Hoe heb jij je eigenlijk voorbereid op deze OS qua slaapritme?quote:Op woensdag 7 februari 2018 10:46 schreef heywoodu het volgende:
Even een kickje, want komende nacht beginnen we
Maandagavond begonnen met steeds een uurtje eerder slapen/uur eerder wakker worden, vanavond wordt het rond 20/21u naar bed en rond 3/4u eruitquote:Op woensdag 7 februari 2018 10:47 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hoe heb jij je eigenlijk voorbereid op deze OS qua slaapritme?
Homanquote:Op maandag 5 februari 2018 12:10 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Over welke Rachel gaat het hier?
Heeft zich ook nog niet 100% ingelezen in de feitjes over andere sporten, maar goedquote:Op donderdag 8 februari 2018 01:00 schreef Jason22 het volgende:
Die commentator heeft wel een harde stem om bij wakker te blijven!
quote:Op donderdag 8 februari 2018 01:03 schreef heywoodu het volgende:
Als land zo goed zijn dat je gemengde dubbel bestaat uit twee olympisch kampioenen die zich in het gewone curling niet geplaatst hebben
op zich ook niet heel gek dat zo'n onderdeel prooi is voor de toplandenquote:Op donderdag 8 februari 2018 01:17 schreef heywoodu het volgende:
Het blijft ook wel jammer dat dit met veel bombarie aangekondigd werd als hét onderdeel om nieuwe landen in het curling te zien en dat dan eigenlijk alleen Finland na het missen van twee Spelen als 'nieuw' land zich geplaatst heeft
Klopt, maar het specifieke doel (in elk geval zoals men het bracht) was dus het tegenovergestelde, aan het WK doen in het mixed double ook veel meer andere landen meequote:Op donderdag 8 februari 2018 01:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op zich ook niet heel gek dat zo'n onderdeel prooi is voor de toplanden
het is er ook maar bijgepropt in het schema voor mijn gevoel. Er is ook niet meer capaciteit natuurlijk.quote:Op donderdag 8 februari 2018 01:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klopt, maar het specifieke doel (in elk geval zoals men het bracht) was dus het tegenovergestelde, aan het WK doen in het mixed double ook veel meer andere landen mee
tussen de ends komt er steeds reclame of een tussenstukjequote:
in die curlingquiz is het op plastic toch? volgens mij heeft het vegen dan weinig zinquote:Op donderdag 8 februari 2018 01:23 schreef rubbereend het volgende:
Ze zouden iets van een quiz met dit moeten maken voor op tv
Daarom ook vegen, om die te proberen weg te halenquote:
krijgen nog de golden hammer toch?quote:Op donderdag 8 februari 2018 02:03 schreef heywoodu het volgende:
Mooie steen van de Noor
Helaas net niet genoeg
Oh, dit was hem? Ik had toch wel iemand verwacht waar wat meer algemene kennis uit klonkquote:
Hmm, dan ga ik nog een keer luisteren. Was alleen even op en neer gezapt van 1 naar 2.quote:Op donderdag 8 februari 2018 03:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh, dit was hem? Ik had toch wel iemand verwacht waar wat meer algemene kennis uit klonk
Ik doelde vooral op algemene olympische kennis, en het wat meer op orde hebben van feitjes als Morris die geen olympisch kampioen in 2014, maar in 2010 wasquote:Op donderdag 8 februari 2018 03:22 schreef wimderon het volgende:
Het is hem wel, wat voor fouten maakte hij dan? Want ik kan me niet voorstellen dat hij als voormalig deelnemer aan het WK en bekleder van tal van functies in het curling slecht op de hoogte is.
quote:
Volgens de bookmakers valt het op zich mee (hoewel Canada wel favoriet was ja), een kleinere verrassing dan ik dachtquote:Op donderdag 8 februari 2018 08:55 schreef Felagund het volgende:
[..]Dat is wel een verrassing toch?
quote:Op donderdag 8 februari 2018 11:59 schreef heywoodu het volgende:
Curling moet over een paar minuten beginnen, maar de bus waar 7 van de 8 teams in zitten heeft vertraging, dus het wordt mogelijk uitgesteld
twitter:TJQuinnESPN twitterde op donderdag 08-02-2018 om 03:39:37And for anyone who wants to make jokes about curling, save it. The sport kicks ass. reageer retweet
Qua spanning denk ik Korea-China, verder maakt het niet heel veel uit. Canadeesjes gaan dit simpel winnen, Noorwegen klopt Rusland met gemak, China verslaat de Koreanen en Zwitserland wint dik van Finland. Weten we dat ook alvast.quote:Op donderdag 8 februari 2018 12:03 schreef DeLuna het volgende:
Ik kijk trouwens USA - Canada, weet niet welke het leukst is?
Nou echt hoor. Alleen de Canadese verstaat hem dan weer nietquote:Op donderdag 8 februari 2018 12:09 schreef heywoodu het volgende:
Microfoons zijn echt fantastisch bij het curling
quote:Op donderdag 8 februari 2018 12:29 schreef heywoodu het volgende:
Ja, en dan kun je niet meten.
[ afbeelding ]
En *bam*, vier voor Korea erbij, hoi spanningquote:Op donderdag 8 februari 2018 13:00 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind China - ZKorea eigenlijk de minst spannende wedstrijd
no goalquote:Op donderdag 8 februari 2018 12:29 schreef heywoodu het volgende:
Ja, en dan kun je niet meten.
[ afbeelding ]
Ja tuurlijk, zul je net zienquote:Op donderdag 8 februari 2018 13:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En *bam*, vier voor Korea erbij, hoi spanning
Noorwegen lijkt me ook wel leuk te worden
Ja verdorie, net nu ik naar Korea geswitched benquote:
Welke van de resterende drie?quote:Op donderdag 8 februari 2018 13:37 schreef Nattekat het volgende:
Dit zou een enorm saaie pot moeten zijn toch?
KOR-CHNquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2018 13:00 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind China - ZKorea eigenlijk de minst spannende wedstrijd
Dat werd spannend toen Korea er ineens vier in één end paktequote:
Wat zei je?quote:Op donderdag 8 februari 2018 13:46 schreef Frutsel het volgende:
Dit lijkt een eitje voor de Chinezen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |