Stel je niet aan en doe niet zo bitchy. Strawberry was niet kritisch en stelde gewoon een vraag.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ga lekker ergens ander de mod spelen schat
Kijk gewoon eens objectieve naar je eigen gedrag hier. Je "berispt" strawberry en dat is tussen jou en strawberry, ik "berisp" jou omdat ik jouw gedrag topicverstorender vindt dan dat van strawberry, die jou blijkbaar irriteert, maar evengoed een ontopic post vol aanvullende info plaatst, maar dan ben ik aan het modden?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ga lekker ergens ander de mod spelen schat
Ja jou kan ik ook hebbe ja!!!!!quote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Tering, ik stel ook een keer een vraag.
[..]
Stel je niet aan en doe niet zo bitchy. Strawberry was niet kritisch en stelde gewoon een vraag.
DIT IS WAAROM IK NIET MET VROUWEN OM KAN GAANquote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja jou kan ik ook hebbe ja!!!!!![]()
Dank voor deze tip, samen met ebryolisse ff bestellen.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:06 schreef quirina het volgende:
[..]
Clinique moisture surge. Nu met korting bij de douglas. Roze potje!
Strawberry en DP stellen nooit 'gewoon' een vraagquote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Tering, ik stel ook een keer een vraag.
[..]
Stel je niet aan en doe niet zo bitchy. Strawberry was niet kritisch en stelde gewoon een vraag.
Mmja, ik loop lang genoeg op fok rond om de vaste users hier te kennen, en in deze stel je je gewoon aan.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Strawberry en DP stellen nooit 'gewoon' een vraagMaar aangezien zij alles weten kunenn zij jou het beste helpen denk ik
O wauw. Je hebt allerlei inside kennis over mijn psychequote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Strawberry en DP stellen nooit 'gewoon' een vraagMaar aangezien zij alles weten kunenn zij jou het beste helpen denk ik
die is top!quote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:32 schreef quirina het volgende:
Urban Decay allnighter settingspray![]()
Alleen duur
Lentekriebels.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat is er in dit topic gebeurd hee, damnnn.
teveel highlight gesnoven denk ik ?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:36 schreef ChipsZak. het volgende:
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 18:16 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
teveel highlight gesnoven denk ik ?
Nee Poeder..jeweetog traslucnte poeier.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 18:16 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
teveel highlight gesnoven denk ik ?
Ik snap niet waarom je als een gebeten hond reageert? Ik geef alleen informatie, geen kritiek.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ook een aanrader inderdaad.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 19:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh gezellig hier ❤
Mijn huid vind de dode zee hydraterende dag/nacht crème van de tuinen erg fijn is ook nog een extra voedende van geloof ik. Maar die heb ik nooit nodig gehad. ❤
Zou ook kunnen!quote:Op zaterdag 17 maart 2018 18:59 schreef quirina het volgende:
[..]
Nee Poeder..jeweetog traslucnte poeier.
Puur van de kwast!
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik gebruik Shiseido protective moisturizer. Krijg ik als een van de weinige producten geen onrustige huid van.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Extreem droge en gevoelige huid dagcreme adviezen gezocht pls. Het is weer zover, m'n gezicht valt uit elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |