onscreen, dus dat is meer een chapeau'tje aan de editors.quote:
ow dat is wel een hint.quote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 21:48 schreef over_hedge het volgende:
Het leukste van mol talk zijn de vrouwen in het publiek
Olcay is de Trump van Wie is de mol?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 21:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
Edo zegt eigenlijk "Het spel boeit haar geen fuck, ik ben al binnen"
de sneer van Sanne komt er echt niet afquote:
Nee Bella had de joker niet ingezet. Ik vind wel jammer dat ze eruit ligt. Leuke vriendelijke meid.quote:
net andersom bedoel je? ik hoorde haar wit water zeggenquote:Op zaterdag 20 januari 2018 22:01 schreef Shenti het volgende:
Maar niemand heeft bij Moltalk gehoord dat Loes witte wijn zei ipv water? Misschien moet ik het dan nog eens terug luisteren.
Ik mag Olcay ook. Waarom die haat op haar weet ik niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ik snap echt die haat niet. Volgens mij heeft ze echt een warm karakter en ik vind haar ook grappig. En dat arrogante is volgens mij ook een beetje een act, ze neemt zichzelf niet zo serieus. Vind ik wel leuk.
is een type waar je van houdt of haat.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 22:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik mag Olcay ook. Waarom die haat op haar weet ik niet.
Dus dat ze het wel goed zei bedoel je?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 22:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
net andersom bedoel je? ik hoorde haar wit water zeggen
ik hoorde iets over water en dacht... huh raar dat lijkt mij alsof het wijn moet zijn.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 22:15 schreef Shenti het volgende:
[..]
Dus dat ze het wel goed zei bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |