Hier op fok? Zou wel gaaf zijn.. gewoon exclusief voor dit topic 2 kleine live trackers hehequote:Op donderdag 18 januari 2018 16:15 schreef Jurian95 het volgende:
Eigenlijk zou je een overlay moeten hebben van de BTC koers op de BTC/EUR markten (gerekend in $) en de BTC/USD koers.
Hoe gaat het daarmee? Was toch een beetje de shit hier volgens een x aantal?quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:18 schreef crpytoshill het volgende:
heeft iemand zn Tokenpay al binnen? mijn wallet wil maar niet syncen.
was wat FUD idd, weet niet of t terecht was. de token worden vanaf vandaag verstuurd.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe gaat het daarmee? Was toch een beetje de shit hier volgens een x aantal?
FUD?quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:19 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
was wat FUD idd, weet niet of t terecht was. de token worden vanaf vandaag verstuurd.
Is toch van 18 januari tot 31 januari?quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:18 schreef crpytoshill het volgende:
heeft iemand zn Tokenpay al binnen? mijn wallet wil maar niet syncen.
Nouja meer om te kijken of de markten gelijk lopen. Of dat ze meer/minder volatiel zijn als het nacht is in de desbetreffende regio.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:16 schreef Basxt het volgende:
[..]
Hier op fok? Zou wel gaaf zijn.. gewoon exclusief voor dit topic 2 kleine live trackers hehe
ja zoiets, vanaf vandaag sowieso. synct jouw wallet al?quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:20 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Is toch van 18 januari tot 31 januari?
Even kijken.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:22 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
ja zoiets, vanaf vandaag sowieso. synct jouw wallet al?
Ik ben al blij als ik een bakfiets kan kopen van eventuele winstenquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:08 schreef BadVlad het volgende:
Deze is ook wel gaaf.
[ afbeelding ]
Nope. Synct niet.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:22 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
ja zoiets, vanaf vandaag sowieso. synct jouw wallet al?
nog even wachten dan. je hebt al wel je adres ingevuld in je dashboard?quote:
Yup. Heb 2 accountsquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:23 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
nog even wachten dan. je hebt al wel je adres ingevuld in je dashboard?
quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:27 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Yup. Heb 2 accounts1e waar ik mijn Tpay op heb gekocht mijn 2e account kreeg nog extra tpay met de referral bonus
Ik heb geen illusies dat de enige weg nu omhoog is, verbaasd me niks als die morgen weer dik verliest incl de rest van het portfolioquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:12 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
zelfde stijging als toen ADA van 66ct naar 95ct ging en vervolgens 50% daalde. zegt dus nix. alles nog steeds in een downtrend. full disclosure, ik heb ada
Ik vind ICO's met zulke deals maar niet. Pyramidscheme al bij de ICOfase.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:27 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Yup. Heb 2 accounts1e waar ik mijn Tpay op heb gekocht mijn 2e account kreeg nog extra tpay met de referral bonus
Speaking of the devil ik krijg nu een email van tokenpay om mijn wallet adress te confirmen.
edit: ze sturen een localhost link![]()
Dit kan best ns het geval zijn, voordat BTC op 7 a 8000usd zit is de klappende bubble nog niet voltooidquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:30 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik heb geen illusies dat de enige weg nu omhoog is, verbaasd me niks als die morgen weer dik verliest incl de rest van het portfolio
Hey, als je er vroeg bent en weet wanneer je moet uitstappen kan je bank makenquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind ICO's met zulke deals maar niet. Pyramidscheme al bij de ICOfase.
Een pre ICO met een whitelist en een refferal bonusquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind ICO's met zulke deals maar niet. Pyramidscheme al bij de ICOfase.
Nom nom nomquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:31 schreef Ralphmeister het volgende:
Worden eventjes een paar VEN walls opgegeten
VEN genottwitter:vechainofficial twitterde op donderdag 18-01-2018 om 16:30:52We are excited to announce that VeChain will partner with Fanghuwang, one of the fastest growing online lending platforms in China with $3.3bn AUM. With this partnership, VeChain Thor solves major problems within one of the largest global industries. https://t.co/2neBmo0yot reageer retweet
Zo, 6$ wordt zometeen aangetikt.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:33 schreef Kyran het volgende:
VEN genottwitter:vechainofficial twitterde op donderdag 18-01-2018 om 16:30:52We are excited to announce that VeChain will partner with Fanghuwang, one of the fastest growing online lending platforms in China with $3.3bn AUM. With this partnership, VeChain Thor solves major problems within one of the largest global industries. https://t.co/2neBmo0yot reageer retweet
Pre ICO kan ik nog inkomen, kun je funds verzamelen om op te starten al. Maar een ref bonus bij een ICO voelt fout aan, want het betekent dat jij meer van het marktaandeel krijgt dan waar je voor hebt betaald.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:32 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Een pre ICO met een whitelist en een refferal bonus![]()
![]()
. En als je vandaag instapt krijg je 20% meer tokens!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |