Aan de ene kant: direct. Aan de andere kant: voor nog geen 35 miljoen zou ik met Kramer als 1e spits de 2e seizoenshelft ingaan.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Als er nu 35 miljoen wordt geboden is Jorgensen voor de lunch nog weg.
Toen heeft Vermeer echt veel doorgelaten maat. De communicatie/samenwerking met de verdediging verloopt bij hem ook moeizamer heb ik het idee. Wellicht speelt dat bij zo'n afweging ook meer mee voor Gio dan wij beseffen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 10:03 schreef PIETR het volgende: [..] Dat heb ik gedaan, en je stelling is onzin.
Kramer is al lang weg johquote:Op vrijdag 19 januari 2018 10:22 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Aan de ene kant: direct. Aan de andere kant: voor nog geen 35 miljoen zou ik met Kramer als 1e spits de 2e seizoenshelft ingaan.
Nog helemaal niemand is wegquote:
Maar wel met Vente en Van Persie (die dezelfde dag nog bij ons speelt als je die 3 mln geeft), of eventueel nog een andere spits die je zonder moeite voor een paar mln bij een van de subtoppers op kunt halen. Reza is bv volgens transfermarkt 1.5mln waard, aflopend contract, 30 jaar en op een beetje op een zijspoor aan het belanden. Met 35 mln op zak, zou ik dat wel aandurven hoor.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 10:22 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Aan de ene kant: direct. Aan de andere kant: voor nog geen 35 miljoen zou ik met Kramer als 1e spits de 2e seizoenshelft ingaan.
Durf er best een flesje bacardi op te zetten dat Brugge na dit seizoen door wil met Vermeer, omdat ze natuurlijk extreem tevreden over hem zijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 10:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Toen heeft Vermeer echt veel doorgelaten maat. De communicatie/samenwerking met de verdediging verloopt bij hem ook moeizamer heb ik het idee. Wellicht speelt dat bij zo'n afweging ook meer mee voor Gio dan wij beseffen.
Wel jammer dat hij zondag niet meer haalt. Schijnt topfit te zijn, en had dus wellicht al een paar minuten kunnen maken.quote:
twitter:RijnmondSport twitterde op vrijdag 19-01-2018 om 09:45:41De Wolf vrijdag in FC Rijnmond, Everse zondag https://t.co/DenjfZD2Qx reageer retweet
2 keer een reden om het niet te kijken. Genot.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:36 schreef Zipportal het volgende:
twitter:RijnmondSport twitterde op vrijdag 19-01-2018 om 09:45:41De Wolf vrijdag in FC Rijnmond, Everse zondag https://t.co/DenjfZD2Qx reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |