SPOILER: Scorelijst voor December 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 8-1-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint op de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om te winnen.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Sta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
Zonder wrijving geen glans
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:16 schreef devzero het volgende:
[..]
De een maakt originele TTs en de ander post 300K/jaar; iedereen heeft zijn eigen talenten.
Ik zou geven.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Irene Moors is een beetje veranderd in die buurvrouw die altijd een beetje tipsy in de tuin zit te zonnen en met een decollete wat net te diep is.
[ afbeelding ]
irenequote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Irene Moors is een beetje veranderd in die buurvrouw die altijd een beetje tipsy in de tuin zit te zonnen en met een decollete wat net te diep is.
[ afbeelding ]
oh dat is dus weer begonnenquote:
Zit nu al 10 minuten te luisteren naar wat de beste plek is voor van Persie. Dat boeit me echt helemaal niksquote:
Gaat nog wel 50 minuten door hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zit nu al 10 minuten te luisteren naar wat de beste plek is voor van Persie. Dat boeit me echt helemaal niks
Misschien moet ik iets anders gaan kijken
Keeperquote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zit nu al 10 minuten te luisteren naar wat de beste plek is voor van Persie. Dat boeit me echt helemaal niks
Misschien moet ik iets anders gaan kijken
Bitterballen zijn altijd leukquote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:39 schreef noodgang het volgende:
Oh straks een item over bitterballen en advocaat, dat is misschien wel leuk
Dat lijkt me logisch. Kan het nog wel een goede spits zijn.quote:
het had zomaar mijn site kunnen zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:27 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hexx., sexxyhexxy en sexy-lexy.. ik snap het niet meer
Jaquote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:53 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
ja nee daar krijg ik gespierde armen van![]()
en een bierpens !!quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Krijg je flinke spieren van!
[ afbeelding ]
Primaquote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je zit ruim boven de 500
Zeker!!quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:53 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
ja nee daar krijg ik gespierde armen van![]()
quote:
Gezelligquote:
mooiquote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:01 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
het ene versus het andere wil niet zeggen dat ik de rechter ben maar ik was de linker Maart 2017
[ afbeelding ]
Pics van jou om te vergelijken!!quote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:01 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
het ene versus het andere wil niet zeggen dat ik de rechter ben maar ik was de linker Maart 2017
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:02 schreef noodgang het volgende:
[..]
Pics van jou om te vergelijken!!EensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Pics van jou om te vergelijken!!of van je zusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
lijkt me geweldigquote:
En nu ben je bijna rechter?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:01 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Pics van jou om te vergelijken!!zoek me maar op op KPDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sweet but not that sweet !
nee ik zal altijd wel stevig gebouwd blijven en niet tenger dat is mn bouw maar ik ben in Maart begonnen en Nov had ik 4 maten minderquote:
nehquote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:07 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Wij willen pics van Haagsie. Ik stem voor
Dat is tof! Vraagt wel discipline!quote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:07 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
nee ik zal altijd wel stevig gebouwd blijven en niet tenger dat is mn bouw maar ik ben in Maart begonnen en Nov had ik 4 maten minder
4 keer per week trainen en voedingsschema
Klopt en ben ik heel slecht in maar een coach die me gerust het hekle abc op zegt waarom ik dit moet doen en een figuurlijke schop onder m'n kontquote:
App?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
stuur maar app. Jij eerst
haha ja klopt maar er is wel meer haha ..quote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:09 schreef noodgang het volgende:
[..]
Kwam een merry xxxmaskaartje tegen![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:11 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
haha ja klopt maar er is wel meer haha ..
iets verder terug daar een over all picture
Ben je nu al waar je wil zijn? Je zal dan wel moeten blijven trainen om dat gewicht te behouden, of niet?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:10 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Klopt en ben ik heel slecht in maar een coach die me gerust het hekle abc op zegt waarom ik dit moet doen en een figuurlijke schop onder m'n kont
Als je niet meer kunt dan pas zet je je lijf aan het werk dus alles wat je dan nog doet brengt verandering!
nee ben er nog niet..quote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:14 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ben je nu al waar je wil zijn? Je zal dan wel moeten blijven trainen om dat gewicht te behouden, of niet?
snap ikquote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:14 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Heren gaan voor bij sommige situaties
proost !!quote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:31 schreef noodgang het volgende:
Tijd om een fles bier open te trekken!
Dat is toch juistquote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:16 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
nee ben er nog niet..
maar als im het zou onderhouden met 1x per week 1,5 uur sporten en een beetje op mn voeding letten en dat heeft niet te maken met minder eten.
Moet ik op gewicht blijven heeft zich in de vakantie (2 weken echt verkeerde dingen gegeten) ook bewezen 2 keer sporten geen schema en 760 gram aangekomen![]()
![]()
760 gram aankomen en 2 weken lang alles eten wat zo'n beetje voor mn neus kwam is echt niet veel als ik dat anders zou doen?? nou dan was ik denk ik wel 3 kg aangekomenquote:
Ow, dan heb ik je niet goed begrepen. Ik las 'aankomen' en dacht 'not good'quote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:41 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
760 gram aankomen en 2 weken lang alles eten wat zo'n beetje voor mn neus kwam is echt niet veel als ik dat anders zou doen?? nou dan was ik denk ik wel 3 kg aangekomen
Weegt je poep 1 kg?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:44 schreef noodgang het volgende:
nog geen kilo, een keer naar de wc en het is er weer af
Nou dat zeggen ze weleens maar dat red ik niet op hoor haha..quote:
Ik heb thuis met opzet geen weegschaalquote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:52 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Gewoon jezelf even wegen voor en na het crappen.
Dat is dan wel erg veel poep of erg weinig jijquote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:52 schreef Hexx. het volgende:
Mijn poep is altijd net zo klein als ikzelf
Eh nee. De poepjes zijn klein. Hihiquote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:54 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat is dan wel erg veel poep of erg weinig jij
is dat vaker hahaquote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:03 schreef FlippingCoin het volgende:
oh het zal een niet over poep gaan
Dan moet je het schatten.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:53 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik heb thuis met opzet geen weegschaal
ja altijd bier poep of etenquote:
nee 1 keer in de 4 weken wegen bij mn coach maar ik ga niet crappen op de sportschool hahaquote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:04 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Dan moet je het schatten.
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:04 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
nee 1 keer in de 4 weken wegen bij mn coach maar ik ga niet crappen op de sportschool haha
Exactemundoquote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:06 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]![]()
Nee dat doe ik ook liever thuis inderdaad.
de mijne is al op bed!quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:05 schreef Hexx. het volgende:
Ja, ik verveel mij ook. Mijn man kijkt een serie die niet mijn interesse heeft
Maar ik denk dat ik maar naar bed ga. Zal morgen weer proberen hoger op de lijst te staan. Nog twee weken om in de Top 5 te komen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:08 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
de mijne is al op bed!
daarom moeten jullie mij maar bezig houden
o dat vind ik niet belangrijk haha gaat mij om het vermaakquote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:11 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik maar naar bed ga. Zal morgen weer proberen hoger op de lijst te staan. Nog twee weken om in de Top 5 te komen.
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:11 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik maar naar bed ga. Zal morgen weer proberen hoger op de lijst te staan. Nog twee weken om in de Top 5 te komen.
Is hier soms wel vermakelijk idd. Je moet mij trouwens nooit serieus nemen hier. Meestal dol ik maar watquote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:12 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
o dat vind ik niet belangrijk haha gaat mij om het vermaak
Nr 1 is onmogelijk idd.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:18 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Is hier soms wel vermakelijk idd. Je moet mij trouwens nooit serieus nemen hier. Meestal dol ik maar wat
Behalve dan wanneer ik op de Top 5 wil komen. #1 lukt toch niet zolang Haagsieeeeee niet mindert in dit topic![]()
Maar goed. Slaap lekker straks.
amerikaanse variant van Faking it??quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:19 schreef noodgang het volgende:
Shameless (de amerikaanse variant)
Fijne serie!
Nee, de originele Shameless is uit Groot Brittanië, maar ik vind de amerikaanse leukerquote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:20 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
amerikaanse variant van Faking it??
Tsja, als haags dit topic wil gebruiken om 300K posts te halen dit jaar, zal het lastig wordenquote:
Dat zullen we nog wel eens zien.quote:
Slaapwelquote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:25 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
yeah we need to bound our forces against Haagse #1![]()
ken het niet waar gaat het over?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nee, de originele Shameless is uit Groot Brittanië, maar ik vind de amerikaanse leuker
Een gezin in een tokkiewijk, lekker lomp af en toequote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:26 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
ken het niet waar gaat het over?
oooh lekker een beetje een 'macdonalds' serie #quiltypleasurequote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
Een gezin in een tokkiewijk, lekker lomp af en toe
Beetje Flodder, maar dan iets serieuzer
geweldige seriequote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
Een gezin in een tokkiewijk, lekker lomp af en toe
Beetje Flodder, maar dan iets serieuzer
Haha idd!quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
geweldige serie![]()
![]()
![]()
![]()
hoe je als familie vooral niet wil zijn
Daat zou wel erg zijn!quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Zijn vriendin is vergeten bier te halen voor hem
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
tel topic. Echt al 8 topics vol vandaag door 2 users
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
tel topic. Echt al 8 topics vol vandaag door 2 users
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:57 schreef devzero het volgende:
Ik wacht nog even tot het bericht op de FP is geplaatst
Ah concurrenten?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben niet eens de schuldige
Ik weet t ook niet zo goedquote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Normaal is concurrentie goed. Geen idee of dat hier ook op gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |