Beetje offtopic maar ik vind het wel grappig dat wij on tijdreizen ook altijd voorstellen als tegelijk ook in de ruimte reizen. Ik kan me voorstellen dat het gewone reizen niet inbegrepen is. Dus dat je eerst in de huidige tijd naar de plek toe moet en dan terug in de tijd.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:06 schreef Isabeau het volgende:
Elvis Presley '58 comeback special
Johnny Cash in San Quentin '69
Iron Maiden Rock in Rio '85
Eigenlijk nog een heleboel meer, maar ik denk dat ik met tijdreizen vnl andere dingen zou doen en bekijken en geen tijd heb
Ga graag met je mee!quote:Op zaterdag 20 januari 2018 10:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Er is een agenda notitie van een reiziger die in een kerk in Duitsland bach aan het werk heeft gezien, samen met een groep mensen zijn werk repeteren. Dat zou ik fascinerend vind om te zien. En hij speelde ook zelf. Ben erg benieuwd hoe een bach improvisatie klonk.
[..]
Van wiki
De aarde in haar baan om de zon, en de zon in het melkwegstelsel etc hebben zich in die tijd enorm verplaatst. Als er geen reis in de ruimte bij zit land je ergens in het intergalactische vacuumquote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Beetje offtopic maar ik vind het wel grappig dat wij on tijdreizen ook altijd voorstellen als tegelijk ook in de ruimte reizen. Ik kan me voorstellen dat het gewone reizen niet inbegrepen is. Dus dat je eerst in de huidige tijd naar de plek toe moet en dan terug in de tijd.
Dat zou het wel complicerenquote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De aarde in haar baan om de zon, en de zon in het melkwegstelsel etc hebben zich in die tijd enorm verplaatst. Als er geen reis in de ruimte bij zit land je ergens in het intergalactische vacuum
Dat wordt nog druk in die kerkquote:
Het verklaart echter wel waarom alle herbergen vol waren bij de geboorte.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat wordt nog druk in die kerk
(Geloof dat het ook een argument van Hawking was dat tijdreizen nooit uitgevonden gaat worden, aangezien de bijbel geen enorme mensenmenigte beschrijft bij de kruisiging van Jezus)
En dat ze niet op zijn feestje kwamen tochquote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat wordt nog druk in die kerk
(Geloof dat het ook een argument van Hawking was dat tijdreizen nooit uitgevonden gaat worden, aangezien de bijbel geen enorme mensenmenigte beschrijft bij de kruisiging van Jezus)
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:23 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Het verklaart echter wel waarom alle herbergen vol waren bij de geboorte.
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:23 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Het verklaart echter wel waarom alle herbergen vol waren bij de geboorte.
En dan jezelf van 2 jaar geleden tegenkomen en een tijdsparadox veroorzaken waardoor het weefsel van de werkelijkheid scheurt.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 02:20 schreef richolio het volgende:
Lowlands ‘15
Gewoon omdat het zo fucking leuk was
De artiesten maken me verder geen ruk uit
D.O.D.Oquote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:58 schreef Farenji het volgende:
[..]
En dan jezelf van 2 jaar geleden tegenkomen en een tijdsparadox veroorzaken waardoor het weefsel van de werkelijkheid scheurt.
Wowquote:Op zaterdag 20 januari 2018 13:51 schreef BufordTJustice het volgende:
Leuk topic! Als ik de keuze had voor één festival of concert zou ik gaan voor US Festival 83;
[ afbeelding ]
Fijne bands op Heavy metal day voor mij als hardrocker en als bonus The Clash, U2 en David Bowie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |