abonnement Unibet Coolblue
pi_176669682
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat zeggen ze toch in het filmpje, dat zover bekend de funding van 22 miljoen gestopt is, maar dat ze nog wel aan de gang zijn. Of is dit het moment dat we onze aluhoedje moeten pakken en voor onszelf moeten verzinnen dat er heel veel geld aan ufo onderzoek om gaat???
Natuurlijk is het allemaal gestopt. Voor wat betreft het de burgers iets aan gaat. Wij maken ons al druk over de 1000 Euro die Rutte heeft beloofd. Een regering die geld wegsmijt aan UFO onderzoek of zich bezig houdt met vermeende groene mannetjes dat kan niet. De werkelijkheid is dat er miljarden in om blijft gaan. The Militairy Industrial Complex

Of dat nou geldverslindende geheime technologie is door mensen gemaakt of waar we Russen of Chinezen denken te zien (en waar men als het zo uitkomt "de aliens" de schuld geeft) of dat er daadwerkelijk aliens zijn.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_176669794
Ik vraag me nog steeds af wat dit onderwerp in truth doet...
pi_176670126
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:53 schreef Suncatcher het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wat dit onderwerp in truth doet...
Zie het maar als het bewijs dat vooralsnog "the truth" alleen hier te vinden en te begrijpen is. O-)



[ Bericht 6% gewijzigd door Monomeism op 22-01-2018 11:30:09 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_176670824
Interview with James Fox on the Pentagon UFO Study


Deze fase is het conditioneren of: “media-feeden” (dus een piloot met een UAP filmpje hier, en dan weer een piloot met UAP filmpje daar). Er komen nog 24 UAP filmpjes van de DOD aan via officiële weg. Dus met het verschil dat deze piloten zijn verordend via het Pentagon en CIA zelf met de missie hun belevenissen van het “najagen van onbekende vliegende voorwerpen” te vertellen in het nieuws op CNN, en andere stations.

Er word hier een officieel zorgvuldig uitgestippeld programma afgewerkt welke zou moeten leiden naar een wereldwijde Disclosure. HBO, Netflix, en films en series dragen ook bij met deze conditionering. Er komen nog meer verhalen van piloten aan via officiële weg verordend en dit zal stap voor stap een internationaal karakter gaan krijgen. We gaan merken dat steeds meer mensen van dit nieuws afweten en dat het steeds normaler zal worden dat een groter groeiend aantal mensen langzaamaan begint te vermoeden dat er wel degelijk iets heel bijzonders aan de hand is.

Overigens is de verschuiving in de publieke opinie vanwege de gebeurtenissen vanaf 16-12-17 vooral in de engels sprekende landen al duidelijk merkbaar. Op twitter, facebook, instagram, hele discussies op YouTube etc. etc.

In Nederland kijkt men vooralsnog naar Voice of Holland en Boef. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 22-01-2018 12:22:24 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_176671444
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:47 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Natuurlijk is het allemaal gestopt. Voor wat betreft het de burgers iets aan gaat. Wij maken ons al druk over de 1000 Euro die Rutte heeft beloofd. Een regering die geld wegsmijt aan UFO onderzoek of zich bezig houdt met vermeende groene mannetjes dat kan niet. De werkelijkheid is dat er miljarden in om blijft gaan. The Militairy Industrial Complex

Of dat nou geldverslindende geheime technologie is door mensen gemaakt of waar we Russen of Chinezen denken te zien (en waar men als het zo uitkomt "de aliens" de schuld geeft) of dat er daadwerkelijk aliens zijn.

Dus je hebt weer geen bewijs en verzint nu ter plekke dat er miljarden geïnvesteerd wordt in ufo onderzoek, je bent net zo erg als een extreem gelovige.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_176672062
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 12:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dus je hebt weer geen bewijs en verzint nu ter plekke dat er miljarden geïnvesteerd wordt in ufo onderzoek, je bent net zo erg als een extreem gelovige.
Na alles wat ik heb gelezen, gezien, bekeken, nagezocht, beluisterd heb geloof ik het inderdaad.

En soms zie ik aan mensen dat men niet liegt.


En zwarte geldstromen? Je zou je eens zou moeten verdiepen in wat The Military Industrial Complex of Deep State is en je afvragen waarom er geheime diensten bestaan zoals de CIA die nu een uitgestippeld media "disclosure" UFO spel speelt met het publiek met officieel UAP materiaal van de DOD. Je zou eens moeten lezen wat The Truth Embargo is of wat The Rockefeller Initiative inhield en wat deze informatie internationaal gaat teweeg brengen. Google het zou ik zeggen. Of niet. Qua inhoudelijke kennis trek jij toch steeds weer aan het kortste eind.

Daar ik steeds alles moet verduidelijken. Of "bewijzen." Zelfs het door mij geplaatste hapklare recente nieuws in de media afgemeten voor de "huisvrouw" die niets van het onderwerp afweet zelfs daar kun je nog geen touw aan vast knopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 22-01-2018 13:12:26 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_176672680
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:03 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Na alles wat ik heb gelezen, gezien, bekeken, nagezocht, beluisterd heb geloof ik het inderdaad.

En soms zie ik aan mensen dat men niet liegt.


En zwarte geldstromen? Je zou je eens zou moeten verdiepen in wat The Military Industrial Complex of Deep State is en je afvragen waarom er geheime diensten bestaan zoals de CIA die nu een uitgestippeld media "disclosure" UFO spel speelt met het publiek met officieel UAP materiaal van de DOD. Je zou eens moeten lezen wat The Truth Embargo is of wat The Rockefeller Initiative inhield en wat deze informatie internationaal gaat teweeg brengen. Google het zou ik zeggen. Of niet. Qua inhoudelijke kennis trek jij toch steeds weer aan het kortste eind.

Daar ik steeds alles moet verduidelijken. Of "bewijzen." Zelfs het door mij geplaatste hapklare recente nieuws in de media afgemeten voor de "huisvrouw" die niets van het onderwerp afweet zelfs daar kun je nog geen touw aan vast knopen.
Waarom kun je niet gewoon zeggen dat je geen bewijs hebt? Het is slechts een onderbuik schatting van jou. Dit keer heb je niet eens een filmpje.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_176673319
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waarom kun je niet gewoon zeggen dat je geen bewijs hebt? Het is slechts een onderbuik schatting van jou. Dit keer heb je niet eens een filmpje.
Zelfs het door mij geplaatste hapklare recente nieuws in de media afgemeten voor de "huisvrouw" die niets van het onderwerp afweet zelfs daar kun je nog geen touw aan vast knopen. oO<
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_176688077
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:16 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Zelfs het door mij geplaatste hapklare recente nieuws in de media afgemeten voor de "huisvrouw" die niets van het onderwerp afweet zelfs daar kun je nog geen touw aan vast knopen. oO<
Ik zie het meer als een sekte, waarbij iedereen met verhalen komt waar geen enkel bewijs voor is. Zelfs dat stukje materie ofzo waarvan ze zeggen dat het van een ufo vandaan kwam is zelfs geen foto van, laat staan wetenschappelijk onderzoek.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_176688758
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 07:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik zie het meer als een sekte, waarbij iedereen met verhalen komt waar geen enkel bewijs voor is. Zelfs dat stukje materie ofzo waarvan ze zeggen dat het van een ufo vandaan kwam is zelfs geen foto van, laat staan wetenschappelijk onderzoek.
Stap voor stap. Voor diegenen die wat minder begaafd zijn.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  dinsdag 23 januari 2018 @ 09:02:25 #36
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_176688867
Dit is meer een verzamelreeks dan een 'hard core' discussie reeks wat het onderwerp UFO's betreft. Het zou zonde zijn als deze ten onder gaat aan wederzijds gesteggel over wat wel en niet genoeg bewijs is. Zie 'bewijs' maar als 'aanwijzingen' als je dat fijner vindt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_176688912
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:03 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Na alles wat ik heb gelezen, gezien, bekeken, nagezocht, beluisterd heb geloof ik het inderdaad.

En soms zie ik aan mensen dat men niet liegt.


En zwarte geldstromen? Je zou je eens zou moeten verdiepen in wat The Military Industrial Complex of Deep State is en je afvragen waarom er geheime diensten bestaan zoals de CIA die nu een uitgestippeld media "disclosure" UFO spel speelt met het publiek met officieel UAP materiaal van de DOD. Je zou eens moeten lezen wat The Truth Embargo is of wat The Rockefeller Initiative inhield en wat deze informatie internationaal gaat teweeg brengen. Google het zou ik zeggen. Of niet. Qua inhoudelijke kennis trek jij toch steeds weer aan het kortste eind.

Daar ik steeds alles moet verduidelijken. Of "bewijzen." Zelfs het door mij geplaatste hapklare recente nieuws in de media afgemeten voor de "huisvrouw" die niets van het onderwerp afweet zelfs daar kun je nog geen touw aan vast knopen.
Ah, dus toch een gelovige.
1 + 1 = blauw
pi_176689257
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 09:06 schreef Kamina het volgende:

[..]

Ah, dus toch een gelovige.
Hoezo 'dus'. Dat is zeker! Minimaal zeer geïnteresseerd. Ik weet behalve ik het geloof (haha) ook dat er nog meer van deze documenten in de media zullen verschijnen de komende maanden
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_176753358
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 09:34 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Hoezo 'dus'. Dat is zeker! Minimaal zeer geïnteresseerd. Ik weet behalve ik het geloof (haha) ook dat er nog meer van deze documenten in de media zullen verschijnen de komende maanden
Via cnn, fox, mtv?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 11:19:24 #40
13132 Core.
schizo eend
pi_176900732
'Persoonlijke ervaring' is nog altijd het beste bewijs wat men kan krijgen.
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
pi_176930658
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:19 schreef Core. het volgende:
'Persoonlijke ervaring' is nog altijd het beste bewijs wat men kan krijgen.
'Aardappelpuree' is nog altijd het beste fruit wat men kan krijgen.
1 + 1 = blauw
pi_189292835

Piloot commander toebehorende aan de befaamde tic-tac-video licht het eindelijk toe. Komt op mij zeer betrouwbaar en geloofwaardig over. Zijn uitleg is logisch, controleerbaar en de claims zijn met elkaar consistent. Snorremans is wel een bron van doorgeschoten/gesnoven speculatie maar levert daarmee vermakelijke context voor het serieuze werk.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2019 01:50:12 ]
pi_189510654
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')