Wat heeft dit met een verdediger te maken? Je moet hier gewoon eerder en vaker scoren. Die tegengoal vandaag is gewoon een freakaccident.quote:Op zondag 21 januari 2018 19:01 schreef Logic91 het volgende:
Heerlijk die last minute goal! Maar wat maken we het onszelf weer te moeilijk man man man. Waar blijft die verdediger Brands?
knjb!quote:Op zondag 21 januari 2018 19:24 schreef Mr.Maul het volgende:
NOS noemt het moment waarop PSV een penalty behoorde te krijgen een schwalbe
ik ben serieusquote:Op zondag 21 januari 2018 19:20 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of jij hele complexe humor hebt of dat je gewoon serieus bent als je dit soort shit post
Nee nee nee JR-Style-93. Geen kopieergedrag aub.quote:Op zondag 21 januari 2018 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap
Jullie hebben het geluk van de kampioen. Doe je niks aan.quote:Op zondag 21 januari 2018 19:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee nee nee JR-Style-93. Geen kopieergedrag aub.
Jij lijkt wel op firefox met zijn verschillende persoonlijkheden/meningen.quote:Op zondag 21 januari 2018 19:16 schreef PSVCL het volgende:
na twente heb je een makkelijk programma , veel thuiswedstrijden ook
volgende week winnen en je bent kampioen
Valt me tegen dat je in dit soort onzin gelooft. Heeft niets met geluk te maken.quote:Op zondag 21 januari 2018 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie hebben het geluk van de kampioen. Doe je niks aan.
rot lekker op.quote:Op zondag 21 januari 2018 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het zit niet tegen in elk geval...quote:Op zondag 21 januari 2018 19:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Valt me tegen dat je in dit soort onzin gelooft. Heeft niets met geluk te maken.
PSV had het zeker eerder moeten beslissen. Maar als ik die Brenet zie dekken op 10 meter afstand van zijn directe tegenstander dan is het logisch dat ik ga wijzen naar de verdediging. Schwaab was alleen maar bezig met puinruimen door toedoen van Brenet. Die linkerkant kan echt niet.quote:Op zondag 21 januari 2018 19:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat heeft dit met een verdediger te maken? Je moet hier gewoon eerder en vaker scoren. Die tegengoal vandaag is gewoon een freakaccident.
Obvious poging om te jinxen is obvious.quote:Op zondag 21 januari 2018 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blij dat ik redelijk aangeschoten ben. Deze wedstrijd nuchter kijken was niet goed geweest.quote:Op zondag 21 januari 2018 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie hebben het geluk van de kampioen. Doe je niks aan.
Uiteindelijk is dit natuurlijk een verdiende overwinning. Ik hoorde Mario Been in de rust zeggen dat hij het te prijzen vond dat Heracles probeerde te voetballen.quote:Op zondag 21 januari 2018 19:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Valt me tegen dat je in dit soort onzin gelooft. Heeft niets met geluk te maken.
Er zijn users in dit topic die vinden dat Brenet een puike wedstrijd speelde.quote:Op zondag 21 januari 2018 19:50 schreef Logic91 het volgende:
[..]
PSV had het zeker eerder moeten beslissen. Maar als ik die Brenet zie dekken op 10 meter afstand van zijn directe tegenstander dan is het logisch dat ik ga wijzen naar de verdediging. Schwaab was alleen maar bezig met puinruimen door toedoen van Brenet. Die linkerkant kan echt niet.
Verdedigend niet, hij werd een aantal keer te makkelijk voorbij gelopen of te kakken gezet, legde wel sowieso 1 bal panklaar op het hoofd van de Jong in minuut 44 meen ik.quote:Op zondag 21 januari 2018 19:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Er zijn users in dit topic die vinden dat Brenet een puike wedstrijd speelde.
Ach, die baseert dat puur op het laatste kwartier. Natuurlijk was overall de zege verdiend.quote:Op zondag 21 januari 2018 19:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Uiteindelijk is dit natuurlijk een verdiende overwinning. Ik hoorde Mario Been in de rust zeggen dat hij het te prijzen vond dat Heracles probeerde te voetballen.Die deden nog minder dan PSV laatst in de ArenA.
Is toch niet zo gek om toe te geven dat het wel vaak meezit. Dat had Ajax vorig jaar ook in de EL wel eens, en Feyenoord in de competitie. Of Oranje op WK2014, essentieel onderdeel van de sport.quote:Op zondag 21 januari 2018 19:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Topper is het.quote:Op zondag 21 januari 2018 19:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verdedigend niet, hij werd een aantal keer te makkelijk voorbij gelopen of te kakken gezet, legde wel sowieso 1 bal panklaar op het hoofd van de Jong in minuut 44 meen ik.
Het lijkt of Been iets tegen PSV heeft. Hoe zou dat toch komen?quote:Op zondag 21 januari 2018 19:57 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ach, die baseert dat puur op het laatste kwartier. Natuurlijk was overall de zege verdiend.
Ik kan wel een reden of 10 bedenken.quote:Op zondag 21 januari 2018 19:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het lijkt of Been iets tegen PSV heeft. Hoe zou dat toch komen?
We hebben het hier natuurlijk niet over wanneer PSV in de rust met 1-8 voor staat.quote:Op zondag 21 januari 2018 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch niet zo gek om toe te geven dat het wel vaak meezit. Dat had Ajax vorig jaar ook in de EL wel eens, en Feyenoord in de competitie. Of Oranje op WK2014, essentieel onderdeel van de sport.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |