branden? Ik krijg een biervolkaan.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:07 schreef -mosrednA het volgende:
God is overal en nergens. Je kunt je niet verschuilen achter je miezerige pc schermpje TS. Branden zul je.
Nog eten gekregen vandaag?quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:02 schreef tailfox het volgende:
Waarom moeten jouw hersenspinsel altijd gedeeld worden, in mijn gezicht gestoken en zou ik moeten branden in de hell.
Je vage denkbeelden zijn echt niet zo speciaal hoor. Als god almachtig is spreekt die mij persoonlijk wel aan heeft die jou niet voor nodig.
Maar wat als ik er heilig in geloof dat als ik jou tegen kom ik jou op een biertje wil trakteren?quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:02 schreef tailfox het volgende:
Waarom moeten jouw hersenspinsel altijd gedeeld worden, in mijn gezicht gestoken en zou ik moeten branden in de hell.
Je vage denkbeelden zijn echt niet zo speciaal hoor. Als god almachtig is spreekt die mij persoonlijk wel aan heeft die jou niet voor nodig.
In je kont ja.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:09 schreef tailfox het volgende:
[..]
branden? Ik krijg een biervolkaan.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:17 schreef hugecooll het volgende:
Wanneer ben je voor het laatst in je gezicht gespoten?
De kans dat je mij tegen komt is vrij groot. Geloof houd dan ook op en het is meer een als dit dan dit statement.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:14 schreef Werkman het volgende:
[..]
Maar wat als ik er heilig in geloof dat als ik jou tegen kom ik jou op een biertje wil trakteren?
nope. Wel lekkere yoghurt op.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:10 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Nog eten gekregen vandaag?
Ouwehoer.
Ik ga zo meteen heerlijk eigengemaakte patat met gehaktballen eten met pindasaus.quote:
Bal uut t vetquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:14 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen heerlijk eigengemaakte patat met gehaktballen eten met pindasaus.![]()
Wat een armoede.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja 200 gram crueslien at 7 boterhammen. Met pindakaas en jam
Dan zit je behoorlyk te vretenquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
jup. Ben ook een grote jongenquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dan zit je behoorlyk te vreten
Gisteren drie shoarmarollenquote:
ja wilden lekkere wraps maken voor een vriend maar die kwam niet door ovquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:29 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Gisteren drie shoarmarollen
Morgen staat een dubbelgevulde 40cm pizza op het menu bij de eerste eredivisiewedstrijd na de winterstop.
Kwestie van goede vrienden selecteren.
Studentenvoedselquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
arghhhquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:34 schreef datismijnmening het volgende:
Vliegende Spaghettimonster![]()
![]()
Piraten vereenigt u
Kom ik op FOK! ipv TV te kijken om die schijtreclame te ontlopen, kom ik het hier tegen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er bestaat al een sc hier
ja die mag dichtquote:Op donderdag 18 januari 2018 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er bestaat al een sc hier
murp is een man?quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:08 schreef Pharkus het volgende:
Vraag maar aan murp of hij je sc wil.
volgens de post hier boven.quote:Op donderdag 18 januari 2018 21:31 schreef murp het volgende:
Centraal? Moet ie gereekst worden? Stikkie? Zeg het maar
donequote:Op donderdag 18 januari 2018 21:59 schreef tailfox het volgende:
[..]zet er dan wel even [tailsc #1] ofzo
Allemaal dingen die je voor je (gefaalde) Vlogonderneming had kunnen gebruiken hequote:Op donderdag 18 januari 2018 22:09 schreef tailfox het volgende:
[..]
mooi ga ik nu verder een beamer scherm repareren
ben alleen echt niet handig. Maar als die hangt film ik wel voor je hoorquote:Op donderdag 18 januari 2018 22:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Allemaal dingen die je voor je (gefaalde) Vlogonderneming had kunnen gebruiken he
is het al tochquote:Op donderdag 18 januari 2018 23:12 schreef leolinedance het volgende:
Dit wordt vast net zo'n succes als je vlog.
Er reageert geen hond man sorryquote:Op donderdag 18 januari 2018 23:12 schreef leolinedance het volgende:
Dit wordt vast net zo'n succes als je vlog.
mijn suiker challenge vond ik helemaal niet leuk. Zeker hoeveel ruzie ik met mijn meisje kreeg. ze was daarin gewoon veel minder internet bestendig.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 02:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Er reageert geen hond man sorry
En dat vlogkanaal begon best leuk met die 1e video, maar toen kwam je vriendin er tussen of zoEn nu upload je niks meer, zit je onder de plak?
En begin niet over een betere camera, want ik neem mijn muziekshit op met of m`n telefoon of m`n webcam.
Sowieso lijkt een live productie mij heel vet om te zien, en uitleg van Midi mapping ook wel!quote:Op vrijdag 19 januari 2018 02:39 schreef tailfox het volgende:
Dingen die ik wil gaan doen met YouTube ofzo.
Mis leuk als jullie kiezen wat jullie het liefst eerst zien.
-review blackberry KEYone black
-uitleg MIDI mapping (tutorials)
-bitwig probleem oplossing(hulp bij vragen)
-live productie
-ander idee
Sow, shots firedquote:Op vrijdag 19 januari 2018 02:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Er reageert geen hond man sorry
En dat vlogkanaal begon best leuk met die 1e video, maar toen kwam je vriendin er tussen of zoEn nu upload je niks meer, zit je onder de plak?
En begin niet over een betere camera, want ik neem mijn muziekshit op met of m`n telefoon of m`n webcam.
midi mapping over traktor. Of gewoon uitleg over het midi protocol.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 04:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sowieso lijkt een live productie mij heel vet om te zien, en uitleg van Midi mapping ook wel!
misschien moet ik eerst roepen topic moet dicht ofzoquote:Op vrijdag 19 januari 2018 07:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Sow, shots fired
Maar ongekend succes dit. Is het Bradge topic alweer open?
Thanks!quote:
uwh volgende week?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:17 schreef Voszje het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Wanneer begin je met je content op YT?
Chinese zooi reviews lijken me wel geinig.quote:
begin ik daar mee lekker kort.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:41 schreef Voszje het volgende:
[..]
Chinese zooi reviews lijken me wel geinig.
ik was vroeger weblog hier hequote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:53 schreef murp het volgende:
Ben je een beginnende blogger/ dinges of heb je al een repertoire?
450 dagen. Echt geweldigquote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
tailbash.
Geen idee wat je straf nu is.
Maak er een filmpje van!quote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
dan is het goed.
Vandaag ga ik naar Scheveningen. Mijn leven is zo saai
nederlande versie van:quote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:21 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar murpje wat zou jij willen zien?
maar ik eet geen kip.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:23 schreef murp het volgende:
[..]
nederlande versie van:
zou wel geweldig zijn
jaa deel 2 is ook nog ergens he.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb je toch nog je eigen sc
kaap volgend topic en maak er THMSC vanquote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wil een sc samen met murp
neejphquote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
kaap volgend topic en maak er THMSC van
hoopte even dat je een foto van mij qoutequote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ziet er niet verkeerd uit
why?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
hoopte even dat je een foto van mij qoute
Niet?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:30 schreef tailfox het volgende:
[..]
weet je dat ik niet weet hoe een kip nugget proeft
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wil een sc samen met murp
mhh gefrituurd plasticquote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:44 schreef murp het volgende:
[..]
Niet?
Maak een filmpje hoe je een kipnugget gaat eten
gisteren ja vandaag heledag op opendag gestaanquote:Op zondag 21 januari 2018 15:46 schreef murp het volgende:
[..]
en hoe gaat dat vandaag? Je was toch naar scheveningen geweest?
gefilmd?quote:Op zondag 21 januari 2018 15:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
gisteren ja vandaag heledag op opendag gestaan
mis alleen mijn Aygo. Ik ga hork rijles gevenquote:Op zondag 21 januari 2018 17:28 schreef Braddie het volgende:
Tailfox, wij moeten nog een keer meetten he!!
Vanmiddag een kleine meet gehad
[ afbeelding ]
Alleen de kar van LompeHork staat er niet op
dit is tail SCquote:Op zondag 21 januari 2018 18:06 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
De OP komt me bekend voor van iets anders. Maar weet niet precies waarvan op dit moment. Maar het is in ieder geval niet origineel bedacht
HAHA, ga jij maar een rijinstructeur lesgevenquote:Op zondag 21 januari 2018 18:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
mis alleen mijn Aygo. Ik ga hork rijles geven
jaquote:Op zondag 21 januari 2018 20:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
HAHA, ga jij maar een rijinstructeur lesgeven
quote:Op zondag 21 januari 2018 18:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
mis alleen mijn Aygo. Ik ga hork rijles geven
Maar ik heb een sport editie.quote:Op zondag 21 januari 2018 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog een Aygo staan hoorleuke auto'tjes wel.
Jaquote:Op zondag 21 januari 2018 22:40 schreef tailfox het volgende:
[..]
Maar ik heb een sport editie.
Weet je wat er sport aan is? De toerenteller
briljante bakkiesquote:Op zondag 21 januari 2018 22:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jaklopt inderdaad, die standaard dingen hebben geen toerenteller, mooi wel.
Olie?quote:Op maandag 22 januari 2018 11:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
mijne drinkt alleen benzine en olie
Gewoon een meet, alleen dan autogerelateerd.quote:
shotje per dagquote:Op maandag 22 januari 2018 17:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, maar een auto die echt buitensporig olie verbruikt zou ik niet blij van worden..
hoeveel slikt corrie dan?quote:Op maandag 22 januari 2018 17:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, maar een auto die echt buitensporig olie verbruikt zou ik niet blij van worden..
Maar hoeveel rijd je? 1 op 12?quote:Op maandag 22 januari 2018 17:34 schreef Braddie het volgende:
Corrie verbruikt niks.
Heb in September de olie bijgevuld tot tussen min/max in, en daar staat het nog steeds, en dat is nu 11k geleden.
Van wie heb je dat gehoord ?quote:Op maandag 22 januari 2018 18:17 schreef Muisspinrat het volgende:
Halloik hoorde dat dit een gezellig topic is
Wees welkom.quote:
Preciesquote:Op maandag 22 januari 2018 18:25 schreef tailfox het volgende:
[..]
