branden? Ik krijg een biervolkaan.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:07 schreef -mosrednA het volgende:
God is overal en nergens. Je kunt je niet verschuilen achter je miezerige pc schermpje TS. Branden zul je.
Nog eten gekregen vandaag?quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:02 schreef tailfox het volgende:
Waarom moeten jouw hersenspinsel altijd gedeeld worden, in mijn gezicht gestoken en zou ik moeten branden in de hell.
Je vage denkbeelden zijn echt niet zo speciaal hoor. Als god almachtig is spreekt die mij persoonlijk wel aan heeft die jou niet voor nodig.
Maar wat als ik er heilig in geloof dat als ik jou tegen kom ik jou op een biertje wil trakteren?quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:02 schreef tailfox het volgende:
Waarom moeten jouw hersenspinsel altijd gedeeld worden, in mijn gezicht gestoken en zou ik moeten branden in de hell.
Je vage denkbeelden zijn echt niet zo speciaal hoor. Als god almachtig is spreekt die mij persoonlijk wel aan heeft die jou niet voor nodig.
In je kont ja.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:09 schreef tailfox het volgende:
[..]
branden? Ik krijg een biervolkaan.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:17 schreef hugecooll het volgende:
Wanneer ben je voor het laatst in je gezicht gespoten?
De kans dat je mij tegen komt is vrij groot. Geloof houd dan ook op en het is meer een als dit dan dit statement.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:14 schreef Werkman het volgende:
[..]
Maar wat als ik er heilig in geloof dat als ik jou tegen kom ik jou op een biertje wil trakteren?
nope. Wel lekkere yoghurt op.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:10 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Nog eten gekregen vandaag?
Ouwehoer.
Ik ga zo meteen heerlijk eigengemaakte patat met gehaktballen eten met pindasaus.quote:
Bal uut t vetquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:14 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen heerlijk eigengemaakte patat met gehaktballen eten met pindasaus.![]()
Wat een armoede.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja 200 gram crueslien at 7 boterhammen. Met pindakaas en jam
Dan zit je behoorlyk te vretenquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
jup. Ben ook een grote jongenquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dan zit je behoorlyk te vreten
Gisteren drie shoarmarollenquote:
ja wilden lekkere wraps maken voor een vriend maar die kwam niet door ovquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:29 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Gisteren drie shoarmarollen
Morgen staat een dubbelgevulde 40cm pizza op het menu bij de eerste eredivisiewedstrijd na de winterstop.
Kwestie van goede vrienden selecteren.
Studentenvoedselquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |