Kan je toch weer goed eten vanavond.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:59 schreef Braddie het volgende:
Ik heb een bericht terug van dat bedrijf, HET IS GEANNULEERD!
Alleen dat mailtje..
Goed opgelostquote:Op donderdag 18 januari 2018 18:59 schreef Braddie het volgende:
Alleen dat mailtje..
Goed geregeld!quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:59 schreef Braddie het volgende:
Alleen dat mailtje..
Thanks.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:00 schreef Geelman het volgende:
Maar even zonder gekheid, dit is gewoon lullig voor braddie. Dus brad, als je er zelf niet uitkomt, ga dan even naar deze club: https://www.versawelzijn.(...)stratie/voor-elkaar/
Zij kunnen je adviseren en helpen met invullen! Succes.
Alle buren in het pand de kop ingeslagen met zijn keyboard.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:01 schreef Sheffield het volgende:
[..]
RIP alles in de Loosdrechtse fapcave
Ik moet sowieso eerst een weer een Digid aan vragenquote:
Braddie ook niet. Echt niet, hoor.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alle buren in het pand de kop ingeslagen met zijn keyboard.
Ik snap echt niet waarom het display kapot is hoor.
dit komt als een complete verrassingquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:02 schreef Braddie het volgende:
Want ik had alle wachtwoorden en gebruikersnamen voor sites en dergelijk opgeslagen/opgeschreven, maar natuurlijk die van m`n Digid NIET
quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Thanks.
Het bedrijf heeft het gelukkig voor mij geannuleerd omdat ik er zo snel bij was, denk ik.
uit de algemene voorwaardenquote:10. Indien de Wederpartij een geplaatste order geheel of gedeeltelijk annuleert, dan zullen de daarvoor bestelde of gereedgemaakte zaken, vermeerdert met de eventuele aan- afvoer- en afleveringskosten daarvan en de voor de uitvoering van de overeenkomst gereserveerde arbeidstijd, integraal aan de Wederpartij in rekening worden gebracht.
11. Met het invullen van het online formulier en het (na betaling) ter indiening versturen van het online vragenformulier, wordt tevens direct gebruik gemaakt van de dienst van Gebruiker. Gebruiker komt daardoor direct haar verplichtingen na. De Wederpartij stemt uitdrukkelijk in met directe nakoming van de dienstverlening door Gebruiker, waarmee tevens het recht van ontbinding van de Wederpartij ex artikel 6:230o BW is uitgesloten.
Dat is fijn. Maar weet je nu hoe je die toeslag kan aanvragen?quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Thanks.
Het bedrijf heeft het gelukkig voor mij geannuleerd omdat ik er zo snel bij was, denk ik.
Ik zie je echt nog wel een keer per ongeluk tijdens een van je livestreams dat papiertje met je gebruikersnamen en wachtwoorden voor de cam houdenquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik moet sowieso eerst een weer een Digid aan vragen![]()
Want ik had alle wachtwoorden en gebruikersnamen voor sites en dergelijk opgeslagen/opgeschreven, maar natuurlijk die van m`n Digid NIET
Hij word kosteloos geannuleerd, staat in de mail.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:04 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
[..]
uit de algemene voorwaarden
quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik moet sowieso eerst een weer een Digid aan vragen![]()
Geld terug?quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij word kosteloos geannuleerd, staat in de mail.
Enkel stiekem lurken.....quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:24 schreef Moira. het volgende:
My goodness. Ik wilde hier niet posten en shit maar hier moet ik nu toch echt gepost hebben
Brad, wat doe je
Even later reageerde Braddie:quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die hebben het allebei fout btw.
Je kan trouwens met T E R U G W E R K E N D E K R A C H T huurtoeslag aanvragen, is in jouw geval 214 p/m sinds 1 maart 2017. Dan ontvang je 25 februari ineens 2354 euro op je rekening.
En het kost niet eens veel moeite, maar ja die 2,5k kan jij toch niet gebruiken dus laat maar zitten. Vraag maar niet aan.
quote:
Vervolgens wijzen mensen Braddie erop dat huurtoeslag aanvragen altijd gratis is, met onderstaande reactie tot gevolg:quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:24 schreef Braddie het volgende:
Alleen een beetje kansloos dat ze pas NADAT je het hebt aangevraagd/teruggevraagd, je een mail krijgt waar in staat:
Tenslotte zullen wij rond vrijdag 26 januari 2018 de vergoeding voor onze dienstverlening ad ¤ 39,50 automatisch van uw bankrekening incasseren.
Waarom Braddie moest betalen werd even later ook duidelijk, met dank aan embraer89quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:27 schreef Braddie het volgende:
Goed, doe ik een keer iets, is't weer niet goed.
De groeten.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:28 schreef Embraer89 het volgende:
Ik zie het al, Braad heeft op de eerste googlelink geklikt
[ afbeelding ]
Yes, via m`n digid bij de belastingdienstquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:04 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat is fijn. Maar weet je nu hoe je die toeslag kan aanvragen?
even voor de volgende keer: je hebt altijd het recht om diensten online te annuleren.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Thanks.
Neequote:Op donderdag 18 januari 2018 19:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]en je naam weet je ook niet meer? Want dan kan je wel een nieuw wachtwoord aanvragen.
Phew. Dat is mooi.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij word kosteloos geannuleerd, staat in de mail.
Never a dull momentquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
NeeDacht dat de naam op m`n kladblok goed was, maar eh, dus nieettttt
Je wachtwoord weet ik al welquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
NeeDacht dat de naam op m`n kladblok goed was, maar eh, dus nieettttt
Ben m'n DIGID naam ook zo vaak vergeten.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]en je naam weet je ook niet meer? Want dan kan je wel een nieuw wachtwoord aanvragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |