Ik weet het, ik word oud.quote:Op zondag 28 januari 2018 15:00 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Aha 2006 of zo? hij is al een tijdje dood.
Oh, die heb ik daarna pas gezien in 2013.quote:Op maandag 29 januari 2018 20:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh ik was iemand vergeten
The girls in Hawaï! De drummer is overleden bij een auto-ongeval.
John Martyn had ik heel graag nog live willen zien!quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 20:04 schreef De_Melkboer het volgende:
John Martyn
Kevin Ayers
Bram Vermeulen
Piet Leblanc (saxofonist uit Rotterdam)
Dat was ook een erg leuk optreden in de Nieuwe Pul in Uden. Zo kleinschalig dat hij tijdens de pauze naast me stond aan de bar, en even een praatje aanknopen was ook geen probleem.quote:Op woensdag 7 november 2018 15:10 schreef itchycoo het volgende:
Bobby Keys (The Rolling Stones)
Johnny Winter
[..]
John Martyn had ik heel graag nog live willen zien!
Oeh nice, heb ToN maar 1x gezien, ergens rond 2007 en dat was helaas een niet al te best optreden.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
1995 -Type O Negative (Peter Steele)
Ja, toen was ie helaas al een beetje op z'n retour hè? Echt zo zonde dat ie overleden is. ☹ Geweldige band/sound en indrukwekkende man.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Oeh nice, heb ToN maar 1x gezien, ergens rond 2007 en dat was helaas een niet al te best optreden.
Zonde idd. Kende ToN al vanaf midden jaren 90, toen ik lekker begon te puberen. En toen ik ze eindelijk een keertje zag was dat overdag op een festival en had P.S. meer intresse in wijn zuipen op het podium dan liedjes spelen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, toen was ie helaas al een beetje op z'n retour hè? Echt zo zonde dat ie overleden is. ☹ Geweldige band/sound en indrukwekkende man.
Haha, ik kende ze idd ook vanaf midden jaren 90, was 16 in 1995 toen ik ze zag. Had hun muziek bijna geen kans gegeven omdat van die wannabe alto-mokkels bij mij op school in hun t-shirts rondliepen. 😁 Maar gelukkig zette ik me over m'n vooroordelen heen. 😉quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zonde idd. Kende ToN al vanaf midden jaren 90, toen ik lekker begon te puberen. En toen ik ze eindelijk een keertje zag was dat overdag op een festival en had P.S. meer intresse in wijn zuipen op het podium dan liedjes spelen.
Maar goed, wie weet staat hij nog een keertje op uit de dood.
En in alle bands zat een inmiddels overleden persoon?quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:36 schreef Beathoven het volgende:
Ik heb flink wat bands gezien. Heb zelfs dieptepunten als Bløf nog moeten doorzitten. Maar 3 favorieten hieronder
2003 - Sixteen Horspower
2009 - Ahmad Jamal
2012 - Jamiroquai in Istanbul
Een van de mooiste concerten vond ik een Death Metal concert waar ik in meegesleurd werd (draai het niet, maar klinkt beter als t van een podium blaast).
Ook een mooi optreden was destijds van een Turkse coverband die Rage Against the Machine grandioos goed neerzetten.
Handig, zag de helft van de titel niet op mn mobiel.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En in alle bands zat een inmiddels overleden persoon?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |