Dit!quote:Op zondag 21 januari 2018 10:34 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik niet. Overigens ik ben een vrouw. Maar man, wat zal jij elke dag veel rugpijn hebben.
Onder andere dan.
Wel de fanatiekste kerel die ik ooit tegengekomen ben als het op ontharen aankomt. Doe je het voor jezelf of ook voor de ander. Helemaal kaal is fijn, maar hoeft niet perse. Netjes getrimd heeft ook wel, zolang het maar niet net flossen wordt.quote:Op zondag 21 januari 2018 12:35 schreef Sportlifepeppermint het volgende:
De waarheid, in het begin wel eens rug/nekklachten van dit, maar incl spiegeltje en wat jaartjes verder maakt dat ik dit in max. een kwartiertje doe (indien het elke dag bijgehouden wordt, shit groeit als een tierelier, een weekend niet bijhouden= opeens halfuur+ plukken en soms ook ingegroeide haartjes..crazy)..
Wax wordt em idd niet, done that.
Heb dit niet met de insteek gepost om andere manieren te vinden nee, maar eerlijk, gooi maar! Scheren(droog/nat/etc)/wax/maar epileren dus eigenlijk ook, niks voor mij. Ik kan namelijk niet mijn functies voltooien door de dag terwijl ik als een bezetene wil krabben etc (focus compleet gone), en ik stop er met epileren dus bijna net zoveel tijd in als dat iemand nodig heeft om z'n diploma te halen...
Wel heeeerlijk glad though.
...dus vermoed ik de enig(st)e mafkees op aarde te zijn die zo te werk gaat, right? 🙈
Kokosmat gespot.quote:Op zondag 21 januari 2018 11:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben echt te veel een lazy fuck om te kunnen begrijpen hoe mensen dit niveau van persoonlijke verzorging (dit niveau van wat dan ook eigenlijk 😹 ) volhouden.
Helemaal mee eens. Hysterich gedoe allemaal.quote:Op zondag 21 januari 2018 11:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben echt te veel een lazy fuck om te kunnen begrijpen hoe mensen dit niveau van persoonlijke verzorging (dit niveau van wat dan ook eigenlijk 😹 ) volhouden.
Heb je al eens een epilady geprobeerd? Kan uit ervaring vertellen dat dit heel pijnlijk is (ik gebruikte het voor mijn benen) dus de intieme zone moet een hel zijn.quote:Op zondag 21 januari 2018 17:19 schreef Sportlifepeppermint het volgende:
Ik las dat de kans op echte brandwonden vele malen groter is, dan dat je een sneetje oploopt van gewoon scheren..
Er is bij mij al genoeg an gesleuteld (circumcisie rond m'n dertigste, tegelijk met twee knopen), waarbij de arts zei dat je er niks meer van zou zien in the end...wrong, littekens en n mega contrast in kleur tussen boven en onder..
Had t anders heus getest, maar ik ben niet ontevreden met m'n lul en hoe ie nu is, dus de mogelijkheid op een paar brandblaren pas ik liever voor
Daar heb ik meer last van dan van scheerschuim en een mannen mesje. Je kunt ook niet goed in de hoekjes komen met zo`n stom ding.quote:Op zondag 21 januari 2018 20:10 schreef denattedweil het volgende:
Pak eens zon scheermes met 2 van die zeepblokken aan beide kanten. Eigenlijk voor vrouwen maar who cares
Ontharingscrème pas op voor je dop!quote:Op zondag 21 januari 2018 10:31 schreef Sportlifepeppermint het volgende:
Ik kan zooo niet tegen de jeuk van het scheren, dat ik sinds de derde poging maar met pincet alles bij houd (ELKE dag bijhouden dus).
Heb t al wel eens gezocht, maar ik kan online (..&offline) nergens een vergelijking vinden van iemand die bijv ook z'n lul/zak etc zo onderhoud als ik.
Doe dit zeker al meer dan 15 jaar..
Toch wel heel benieuwd nu of er (inmiddels) nog iemand zo (gestoord?) te werk gaat...?
Please give me your thoughts!
Lekker niks van aantrekken, dan zal jij de enige man ter wereld zijn die dit doet. Dat maakt jou uniek.quote:Op maandag 22 januari 2018 11:06 schreef Sportlifepeppermint het volgende:
Haha! Ja daarom, ik blijf waarschijnlijk gewoon bezig met de pincet hoor, fijnste voor t ontvangst en de damage..tja ik ben hiertegenover wel weer heel snel met bijv aankleden sochtends🙈
Stond er laatst gewoon ff bij stil hoe vreemd dit eigenlijk moet zijn als Google geen man kent zoals ik, anno 2018, en ik dacht, op fok zijn vreemdere zaken geweest..
Psies dat. Laseren. Beste oplossingquote:Op maandag 22 januari 2018 16:24 schreef TheInnocent het volgende:
ik deed dat ook vroeger, al het schaamhaar haalde ik 1 voor 1 met een pincet weg.. ook jarenlang. Het kost veel tijd en is vermoeiend. Nu alles kaal gelaserd.
Inderdaad! Je kunt hem dan net zo goed in de brandnetels hangen.quote:Op zondag 21 januari 2018 22:43 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ontharingscrème pas op voor je dop!
Komt het dan nooit maar dan ook echt nooit weer terug?quote:Op maandag 22 januari 2018 16:24 schreef TheInnocent het volgende:
ik deed dat ook vroeger, al het schaamhaar haalde ik 1 voor 1 met een pincet weg.. ook jarenlang. Het kost veel tijd en is vermoeiend. Nu alles kaal gelaserd.
Zolang je het niet op je slijmvliezen smeertquote:Op maandag 22 januari 2018 16:33 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Inderdaad! Je kunt hem dan net zo goed in de brandnetels hangen.
Ik heb wel een paar laser behandelingen gehad, en na elke sessie aanzienlijk minder haartjes. Zal per persoon verschillen denk ik.quote:Op maandag 22 januari 2018 20:40 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Komt het dan nooit maar dan ook echt nooit weer terug?
Maar als je nu straks 80 bent heb jij een kale punani?quote:Op maandag 22 januari 2018 21:03 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar laser behandelingen gehad, en na elke sessie aanzienlijk minder haartjes. Zal per persoon verschillen denk ik.
Wat maakt het uit? Niks mis met kaalquote:Op maandag 22 januari 2018 21:16 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Maar als je nu straks 80 bent heb jij een kale punani?
Geen last van ,maar ik heb ook geen ballenquote:Op dinsdag 23 januari 2018 02:19 schreef SpecialK het volgende:
Ik voel me altijd opgelaten als ik mensen moet ontmoeten met stoppels op mijn ballen
Nu en ook als ik 80 ben, precies zoals ik het wil.quote:Op maandag 22 januari 2018 21:16 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Maar als je nu straks 80 bent heb jij een kale punani?
Ik ook, wil nooit meer anders.quote:Op maandag 22 januari 2018 16:24 schreef TheInnocent het volgende:
Zonde, je weet niet wat je mist!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 13:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen last van ,maar ik heb ook geen ballen
Als je scheert en het worden stoppels dan voelt dat ook zoquote:Op maandag 22 januari 2018 16:33 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Inderdaad! Je kunt hem dan net zo goed in de brandnetels hangen.
Gelukkig mis ik niksquote:Op dinsdag 23 januari 2018 14:27 schreef verbijstering het volgende:
Zonde, je weet niet wat je mist!
ik weet alleen niet of als ik 80 ben er no zo over denk.. trends komen en gaan enz en ik wil me dan niet akward voelenquote:Op dinsdag 23 januari 2018 01:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Niks mis met kaal
Oh daar maak ik me helemaal niet druk over eigenlijk, Geldt ook voor tattoos en die heb ik ookquote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:48 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
ik weet alleen niet of als ik 80 ben er no zo over denk.. trends komen en gaan enz en ik wil me dan niet akward voelen
klopt die heb ik ook maar met schaamhaar vind ik het andersquote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh daar maak ik me helemaal niet druk over eigenlijk, Geldt ook voor tattoos en die heb ik ook
Tattoos zijn ook een trend , misschien heb je als je 70 bent spijt van je tat, jammer dan.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:05 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
klopt die heb ik ook maar met schaamhaar vind ik het anders
Ja sorry voor mij is dat andersquote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tattoos zijn ook een trend , misschien heb je als je 70 bent spijt van je tat, jammer dan.
Zelfde geldt voor kaal of een hele pruik op je doos
Oh? Voor mij nietquote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:17 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja sorry voor mij is dat anders
Retro poes gespotquote:Op zondag 21 januari 2018 11:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |