Voorgaande winnaars:quote:Vrijdagavond is ´The Voice´-avond bij RTL 4. Vanaf 20 oktober barst de concurrentiestrijd tussen de coaches weer in volle hevigheid los. In het achtste seizoen van ´The voice of Holland´ maakt de veelbesproken Anouk haar comeback als coach. Ali B, Sanne en Waylon nemen plaats op de andere rode stoelen. Waylon bewees zich vorig jaar als bevlogen coach, maar met de terugkomst van Anouk staan alle coaches op scherp. Ze luisteren kritischer dan ooit en draaien alleen voor de allerbesten. Dat maakt de audities spannender dan ooit. Welke muzikale talenten durven het aan en doen dit seizoen een gooi naar de titel?
Nieuw decor, nieuwe opzet
´The Voice´ wordt dit jaar gepresenteerd vanuit een spiksplinternieuw decor. Wendy van Dijk en Martijn Krabbé, die ook dit jaar de presentatie op zich nemen, staan met de familie en de vrienden van de talenten nóg dichterbij de optredens. Waardoor zij niet alleen naar de talenten kunnen kijken, maar de talenten hen ook zien. Ook Jamai Loman maakt weer deel uit van het presentatieteam. Hij overvalt talenten met een ticket voor de´Blind Auditions´ en staat tijdens de liveshows in de RedRoom.
Naast een nieuw decor is dit jaar ook de opzet van het programma aangepast. In plaats van zes ´Blind Auditions´ zijn dit jaar zeven van deze zenuwslopende rondes te zien. Na de ‘Blind Auditions’ volgen vier ‘The Battle’-uitzendingen, waar de talenten het tijdens een muzikaal duel tegen elkaar opnemen. Iedere coach neemt acht talenten mee naar ‘The Knockouts’. Na deze ronde, waarin de talenten de coaches tijdens een solo-optreden moeten overtuigen, is bekend welke talenten doorgaan naar de liveshows. Dit seizoen zijn er vier liveshows.
RedRoom-app
Dit jaar wordt de kijker weer via verschillende kanalen betrokken bij ‘The voice of Holland’. Zo kan de kijker uiteraard in de RedRoom-app weer meespelen via de ‘Thuiscoach Game’ en met de Virtual Reality-functie ervaren hoe het is om coach of talent te zijn.
Ja? Chipszak open dan maarquote:
Nee Anouk wisselde haar in voor die musical muts.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja? Chipszak open dan maar
Oh ja, deze stomme zet met Valerie van Ali maakt hem toch wel de slechtste coach Greys, ik geef me gewonnen
Ach misschien denk ik er zelf volgende keer weer anders over hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja? Chipszak open dan maar
Oh ja, deze stomme zet met Valerie van Ali maakt hem toch wel de slechtste coach Greys, ik geef me gewonnen
artiestennaam nemen als je nog niks gepresteerd hebtquote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:06 schreef Greys het volgende:
Wat ze zich bij dat chagrijnige meisje afvroegen 'hoe heb je erdoor glippen tot nu toe' heb ik dus oa bij deze
Ja maar je gaat je beste troef toch niet wegdoen om Gin Tonic door te laten gaan of hoe heet ze.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee Anouk wisselde haar in voor die musical muts.
Gin Dutch is meer van de alcohol en niet van de Milkshakequote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:07 schreef lrishCassidy het volgende:
Ze had een nummer van Kelis moeten doen
Omdat dit al een jaar of 7, 8 zo is. Helaas.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:07 schreef loezzzje het volgende:
Waarom worden er geen liedjes gezongen ouder dan een jaar?
Kelis klinkt live afschuwelijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:07 schreef lrishCassidy het volgende:
Jaaaaquote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:07 schreef lrishCassidy het volgende:
Ohja? Geen idee, nooit live gezien.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Kelis klinkt live afschuwelijk.
Hahaha nu jij het zegt idd!quote:
Kijkquote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:08 schreef Greys het volgende:
Nou vooruit Ali. Goede keuze voor een slechte coach.
wie?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:10 schreef Nexum het volgende:
Had TVK 3 moeten winnen ipv Ayoub waar we echt niks meer van horen
Nee joh! Ze wint nu gewoonquote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:10 schreef Nexum het volgende:
Had TVK 3 moeten winnen ipv Ayoub waar we echt niks meer van horen
Nog twee na Demiquote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoeveel moeten we er nog. Het duurt en duurt maar
Ga maar lekker naar bed.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoeveel moeten we er nog. Het duurt en duurt maar
Oh vandaarquote:
Het is ergens te gemaakt.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:12 schreef Greys het volgende:
Tis heel goed maar het doet me weer helemaal geen ene hol. Kan ook aan m'n kille hart liggen. Al jank ik weer wel om Frankie en Grace dus het ligt denk ik toch aan dit maisje.
Ed.quote:
Ja ik ook. Leuke naam ookquote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:12 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind die Klungel gewoon een toffe gast
Hoop dat ie mag blijven
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:12 schreef Greys het volgende:
Tis heel goed maar het doet me weer helemaal geen ene hol. Kan ook aan m'n kille hart liggen. Al jank ik weer wel om Frankie en Grace dus het ligt denk ik toch aan dit maisje.
Dat welquote:
Wait, what? Ed een duet met Andrea? OMG ik ga het gelijk opzoekenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ed.
Heb je Ed z'n duet met Andrea Bocelli al gehoord? Manmanman wat een mooiheid
Nee. Maar er is geen lied dat ik leuk vind van Ed. Dus ik weet niet of het wat wordt voor mequote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ed.
Heb je Ed z'n duet met Andrea Bocelli al gehoord? Manmanman wat een mooiheid
Hahaquote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:13 schreef lrishCassidy het volgende:
Eens. Weg met Pieter met z'n stomme Abelversie.
Ja misschien. Moeilijk, weet niet wat het is. Echt keigoed gezongen maar tis bizar dat ik van Samantha (:o) wel kippenvel kreeg en hiervan niet. Bezieling ofzo idd.quote:
Heeft weken op 1 gestaanquote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
Wait, what? Ed een duet met Andrea? OMG ik ga het gelijk opzoeken
Oooh echt? Misschien ken ik het dan wel alquote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Heeft weken op 1 gestaan
(en niet alleen in NL, maar ook in VS en UK)
Je gaat ervan janken denk ik. Zo geweldig. Was een wens van de zoons van Andrea. Die zitten ook in de clip. Mooie jongens johquote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
Wait, what? Ed een duet met Andrea? OMG ik ga het gelijk opzoeken
Meeste mannelijke zangers hebben wel eens een piemel gevoeld....quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:14 schreef Nexum het volgende:
Mannelijkheid, die gast is zo homo als maar zijn kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |