abonnement Unibet Coolblue
pi_176643358
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 22:18 schreef Nizno het volgende:

[..]

ik hoorde iets over water en dacht... huh raar dat lijkt mij alsof het wijn moet zijn.
Ja! Iniedergeval dat ze het verkeerd zei inderdaad.
pi_176643403
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 21:55 schreef TLC het volgende:
Niemand opgevallen dat Emilio tegen Jan zegt over diens joker : 'dit is iets wat ik je niet kan afpakken'

:P
Jawel, maar wat moet dat zeggen dan?
Mol of geen mol het zegt allebei niets.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 22:37:03 #153
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_176643612
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 21:29 schreef heywoodu het volgende:
Meh, jammer. Muziek verraade het ook wel ;(
Of dat titeltje in beeld van NPO gemist😞

RIP Prono, dan maar voor een top 10 in de app gaan al zal dat lastig worden met die molbonus.

Volgende week de eerste grote test voor iedereen, aangezien de promo van aflevering 1 zijn intrede heeft gemaakt (niemand is veilig! Nou ja, bijna niemand).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zaterdag 20 januari 2018 @ 22:53:18 #154
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_176644072
Oh ja, over het weggeven van die zwarte vrijstelling: mijn theorie is dat Olcay daarmee wat macht over Stine krijgt. Stine is het nu aan Olcay verschuldigd om haar in te lichten of ze wel of niet die zwarte vrijstelling gaat gebruiken.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_176644278
Niemand bij Moltalk ook die doorheeft dat Olcay gewoon loog over de inhoud van de bakjes?
Alleen maar hebben over welk bakje nou 2 of 3 is?
Terwijl Olcay zei dat bakje 1 en 4 een bedrag van 500 had, nou of het nou 1 of 4 was die geopend is:-500.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 22:53 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Oh ja, over het weggeven van die zwarte vrijstelling: mijn theorie is dat Olcay daarmee wat macht over Stine krijgt. Stine is het nu aan Olcay verschuldigd om haar in te lichten of ze wel of niet die zwarte vrijstelling gaat gebruiken.
Noemt Olcay niets over en het blijft WIDM, dus je hoeft helemaal niets te delen.
pi_176644455
Molcay :D
  zaterdag 20 januari 2018 @ 23:09:59 #157
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_176644549
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 23:00 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Noemt Olcay niets over en het blijft WIDM, dus je hoeft helemaal niets te delen.
Dat zegt natuurlijk niets. Niet alles van de honderden uren die ze draaien, komt in de uitzending.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_176644717
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 23:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

Dat zegt natuurlijk niets. Niet alles van de honderden uren die ze draaien, komt in de uitzending.
Klopt, maar dat is natuurlijk wel vrij belangrijk en ze tonen ook een stuk er om heen.
Dus op dat moment lijk zoiets niet genoemd te zijn.
En zoals ik al zei: Het blijft WIDM en dus is delen nooit nodig.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 23:20:50 #159
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_176644855
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 22:53 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Oh ja, over het weggeven van die zwarte vrijstelling: mijn theorie is dat Olcay daarmee wat macht over Stine krijgt. Stine is het nu aan Olcay verschuldigd om haar in te lichten of ze wel of niet die zwarte vrijstelling gaat gebruiken.
Meer verrassend is dat de zwarte vrijstelling niet wordt ingezet. Een gevalletje Martine of......??

Zul je volgende week trouwens zien dat Olcay de vrijstelling voor de finale wint _O-

Of Jan, dan kan die al bij de final five zeker zijn van de finaleplaats (als die zwarte vrijstelling weg is).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_176644929
De dag dat Super Trash failliet is rij ik hier toeterend door de buurt. Wat een walgelijk wijf die Olcay. Denigrerend, verheven, hysterisch, arrogant..... bah.
U MAD?
pi_176645098
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 23:20 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Meer verrassend is dat de zwarte vrijstelling niet wordt ingezet. Een gevalletje Martine of......??

Zul je volgende week trouwens zien dat Olcay de vrijstelling voor de finale wint _O-

Of Jan, dan kan die al bij de final five zeker zijn van de finaleplaats (als die zwarte vrijstelling weg is).
Maar als ze vrijstelling voor de finale winnen, dan moeten ze de ret nog doen toch
  zaterdag 20 januari 2018 @ 23:33:20 #162
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_176645161
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 22:05 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ik mag Olcay ook. Waarom die haat op haar weet ik niet.
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 21:38 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Het is een mix tussen exposure-overkill en die houding. In de vorige aflevering zat ze echt vals te sneren, daarvoor kijk ik niet naar dat programma. Alles aan haar is nep, en ik krijg heel erg een gevoel van 'ik sta boven de regels, maar mijn schuld is het niet als het misgaat'. Ik heb haar, zoals in een eerder topic al gezegd, bij de opnames van 'Een goed stel hersens' gezien; een spelshow waarbij het prijzengeld voor het goede doel bestemd was. Dan verwacht je dus dat die BN'ers écht wel hun best doen voor die spelletjes. Zij en Ronald Molendijk waren een team en het sloeg nergens op; ze zijn verreweg de slechtste kandidaten van dat seizoen geweest.

De houding die ze nu in De Mol aanhoudt, had ze ook bij dat programma; het boeit haar allemaal gewoon niet.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zondag 21 januari 2018 @ 00:12:34 #163
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_176646182
Olcay is echt :r :r :r
pi_176646314
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Olcay is echt O+ :* O+
pi_176646956
Ik heb "een goed stel hersens" niet gezien, ik had überhaupt Olcay nog nooit gezien, ik moest zelf googelen waarom zij een bekende Nederlander zou zijn, en ik vind haar steeds sympathieker worden. Ze is niet doorsnee en ze is niet schattig, en ze schuilt ook niet verlegen weg onder een hoofddoekje of in een boerka (hoeveel van de 'haters op Olcay' hier hebben eigenlijk een Turkse achtergrond, en zien haar het liefst terug in haar hok? 'k Vraag het me af. En van de anderen of het niet een vorm van discriminatie is, zo van 'hoe durft die buitenlandse -geboren in Waalwijk zag ik- zich hier zo te laten gelden').

Arnie Alberts mag hier nog best uit en te na tien keer herhalen waarom hij geen hoge pet van haar op heeft, maar ik zie kennelijk een andere vrouw dan hij.

Ik snap sowieso dat overdreven neerhalen van mensen waarvan je maar een klein stukje ziet niet, (en dan ook nog een klein stukje dat uitgekozen is door de regie en editors die een bepaald beeld willen schetsen). Wat is er mis met mensen in hun waarde laten?
pi_176646988
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:57 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik heb "een goed stel hersens" niet gezien, ik had überhaupt Olcay nog nooit gezien, ik moest zelf googelen waarom zij een bekende Nederlander zou zijn, en ik vind haar steeds sympathieker worden. Ze is niet doorsnee en ze is niet schattig, en ze schuilt ook niet verlegen weg onder een hoofddoekje of in een boerka (hoeveel van de 'haters op Olcay' hier hebben eigenlijk een Turkse achtergrond, en zien haar het liefst terug in haar hok? 'k Vraag het me af. En van de anderen of het niet een vorm van discriminatie is, zo van 'hoe durft die buitenlandse -geboren in Waalwijk zag ik- zich hier zou te laten gelden').

Arnie Alberts mag hier nog best uit en te na tien keer herhalen waarom hij geen hoge pet van haar op heeft, maar ik zie kennelijk een andere vrouw dan hij.

Ik snap sowieso dat overdreven neerhalen van mensen waarvan je maar een klein stukje ziet niet, (en dan ook nog een klein stukje dat uitgekozen is door de regie en editors die een bepaald beeld willen schetsen). Wat is er mis met mensen in hun waarde laten?
O+
pi_176647439
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:57 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik heb "een goed stel hersens" niet gezien, ik had überhaupt Olcay nog nooit gezien, ik moest zelf googelen waarom zij een bekende Nederlander zou zijn, en ik vind haar steeds sympathieker worden. Ze is niet doorsnee en ze is niet schattig, en ze schuilt ook niet verlegen weg onder een hoofddoekje of in een boerka (hoeveel van de 'haters op Olcay' hier hebben eigenlijk een Turkse achtergrond, en zien haar het liefst terug in haar hok? 'k Vraag het me af. En van de anderen of het niet een vorm van discriminatie is, zo van 'hoe durft die buitenlandse -geboren in Waalwijk zag ik- zich hier zo te laten gelden').

Arnie Alberts mag hier nog best uit en te na tien keer herhalen waarom hij geen hoge pet van haar op heeft, maar ik zie kennelijk een andere vrouw dan hij.

Ik snap sowieso dat overdreven neerhalen van mensen waarvan je maar een klein stukje ziet niet, (en dan ook nog een klein stukje dat uitgekozen is door de regie en editors die een bepaald beeld willen schetsen). Wat is er mis met mensen in hun waarde laten?
ik vind Olcay nep.

Voor wat betreft widm zou ik het dan ook niet leuk vinden als zij de mol is.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_176647769
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:57 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik heb "een goed stel hersens" niet gezien, ik had überhaupt Olcay nog nooit gezien, ik moest zelf googelen waarom zij een bekende Nederlander zou zijn, en ik vind haar steeds sympathieker worden. Ze is niet doorsnee en ze is niet schattig, en ze schuilt ook niet verlegen weg onder een hoofddoekje of in een boerka (hoeveel van de 'haters op Olcay' hier hebben eigenlijk een Turkse achtergrond, en zien haar het liefst terug in haar hok? 'k Vraag het me af. En van de anderen of het niet een vorm van discriminatie is, zo van 'hoe durft die buitenlandse -geboren in Waalwijk zag ik- zich hier zo te laten gelden').

Arnie Alberts mag hier nog best uit en te na tien keer herhalen waarom hij geen hoge pet van haar op heeft, maar ik zie kennelijk een andere vrouw dan hij.

Ik snap sowieso dat overdreven neerhalen van mensen waarvan je maar een klein stukje ziet niet, (en dan ook nog een klein stukje dat uitgekozen is door de regie en editors die een bepaald beeld willen schetsen). Wat is er mis met mensen in hun waarde laten?
Waarom haal je in godsnaam afkomst erbij :') Heb dat nog niemand als grond zien aanvoeren waarom ze niet sympathiek is.

De racismekaart is echt doorgeslagen tegenwoordig.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2018 03:15:29 ]
  zondag 21 januari 2018 @ 03:19:52 #169
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_176647782
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:57 schreef la_perle_rouge het volgende:
Arnie Alberts mag hier nog best uit en te na tien keer herhalen waarom hij geen hoge pet van haar op heeft, maar ik zie kennelijk een andere vrouw dan hij.
Lijkt me niet meer dan fair, gezien mevrouw Gulsen ook geen moeite heeft om haar teamgenoten neer te sabelen op een gebied dat verder totaal irrelevant is voor het spel. Kritiek hebben op andermans gedrag tijdens het spel is niet chique, maar nog te begrijpen. Zoiets sulligs als kledingstijl van anderen echter bekritiseren, op een moment dat ze er geen weerwoord op kunnen geven, dat vind ik gewoon getuigen van weinig respect. Kom op, dat deed je op de basisschool.

quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:57 schreef la_perle_rouge het volgende:

Ik snap sowieso dat overdreven neerhalen van mensen waarvan je maar een klein stukje ziet niet, (en dan ook nog een klein stukje dat uitgekozen is door de regie en editors die een bepaald beeld willen schetsen). Wat is er mis met mensen in hun waarde laten?
Zij begon al met kritiek leveren op haar teamgenoten "die niet eens even één klein opdrachtje konden volbrengen" (haar woorden, niet de mijne; ik zou namelijk 'kneuzenkermis' er nog eens bijgehaald hebben) toen ze amper 2 dagen met elkaar op pad waren, waarvan 1 dag niet eens de groep bij elkaar had gezeten. Graag met gelijke maten meten, dan zal ik nog 15 keer herhalen waarom ik het mens niet mag wanneer daar nog eens 15 keer om wordt gevraagd op een manier alsof er nog geen argumenten voor genoemd zijn.

Ik vind haar nep, ik vind haar narcistisch, ik vind haar enigszins baasjesgedrag vertonen en ik vind haar geen prettige aanwinst voor het spel en het programma.

quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:57 schreef la_perle_rouge het volgende:
(hoeveel van de 'haters op Olcay' hier hebben eigenlijk een Turkse achtergrond, en zien haar het liefst terug in haar hok? 'k Vraag het me af. En van de anderen of het niet een vorm van discriminatie is, zo van 'hoe durft die buitenlandse -geboren in Waalwijk zag ik- zich hier zo te laten gelden').
Hier ga ik niet eens verder op in. :')
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zondag 21 januari 2018 @ 09:39:37 #170
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_176648622
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:57 schreef la_perle_rouge het volgende:
en ze schuilt ook niet verlegen weg onder een hoofddoekje of in een boerka (hoeveel van de 'haters op Olcay' hier hebben eigenlijk een Turkse achtergrond, en zien haar het liefst terug in haar hok? 'k Vraag het me af. En van de anderen of het niet een vorm van discriminatie is, zo van 'hoe durft die buitenlandse -geboren in Waalwijk zag ik- zich hier zo te laten gelden').
Ik sta hier echt met mn mond vol tanden... Wauw....
  zondag 21 januari 2018 @ 09:41:12 #171
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176648637
Olcay is cool.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 21 januari 2018 @ 09:49:00 #172
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_176648720
quote:
17s.gif Op zondag 21 januari 2018 09:41 schreef Copycat het volgende:
Olcay is cool.
Vrouw met haar op de borst.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zondag 21 januari 2018 @ 11:04:10 #173
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176649784
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 23:15 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Klopt, maar dat is natuurlijk wel vrij belangrijk en ze tonen ook een stuk er om heen.
Dus op dat moment lijk zoiets niet genoemd te zijn.
En zoals ik al zei: Het blijft WIDM en dus is delen nooit nodig.
tenzij iemand het nodig vindt om niet als mol verdacht te worden
pi_176649808
Heerlijk al die kutnijd hier.
pi_176650241
Loes er nog in had alles gegokt op Loes *O*
Ik vond Olcay wel grappig eigenlijk, ja een divaatje maar dat is niks nieuws :D
I may be wrong, but it's highly unlikely.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')