Vossen zijn nooit treurige users toch?
Hoe is je leven?quote:Op maandag 22 januari 2018 18:25 schreef tailfox het volgende:
[..]
Wees welkom.
slowchatten gaat over mijn leven en mijn hobbys.
eigenlijk gewoon een generieke SC.
Gehaktballetjes in jus uit de magnetron en soep uit blik.quote:Op maandag 22 januari 2018 18:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
Hongerig dus ga zo maar even wat koken. Nog ideeen?
Rijst met sambal of een tosti met chilisaus.quote:Op maandag 22 januari 2018 18:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
Hongerig dus ga zo maar even wat koken. Nog ideeen?
Voor een sterren studenten chef is dat geen porom.quote:Op maandag 22 januari 2018 18:29 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Gehaktballetjes in jus uit de magnetron en soep uit blik.
wel lekker pittigquote:Op maandag 22 januari 2018 18:32 schreef Voszje het volgende:
[..]
Rijst met sambal of een tosti met chilisaus.
neequote:Op maandag 22 januari 2018 21:46 schreef tailfox het volgende:
Hebben jullie ook een liefde voor henkelien
zit je op discorky ofzoquote:Op donderdag 25 januari 2018 23:02 schreef tailfox het volgende:
https://www.youtube.com/channel/UCDCrzpZ41HhsMHPhS-maovA/live
welke? Of wat nietquote:Op vrijdag 26 januari 2018 11:43 schreef Plompzakker het volgende:
Wat is dat voor aftandse elektronica die je aan het maken bent?
Die layout die op dat scherm aan het tekenen bentquote:
uwh dat is een mixerquote:Op vrijdag 26 januari 2018 11:51 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Die layout die op dat scherm aan het tekenen bent
cool, welke zender?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:23 schreef tailfox het volgende:
[..]
Morgen ben ik te horen bij de radio.(de echte)
dus dat vooral en studie
wat ga je eten?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
morgen etentje met vrienden. Zondag nog niets
ok okquote:Op zaterdag 27 januari 2018 00:28 schreef tailfox het volgende:
[..]
als je van Nederlandse muziek houd met voetbal uitslagen kom vooral luistern
van 2 tot 6
je Gaat bijna livequote:Op zaterdag 27 januari 2018 11:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
hoop nog steeds dat mijn radio gebouwd wordt
Kloptquote:Op zondag 28 januari 2018 09:07 schreef Muisspinrat het volgende:
Goedemorgen
Volgens mij is deze chat een van de slowsten van de slowchats
lekker rustig toch :pquote:Op zondag 28 januari 2018 09:07 schreef Muisspinrat het volgende:
Goedemorgen
Volgens mij is deze chat een van de slowsten van de slowchats
ja moet je meer vragen stellen hequote:Op maandag 29 januari 2018 23:45 schreef Braddie het volgende:
Was vrij rustig in de YouTube chat Tail
Ik bedoelde in het algemeenquote:
ik heb dan ook geen hate basequote:Op maandag 29 januari 2018 23:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik bedoelde in het algemeen
Je had weinig kijkers, en de mensen die keken EN wat in de chat vroegen waren er 2... van de 5 :")
In mijn livestreams zitten meestal 10 kijkers waarvan er 6-7 reageren in de chat, verzoekjes vragen etc.quote:
laat ze maar komenquote:Op maandag 29 januari 2018 23:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
In mijn livestreams zitten meestal 10 kijkers waarvan er 6-7 reageren in de chat, verzoekjes vragen etc.
Haters komen er niet, want mijn muziekkanaal is niet interessant voor ze. Er gebeurd niks waar ze mij op kunnen pakken
Waar is het Bradge topicquote:Op maandag 29 januari 2018 23:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
In mijn livestreams zitten meestal 10 kijkers waarvan er 6-7 reageren in de chat, verzoekjes vragen etc.
Haters komen er niet, want mijn muziekkanaal is niet interessant voor ze. Er gebeurd niks waar ze mij op kunnen pakken
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 00:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
geen probleem als je vragen hebt stuur ze in de chat
is goedd.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 02:11 schreef FlippingCoin het volgende:
Maak anders wat reclame in het dodetopic voor je gaat streamen volgende keer.
Top.quote:
Hahaha je moet echt mijn plan(gestolen van een youtuber) opvolgen en jezelf insluitennof vastketenen en de sleutel aan je vriendin geven of zo en dan vrij komem.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 02:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
moet nog steeds een revieuw makenn
even iemand zoeken die mij vast kan makenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 02:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hahaha je moet echt mijn plan(gestolen van een youtuber) opvolgen en jezelf insluitennof vastketenen en de sleutel aan je vriendin geven of zo en dan vrij komem.
Colabo met Braddie?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 02:23 schreef tailfox het volgende:
[..]
even iemand zoeken die mij vast kan maken
Ik ga gewoon op je zittenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 02:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
dank eerlijk niet dat die mij kan vast zetten
Hahaha en wat moet die dan lockpicken aan je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |