Deed M Vos nog mee?quote:Op zondag 28 januari 2018 15:33 schreef Dierckxsens het volgende:
Samenvattting damesrit nu op NPO 1. Lekker tijdstip
Dat zegt vooral veel over Adriequote:Op zondag 28 januari 2018 15:43 schreef Columbiafan het volgende:
Wuyts noemt Mathieu net een godenkind.![]()
Ik zou mijn geld eerder op Michael Vanthourenhout zetten. Aerts is teveel gehypt met één goede Koppenberg crossquote:Op zondag 28 januari 2018 15:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Aerts wordt 3e op het WK, dat wordt ook niet spannend.
Ik blijf nu trouw aan Omroep Brabant. Kan ik na de Matthieu-show gelijk door naar "Carnaval Vurraf"quote:
En goed in Gavere en goed in Namen en dus goed in alle zware crossen met veel klimwerk.quote:Op zondag 28 januari 2018 15:46 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik zou mijn geld eerder op Michael Vanthourenhout zetten. Aerts is teveel gehypt met één goede Koppenberg cross
en Neff?quote:Op zondag 28 januari 2018 15:55 schreef franklop het volgende:
PFP niks gebroken en zou volgende week gewoon kunnen starten
Niks over gelezen, maar die leek sowieso al minder last te hebben dan PFPquote:
Hij komt terug dus bewijst dat hij meer inhoud heeft en dat kan op het parcours op de Cauberg wel eens de doorslag gaan geven enz enz. Zucht.quote:Op zondag 28 januari 2018 16:02 schreef DeeBee het volgende:
Wout is toch de morele winnaar van deze cross, toch weer minder dan een halve minuut achterstand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |