Kaas én kruiden, dus waar dat ding nou nog naar smaakt...quote:Op zaterdag 20 januari 2018 22:20 schreef Leandra het volgende:
Kaas vergeten, eindelijk een quiche die ik ook kan eten, even boeken bij Sibel.
u bent 50+?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 22:23 schreef Schuimpjes het volgende:
http://www.belybas.nl/ondernemersweekend/
Oeh een gratis weekendje bij Sibel op de kamer slapen![]()
Ik las dit ook net.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 22:23 schreef Schuimpjes het volgende:
Mind tricks, in de hoop dat sibel denkt dat ie opeens veel ouder is.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 22:23 schreef SureD1 het volgende:
Hij leeft naar zijn crematieplechtigheid toe...
Hij bedoelt vast met de WiFiquote:Op zaterdag 20 januari 2018 22:23 schreef matthijst het volgende:
Hij heeft een verschil gemaakt.
Haha, wat een lamlul
Na de aankomst op Bély Bas geven we je de tijd om te landen.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 22:23 schreef Schuimpjes het volgende:
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 22:24 schreef matthijst het volgende:
[..]
Mind tricks, in de hoop dat sibel denkt dat ie opeens veel ouder is.
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 22:25 schreef KennyPowers het volgende:
Middenstuk was saai maar toch nog gered door die groep koekwauzen
Wel overal WiFi willen aanleggen maar zelf het dataverkeer op je site niet kunnen handelenquote:Op zaterdag 20 januari 2018 22:24 schreef Schuimpjes het volgende:
Site is down... Kan Michiel z'n server niet even herstarten?
Ja, het was uiteindelijk toch een opmerkelijke show.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 22:25 schreef KennyPowers het volgende:
Echt, wat was dat voor volk. Leek wel een cult.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 22:25 schreef KennyPowers het volgende:
Ik lust geen kaas, dus voor mij zou dit een prima oplossing zijnquote:Op zaterdag 20 januari 2018 22:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Kaas én kruiden, dus waar dat ding nou nog naar smaakt...
Klinkt beter dan iets met kaasquote:Op zaterdag 20 januari 2018 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat wordt wel interessant.... bakje bladerdeeg met spek
Soort zoekt soort.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 22:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Echt, wat was dat voor volk. Leek wel een cult.
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 22:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zag Sibil geen paarden influisteren in Frankrijk. Konden haar zeker niet verstaan.
De paarden waren zeker te jong.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 22:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zag Sibil geen paarden influisteren in Frankrijk. Konden haar zeker niet verstaan.
quote:>> Ik wil graag komen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 22:29 schreef Schuimpjes het volgende:
http://www.belybas.nl/accommodatie/
[..]Als jij >10 jaar ouder bent dan Sibel slaat ze dat vast niet af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Maar heeft wel een goede WiFi verbindingquote:Op zaterdag 20 januari 2018 22:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die Michiel ligt elke nacht in zijn bed te huilen omdat Sibel hem nog steeds niet wil
ik denk dat ze bij wijze van vriendschap en voor de kots en inwoning even aan de stok slobbert.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 22:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die Michiel ligt elke nacht in zijn bed te huilen omdat Sibel hem nog steeds niet wil
Ik denk van niet. Hij mag er nooit overheen.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 22:44 schreef Joene het volgende:
[..]
ik denk dat ze bij wijze van vriendschap en voor de kots en inwoning even aan de stok slobbert.
ik denk van wel. Anders flikker je die paardenfluisteraar je huis wel uit?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 22:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Hij mag er nooit overheen.
Hij hoopt nog dat ze ooit weer voor hem valt. Tegen beter weten in.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 22:46 schreef Joene het volgende:
[..]
ik denk van wel. Anders flikker je die paardenfluisteraar je huis wel uit?
Als ze haar wel hadden verstaan had ze dat hek ook niet moeten makenquote:Op zaterdag 20 januari 2018 22:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Denk ik ook als ik dit lees:quote:Op zondag 21 januari 2018 00:50 schreef Nielsch het volgende:
Ze hebben amper boekingen als ik die kalender zo bekijk. Vraag me ook af of deze aflevering daar verandering in gaat brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |