima keeper. Mrja ook alweer 34
Denk ook niet dat hij wil komen hoorquote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vind het onbegrijpelijk hoor. Alsof Vorm hier op de bank gaat zitten. En als je hem haalt voor de basis ben je blijkbaar niet tevreden over Jones, had je hem net zo goed kunnen passeren voor Vermeer.
Nogal ja, en Bijlow dan straks volgend seizoen weer derde keeper achter 2 oudjesquote:
Qftquote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vind het onbegrijpelijk hoor. Alsof Vorm hier op de bank gaat zitten. En als je hem haalt voor de basis ben je blijkbaar niet tevreden over Jones, had je hem net zo goed kunnen passeren voor Vermeer.
Jan de Jong zat nog leuk te verkondigen afgelopen weekend dat ze zoveel vertrouwen hebben in Bijlow. Dit komt lekker over. Daarnaast, waarom laat je Vermeer dan in godsnaam gaan.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nogal ja, en Bijlow dan straks volgend seizoen weer derde keeper achter 2 oudjes
Die moeten ze gewoon uitlenen. Kom je er vanzelf achter of hij volstaat.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nogal ja, en Bijlow dan straks volgend seizoen weer derde keeper achter 2 oudjes
Vilhena gaat echt niet banken onder Gioquote:Op dinsdag 23 januari 2018 20:51 schreef govie het volgende:
Ik hoop echt dat gio afstapt van 433 en gewoon 2 spitsen opstelt om zo jorgenson ook direct te ontlasten en meer 1 tegen 1 matchups bieden. Gewoon beginnen met vente+jorgenson in de spits, Berghuis+amrabat+ahmadi+larson op het middenveld en dan nog 4 kuitenkletsers en bijlow want ik ben wel klaar met die onzekere jones.
p.s. of het aan jones ligt geen idee, maar onzeker voelt die wel als je kijkt via de tevee.
Ik kan slecht tegen domheid.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ga nou niet zo serieus op klaas in Slob
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |