Dan pareer je met: "Zo is de natuur, daar is niks raars aan".quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:39 schreef CarltonBanks het volgende:
Plotsklaps flipt deze vrouw helemaal de pan uit en begint te tieren wat ik wil niet in mijn hoofd halen om hiernaar te kijken.
En dat smaakt nog best aardig ook, eigen ervaring.quote:Op donderdag 18 januari 2018 00:07 schreef datismijnmening het volgende:
Jeetje, als je zo'n dorst had had je best om een slokje kunnen vragen hoor.
Wat denk je nou zelf? Zo'n tiet zit vol met romige melk en is daarom iets meer opgezwollen dan normaal. Dus het enige goede advies is: plas in haar kont.quote:Op donderdag 18 januari 2018 00:31 schreef MacorgaZ het volgende:
Zo lang het mooie tieten zijn, allé, maar van die vieze vrouwen, ieuw nee.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 02:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf? Zo'n tiet zit vol met romige melk en is daarom iets meer opgezwollen dan normaal. Dus het enige goede advies is: plas in haar kont.
Maar als een 18 jarige meid zou flashen in een restaurant dan zou je het wel lekker vinden hé!quote:Op donderdag 18 januari 2018 00:12 schreef datismijnmening het volgende:
Maar even serieus, terechte klacht.
Laats ook één die in een restaurant even de tiet eruit liet hangenGewoon aan tafel
![]()
Vroeger trok men zich daar even voor terug in een zijkamer, maar nee tegenwoordig moet het allemaal maar kunnen
quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dan pareer je met: "Zo is de natuur, daar is niks raars aan".
Hoe oud zou dat kind zijnquote:Op donderdag 18 januari 2018 08:49 schreef Zwolsboy het volgende:
Lijkt wel of het in is je koter aan je melkfabriek laten zuigen en dan selfies maken![]()
(jonge)moeders, stop daarmeeLaat je vent lekker zuigen en als hij ook op de foto/video wil prima, maar je kind snapt het nog niet en kan geen nee of ja zeggen, stop daarmee
Wacht tot je kind 18 is, als die dan bij jou lekker wil zuigen op video prima.
Omdat ie borstvoeding krijgt?quote:Op donderdag 18 januari 2018 09:02 schreef Zwolsboy het volgende:
Ja, dit zal typisch zon kind worden dat tot 12 met zijwieltjes gaat fietsen, op zn 18e ontdekt wat zn plasser nog meer kan en tot zn 30e bij ouders blijft wonen.
Dat is toch geen zuigeling meer? Freaks.quote:Op donderdag 18 januari 2018 08:49 schreef Zwolsboy het volgende:
Lijkt wel of het in is je koter aan je melkfabriek laten zuigen en dan selfies maken![]()
(jonge)moeders, stop daarmeeLaat je vent lekker zuigen en als hij ook op de foto/video wil prima, maar je kind snapt het nog niet en kan geen nee of ja zeggen, stop daarmee
Wacht tot je kind 18 is, als die dan bij jou lekker wil zuigen op video prima.
Dat is geen baby meer maar een kleuter van een paar jaar, dat laat je toch niet zuigen? Laat staan op video opnemen en vol herkenbaar in beeld in het openbaarquote:
Bronquote:Hoe lang blijf je borstvoeding geven?
Als een vrouw haar kind -mede- aan de borst voedt, zal ze zich op een gegeven moment gaan afvragen: hoe lang zal ik mijn baby ook aan mijn borst blijven voeden? Of: hoe lang zal mijn baby willen blijven drinken?
Er is geen magische datum waarop moedermelk eensklaps niets meer bevat. Er blijven bergen antistoffen inzitten (de hoeveelheid neemt zelfs weer toe naarmate het kind mobieler wordt), het blijft uitermate uitgebalanceerd voedsel, waar heel veel essentiële mineralen en vitaminen inzitten, en er blijven essentiële vetzuren in zitten, waarvan men weet dat die bevorderlijk zijn voor de groei van het neurologische systeem en de hersenen.
Lees hier over de samenstelling van moedermelk. Dit genomen bij het feit dat het immuunsysteem zich de eerste jaren ontwikkelt -dat duurt tot ongeveer zeven jaar-, alsook de hersenen, kan wel geconcludeerd worden dat moedermelk ook voor oudere baby's en peuters van belang is. Nog afgezien van de psychologische voordelen: even mama tanken
Nog ietsjes erger: mannen die borstvoeding geven in het openbaar.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:39 schreef CarltonBanks het volgende:
Vrouwen die borstvoeding geven in het openbaar
7 is wel heel oud, maar tot een jaar of 3 a 4 is niets mis mee.quote:Op donderdag 18 januari 2018 09:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bron
Vooral die laatste regel. Een kind van 7 heeft er dus een psychologisch voordeel bij om "even (bij) mama te tanken"
Ik heb daar mijn bedenkingen bij.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 08:38 schreef Plompzakker het volgende:
Zulke wantoestanden kun je ook wel verwachten op een plek waar de onderlaag van de maatschappij samen komt
Wat? Tieten zijn geseksualiseerd door mannen??quote:Op donderdag 18 januari 2018 07:47 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar als een 18 jarige meid zou flashen in een restaurant dan zou je het wel lekker vinden hé!.
Een lichaamsdeel dat gemaakt is voor mensenjongen in leven te houden is geseksualiseerd door de mannen. En als ze dan even geconfronteerd worden met de realiteit dan zijn ze jaloers
Prima, maar dan moet je ook niet klagen als je door een groepje zekerafkomstlanders wordt verkracht terwijl je baby wordt doodgeslagenquote:Op donderdag 18 januari 2018 10:34 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Verder, wat een onterechte klacht. Baby's moeten nu eenmaal eten en dat komt uit die tiet.
Als die moeders dat niet hadden gedaan had je een klaagtopic geopend over een krijsende baby.
Jij bent degene die raar doet, niet die moeders.
Zo te zien moeten vrouwen zich meer zorgen om jou maken, je lijkt nogal een verkrachtingsobsessie te hebben mbt borstvoeding.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:51 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Prima, maar dan moet je ook niet klagen als je door een groepje zekerafkomstlanders wordt verkracht terwijl je baby wordt doodgeslagen
Dat is iets biologisch kan een man niets aan doenquote:Op donderdag 18 januari 2018 07:47 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar als een 18 jarige meid zou flashen in een restaurant dan zou je het wel lekker vinden hé!.
Een lichaamsdeel dat gemaakt is voor mensenjongen in leven te houden is geseksualiseerd door de mannen. En als ze dan even geconfronteerd worden met de realiteit dan zijn ze jaloers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |